Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 016-2010: 33.12.1 Ремонтування та технічне обслуговування підіймального та вантажного устаткування (ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів) (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків)
Code DK 016-2010: 33.12.1 Repair and maintenance of lifting and cargo equipment (DK 021: 2015: 50750000-7 - Maintenance services of elevators) (maintenance of residential buildings lifts)
Очікувана вартість
20 579 809,31 UAH
UA-2017-12-27-000443-a 8dc3a15953cb4149a821d32d4873b336
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380675068027
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380675068027,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
National ID: 39606435
Contact point: Tupichak Oleksandr B.
380675068027,
zakupivli_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 грудня 2017 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 10:00
Початок аукціону: 15 лютого 2018 13:32
Очікувана вартість: 20 579 809,31 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 205 798,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 27 грудня 2017 10:46
Enquiries until: 19 січня 2018 10:00
Complaints submission until: до 25 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 січня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 20 579 809 UAH including VAT
Minimal lowering step: 205 798 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код ДК 016-2010: 33.12.1 Ремонтування та технічне обслуговування підіймального та вантажного устаткування
(ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
(послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, Київ, Челябінська, 9Г
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Code DK 016-2010: 33.12.1 Repair and maintenance of lifting and cargo equipment
(DK 021: 2015: 50750000-7 - Maintenance services of elevators)
(maintenance of residential buildings lifts)
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 27 грудня 2017 14:03
Дата відповіді: 27 грудня 2017 15:58
Доброго дня, якою є дата розкриття тендерних пропозицій 29.01.2018р. чи 06.03.2018р.? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Аукціон очікується 06.03.2018. Подання пропозицій до 29.01.18.
Уточнення
Дата подання: 29 грудня 2017 14:35
Дата відповіді: 02 січня 2018 09:39
Шановний Замовник, в попередньому нашому запиті ви не відповіли на наше запитання. Зазначаємо, що у відповідності до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Однак, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій (початок прекваліфікації), зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається ЧАСТИНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Питання: так якою є дата розкриття тендерних пропозицій, 29.01.2018 чи 06.03.2018? Оскільки частина тендерної пропозиції відкривається 29.01.2018р., а сама тендерна пропозиція (ціна) 06.03.2018р. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня і з Новим роком! Період подачі пропозицій триває з 27.12 по 29.01.18, оскільки дана процедура оприлюднена відповідно до частини четвертої ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Після закінчення цього періоду нами, як Замовником, буде проведено прекваліфікацію з дотриманням частини пятої ст. 28 Закону та протокольно визначено учасників торгів, які приймуть участь в аукціоні, дата якого буде визначена системою автоматично, але не раніше чим через 5 днів після оприлюднення протоколу.
Таким чином, розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та відповідність кваліфікаційним критеріям, буде проведено не раніше 29.01.18 р. Дата проведення аукціону буде змінена автоматично після оприлюденення протоколу і на цей час ми не можемо її знати. Остаточне розкриття тендерних пропозицій учасників закупівлі можливе відразу після закінчення електронного аукціону.
Роз’яснення
Дата подання: 16 січня 2018 21:38
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:24
Шановний Замовник: у Додатку №1 до Документації п.5. а також п.3 Додатку №5 зазначено: «…Замовник вимагає наявність у Учасника: …- - документу щодо наявності у Учасника електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства (або інший документ, який засвідчує можливість виконання учасником даного виду робіт)». Звертаємо Вашу увагу на те, що надання послуг технічного обслуговування і ремонту ліфтів не передбачає виконання робіт, пов’язаних із залученням електротехнічної лабораторії. Зокрема, такі види робіт не передбачені: Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів, затвердженими Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 1 вересня 2008 року № 190 (далі – ПББЕЛ); Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 р. № 150 (далі – Наказ № 150). Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі до Документації включена вимога про наявність електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ПУЕ необхідно періодично проводити електровиміри на ліфтах, тому задля забезпечення безперебійної та безпечної експлуатації ліфтів та своєчасного проведення електровимірів на ліфті це зобов’язання делегується Виконавцю. У зв’язку з цим у тендерній документації наявна вимога щодо документального підтвердження можливості виконання Учасником даного виду робіт.
Уточнення
Дата подання: 16 січня 2018 21:39
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:24
Доброго дня Замовник: у Додатку №1 до Документації п.5. зазначено: «…Замовник вимагає наявність у Учасника: …- обслуговування GSM-модулів на нововстановлених ліфтах (поповнення рахунку)». Звертаємо Вашу увагу на те, що подібні послуги не відносять ся до складу послуг з технічного обслуговування ліфтів, завжди раніше відносились до обслуговування систем диспетчерського зв’язку, що у свою чергу є окремим предметом окремої процедури закупівлі та надавалися на підставі окремих договорів. Питання: Просимо роз’яснити: - Яке відношення вказана вимога має до предмету закупівлі та надання послуг з технічного обслуговування ліфтів і на якій підставі її включено до Документації? - Яким чином, у відповідності до яких діючих документів визначається вартість вказаного обслуговування GSM-модулів (поповнення рахунку)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Роз'яснення
Дата подання: 16 січня 2018 21:41
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:23
У таблиці «ТЕХНІЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІФТІВ» Додатку №1 до Документації визначено адреси розташування ліфтів та їх окремі характеристики. При цьому відсутні дані щодо: швидкості ліфтів, наявності/відсутності її частотного регулювання. Крім того, п.3 Додатку №1 до Документації вказано, що Учаснику необхідно: «Формувати вартість з технічного обслуговування ліфтів з врахуванням вимог наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 9 листопада 2006 року № 369 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2006 року за № 1344/13218 для можливості якісного виконання всіх видів регламентних робіт та робіт передбачених технічною документацією заводів-виробників.» Відсутність вказаної інформації також не дає можливість належним чином визначити коефіцієнт моделі у відповідності до Порядку встановлення вартості…, затвердженого вказаним у Документації наказом та розрахувати вартість пропозиції, відповідно до умов Документації та вимог законодавства. Питання: Просимо роз’яснити, яким чином розраховувати вартість пропозиції для кожного конкретного ліфта без відсутньої інформації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Роз'яснення
Дата подання: 16 січня 2018 21:42
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:22
Доброго дня замовник: у таблиці «ТЕХНІЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІФТІВ» Додатку №1 до Документації в окремих рядках колонки «Вантажопідйомність, кг», колонки «Тип» та колонки «Рік введення в експлуатацію» через дріб вказані два параметри ліфтів. Наприклад: a. в рядку 12 ліфтів ЖРЕО-402 кількість ліфтів за адресою: Пожарського 8-а, визначено кількість - 6. При цьому, параметри вказаних вище колонок мають подвійне значення: «500/320» та «вант./пас.», що не дає можливості визначити, які саме дані відносяться до конкретного ліфта; b. в рядку 1 ліфтів ЖРЕО-405 кількість ліфтів за адресою: вул. Луначарського, У, визначено кількість - 18. При цьому, параметри вказаних вище колонок мають подвійне значення: «320/400» та «1977/2012», що не дає можливості визначити, які саме дані відносяться до конкретного ліфта. Звертаємо Вашу увагу на те, що кожен ліфт, - як об’єкт підвищеної небезпеки має свій паспорт, у якому вказано всі його індивідуальні характеристики, а ліфти, в яких дозволено перевезення пасажирів, що розташовані у житлових будинках підлягають реєстрації у відповідних органах державного нагляду та мають реєстраційний номер як найперший ідентифікатор об’єкту обслуговування. Порядок встановлення вартості…, затверджений вказаним у Документації наказом № 369 від 9 листопада 2006 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2006 року за № 1344/13218 передбачає розрахунок вартості в грн. за місяць технічного обслуговування конкретного ліфту за його індивідуальними характеристиками, але неможливість ідентифікувати характеристики кожного конкретного ліфта (виходячи з дробових значень), у свою чергу не дає можливості належним чином розрахувати його вартість або ж дає можливість для розрахунку її неправильного значення. Питання: Просимо роз’яснити: чому «ТЕХНІЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІФТІВ» Додатку №1 до Документації не містять інформацію щодо реєстраційного номеру та індивідуальних характеристик кожного з них, а вказані сумарною кількістю з прив’язкою лише до адреси будинку? Яким чином ідентифікувати характеристики кожного конкретного ліфта виходячи з вказаних дробових значень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Роз'яснення
Дата подання: 16 січня 2018 21:42
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:22
Добрий день, у таблиці «ТЕХНІЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІФТІВ» Додатку №1 до Документації в окремих рядках колонка «Адреса» містять багато старих назв вулиць/проспектів тощо, адже це може заплутати учасника (виконавця послуг) при ідентифікації об’єкта обслуговування, особливо в моменти оперативного реагування на аварійний виклик. Питання: Просимо роз’яснити: чому «ТЕХНІЧНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІФТІВ» Додатку №1 не містять чинної назви вулиць/проспектів тощо? Яку інформацію з перелічених у таблиці характеристик вважати правильним та точним ідентифікатором конкретного об’єкта обслуговування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Роз'яснення
Дата подання: 16 січня 2018 21:43
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:21
Шановний Замовник: У п.6.3.10. Додатку 6 до Документації зазначено, що Виконавець зобовязаний «Припиняти експлуатацію ліфтів у випадках, передбачених пунктом 9.7.15 ПББЕЛ». Звертаємо Вашу увагу на те, що Виконавець, який здійснює організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та забезпечує їх справний стан, - не здійснює їх експлуатацію, а отже, і не може її припиняти. Крім того, серед підпунктів п. 9.7.15 ПББЕЛ є такі, що стосуються безпосередньо Замовника/власника/балансоутримувача ліфтів. Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі вказана вимога включена до обов’язків виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Уточнення
Дата подання: 16 січня 2018 21:44
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:21
Доброго дня: у п.6.3.11. Додатку 6 до Документації зазначено, що Виконавець зобовязаний «Своєчасно та якісно виконувати ремонтні роботи, які знаходяться поза межами регламенту відповідно підтверджуючих документів та при необхідності залучення лабораторії та інженерно-контрольної служби про підтвердження необхідності капітального ремонту згідно наказу від 10.08.2004 року № 150 державного комітету України з питань житлово-комунального господарства. Виконання робіт передбачених даним пунктом договору оплачується окремо.». Звертаємо Вашу увагу на те, що роботи з поточного та капітального ремонту ліфтів, що не входять до регламентних робіт з технічного обслуговування не відносяться до предмету даної закупівлі – є/ або можуть бути предметом окремої/іншої процедури закупівлі і найчастіше виконуються на підставі окремих договорів. Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі вказана вимога включена до обов’язків виконавця за даною процедурою закупівлі? Що в даному випадку означає вимога своєчасності таких робіт, якщо терміни їх виконання прописуються окремими договорами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником враховане Ваше зауваження, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена найближчим часом, відповідно до законодавства.
Роз'яснення
Дата подання: 16 січня 2018 21:45
Дата відповіді: 18 січня 2018 10:20
Шановний Замовник: у п.6.3.18. Додатку 6 до Документації зазначено, що Виконавець зобовязаний «Не допускати зберігання сторонніх предметів або матеріалів у машинному приміщенні». Звертаємо Вашу увагу на те, що Виконавець, який здійснює технічне обслуговування і ремонт ліфтів та забезпечує їх справний стан, не є власником/балансоутримувачем чи орендатором вказаних машинних приміщень. Виконавець лише відвідує машинне приміщення за умови надання до нього доступу власником/балансоутримувачем для здійснення обслуговування обладнання ліфта, розташованого в ньому. Крім того, найчастіше, ключі від замків машинних приміщень зберігаються у відповідних працівників Замовника, працівники Виконавця їх отримують перед проведенням робіт та здають по їх завершенні. Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі вказана вимога включена до обов’язків виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки Виконавець відвідує машинне приміщення то вищевказана вимога є необхідною.
Уточнення
Дата подання: 18 січня 2018 13:44
Дата відповіді: 22 січня 2018 14:44
Шановний Замовнику: з приводу попереднього запитання щодо Додатку №1 до Документації п.5. а також п.3 Додатку №5, де зазначено: «…Замовник вимагає наявність у Учасника: …- - документу щодо наявності у Учасника електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства (або інший документ, який засвідчує можливість виконання учасником даного виду робіт)». Звертаємо Вашу увагу на те, що «проведення електровимірів на ліфтах» і «наявність в Учасника електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства» зовсім різні речі. Згідно ПУЕ періодично проводити електровиміри на ліфтах може будь - який відповідно атестований працівник, що має відповідну кваліфікацію, групу допуску з електробезпеки та необхідні для цього ЗІЗ і прилади! Вищезгадані ПУЕ не вимагають наявності будь якої лабораторії для вказаних робіт! Ще раз просимо роз’яснити, для чого та на якій підставі вимагається саме наявність електровимірювальної лабораторії, атестованої у відповідності до чинного законодавства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вдруге звертаємо Вашу увагу на те, що п.5 Додатку №1 та п.3 Додатку №5 до тендерної документації також передбачене надання іншого документу, який засвідчує можливість виконання учасником електровимірювальних робіт, а не виключно документу щодо наявності у Учасника електровимірювальної лабораторії.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-27-000443-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне Підприємство "Експеримент", Код ЄДРПОУ:32663319
Дата подання: 17 січня 2018 12:49
ISO 9001:2009
Відповідно до листа-роз'яснення Держгірпромнагляду України від 20.03.2015 року №1660/0/4.2-6/6/15 – сертифікат на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (Додаток 1 п.5) не є дозвільним, або обов’язковим документом для надання якісних послуг з технічного обслуговування ліфтів і отримується добровільно, за бажанням. Вважаємо цю вимогу, що не є обов’язковою до виконання, або дискримінацією учасника. Пропонуємо виключити з переліку п.5 в Додатку 1 Тендерної документації вимоги, щодо наявності даного сертифікату.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2018 15:04
До Вашої вимоги додано лист-роз’яснення Держгірпромнагляду України від 20.03.2015 року №1660/0/4.2-6/6/15, в якому зазначено, що сертифікат на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (надалі – Сертифікат ISO) не є дозвільним документом необхідним для виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції машин і механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Вищезазначене твердження є беззаперечним.
З метою впевненості у якісному наданні послуг Замовник вимагає в п.5 Додатка 1 до тендерної документації надати копію сертифікату на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009, оскільки Сертифікат ISO свідчить про те, що Учасник пройшов перевірку щодо якості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів та не потребує додаткової перевірки.
Розгорнути Згорнути
Щодо виключення з перелікуз переліку п.5 в Додатку 1 Тендерної документації вимоги, щодо наявності даного сертифікату.Тендерної документації вимоги вимоги про наявність сертифікату на відповідність системи управління якістю щодо технічного обслуговування ліфтів вимогам ДСТУ ISO 9001:2009

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-27-000443-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 09 лютого 2018 11:36
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 016:2010: 33.12.1 – Ремонтування та технічне обслуговування підіймального та вантажного устаткування (ДК 021:2015:50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків), далі – Послуги, в процедурі закупівлі яких, Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-12-27-000443-a. Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявило намір взяти участь в процедурі закупівель та у відповідності з вимогами ст. 16 Закону України Про «Про публічні закупівлі», надало 27.01.2018 року через систему електронних закупівель комплект належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції. Натомість, вимоги Тендерної документації п.3.3 Додатку №2 містить положення стосовно надання Учасником позитивного відгуку щодо виконання умов договору, у випадку якщо Скаржник (учасник) надавав протягом останніх 5 років послуги згідно предмету закупівлі для комунальних підприємств Дніпровського району м. Києва. Вимогою ТД Замовник безпідставно звузив коло учасників для отримання відгуку до одного, Замовника безпосередньо, оскільки, Скаржником такі послуги надавались. Скаржником неодноразово надавався запит на надання позитивного листа-відгуку стосовно послуг, які надавались Замовнику протягом останніх 5 років. Відтак, отриманий Замовником 09.01.2018 року запит №4-1, було проігноровано, що стало підставою для дискваліфікації Скаржника згідно Протоколу засідання тендерного комітету №30 від 05.02.2018 року. Дії Замовника по встановленню дискримінаційних критеріїв та бездіяльність Замовника, розцінені Скаржником як такі, що мають на мені встановити обмежувальні заходи для Скаржника безпосередньо та звужують коло замовників до одного та Скаржника. Замовник штучно створює умови за яких Замовник потребує відгуку від Скаржника та ігнорує звернення Скаржника з метою використання факту відсутності реакції з метою не проходження Скаржником етапу кваліфікації. Скаржник, керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на кінцевий термін подання скарги: до 00.00: «11» лютого 2018 року, ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі; 3. Відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Оригінал платіжного доручення про внесення плати за розгляд Скарги; 2. Копія Витягу з ЄДРПОУ Скаржника; 3. Копія Протоколу засідання тендерного комітету №30 від 05.02.2018 р.; 4. Копія Листа запита № 4-85 від 06.05.2017 року 5. Копія Листа запита № 4-1 від 04.01.2018 року 6. Копія Наказу № 67-в від 06.02.2018 року про призначення виконуючим обов’язки генерального директора, начальника управління з підтримки операцій нового обладнання та сервісу Гамлявого С.М. - на 1 арк.;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 12.02.2018 № 1222.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2018 17:52

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2018 17:52
Рішення від 12.02.2018 № 1222.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2018
UA-2017-12-27-000443-a8dc3a15953cb4149a821d32d4873b336
Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Учасник Документи Рішення
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "ОТІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

29 січня 2018 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)
05 лютого 2018 12:29
Протокол № 30.pdf
05 лютого 2018 12:30
Електронний підпис

Публічні документи

24 січня 2018 17:05
Ліцензія банку.pdf
24 січня 2018 16:52
Сертифікат ІСО.pdf
24 січня 2018 16:52
Установчий документ.pdf
24 січня 2018 16:52
G0118-2491-GL_tender.pdf

Документи

05 лютого 2018 12:25
Протокол № 30.pdf
05 лютого 2018 12:28
Електронний підпис

Публічні документи

25 січня 2018 12:02
Сертифікат ІСО.pdf
25 січня 2018 12:02
Проект договору.pdf
25 січня 2018 12:02
Установчий документ.pdf
25 січня 2018 12:02
Банківська ліцензія.pdf
25 січня 2018 12:02
Довіреність банка.pdf

Документи

05 лютого 2018 12:33
Протокол № 30.pdf
05 лютого 2018 12:35
Електронний підпис

Публічні документи

27 січня 2018 15:07
license_nbu.25902.pdf
27 січня 2018 15:07
Сертифікат ІСО.pdf
27 січня 2018 15:07
Установчий документ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"

ПрАТ "ОТІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 20 574 578,45
UAH з ПДВ
20 574 578,45
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс" 20 578 088,43
UAH з ПДВ
20 578 088,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2018 17:05
Ліцензія банку.pdf
24 січня 2018 16:52
Сертифікат ІСО.pdf
24 січня 2018 16:52
Установчий документ.pdf
24 січня 2018 16:52
G0118-2491-GL_tender.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 12:02
Сертифікат ІСО.pdf
25 січня 2018 12:02
Проект договору.pdf
25 січня 2018 12:02
Установчий документ.pdf
25 січня 2018 12:02
Банківська ліцензія.pdf
25 січня 2018 12:02
Довіреність банка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"
#05472637
Переможець 20 574 578,45
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 15:13

Документи

19 лютого 2018 15:12
Електронний підпис
19 лютого 2018 15:10
Протокол № 43.pdf
15 лютого 2018 13:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"
#05472637
20 574 578,45
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 15:12
Електронний підпис
19 лютого 2018 15:10
Протокол № 43.pdf
15 лютого 2018 13:53
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:08
Додаткова угода до Договору №299-18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:07
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2018 09:42
Дод угода № 01-2018 до договору № 299-18.pdf зміни до договору
30 серпня 2018 09:41
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 16:56
Договор № 299-18.pdf укладений
03 березня 2018 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 299-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод угода № 01/2018 до договору № 299/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 299-18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до Договору від 02.03.2018 №299-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML