Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Очікувана вартість
199 355,00 UAH
UA-2017-12-27-001105-c 3a5f6bd83b264ff697c4e07ee126bef7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Смолка

+380669181576 sc19pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАВЛОГРАДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 19 ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26328382
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вулиця Маліновського, 2
Контактна особа: Валентина Смолка
+380669181576
sc19pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2017 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2018 22:00
Початок аукціону: 05 січня 2018 12:17
Очікувана вартість: 199 355,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Маліновського, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2018 16:09
ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ ШКІЛ №19.doc
27 грудня 2017 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2018 16:09
ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ ШКІЛ №19.doc
27 грудня 2017 12:18
ОГОЛОШЕННЯ ЗШ №19 — .doc
27 грудня 2017 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-27-001105-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 10 січня 2018 19:00
Вимога щодо усунення порушень
Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
Павлоградською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №19 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області (далі – Замовник) 27.12.2017р. було оголошено тендерну процедуру допорогової закупівлі по предмету: Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-12-27-001105-c за адресою www.prozorro.gov.ua.
05.01.2018 року о 12 год. 17 хв. відбувся аукціон торгів.
Найбільш економічно вигідною пропозицією, було визнано, пропозицію ПП «ВВД». Наступною за ціною була наша тендерна пропозиція - ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5".
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону, а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Більш того, вимогами до тендерної документації, що передбачені в частині 2 розділу V встановлено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо:
1.Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
2. Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону.
Отже, встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ВВД» тендерний комітет випадково або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ПП «ВВД» вимог, що передбачені в оголошенні для проведення закупівлі. Це в свою чергу призвело до незаконного прийняття рішення про визначення їх переможцем торгів, згідно протоколу тендерного комітету № 1 від 09.01.2018 року, що оприлюднений в системі електронних закупівель «Prozorro» 10.01.2018 року о 09 год. 24 хв.
Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «ВВД» з підстав невиконання вимог оголошення для проведення закупівлі та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ПП «ВВД» переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що спотворює здорову конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю.

З метою підтвердження невиконання вимог ПП «ВВД» за оголошенням для проведення закупівлі інформуємо про відсутність наступних документів та порушення порядку (форми) їх надання учасником.

По перше, відповідно положень розділу 1 додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати Інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (у тому числі, обов'язкова наявність столового посуду, кухонного обладнання та посуду, наявність транспорту для доставки продуктів харчування, у тому числі тих, що швидко псуються) із зазначенням власне чи орендоване обладнання (або вказати інший вид користування обладнанням). Зазначити повну адресу складських приміщень, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування.
Однак, учасником ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції було надано вказану довідку без обов’язкової наявності столового посуду.
Відтак, тендерна пропозиція учасника ПП «ВВД» повинна бути відхилена з цієї підстави, що здійснено не було.

По друге, відповідно положень розділу 2 додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати Довідку у вигляді таблиці про наявність в штаті підприємства достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для укомплектування шкільної їдальні та які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі (оригінал), у тому числі і водії транспортних засобів, водії-експедитори, що входять до штату учасника або будуть залучені до поставки продуктів харчування для надання послуги з організації харчування. Зазначаються посади в штаті учасника, спеціальності/кваліфікації за дипломом, стаж роботи за спеціальністю, наявність медичних книжок оформлених відповідно до Форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка»; дати проходження останнього медичного огляду. Сканкопії медичних книжок, дипломів, трудових книжок не вимагаються, але учасник зобов’язується (лист-гарантія) надати копії медичних книжок усіх працівників перед укладенням договору про надання послуг.
Однак, учасником ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції було надано вказану довідку без зазначення по працівникам спеціальності/кваліфікації за дипломом; наявності медичних книжок; дати проходження останнього медичного огляду.
Крім цього, учасником ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції не було надано (листа-гарантії) щодо надання копій медичних книжок усіх працівників перед укладенням договору про надання послуг.
Відтак, тендерна пропозиція учасника ПП «ВВД» повинна бути відхилена з цієї підстави, що здійснено не було.

По третє, відповідно положень розділу 3 додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
- інформаційну довідку із зазначенням назви, адреси, телефонів замовника або підприємства, установи, яким надавалися послуги їдалень, вказавши назву предмету закупівлі, номеру, дати та суми договору, строку виконання договору;
- відгуки про виконання учасником договорів від усіх зазначених в інформаційній довідці замовників, яким надавалися послуги із зазначенням №, дати, суми договору/договорів, вказаних в інформаційній довідці, суми виконання по договору/договорам (надаються оригінали відгуків, завірені печаткою та підписом керівника надавача відгуку).
Однак, учасником ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції було надано вказану довідку без зазначення суми договору, телефону, факсу замовника або підприємства, установи, яким надавалися послуги їдалень.
Також, ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції був наданий відгук без зазначення в ньому №, дати, суми договору/договорів, вказаних в інформаційній довідці, суми виконання по договору/договорам.
Відтак, тендерна пропозиція учасника ПП «ВВД» повинна бути відхилена з цієї підстави, що здійснено не було.

По четверте, відповідно додатку 4, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати «Технічні вимоги до предмету закупівлі».
Однак, учасником ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції було надано Додаток № 4 «Технічні вимоги до предмету закупівлі», яка не відповідає формі, що запропонована оголошенням для проведення закупівлі.
Відтак, тендерна пропозиція учасника ПП «ВВД» повинна бути відхилена з цієї підстави, що здійснено не було.

По п’яте, учасником ПП «ВВД» в складі тендерної пропозиції не було надано скріпленого підписом та печаткою проекту договору про закупівлію.
Відтак, тендерна пропозиція учасника ПП «ВВД» повинна бути відхилена з цієї підстави, що здійснено не було.
Вважаємо, що замовником торгів грубо порушено порядок проведення процедури закупівлі та наші права на об’єктивний неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій, що передбачено принципами здійснення закупівель в статті 3 Закону.
Тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію з підстав, які були прямо передбачені вимогами за Документацією! Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Отже, Замовник, відхиливши всіх учасників, та не відхиливши ПП «ВВД» з описаних вище підстав, незаконно прийняв рішення про визначення переможцем ПП «ВВД».
Із вищенаведеної інформації випливає, що Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ПП «ВВД», грубо порушила наші права на розгляд тендерних пропозицій у чесній та добросовісній конкуренції, що як наслідок призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів – ПП «ВВД».
Стверджуємо, що тендерна пропозиція ПП «ВВД» повинна бути відхилена згідно частини 1 статті 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:

1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «ВВД».
Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2018 08:22
Прийнято рішення відхилити вимогу
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

10 січня 2018 19:00
вимога ЗАМОВНИКУ0001.PDF

Документи

15 січня 2018 08:22
1.pdf
15 січня 2018 08:22
2.pdf
15 січня 2018 08:22
3.pdf
15 січня 2018 08:22
4.pdf
15 січня 2018 08:22
5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВВД 196 808,00
UAH
193 817,69
UAH
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 199 355,00
UAH
194 813,00
UAH
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 199 355,00
UAH
199 355,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 січня 2018 14:44
цінова пропозиція
04 січня 2018 18:06
додаток4.rar
04 січня 2018 18:06
додаток3.rar
04 січня 2018 18:06
додаток2.rar
04 січня 2018 18:06
Уставні документи.rar

Публічні документи

03 січня 2018 10:38
Електронний підпис
03 січня 2018 10:34
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
03 січня 2018 10:34
САНОБРОБКА ДО 12.01..PDF
03 січня 2018 10:34
ПОТУЖНІСТЬ.pdf
03 січня 2018 10:34
ЛИСТ ПРО СТАТУТ.PDF
03 січня 2018 10:34
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
03 січня 2018 10:34
ДОВІДКИ СТ. 170001.PDF
03 січня 2018 10:34
ДОВІДКА ПРО АВТО.pdf
03 січня 2018 10:34
ВИТЯГ З ЄДР.PDF
03 січня 2018 10:34
АНТКЕТА УЧАСНИКА.PDF
03 січня 2018 10:34
ISO.pdf
03 січня 2018 10:34
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
03 січня 2018 10:34
ТЕХ ВИМОГИ0001.PDF
03 січня 2018 10:34
ПРОПОЗИЦІЯ0001.PDF
03 січня 2018 10:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
03 січня 2018 10:34
КАЛЬКУЛЯЦІЯ0001.PDF
03 січня 2018 10:34
МЕНЮ.rar

Публічні документи

03 січня 2018 13:04
Електронний підпис
03 січня 2018 13:03
ФІНЗВІТНІСТЬ Ф1 Ф2.pdf
03 січня 2018 13:03
устав-5.rar
03 січня 2018 13:03
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
03 січня 2018 13:03
ст 17.pdf
03 січня 2018 13:03
Сертифікат якості ISO.pdf
03 січня 2018 13:03
МЕДИЧНІ.rar
03 січня 2018 13:03
листи.rar
03 січня 2018 13:03
ДОСВІД.rar
03 січня 2018 13:03
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
03 січня 2018 13:03
ДОВІДКИ.rar
03 січня 2018 13:03
ДИПЛОМИ.rar
03 січня 2018 13:03
відгук орендодавця.pdf
03 січня 2018 13:03
витяг пдв.pdf
03 січня 2018 13:03
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВВД

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВВД
#37735487
Переможець 193 817,69
UAH
10 січня 2018 09:27

Документи

10 січня 2018 09:27
Електронний підпис
10 січня 2018 09:24
CCF10012018_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВВД
#37735487
193 817,69
UAH
Документи

Документи

10 січня 2018 09:27
Електронний підпис
10 січня 2018 09:24
CCF10012018_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 14:15
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 09:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 червня 2018 09:54
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 13:48
Договор№1.pdf укладений
16 січня 2018 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кількості дітей пільгової категорії, які харчуються в пришкільних оздоровчих таборах з 409 діто/днів до 503 діто/днів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 199 091,95
UAH