Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з технічного огляду та випробовувань Код 71630000-3 за ДК 021:2015
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2017-12-26-001638-b c7796d43dc264bc4aa9cfc31acf07d9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Череп’яна Тетяна Вікторівна

0536 79-68-42 ctv@kremen.ukrtransnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Придніпровські магістральні нафтопроводи" публічного акціонерного товариства "Укртранснафта"
Код ЄДРПОУ: 26113233
Вебсайт: http://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Перемоги 32/5
Контактна особа: Череп’яна Тетяна Вікторівна
0536 79-68-42
ctv@kremen.ukrtransnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 12:00
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Паспортизація та повторне обстеження будівель і споруд філії «ПДМН» (4 лоти).
Місце надання послуг: Об’єкти філії «ПДМН», детально зазначені у Додатку 1 до тендерної документації. Більш детальна інформація міститься у додатку 1 до цієї тендерної документації. Надання звіту: 39605, м. Кременчук, вул. Перемоги, 32/5
Кількість/обсяг надання послуг: 4 послуги. З питань щодо предмету закупівлі/технічних питань: Начальник відділу КБіР Мельник Анатолій Андрійович
Інженер відділу КБіР Єрофеєнкова Олена Вікторівна:
вул. Перемоги, 32/5, м. Кременчук, Полтавська обл., 39605
телефон: (+38 0536) 74-16-47; факс: (+38 0536) 79-71-97
e-mail: eev @kremen.ukrtansnafta.com
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

16 січня 2018 11:31
Електронний цифровий підпис
26 грудня 2017 14:43
Електронний цифровий підпис
16 січня 2018 11:30
Паспортизація 2017 Тендерна документація (без додатків) ІЗ ЗМІНАМИ 1.doc
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Тендерна документація (без додатків).doc
16 січня 2018 11:30
Паспортизація 2017 Додаток 4 до ТД Форма тендерної пропозиції ІЗ ЗМІНАМИ 1.doc
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 4 до ТД Форма тендерної пропозиції.doc
16 січня 2018 11:30
ЗМІНИ 1 до тендерної документації Паспортизація.docx
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 6 до ТД Кваліфікаційні критерії_вимоги та документи відкор.doc
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 7 до ТД Взірець довідки щодо відсутності підстав.doc
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 5 до ТД Форма додатку до тендерної пропозиціїї.doc
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 1 до ТД Інформація про технічні та якісні характеристики.doc
26 грудня 2017 14:42
Паспортизація 2017 Додаток 2 до ТД Перелік критеріїв та методика оцінки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо завірення сторінок тендерної пропозиції.
Дата подання: 12 січня 2018 13:36
Дата відповіді: 12 січня 2018 14:40
Прошу надати роз’яснення, чи необхідно учасникам процедури закупівлі завіряти кожну сторінку документів тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою учасника?
Відповідь: Достатньо підписати кожен документ, який готується Учасником відповідно до умов тендерної документації, в цілому.
Щодо завірення копій документів, що надаються у складі тендерної пропозиції.
Дата подання: 12 січня 2018 13:37
Дата відповіді: 12 січня 2018 14:41
Прошу надати роз’яснення, чи достатнім буде учасникам процедури закупівлі завіряти копії документів, які надаються у складі тендерної пропозиції, підписом уповноваженої особи та печаткою учасника, без проставлення відмітки «Згідно з оригіналом» та дати засвідчення копії?
Відповідь: Достатньо.
Щодо нотаріально засвідченої копії довіреності.
Дата подання: 12 січня 2018 13:37
Дата відповіді: 12 січня 2018 14:41
На сторінці 6 Тендерної документації та в таблиці 2 Додатку 6 до Тендерної документації Замовником зазначено про необхідність надання учасниками процедури закупівлі на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції в тому числі НОТАРІАЛЬНО ЗАСВІДЧЕНОЇ КОПІЇ ДОВІРЕНОСТІ. У зв’язку з вищевикладеним прошу надати роз’яснення на наступне питання: чи стосується вимога про необхідність надання учасниками процедури закупівлі НОТАРІАЛЬНО ЗАСВІДЧЕНОЇ копії довіреності виключно надання такої довіреності на КЕРІВНИКА учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одним із документів, який підтверджує повноваження службової (посадової) особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції може бути нотаріально засвідчена копія довіреності.
Щодо способу подання документів переможцем.
Дата подання: 12 січня 2018 17:07
Дата відповіді: 16 січня 2018 11:17
В Тендерній документації не зазначений спосіб, у який Учасник-переможець торгів повинен надати Замовнику документи у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У зв’язку з цим, прошу Замовника надати чітку та аргументовану відповідь на наступне питання: В який спосіб Учасник-переможець торгів повинен надати Замовнику документи: шляхом розміщення сканованих копій цих документів в електронній системі закупівель чи шляхом направлення документів на адресу Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник-переможець торгів повинен надати Замовнику документи шляхом направлення таких документів на адресу Замовника, вказану в оголошенні про проведення процедури закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-26-001638-b), а саме: вул. Перемоги, 32/5, м. Кременчук, Полтавська обл., 39605.
Щодо зазначення кількості сторінок (аркушів) тендерної пропозиції.
Дата подання: 12 січня 2018 17:23
Дата відповіді: 16 січня 2018 11:17
В Додатку 4 до Тендерної документації міститься форма «Тендерна пропозиція». В даній формі зазначено наступне: «Пропозиція складена в одному примірнику на ___ сторінках (аркушах) разом з додатком до тендерної пропозиції, що містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики та розрахунком кошторисної вартості послуг». Прошу надати роз’яснення на наступне питання: в пустій графі вищезазначеного речення учасникам необхідно вказувати кількість сторінок (аркушів) лише самої форми «Тендерна пропозиція», чи загальну кількість сторінок (аркушів) форми «Тендерна пропозиція» та додатків до неї (інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики та розрахунку кошторисної вартості послуг)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасникам необхідно вказувати кількість сторінок (аркушів) лише тендерної пропозиції, а разом з пропозицією надаються: додаток до тендерної пропозиції, що містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики та розрахунок кошторисної вартості послуг.
З метою уникнення неоднозначного трактування даних вимог будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Паспортизація та повторне обстеження будівель і споруд АУП філії "ПДМН" (РБУ, ГП "Кленовий лист")
Опис предмету закупівлі: Паспортизація та повторне обстеження будівель і споруд АУП філії "ПДМН" (РБУ, ГП "Кленовий лист").
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 490,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 26 січня 2018 15:04
Закінчення: 26 січня 2018 15:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Паспортизація та повторне обстеження будівель і споруд АУП філії "ПДМН" (РБУ, ГП "Кленовий лист")
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2018

Критерії вибору переможця

Ціна: 99.15%
Експлуатаційні витрати: 0.85%
Учасник платник ПДВ або нерезидент: 0.85%
Учасник не є платником ПДВ: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Бюро послуг та консультацій 35 660,70
UAH з ПДВ
35 660,70
UAH з ПДВ
1 35 660.70 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство" 30 265,72
UAH з ПДВ
30 265,72
UAH з ПДВ
1 30 265.72 Документи
ФОП "АНАНЬЄВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 21 582,40
UAH з ПДВ
21 582,40
UAH з ПДВ
1 21 582.40 Документи

Публічні документи

02 березня 2018 16:11
5. Довідка (корупція).pdf
02 березня 2018 16:11
4. Кошторис Лот № 1.pdf
02 березня 2018 16:11
3. Калькуляція.pdf
02 березня 2018 16:11
22. Довідка ОТП Банк.pdf
02 березня 2018 16:11
21. Контракт.pdf
02 березня 2018 16:11
20. Наказ №15.pdf
02 березня 2018 16:11
19. Протокол №2.pdf
02 березня 2018 16:11
18. Протокол реєстрації.pdf
02 березня 2018 16:11
16. Свідоцтво ПЄП.pdf
02 березня 2018 16:11
15. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2018 16:11
14. Виписка з ЄДРЮОФОПГФ.pdf
02 березня 2018 16:11
13. Опис документів.pdf
02 березня 2018 16:11
12. Статут.pdf
02 березня 2018 16:11
11. Довідка (ст. 17).pdf
02 березня 2018 16:11
10. Довідка ДФС.pdf
02 березня 2018 16:11
1. Тендерна пропозиція.PDF
25 січня 2018 11:08
sign.p7s
25 січня 2018 11:04
Кошторис Лот 1.pdf
25 січня 2018 11:04
Статут від 02.09.2015 р..PDF
25 січня 2018 11:04
Свідоцтво ПЄП.PDF
25 січня 2018 11:04
Протокол №2 ЗЗУ.pdf
25 січня 2018 11:04
Протокол реєстрації.pdf
25 січня 2018 11:04
Питальник.PDF
25 січня 2018 11:04
Наказ №15.pdf
25 січня 2018 11:04
Наказ Сидорчук Б.Ю..PDF
25 січня 2018 11:04
Наказ (Зозулюк І.В.) 3.PDF
25 січня 2018 11:04
Наказ (Зозулюк І.В.) 2.PDF
25 січня 2018 11:04
Наказ (Зозулюк І.В.) 1.PDF
25 січня 2018 11:04
КС Сліпич О.О..PDF
25 січня 2018 11:04
КС Кирпосенко О.О..PDF
25 січня 2018 11:04
КС Йолтухівський С.В..PDF
25 січня 2018 11:04
Контракт.pdf
25 січня 2018 11:04
Довідка (ст. 17, ст. 28).PDF
25 січня 2018 11:04
Довідка (працівники).PDF
25 січня 2018 11:03
Довідка (ПДВ).PDF
25 січня 2018 11:03
Довідка (обладнання).PDF
25 січня 2018 11:03
Довідка (договора).PDF
25 січня 2018 11:03
Довідка (довкілля).PDF
25 січня 2018 11:03
Витяг з реєстру ПЄП.pdf

Публічні документи

24 січня 2018 12:57
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2018 12:57
Субпідрядники.pdf
24 січня 2018 12:57
Справка статистика.pdf
24 січня 2018 12:57
Питальник.pdf
24 січня 2018 12:57
Паспорт.pdf
24 січня 2018 12:57
Лист-згода.pdf
24 січня 2018 12:57
Лист-гарантія.pdf
24 січня 2018 12:57
Кошториси.pdf
24 січня 2018 12:57
Захист довкілля.pdf
24 січня 2018 12:57
Досвід.pdf
24 січня 2018 12:57
Довіреність.pdf
24 січня 2018 12:57
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПП Бюро послуг та консультацій

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство"

ФОП "АНАНЬЄВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНАНЬЄВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2831600115
Відхилено 21 582,40
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 15:34
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство"
#37864153
Переможець 30 265,72
UAH з ПДВ
02 березня 2018 09:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2018 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хмельницьке Обласне Земельне Агентство"
#37864153
30 265,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 березня 2018 14:38
Договір 030 від 15.03.2018 ТОВ Хмельницьке Обласне Земельне Агентство.pdf укладений
15 березня 2018 14:37
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 11:08
sign.p7s зміни до договору
16 березня 2018 08:54
Додаткова угода 1 від 15.03.18 до договору 030 від 15.03.18 (4).pdf зміни до договору
16 березня 2018 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою покращення якості предмета закупівлі та узгодженої сторонами зменшення ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 030
Договір:
Номер додаткової угоди: 030
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 27 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку