Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 (цегла, цемент, бітумні матеріали, бітум, асфальт, бетон): ЛОТ 1 – Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2; ЛОТ 2 – Цемент за кодом ДК 021:2015 – 44111200-3; ЛОТ 3 – Бітумні матеріали за кодом ДК 021:2015 – 44113300-8; ЛОТ 4 – Бітум за кодом ДК 021:2015 – 44113610-4; ЛОТ 5 – Асфальт за кодом ДК 021:2015 – 44113620-7; ЛОТ 6 – Бетон за кодом ДК 021:2015 – 44114000-2
Очікувана вартість
1 789 900,00 UAH
UA-2017-12-22-003850-b 148eac02275f40d4816a334bc443d766
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцюк Василь Володимирович

+380384272940 slavuta.zhko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Славутське житлово-комунальне об’єднання»
Код ЄДРПОУ: 34432514
Місцезнаходження: 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вулиця Миру 14а
Контактна особа: Яцюк Василь Володимирович
+380384272940
slavuta.zhko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2018 09:00
Очікувана вартість: 1 789 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Переможець торгів визначається по кожному лоту окремо. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника по лотах. Переможцем лоту обирається учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідна. Кількість товару: ЛОТ 1 – 9000 шт за кошти підприємства. ЛОТ 2 – 4500 кг за кошти підприємства. ЛОТ 3 – 7200 м.кв за кошти підприємства. ЛОТ 4 – 6000 кг (20 кг за кошти місцевого бюджету, 5980 кг за кошти підприємства). ЛОТ 5 – 600 (100 т за кошти місцевого бюджету, 500 т за кошти підприємства). ЛОТ 6 – 35 м.кв за кошти підприємства. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1789900,00 грн. з ПДВ: 210300,00 грн. з ПДВ за кошти місцевого бюджету і 1579600,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства. ЛОТ 1 – 27000,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства. ЛОТ 2 – 14400,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства. ЛОТ 3 – 360000,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства. ЛОТ 4 – 90000,00 грн. з ПДВ: 300,00 грн. з ПДВ за кошти місцевого бюджету і 89700,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства. ЛОТ 5 – 1260000,00 грн. з ПДВ: 210000,00 грн. з ПДВ за кошти місцевого бюджету і 1050000,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства. ЛОТ 6 – 38500,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

28 грудня 2017 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 11:03
протокол зміни до документації.doc
28 грудня 2017 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 11:03
протокол зміни до документації.doc
28 грудня 2017 10:58
протокол зміни до документації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 27 грудня 2017 11:06
Дата відповіді: 28 грудня 2017 11:22
Добрий день! Прошу Вас додати технічне завдання до лотів, адже у Вас відсутні тех. показники для товару згідно тендеру. При відсутності тех. показників будь-який запропоновоний товар згідно додатку № 4 вважатиметься , що відповідає всим технічним характеристикам (наприклад вказано "Цегла для будівництва" Код ДК 021-2015 (CPV) : 44111100-2 - Цегла - головне щоб виріб був цегла.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет КП «Славутське ЖКО» повідомляє, що 28.12.17 року тендерним комітетом внесено зміни в документацію і опубліковано їх, а саме більш детально викладено технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі й по ЛОТУ Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2.

З повагою,
голова тендерного комітету В.В. Яцюк
Бітумні матеріали
Дата подання: 27 грудня 2017 11:20
Дата відповіді: 28 грудня 2017 11:22
Ваша відповідь з посиланням на код 4413300-8 не зовсім коректна. В класифікаторі ця группа має загальну назву "бітумні матеріали", але далі розкривається на наупні конкретні підгрупи: 4443310-1 "бітумні матеріали для покриття доріг", 4413320-4 "гравій оброблений бітумом" та 4413320-7 "матеріали для дорожнього покриття". Жодна з цих підгруп не підпадає під покрівельні матеріали. Для подання правільної пропозиції формулювання "єврорубероїд товщиною 3,5мм" не достатьньо. Необхідно як мінімум вказати призначення (для верхнього шару або для нижнього шару) і як що пртрібні оби два матеріали- вказати кількість по кожній позиції. Обов'язково необхідно вказаті вид основи (склохолст(більш дешевий), або поліестер (дорожчий,але білш якісний). Бажано вказати такі важливі технічні характеристики, як: "теплостійкість °С - не нижче", та "гнучкість на брусі R=25мм °С - не вище" З повагою. Нач.відділу продаж заводу "Акваізол" Файнер І.Ш. (050) 632-88-24
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет КП «Славутське ЖКО» повідомляє, що 28.12.17 року тендерним комітетом внесено зміни в документацію і опубліковано їх, а саме більш детально викладено технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі й по ЛОТУ Бітумні матеріали за кодом ДК 021:2015 – 44113300-8.

З повагою,
голова тендерного комітету В.В. Яцюк
Терміни поставки
Дата подання: 28 грудня 2017 18:16
Дата відповіді: 28 грудня 2017 18:51
Доброго дня! Підскажіть будь ласка по термінам постачання. Вказано до 31 грудня 2018 року, а можливо вказати хоча б місяць, коли вже можна привозити?
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет КП «Славутське ЖКО» повідомляє, що відповідно до умов оголошення про проведення торгів строк поставки товарів з 29.01.2018 року (орієнтовно) по 31.12.2018 року. Однак, остаточна дата початку поставки товарів буде відома після визначення переможця і опублікування відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про намір укласти договір.
Окрім того, відповідно до п. 5.1. проекту договору про закупівлю товарів за державні кошти (додаток № 3 до тендерної документації) закупівля товарів проводиться по мірі необхідності у 2018 році в обсягах, згідно письмової заявки замовника. Таким чином, остаточна дата початку поставки товарів буде визначатися замовником відповідно до потреби після укладення договору про закупівлю.

З повагою,
голова тендерного комітету В.В. Яцюк
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-003850-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 22 січня 2018 14:36
дискваліфікація ПП "Влад"
ТОВ "Епіцентр К" розглянула тендерну документацію ПП "Влад" (надалі Учасник) та дійшло висновку, що документи надані ПП "Влад" не відповідають тендерній документації (далі за тексьтом ТД) Замовника, а саме: 1. в довідці Учасника щодо наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інформація про працівників: чисельність, посада, стаж роботи тощо) не надана повна інформація, як того вимагає Замовник; 2. Додаток 1, Учасника, не відповідає вимогам додатку 4-3 та 4-4 ТД, а саме в додатку Учасника прописаний лише п.6, хоча додаток має ще п.1-п.5; 3. Накладна №7 від 04.10.2017, щодо поставки бітуму, не відповідає наданому аналогічному договору №1707 від 17.07.2015 р., так як термін дії його закінчився 31.12.2015 р.; 3. Довідка №17 про виконання аналогічного договору Учасника не відповідає вимогам п.2.1. додатку 1 ТД Замовника, а саме не зазначено: адреса та контактний номер телефону замовника; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).
Надо лише 2 аналогічних договора з 18 написаних. Термін дії, наданих договорів закінчився у 2014 р. та 2015 р. (додаткові угоди про продовження терміну дії договорів не надано) . Договора та накладні належним чинном не завірені. 4. Крім того, Учасником не надано відповідно до табл.2 Додатку №1 наступні документи: п. 4 Суб’єкт господарювання (учасник або учасник попередньої кваліфікації) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону) ; Відомості про учасника за встановленою формою: Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”; копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ ; Документи, що визначені у Додатках №4-1 – 4-6 до даної документації (сертифікати, висновки СЕС тощо); проект договору наведений у Додатку №3 ТД. Враховуючи, все вищевикладене ТОВ "Епіцентр К" просить дискваліфікувати Учасника ПП "Влад".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2018 11:31
не відповідає ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2017-12-22-003850-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРМА 777", Код ЄДРПОУ:37808345
Дата подання: 25 січня 2018 10:16
ДИСКАЛІФІКАЦІЯ ПП"ВЛАД"
ТОВ "НОРМА 777",БУДУЧИ УЧАСНИКОМ ,ТЕНДЕРНИХ ТОРГІВ ПО ЛОТУ "БІТУМНІ МАТЕРІАЛИ," ,РОЗГЛЯНУВШИ ПОДАНІ ДОКУМЕНТИ ІНШОГО УЧАСНИКА ПП"ВЛАД" ВИСЛОВЛЮЄ ВИМОГУ ПРО ДИСКАЛІФІКАЦІЮ ДАНОГО УЧАСНИКА ЧЕРЕЗ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ПО НАДАННЮ ВІДПОВІДНОГО ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРВЇНИ І ВИМОГ ЗАМОВНИКА -РОЗДІЛ 3 П.1,,5 А ОСОБЛИВО ПУНКТУ 6 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ, ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМ. ЗАКУПІВЛІ" ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ВОНИ ВЗАГА ЛІ ВІДСУТНІ. ВІДСУТНЯ І ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ У ВІДПОВІДНІЙ ФОРМІ. ПО ПРИВЕДЕНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕ МОЖЛИВО З"ЯСУВАТИ ЯКИЙ ТОВАР ЗАПРОПОНУВАВ УЧАСНИК. МИ ТАКОЖ ПОВНІСТЮ ПІДТРИМУЄМО І ЗМІСТ ВИМОГИ ІНШОГО УЧАСНИКА ТОРГІВ ТОВ " ЕПІЦЕНТР К". РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ Є БЕЗПІДСТАВНИМ.
ДИРЕКТОР ТОВ"НОРМА 777" М.А. ЧЕРНОУС
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2018 13:34
не відповідає ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2017-12-22-003850-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 22 січня 2018 16:47
про дискваліфікацію ПП "Влад"
ТОВ "Епіцентр К" розглянула тендерну документацію ПП "Влад" (надалі Учасник) та дійшло висновку, що документи надані ПП "Влад" не відповідають тендерній документації (далі за тексьтом ТД) Замовника, а саме: 1. в довідці Учасника щодо наявності в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інформація про працівників: чисельність, посада, стаж роботи тощо) не надана повна інформація, як того вимагає Замовник; 2. Додаток 1, Учасника, не відповідає вимогам додатку 4-3 та 4-4 ТД, а саме в додатку Учасника прописаний лише п.6, хоча додаток має ще п.1-п.5; 3. Довідка №17 про виконання аналогічного договору Учасника не відповідає вимогам п.2.1. додатку 1 ТД Замовника, а саме не зазначено: адреса та контактний номер телефону замовника; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Надо не всі аналогічні договори, що вказані в довідці. Договора та накладні належним чинном не завірені і деякі договори не містять реквізити сторін та належним чинном не зарповнені. 4. Крім того, Учасником не надано відповідно до табл.2 Додатку №1 наступні документи: п. 4 Суб’єкт господарювання (учасник або учасник попередньої кваліфікації) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону) ; Відомості про учасника за встановленою формою: Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”; копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ ; Документи, що визначені у Додатках №4-1 – 4-6 до даної документації (сертифікати, висновки СЕС тощо); проект договору наведений у Додатку №3 ТД. Враховуючи, все вищевикладене ТОВ "Епіцентр К" просить дискваліфікувати Учасника ПП "Влад".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 січня 2018 11:28
невідповідність ст.18 Закону "Про публічні закупівлі"

Документи подані скаржником

22 січня 2018 14:36
додатки за вимоги.pdf

Документи подані скаржником

25 січня 2018 10:12
37808345_U170531171703.ZS2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2
Опис предмету закупівлі:
По ЛОТу 1 у складі тендерної пропозиції подавати технічну специфікацію згідно з додатком № 4-1 до тендерної документації. Кількість ЛОТ 1 9000 шт за кошти підприємства. Очікувана вартість ЛОТ 1 – 27000,00 грн. з ПДВ за кошти підприємства.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 135,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9000 шт
Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2
ДК 021:2015: 44111100-2 — Цегла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, вул. Миру, 14а
Дата доставки: 29 січня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2017 10:58
документація змінена.doc
22 грудня 2017 17:38
документація.doc

Запитання до процедури

Технічна характеристика
Дата подання: 25 грудня 2017 14:47
Дата відповіді: 26 грудня 2017 16:29
Доброго дня! Не вказана технічна характеристика товару.
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет КП «Славутське ЖКО» повідомляє, що технічна характеристика по ЛОТу 1 – Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2 вказана у тендерній документації, а саме додаток №4 до тендерної документації:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Конструкційні матеріали за кодом ДК 021:2015 – 44110000-4 (цегла, цемент, бітумні матеріали, бітум, асфальт, бетон): ЛОТ 1 – Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2
Учасник попереджується, що будь-яке відхилення від цієї Технічної специфікації та обсягів поставки, передбачених нею, призведе до відхилення його пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам Замовника. Переможець визначається окремо по кожному лоту окремо.
Об’єми закупівлі можуть змінюватися в залежності від реальних потреб, розмірів фінансування та інших факторів.
Переможець торгів протягом 2018 року зобов’язується продати замовнику:

Найменування: Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2, одиниці виміру: шт, кількість: 9000

1) Предмет закупівлі повинен відповідати Державним стандартам України, технічним умовам, вимогам законодавства, інформація про відповідність запропонованого товару повинна бути підтверджена відповідними документами: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідченнями про якість, та/або висновками санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або відповідними паспортами або інше документальне підтвердження якості товару.
2) Поставка товару здійснюється узгодженими партіями протягом 3 робочих днів після письмового або усного замовлення за адресою: вул. Миру, 14а, м. Славута, Хмельницька обл., 30000.
3) Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля, учасник застосовує необхідні заходи із захисту довкілля, що підтверджується наданням довідки у довільній формі.
4) Вартість пропозиції учасника повинна включати всі витрати постачальника пов’язані з доставкою, постачанням чи оформленням.
5) Товар повинен бути непошкодженим, новим, в упаковці, виготовлений не раніше 2016р.
6) Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2 поставляється на піддонах.

З повагою,
голова тендерного комітету В.В. Яцюк
Тендерна документація
Дата подання: 27 грудня 2017 09:59
Дата відповіді: 28 грудня 2017 11:21
У вашій технічнічній специфікації (додаток 4)прописаний лише код ДК, що вказує на предмет закупівлі, а для того, щоб учасник міг правильно підібрати відповідний Вам товар, потрібні детальні характеристики предмету закупівлі згідно Державним стандартам України.
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет КП «Славутське ЖКО» повідомляє, що 28.12.17 року тендерним комітетом внесено зміни в документацію і опубліковано їх, а саме більш детально викладено технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі й по ЛОТУ Цегла за кодом ДК 021:2015 – 44111100-2.

З повагою,
голова тендерного комітету В.В. Яцюк

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Влад" 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2018 16:24
накладна 88.pdf
17 січня 2018 16:24
свідоцтво.pdf
17 січня 2018 16:24
1 ЄДРПОУ.pdf
17 січня 2018 16:24
2 свідоцтво.pdf
17 січня 2018 16:24
5 витяг.pdf
17 січня 2018 16:24
2 паспорт.pdf
17 січня 2018 16:24
1 паспорт.pdf
17 січня 2018 16:24
накладна №1311.pdf
17 січня 2018 16:24
6 витяг.pdf
17 січня 2018 16:24
1 договір 0601.pdf
17 січня 2018 16:24
наказ.pdf
17 січня 2018 16:24
довідка № 9.pdf
17 січня 2018 16:24
2 ЄДРПОУ.pdf
17 січня 2018 16:24
1 свідоцтво.pdf
17 січня 2018 16:24
6 статут.pdf
17 січня 2018 16:24
2 статут.pdf
17 січня 2018 16:24
2 договір 0601.pdf
17 січня 2018 16:24
накладна №30.pdf
17 січня 2018 16:24
8 витяг.pdf
17 січня 2018 16:24
4 витяг.pdf
17 січня 2018 16:24
довідка № 10.pdf
17 січня 2018 16:24
3 статут.pdf
17 січня 2018 16:24
накладна №23.pdf
17 січня 2018 16:24
накладна №127.pdf
17 січня 2018 16:23
накладна №30 1.pdf
17 січня 2018 16:23
2 договір 12101.pdf
17 січня 2018 16:23
5 статут.pdf
17 січня 2018 16:23
довідка № 11.pdf
17 січня 2018 16:23
довідка № 8.pdf
17 січня 2018 16:23
1 статут.pdf
17 січня 2018 16:23
1 витяг.pdf
17 січня 2018 16:23
7 статут.pdf
17 січня 2018 16:23
довідка № 12.pdf
17 січня 2018 16:23
3 витяг.pdf
17 січня 2018 16:23
накладна №100.pdf
17 січня 2018 16:23
довідка № 17.pdf
17 січня 2018 16:23
накладна №78.pdf
17 січня 2018 16:23
2 витяг.pdf
17 січня 2018 16:23
довідка № 13.pdf
17 січня 2018 16:23
7 витяг.pdf
17 січня 2018 16:23
1 договір 12101.pdf
17 січня 2018 16:23
4 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Влад

Інформація про відміну

Дата відміни
18 січня 2018 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій