Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г
Очікувана вартість
546 677,00 UAH
UA-2017-12-22-004113-b ● 9639f67cbfc2422f9aa353db788b966d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 40212371 |
Вебсайт: | http://hadiach-voms.at.ua |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Драгоманова, 4, пр. 2 |
Контактна особа: |
Оксана Ходатенко +380663258649 voms_misto@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 19:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2017 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2018 15:24 |
Очікувана вартість: | 546 677,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 466,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г). Процедура закупівлі – відкриті торги на 2018 рік, що оголошені згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.06.2016 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1353 штуки
Молоко згущене в банках 370 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
29042 штуки
Молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2017 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2017 19:06 |
1. Тендерна документація зміни.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-22-004113-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 15 січня 2018 20:32
Неправомірне відхилення пропозиції
Відповідно до пункту 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця за наявності у складі тендерної пропозиції учасника письмової згоди з істотними умовами договору. Наголошуємо, що в тендерній документації вказано, що повинна бути надана ПИСЬМОВА ЗГОДА, та не вказано в якій формі повинно бути надано згоду.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА не погоджується з рішенням тендерного комітету від 11.01.2018 року про відхилення її пропозиції. Адже тендерна пропозиція містить письмову згоду з істотними умовами договору. Саме в формі тендерної пропозиції вказано, що «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором». А отже, тим самим Учасник (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА) надала письмову згоду не тільки з істотними умовами договору, а і погодилась з усіма умовами договору, який викладений в тендерній документації.
Звертаємось безпосередньо до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та змінити рішення про відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА не погоджується з рішенням тендерного комітету від 11.01.2018 року про відхилення її пропозиції. Адже тендерна пропозиція містить письмову згоду з істотними умовами договору. Саме в формі тендерної пропозиції вказано, що «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором». А отже, тим самим Учасник (ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА) надала письмову згоду не тільки з істотними умовами договору, а і погодилась з усіма умовами договору, який викладений в тендерній документації.
Звертаємось безпосередньо до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та змінити рішення про відхилення нашої пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2018 18:26
1. Відповідно до пункту 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця за наявності у складі тендерної пропозиції учасника письмової згоди з істотними умовами договору.
Тендерною документацією передбачалось надання письмової форми згоди з істотними умовами договору. Письмова – це і є форма. За аналогію взято статтю 205 ЦКУ.
У складі Вашої пропозиції не надано письмову згоду з істотними умовами договору.
Тендерною документацією передбачалось надання письмової форми згоди з істотними умовами договору. Письмова – це і є форма. За аналогію взято статтю 205 ЦКУ.
У складі Вашої пропозиції не надано письмову згоду з істотними умовами договору.
Номер вимоги: UA-2017-12-22-004113-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 15 січня 2018 20:31
Неправомірне визначення переможцем
Тендерна пропозиція Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:
5) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника: - спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: РЕФРИЖЕРАТОР із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА в складі пропозиції надано довідку в якій мітиться інформація про оренду ІЗОТЕРМІЧНОГО транспортного засобу, що суперечить вимогам Замовника. Адже в тендерній пропозиції вимагалось наявність автотранспортного засобу - РЕФРИЖЕРАТОР, а не ізотермічний.
6) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії документу/документів, що підтверджують проведення учасником дезінфекції транспортних засобів: копію ДОГОВОРУ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДЕЗІНФЕКЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ та копії актів виконаних робіт за надані послуги, інші документи, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції.
В складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА відсутня копія договору про проведення дезінфекції транспортних засобів.
7) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії особистих медичних книжок працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
В довідці про працівників ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА вказує про наявність працівників Шимка О.І. та Миколаєнко В. П. Однак, копію медичної книжки надано лише на Коваль О. О.. Отже, в складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не надав копію медичної книжки на Миколаєнко В. П
8) Відповідно до пункту 5 розділу Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, завірена учасником за формою:
Досвід виконання аналогічного договору
Назва предмету Вартість договору Номер та дата договору Замовник Контактна особа, тел./факс
*Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
Копію аналогічного договору із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі.
В пункті 4.1 тендерної документації зазначено предмет закупівлі «ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г)».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА надала в складі пропозиції довідку про виконання аналогічного договору не за предметом закупівлі (ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки), а на постачання м’ясних пресерви та вироби. Також учасником надано копію договору № 15 від 25.01.2017 року не за предметом закупівлі. Отже, учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо, що пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємось до Замовника з проханням переглянути пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА та змінити своє рішення, дискваліфікувавши неправомірно визначену пропозиції. У разі відсутності будь-якого реагування з боку Замовника, будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
5) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника: - спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: РЕФРИЖЕРАТОР із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА в складі пропозиції надано довідку в якій мітиться інформація про оренду ІЗОТЕРМІЧНОГО транспортного засобу, що суперечить вимогам Замовника. Адже в тендерній пропозиції вимагалось наявність автотранспортного засобу - РЕФРИЖЕРАТОР, а не ізотермічний.
6) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії документу/документів, що підтверджують проведення учасником дезінфекції транспортних засобів: копію ДОГОВОРУ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДЕЗІНФЕКЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ та копії актів виконаних робіт за надані послуги, інші документи, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції.
В складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА відсутня копія договору про проведення дезінфекції транспортних засобів.
7) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії особистих медичних книжок працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
В довідці про працівників ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА вказує про наявність працівників Шимка О.І. та Миколаєнко В. П. Однак, копію медичної книжки надано лише на Коваль О. О.. Отже, в складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не надав копію медичної книжки на Миколаєнко В. П
8) Відповідно до пункту 5 розділу Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, завірена учасником за формою:
Досвід виконання аналогічного договору
Назва предмету Вартість договору Номер та дата договору Замовник Контактна особа, тел./факс
*Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
Копію аналогічного договору із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі.
В пункті 4.1 тендерної документації зазначено предмет закупівлі «ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г)».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА надала в складі пропозиції довідку про виконання аналогічного договору не за предметом закупівлі (ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки), а на постачання м’ясних пресерви та вироби. Також учасником надано копію договору № 15 від 25.01.2017 року не за предметом закупівлі. Отже, учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо, що пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємось до Замовника з проханням переглянути пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА та змінити своє рішення, дискваліфікувавши неправомірно визначену пропозиції. У разі відсутності будь-якого реагування з боку Замовника, будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2018 18:26
У своїй вимозі учасник зазначає, що вивчив пропозицію іншого учасника та не погоджується з рішенням комітету з описом своєї позиції. Зміст скарги учасника не відповідає нормам Закону. Закон не наділяє правом учасників проводити оцінку пропозицій інших учасників та давати вказівки замовнику як правильно приймати рішення комітету. Учасник не дотримався положень частини 3 статті 30 та абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону.
У зв’язку з вищенаведеним Вимога/скарга учасника не підлягає задоволенню.
У зв’язку з вищенаведеним Вимога/скарга учасника не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-22-004113-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 22 січня 2018 21:07
Дата подання: 22 січня 2018 21:07
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 22.12.17 року в системі PROZORRO відділом освіти молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області оголошено відкриті на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 15510000-6 - Молоко та вершки.
09.01.18 в аукціоні взяло участь чотири учасники:
1) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА;
2) ФОП Аврахова Катерина Григорівна;
3) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА;
4) ФОП Сергієнко Володимир Іванович.
За результатом аукціону найбільш економічно вигідною визначено пропозицію скаржника (фізичної особи-підприємця Мазаратій Наталії Іванівни – далі ФОП Мазаратій Н. І.). Проте, 11.01.2018 протоколом № 8 від 10.01.2018 тендерним комітетом відділу освіти молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області було відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Мазаратій Наталії Іванівни. Ми вважаємо, відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Мазаратій Н. І. безпідставним та неправомірним.
В протоколі № 8 від 10.01.2018 підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н. І. вказано, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», оскільки Замовник вважає, що подана пропозиція не містить «письмової згоди з істотними умовами договору».
Відповідно до пункту 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця за наявності у складі тендерної пропозиції учасника письмової згоди з істотними умовами договору. Наголошуємо, що в тендерній документації вказано, що повинна бути надана ПИСЬМОВА ЗГОДА, та не вказано форми за якою повинно бути надано згоду з істотними умовами. Вимога, що письмова згода з істотними умовами повинна бути надана окремим документом також відсутня.
ФОП Мазаратій Н. І. надала в тендерній пропозиції письмову згоду з істотними умовами договору, а саме в наданій формі тендерної пропозиції вказано, що «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором». Також в складі пропозиції було надано проект договору завірений нами печаткою та підписом, який містить істотні умови, що засвідчує письму згоду з істотними умовами договору.
Отже, ФОП Мазаратій Н. І. надала письмову згоду не тільки з істотними умовами договору, а і погодилась з усіма умовами договору, які викладені в тендерній документації, шляхом подачі:
1) Тендерної пропозиції, яка містить інформацію про, що «У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором».
2) Завіреного печаткою та підписом проекту договору.
12.01.2018 тендерним комітетом відділу освіти молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області визначено переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЮ ГРИГОРІВНУ
Тендерна пропозиція Учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:
1) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника: - спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: РЕФРИЖЕРАТОР із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову.
Учасник - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА в складі пропозиції надано довідку в якій мітиться інформація про оренду ІЗОТЕРМІЧНОГО транспортного засобу, що суперечить вимогам Замовника. Адже в тендерній пропозиції вимагалось наявність автотранспортного засобу - РЕФРИЖЕРАТОР, а не ізотермічний.
2) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії документу/документів, що підтверджують проведення учасником дезінфекції транспортних засобів: копію ДОГОВОРУ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДЕЗІНФЕКЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ та копії актів виконаних робіт за надані послуги, інші документи, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції.
В складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА відсутня копія договору про проведення дезінфекції транспортних засобів.
3) Відповідно до пункту 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати: копії особистих медичних книжок працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
В довідці про працівників ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА вказує про наявність працівників Шимка О.І. та Миколаєнко В. П. Однак, копію медичної книжки надано лише на Шимка О.І. Отже, в складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не надано копію медичної книжки на Миколаєнко В. П
4) Відповідно до пункту 5 розділу Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, завірена учасником за формою:
Досвід виконання аналогічного договору
Назва предмету Вартість договору Номер та дата договору Замовник Контактна особа, тел./факс
*Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
Копію аналогічного договору із попереднім Замовником, що виконаний у повному обсязі.
В пункті 4.1 тендерної документації зазначено предмет закупівлі «ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г)».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА надала в складі пропозиції довідку про виконання аналогічного договору не за предметом закупівлі (ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки), а на постачання м’ясних пресерви та виробів, курятини. Також учасником надано копію договору № 15 від 25.01.2017 року не за предметом закупівлі. Отже, учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі.
5) В додатку 1 до тендерної документації встановлена форма «Тендерної пропозиція».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА в складі тендерної пропозиції надано форму «Тендерна пропозиція», яка заповнена не повністю, а саме не вказано інформацію в колонках «ціна за одиницю, грн. з ПДВ» та «ціна всього, грн. з ПДВ». Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо, що пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА не відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції фізичної особи-підприємця Мазаратій Наталія Іванівна у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 15510000-6 - Молоко та вершки.
4) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 15510000-6 - Молоко та вершки.
5) Розглянути тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 15510000-6 - Молоко та вершки, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією замовника.
Додатки:
1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 24.01.2018 № 625.pdf
Дата публікації: 25 січня 2018 19:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2018 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
461 775,66
UAH з ПДВ
|
437 706,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА |
546 600,00
UAH з ПДВ
|
437 707,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
515 047,50
UAH з ПДВ
|
509 580,73
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
546 570,24
UAH з ПДВ
|
546 570,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Відхилено |
437 706,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2018 11:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА #2062212004 |
Переможець |
437 707,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2018 16:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 січня 2018 16:52 |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку із наявністю результатів аналізу закупівлі, проведених НАЦІОНАЛЬНОЮ ПОЛІЦІЄЮ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ЗАХИСТУ ЕКОНОМІКИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕПАРТАМЕНТУ ЗАХИСТУ ЕКОНОМІКИ |
Документи:
23 січня 2018 16:52
|
Електронний підпис |
23 січня 2018 16:52
|
Протокол.pdf |