Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 20085915 |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3 |
Контактна особа: |
Тернавська Оксана Анатоліївна +380435621267 mkssi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 грудня 2017 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2018 13:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2018 13:58 |
Початок аукціону: | 15 січня 2018 13:25 |
Очікувана вартість: | 327 138,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 635,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2017 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2017 13:53 |
Оголошення мясо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000006 ● dfce4bdba604452ab844135e4366f33f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2019 №29
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2017-12-27-001129-a 27.12.2017 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-05 14:09:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (свинина, яловичина, курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-27-001129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Що слугувало підставою при визначенні в тендерній документації строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 4 додатку 2 «форма «Тендерної пропозиції» ?
2. Яким чином учасник ФОП «Мазур О.В.», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 17 січня 2018 року №4) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- нотаріально посвідченої довіреності, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної документації та/або договору про закупівлю (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа) (абзац 3 пункту 1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), враховуючи надану учасником у складі тендерної пропозиції інформацію «Контактні дані», в якій зазначено, що уповноваженою особою, яка буде представляти інтереси учасника є Мазур Оксана Вікторівна;
- інформації у Пояснювальній записці щодо виробника товару (пункт 7 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- оригіналів відгуків від контрагентів учасника по наданих ним договорах у формі «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору» (підпункт 5.2.1 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- копію погодження відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби на постачання учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2018 рік (підпункт 2.3.1 пункту 2 частини 1 додатку №1 «Технічна специфікація»);
- чинних документів, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: експертний висновок, протокол випробувань, які підтверджують якість товару згідно норм діючого законодавства України та із розбірливим текстом документу (підпункт 2.3.1 пункту 2 частини 1 додатку №1 «Технічна специфікація»);
- в обов’язковому порядку договору із постачальником або листа про намір співпраці у 2018 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, у разі якщо учасник не є виробником (підпункт 2.3.3 пункту 2 частини 1 додатку №1 «Технічна специфікація»)?
3. Яким чином ФОП «Мазур О.В.», як переможець торгів, виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів передбачених підпунктами 5.4.1.-5.4.5. пункту 5 розділу 3 тендерної документації сканованих по порядку в одному файлі шляхом прикріплення його на електронний майданчик, із одночасним наданням оригіналів чи належно завірених копій вказаних документів в паперовому вигляді на адресу замовника ?
4. Чи укладались додаткові угоди до договору від 29 січня 2018 року №19, укладеного із ФОП Мазур О.В.?
5. Чи виконано умови договору від 29 січня 2018 року №19, укладеного із ФОП Мазур О.В. на постачання м’яса (зазначити кількість, ціну у розрізі найменувань товару та його загальну суму) ?
6. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, враховуючи передбачений строк його виконання до 31 грудня 2018 року ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 16:40:05
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Мурованокуриловецька школа-інтернат. Відповідь на запит .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація Мурованокуриловецька школа-інтернат
2019-07-01 16:26:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-08-02-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.08.2019 №41 Вінниця Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ: 1.Призначити з 05 серпня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-02-15-000655-с, UA-2017-12-27-001129-a, UA-2019-05-28-001848-c, здійснених Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
2019-08-02 11:08:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2018 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мазур О.В. |
324 879,00
UAH з ПДВ
|
324 879,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пилипчук І.І. |
326 000,00
UAH з ПДВ
|
326 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мазур О.В. #2814520675 |
Переможець |
324 879,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2018 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2018 14:18
|
Договір | укладений |
29 січня 2018 14:17
|