Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і
пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918- 105:2013 Послуги з
експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального
користування державного значення у Київській області)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (Services in maintenance of traffic lights sets on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (Services in maintenance of traffic lights sets on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
Очікувана вартість
13 050 614,00 UAH
UA-2017-12-22-003229-a ● 9cc887f005ec408a8ae72900b8f69a78
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2018 11:05 |
Очікувана вартість: | 13 050 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65300 UAH |
Publication date: | 22 грудня 2017 20:08 |
Enquiries until: | 12 січня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 18 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 січня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 13 050 614 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і
пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918- 105:2013 Послуги з
експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального
користування державного значення у Київській області)
пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918- 105:2013 Послуги з
експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального
користування державного значення у Київській області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і
пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918- 105:2013 Послуги з
експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального
користування державного значення у Київській області)
пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918- 105:2013 Послуги з
експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального
користування державного значення у Київській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, відповідно до тендерної документації, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (Services in maintenance of traffic lights sets on principal motor roads in public use in Kyiv Oblast)
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2018 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2018 11:56 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
12 січня 2018 11:56 |
7В Тендерна документація зміни.doc | |
11 січня 2018 11:12 |
Проект Договору Зміни docx.docx | |
11 січня 2018 11:11 |
Перелік змін.jpg |
12 січня 2018 11:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2018 11:56 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
12 січня 2018 11:56 |
7В Тендерна документація зміни.doc
|
||||||
11 січня 2018 11:12 |
Проект Договору Зміни docx.docx
|
||||||
11 січня 2018 11:11 |
Перелік змін.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори за 2017 р.
Дата подання: 28 грудня 2017 17:00
Дата відповіді: 29 грудня 2017 12:52
Шановний замовник, в додатку 3 тендерної документації наведена таблиця для довідки про виконання аналогічного договору вказан період надання послуг 2014-2016 р.. За результатом цієї закупівлі Договір буде укладений у 2018 р. Чи буде пропозиція визнана такою, що невідповідає кваліфікаціонним крітеріям якщо в цієй довідці буде надана інформація про виконані договори у 2017 р.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.5.2.1 тендерної документації передбачено надання учасником довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (додаток№3 до тендерної документації) за період з 2014-2016 років. Якщо в цій довідці буде надана інформація про виконані договори у 2017 році, то пропозиція буде визнана такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. Виконання учасником аналогічних договорів за 2017 рік, не дасть можливості замовнику оцінити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
щодо надання розрахунку договірної ціни
Дата подання: 11 січня 2018 17:31
Дата відповіді: 12 січня 2018 10:54
Просимо надати роз'ясненя, чи повинен Учасник надати розрахунки договірної ціни у складі своєї тендерної пропозиції до початку аукціону або такі документи має надати тільки переможець торгів?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне:
згідно п. 1.2 Тендерної документації зазначений перелік документів, який необхідно надати Учаснику торгів. Згідно п. 1.3 Тендерної документації зазначений перелік документів, який необхідно надати Переможцю торгів. В п 1.3.1 зазнчаено: "1.3.1. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати договірну ціну з розрахунками розраховану за результатами аукціону". З огляду на вищевикладено, зрозуміло, що договірну ціну та розрахунки до неї має надати тільки Переможець торгів.
згідно п. 1.2 Тендерної документації зазначений перелік документів, який необхідно надати Учаснику торгів. Згідно п. 1.3 Тендерної документації зазначений перелік документів, який необхідно надати Переможцю торгів. В п 1.3.1 зазнчаено: "1.3.1. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати договірну ціну з розрахунками розраховану за результатами аукціону". З огляду на вищевикладено, зрозуміло, що договірну ціну та розрахунки до неї має надати тільки Переможець торгів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-22-003229-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології", Код ЄДРПОУ:34186124
Дата подання: 30 січня 2018 16:36
Вимога
ВИМОГА.
Відповідно до протоколу №7в-5-18 від 26 січня 2018 р., Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Київській області (далі за текстом – Замовник) прийняв рішення про невідповідність документів пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» (далі за текстом – Скаржник) умовам Тендерної документації з закупівлі 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918-105:2013 Послуги з експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області) (далі за текстом – ТД) та її відхилення.
Дане рішення Замовник прийняв через надання Скаржником невірного номеру телефону у довідці про Товариство, а також через ненадання у довідці про наявність працівників інформації про освіту осіб інженерно-технічного складу.
Вважаємо дане рішення Тендерного комітету Замовника упередженим, дискримінаційним незаконним та таким, що прийняте на підставі хибної оцінки пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Щодо невірного номеру телефону, вказаного у довідці про підприємство, то в даному випадку мала місце механічна помилка: особа, яка складала довідку, допустила описку і замість необхідних «52» надрукувала «32».
Дана помилка в повній мірі підпадає під категорію несуттєвих, оскільки вона не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника. Крім того, номер телефону Скаржника вказаний на бланках його документів, в тому числі і на наданих у складі даної тендерної пропозиції.
Тобто в будь-якому разі Скаржником інформацію про вірний номер свого телефону було надано, в тому числі і в довідці про підприємство, єдине, що така інформація розміщена в верхньому правому кутку документу. Отже, допущена описка не позбавила Замовника можливості зв’язку зі Скаржником по телефону, і відхилення тендерної пропозиції Учасника через несуттєву помилку дає підстави говорити про його упереджене ставлення до Скаржника.
Також, щодо відсутності інформації про освіту працівників інженерно-технічного складу Скаржника, то таке твердження не відповідає дійсності.
Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку про наявність працівників за № 12-01-6 від 12 січня 2018 р.
Дана довідка складена ним у повній відповідності до вимог Замовника, визначених, зокрема, п. 5.3 ТД та Додатком № 5 до неї.
Так, вказана Довідка має всі графи, визначені Замовником, і всі вони були заповнені відповідно до змісту назв граф.
Так, Замовником встановлено, що в графі 3 Довідки учасники повинні надати інформацію про освіту працівників, та конкретизує таку вимогу, зазначаючи в дужках, яку саме інформацію він має на увазі, в даному випадку - назву навчального закладу.
До даного висновку можна дійти цілком природньо, оскільки, відповідно до Закону України «Про освіту», поняття «освіта» є загальним, і власне освіта має багато різних ознак та характеристик.
Тож, вимога про надання інформації про освіту потребує конкретизації в частині складових освіти, щодо яких має бути надана інформація (складові освіти, рівні освіти, навчальні заклади, спеціальність, тощо).
Звертаємо увагу на те, що відповідно до ст. 10 Закону України «Про освіту» рівень освіти є окремою категорією, а тому рівень освіти і освіта не є тотожними поняттями, і це встановлено законодавчо.
Скаржник у своїй довідці про працівників зазначив навчальні заклади, які закінчили його працівники. Інформація про рівні освіти його працівників не надавалося, оскільки у тексті ТД відсутня вимога про надання інформації про рівні освіти працівників.
Слід також звернути увагу на те, що відповідно до Закону України «Про освіту» здобуття певного рівня освіти можливе шляхом навчання у відповідному навчальному закладі. Тобто, назва навчального закладу, який закінчила особа, в повній мірі характеризує її рівень освіти.
Таким чином, надавши інформацію про навчальні заклади, які закінчили працівники Скаржника, Скаржник фактично надав також і інформацію про їх рівень освіти ( а також, частково, про спеціалізацію).
Враховуючи вищевикладене, висновок Замовника про ненадання інформації про освіту своїх працівників у відповідній довідці є хибним та упередженим, та спростовується фактичними обставинами.
Додатково звертаємо увагу на те, що у ідентичній закупівлі № UA-2017-01-25-001780-a , що проводилася Замовником у 2017 році, також містилася аналогічна вимога про надання довідки щодо наявності працівників, що мають необхідні для виконання умов закупівлі знання та досвід, яка містила такі ж самі графи, що і довідка, про яку йде мова вище. Так, зокрема,, графа 3 довідки про працівників у закупівлі 2017 року мала графу 3 під назвою «Освіта(навчальний заклад, який закінчила особа).
Скаржник також приймав участь у даній закупівлі і надав довідку про наявність працівників, заповнену так само, як і аналогічну довідку, надану у закупівлі 2018 р.
У 2017 році, під час проведення закупівлі № UA-2017-01-25-001780-a, Замовник дійшов висновку про те, що документація Скаржника відповідає його вимогам та допустив останнього до аукціону.
Тобто у 2017 році Замовник дійшов висновку, що, вказавши у довідці про наявність працівників в графі «Освіта» тільки назву навчальних закладів, Скаржник надав вичерпну інформацію про освіту своїх працівників.
А у 2018 році висновок Замовника з аналогічного питання став абсолютно протилежним, з невідомих причин.
Така різка зміна позицій дає підстави говорити про упереджене ставлення Замовника до Скаржника та його дискримінацію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись та на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
- усунути порушення чинного законодавства, допущене під час проведення оцінки відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» у закупівлі UA-2017-12-22-003229-a;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» такою, що не відповідає умовам Тендерної документації з закупівлі № UA-2017-12-22-003229-a;
- протокол засідання Тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Київській області від 26.01.2018 №7в-5-18 в частині встановлення невідповідності та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Візуальні Технології», про яку йде мова в Скарзі, а також в частині прийняття рішення про недопущення ТОВ «Візуальні Технології» до аукціону скасувати;
- визнати Тендерну пропозицію ТОВ «Візуальні Технології» у закупівлі UA-2017-12-22-003229-a такою, що відповідає умовам Тендерної документації з даної закупівлі та допустити його до аукціону, про що прийняти відповідне рішення, оформлене належним чином, згідно з вимогами чинного законодавства України.
В разі відмови змушені будемо звернутися зі скаргою до органу оскарження у встановленому законодавством порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу №7в-5-18 від 26 січня 2018 р., Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Київській області (далі за текстом – Замовник) прийняв рішення про невідповідність документів пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» (далі за текстом – Скаржник) умовам Тендерної документації з закупівлі 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. (СОУ 42.1-37641918-105:2013 Послуги з експлуатаційного утримання світлофорних об'єктів на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Київській області) (далі за текстом – ТД) та її відхилення.
Дане рішення Замовник прийняв через надання Скаржником невірного номеру телефону у довідці про Товариство, а також через ненадання у довідці про наявність працівників інформації про освіту осіб інженерно-технічного складу.
Вважаємо дане рішення Тендерного комітету Замовника упередженим, дискримінаційним незаконним та таким, що прийняте на підставі хибної оцінки пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Щодо невірного номеру телефону, вказаного у довідці про підприємство, то в даному випадку мала місце механічна помилка: особа, яка складала довідку, допустила описку і замість необхідних «52» надрукувала «32».
Дана помилка в повній мірі підпадає під категорію несуттєвих, оскільки вона не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника. Крім того, номер телефону Скаржника вказаний на бланках його документів, в тому числі і на наданих у складі даної тендерної пропозиції.
Тобто в будь-якому разі Скаржником інформацію про вірний номер свого телефону було надано, в тому числі і в довідці про підприємство, єдине, що така інформація розміщена в верхньому правому кутку документу. Отже, допущена описка не позбавила Замовника можливості зв’язку зі Скаржником по телефону, і відхилення тендерної пропозиції Учасника через несуттєву помилку дає підстави говорити про його упереджене ставлення до Скаржника.
Також, щодо відсутності інформації про освіту працівників інженерно-технічного складу Скаржника, то таке твердження не відповідає дійсності.
Скаржником у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку про наявність працівників за № 12-01-6 від 12 січня 2018 р.
Дана довідка складена ним у повній відповідності до вимог Замовника, визначених, зокрема, п. 5.3 ТД та Додатком № 5 до неї.
Так, вказана Довідка має всі графи, визначені Замовником, і всі вони були заповнені відповідно до змісту назв граф.
Так, Замовником встановлено, що в графі 3 Довідки учасники повинні надати інформацію про освіту працівників, та конкретизує таку вимогу, зазначаючи в дужках, яку саме інформацію він має на увазі, в даному випадку - назву навчального закладу.
До даного висновку можна дійти цілком природньо, оскільки, відповідно до Закону України «Про освіту», поняття «освіта» є загальним, і власне освіта має багато різних ознак та характеристик.
Тож, вимога про надання інформації про освіту потребує конкретизації в частині складових освіти, щодо яких має бути надана інформація (складові освіти, рівні освіти, навчальні заклади, спеціальність, тощо).
Звертаємо увагу на те, що відповідно до ст. 10 Закону України «Про освіту» рівень освіти є окремою категорією, а тому рівень освіти і освіта не є тотожними поняттями, і це встановлено законодавчо.
Скаржник у своїй довідці про працівників зазначив навчальні заклади, які закінчили його працівники. Інформація про рівні освіти його працівників не надавалося, оскільки у тексті ТД відсутня вимога про надання інформації про рівні освіти працівників.
Слід також звернути увагу на те, що відповідно до Закону України «Про освіту» здобуття певного рівня освіти можливе шляхом навчання у відповідному навчальному закладі. Тобто, назва навчального закладу, який закінчила особа, в повній мірі характеризує її рівень освіти.
Таким чином, надавши інформацію про навчальні заклади, які закінчили працівники Скаржника, Скаржник фактично надав також і інформацію про їх рівень освіти ( а також, частково, про спеціалізацію).
Враховуючи вищевикладене, висновок Замовника про ненадання інформації про освіту своїх працівників у відповідній довідці є хибним та упередженим, та спростовується фактичними обставинами.
Додатково звертаємо увагу на те, що у ідентичній закупівлі № UA-2017-01-25-001780-a , що проводилася Замовником у 2017 році, також містилася аналогічна вимога про надання довідки щодо наявності працівників, що мають необхідні для виконання умов закупівлі знання та досвід, яка містила такі ж самі графи, що і довідка, про яку йде мова вище. Так, зокрема,, графа 3 довідки про працівників у закупівлі 2017 року мала графу 3 під назвою «Освіта(навчальний заклад, який закінчила особа).
Скаржник також приймав участь у даній закупівлі і надав довідку про наявність працівників, заповнену так само, як і аналогічну довідку, надану у закупівлі 2018 р.
У 2017 році, під час проведення закупівлі № UA-2017-01-25-001780-a, Замовник дійшов висновку про те, що документація Скаржника відповідає його вимогам та допустив останнього до аукціону.
Тобто у 2017 році Замовник дійшов висновку, що, вказавши у довідці про наявність працівників в графі «Освіта» тільки назву навчальних закладів, Скаржник надав вичерпну інформацію про освіту своїх працівників.
А у 2018 році висновок Замовника з аналогічного питання став абсолютно протилежним, з невідомих причин.
Така різка зміна позицій дає підстави говорити про упереджене ставлення Замовника до Скаржника та його дискримінацію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись та на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
- усунути порушення чинного законодавства, допущене під час проведення оцінки відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» у закупівлі UA-2017-12-22-003229-a;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Візуальні Технології» такою, що не відповідає умовам Тендерної документації з закупівлі № UA-2017-12-22-003229-a;
- протокол засідання Тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Київській області від 26.01.2018 №7в-5-18 в частині встановлення невідповідності та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Візуальні Технології», про яку йде мова в Скарзі, а також в частині прийняття рішення про недопущення ТОВ «Візуальні Технології» до аукціону скасувати;
- визнати Тендерну пропозицію ТОВ «Візуальні Технології» у закупівлі UA-2017-12-22-003229-a такою, що відповідає умовам Тендерної документації з даної закупівлі та допустити його до аукціону, про що прийняти відповідне рішення, оформлене належним чином, згідно з вимогами чинного законодавства України.
В разі відмови змушені будемо звернутися зі скаргою до органу оскарження у встановленому законодавством порядку.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 січня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ГАВРИЩУК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Дорожні Системи | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 11:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 888 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорожні Системи |
13 050 000,00
UAH з ПДВ
|
8 888 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Переможець |
8 888 850,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2018 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2019 16:08
|
ДУ № 6 від 14.01.2019р. до Договору № 54Д-18 від 13.02.2018р..pdf | зміни до договору |
14 січня 2019 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:54
|
ДУ 5 від 28.12.18 до Договору 54Д-18 від 13.02.18.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:54
|
Договір № 54Д-18 від 13.02.2018р..pdf | укладений |
13 лютого 2018 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2018 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.8. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти пп. 5.1. та 10.1. у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 березня 2019 року»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2019 року включно». |
Номер договору про закупівлю: | 54Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 5 від 28.12.18 до Договору № 54Д-18 від 13.02.18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.8. Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму 583 219,92 грн (п’ятсот вісімдесят три тисячі двісті дев’ятнадцять гривень 92 копійки), в тому числі ПДВ: 97 203,32 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 499 319,52 грн (три мільйона чотириста дев’яносто дев’ять тисяч триста дев’ятнадцять гривень 52 копійки), в тому числі ПДВ: 583 219,92 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 54Д-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 6 від 14.01.2019р. до Договору № 54Д-18 від 13.02.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |