Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань застосування чинного законодавства у сфері закупівель)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2017-12-26-001979-a ef7f62f86613450ab57969befa06a76d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пампуха Оксана Станіславівна

380445175906 zakupka_teatr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад культури "Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра"
Код ЄДРПОУ: 05509435
Вебсайт: http://www.drama-comedy.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Броварський,25
Контактна особа: Пампуха Оксана Станіславівна
380445175906
zakupka_teatr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2017 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 січня 2018 14:52
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань застосування чинного законодавства у сфері закупівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань застосування чинного законодавства у сфері закупівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, Київ, пр-т Броварський, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-26-001979-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "БІЗНЕС КОНСАЛТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39763317
Дата подання: 02 січня 2018 17:07
Вимога про внесення змін до умов закупівлі
ВИМОГА

1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога:
Театрально-видовищний заклад культури "Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра".
2. Номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: № UA-2017-12-26-001979-a.
3. Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Умови закупівлі містять необґрунтовані вимоги, внесення змін до яких дозволить уникнути порушень принципів здійснення публічних закупівель.
4. Зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування:
В умовах Додатку №2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, що завантажене окремими файлом як документація закупівлі, міститься вимога про надання Учасником довідки про наявність в нього не менше 4 (чотирьох) юристів для виконання умов та обсягу Послуг, що є предметом закупівлі. Стосовно даного критерію вимагаємо внести зміни до умов закупівлі, виклавши абз.1 п.п.4.1. п.4 Додатку №2 до Оголошення в наступній редакції: «Довідка, складена в довільній формі, про наявність не менше 4 (чотирьох) спеціалістів з юридичною та/або економічною освітою, які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для виконання умов та обсягу Послуг, що є предметом закупівлі.». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що на даний час у вищих навчальних закладах відсутній такий напрямок підготовки спеціалістів, як «публічні закупівлі». В свою чергу, під час проведення публічних закупівель виникає потреба в залученні спеціалістів як юридичних спеціальностей, так і економічних, тому умови вашої закупівлі щодо наявності в Учасника тільки «юристів» є досить необґрунтованими. Крім того, навіть в Примірному положенні про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженому наказом Мінекономрозвитку України від 30.03.2016 №557, відсутня вимога про конкретний напрям підготовки уповноваженої особи, зазначено тільки – наявність вищої освіти.
Слід додатково зазначити, що в тому ж Примірному положенні про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) є вимога про досвід роботи у сфері закупівель, але відсутній спосіб підтвердження даної інформації. Спеціалісти нашої організації мають багаторічний досвід роботи в тендерних комітетах Замовників, працювали на керівних посадах державних установ, проводили державні та публічні закупівлі, в т.ч. за міжнародними грантами, а також мають значний досвід супроводу публічних закупівель «під ключ». Умова закупівлі про «надання копій договорів на проведення процедур закупівель з Учасником та/або працівником» потребує перегляду, адже не зрозуміло, які саме договори з Учасником чи працівником вимагаються, до того ж, на супровід конкретної закупівлі не укладається окремий договір з працівником. Ми вважаємо, що наявність десяти виконаних аналогічних договорів та відгуків від контрагентів є найкращим підтвердженням кваліфікації фірми.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до абз.2 п.п.4.1. п.4 Додатку №2 до Оголошення, виклавши його в наступній редакції:«У довідці Учасник має вказати П.І.П., посади, досвід роботи у сфері закупівель осіб, які будуть залучені до виконання умов та обсягу Послуг, що є предметом закупівлі, а також відповідати наступним вимогам: всі працівники повинні мати не менше базової вищої освіти (надати копії дипломів)».
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2018 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АРТІУС" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2018 10:01
Електронний підпис
10 січня 2018 10:00
відгуки.pdf
10 січня 2018 09:35
пропозиція.pdf
10 січня 2018 09:35
копії договорів.pdf
10 січня 2018 09:35
копії дипломів.pdf

Публічні документи

10 січня 2018 13:45
т.п. ч.1.pdf
10 січня 2018 13:45
т.п. ч.2.pdf
10 січня 2018 13:45
лист-відгук ЗРСЦ.pdf
10 січня 2018 13:45
лист-відгук Берегово.PDF
10 січня 2018 13:45
відомості єдрпоу.pdf
10 січня 2018 13:45
11. Наказ.pdf
10 січня 2018 13:45
10. Протокол.pdf
10 січня 2018 13:45
7. Статут 2014.pdf
10 січня 2018 13:45
2. Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Адвокатське об'єднання "АРТІУС"

ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Адвокатське об'єднання "АРТІУС"
#40116327
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2018 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АРТІУС"
#40116327
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
П-01_01-18 Артіус юридичні послуги 2018.pdf укладений
24 січня 2018 14:37