Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
327 138,70 UAH
UA-2017-12-27-001129-a 8058e5751fd44002a9d101d2ca1694f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тернавська Оксана Анатоліївна

+380435621267 mkssi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мурованокуриловецька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20085915
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., смт Муровані Курилівці, вул Спортивна 3
Контактна особа: Тернавська Оксана Анатоліївна
+380435621267
mkssi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2017 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2018 13:58
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2018 13:58
Початок аукціону: 15 січня 2018 13:25
Очікувана вартість: 327 138,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 635,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4131 кг
М’ясо (свинина, яловичина, курятина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Спортивна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2017 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2017 13:53
Оголошення мясо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000006 ● dfce4bdba604452ab844135e4366f33f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 11:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.06.2019 №29
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2017-12-27-001129-a 27.12.2017 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-05 14:09:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (свинина, яловичина, курятина) (ДК 021:2015: 15110000-2 — «М’ясо») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-27-001129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Що слугувало підставою при визначенні в тендерній документації строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме в пункті 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 4 додатку 2 «форма «Тендерної пропозиції» ?
2. Яким чином учасник ФОП «Мазур О.В.», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 17 січня 2018 року №4) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- нотаріально посвідченої довіреності, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної документації та/або договору про закупівлю (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа) (абзац 3 пункту 1 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), враховуючи надану учасником у складі тендерної пропозиції інформацію «Контактні дані», в якій зазначено, що уповноваженою особою, яка буде представляти інтереси учасника є Мазур Оксана Вікторівна;
- інформації у Пояснювальній записці щодо виробника товару (пункт 7 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- оригіналів відгуків від контрагентів учасника по наданих ним договорах у формі «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору» (підпункт 5.2.1 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- копію погодження відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби на постачання учасником харчових продуктів та продовольчої сировини на 2018 рік (підпункт 2.3.1 пункту 2 частини 1 додатку №1 «Технічна специфікація»);
- чинних документів, які підтверджують якість та відповідність товару, який пропонується учасником: експертний висновок, протокол випробувань, які підтверджують якість товару згідно норм діючого законодавства України та із розбірливим текстом документу (підпункт 2.3.1 пункту 2 частини 1 додатку №1 «Технічна специфікація»);
- в обов’язковому порядку договору із постачальником або листа про намір співпраці у 2018 році за підписом керівника з відтиском печатки від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, у разі якщо учасник не є виробником (підпункт 2.3.3 пункту 2 частини 1 додатку №1 «Технічна специфікація»)?
3. Яким чином ФОП «Мазур О.В.», як переможець торгів, виконав вимогу тендерної документації щодо надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів передбачених підпунктами 5.4.1.-5.4.5. пункту 5 розділу 3 тендерної документації сканованих по порядку в одному файлі шляхом прикріплення його на електронний майданчик, із одночасним наданням оригіналів чи належно завірених копій вказаних документів в паперовому вигляді на адресу замовника ?
4. Чи укладались додаткові угоди до договору від 29 січня 2018 року №19, укладеного із ФОП Мазур О.В.?
5. Чи виконано умови договору від 29 січня 2018 року №19, укладеного із ФОП Мазур О.В. на постачання м’яса (зазначити кількість, ціну у розрізі найменувань товару та його загальну суму) ?
6. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, враховуючи передбачений строк його виконання до 31 грудня 2018 року ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 16:40:05

Пояснення з приводу рішення про моніторинг

Мурованокуриловецька школа-інтернат. Відповідь на запит .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація Мурованокуриловецька школа-інтернат

2019-07-01 16:26:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-08-02-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.08.2019 №41 Вінниця Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ: 1.Призначити з 05 серпня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-02-15-000655-с, UA-2017-12-27-001129-a, UA-2019-05-28-001848-c, здійснених Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2019-08-02 11:08:07


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В. 324 879,00
UAH з ПДВ
324 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пилипчук І.І. 326 000,00
UAH з ПДВ
326 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

12 січня 2018 18:38
Довідка банк.pdf
12 січня 2018 18:38
Копія техпаспорту.pdf
12 січня 2018 13:36
Довідки.rar
12 січня 2018 13:36
Установчі документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазур О.В.

ФОП Пилипчук І.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
Переможець 324 879,00
UAH з ПДВ
17 січня 2018 14:14

Документи

17 січня 2018 14:14
Електронний підпис
17 січня 2018 14:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2018 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур О.В.
#2814520675
324 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2018 14:14
Електронний підпис
17 січня 2018 14:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 12:06
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 14:18
Договір укладений
29 січня 2018 14:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 324 879,00
UAH