Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проектно-вишукувальні роботи з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 4572)
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2017-12-22-001671-b 45694200a1c14a2ca4e447a3aceacd6b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486893648 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іллічівська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація Іллічівського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486893648
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2018 23:59
Початок аукціону: 25 січня 2018 14:00
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

проектно-вишукувальні роботи з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 4572)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
проектно-вишукувальні роботи з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 4572)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо можливості внесення змін і доповнень до Додатку 2 до оголошення про проведення закупівель (проект договору)
Дата подання: 10 січня 2018 13:58
Дата відповіді: 12 січня 2018 15:18
Вважаємо за доцільне внести наступні змини і доповнення в редакцію до проекту Договора «Реконструкція гідротехнічної частини причалу №2 Іллічівської філії ДП «АМПУ» (Проект Робоча документація) 3.1. читати в редакції 3.1.1 « За письмовим зверненням Підрядника Замовник має право провести попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % (п’ятдесяти відсотків) від робіт по 1-му етапу . Передплата в узгодженому Сторонами розмірі здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності витрат на зазначені роботи, що є предметом Договору, у затвердженому в установленому порядку фінансовому плані Замовника на відповідний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та передачі Замовником Підряднику вихідних даних відповідно до п.5.3.1. Договору. 3.1.2. За письмовим зверненням Підрядника Замовник має право провести попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % (п’ятдесяти відсотків) від робіт по 2-му етапу . Передплата в узгодженому Сторонами розмірі здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності витрат на зазначені роботи, що є предметом Договору, у затвердженому в установленому порядку фінансовому плані Замовника на відповідний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та передачі Замовником Підряднику вихідних даних відповідно до п.5.3.1. Договору. П. 3.5 доповнити «У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти роботу, Сторонами складається акт із переліком необхідних доопрацювань за рахунок Підрядника (в межах Договору і Завдання на проектування) та з встановленням строку усунення визначених актом недоліків (дефектів). П 3.6 читати в редакції «Розрахунок за виконані роботи по1-му етапу здійснюється Замовником на підставі Актів здавання-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів робіт з урахуванням сплаченої попередньої оплати (авансу) у розмірі -90%від вартості робіт 1-го етапу. Остаточний розрахунок .10% від вартості робіт 1-го етапу після проведення експертизи». П 4.2 Доповнити Підрядник приступає до виконання робіт зі дня наступного за днем передачі вихідних даних відповідно до п.26 Завдання на проектування (Додаток №3, що є невід'ємною частиною Договору) та здійснення попередньої оплати (авансу) Замовником від вартості робіт по 1-му етапу (у разі здійснення попередньої оплати (авансу) Замовником). П 5.2.3 Доповнити «Вимагати безоплатного виправлення недоліків ( в межах Договору і Завдання на проектування), що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень, або відшкодування понесених Замовником витрат на виправлення цих недоліків. У такому разі збитки заподіяні Замовнику, відшкодовуються Підрядником.» П 4.5 , 5.2.4, 5.2.6., 6.5, 6.9. 5.5.7.,5.5.6, виключити П 6,7 читати в редакції «У всіх випадках порушень зобов'язань або прав допускається стягнення з винної сторони тільки штрафних санкцій.» Додаток 1 до Договору № _________ від «____» _________ 2018 р. КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН Виконання проектних робіт: «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 2 Іллічівської філії ДП «АМПУ» Найменування робіт за Договором і основними етапами його виконання Терміни виконання робіт (початку-закінчення) Проектні роботи: «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» у тому числі: 1-й етап: 1. Розробка проектно-кошторисної докумен- тації (стадії «Проект») Початок – виконання умов п.4.2. Договору Закінчення – протягом 80 календарних днів від дати початку 2-й етап: 2. Супровід та проходження експертизи проектно-кошторисної документації (стадії «Проект») з отриманням позитивного експертного звіту Початок – робочий день, наступний за днем отримання від Замовника Додаткової угоди і коштів за проведення експертизи Закінчення – згідно с Договором на проходження експертизи 3-й етап: Розробка проектної документації (стадії «Р») Початок – робочий день, наступний за днем затвердження експертною організацією позитивного експертного звіту і надходження авансу на виконання стадії Р. Закінчення – протягом 130 календарних днів від дати початку
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва (стадії Проект), тому розробка стадії «Проект» і супровід та проходження експертизи є складовими 1-го етапу. Строки виконання робіт визначені з урахуванням проведеного моніторингу строків виконання робіт та строків проведення експертизи відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560.
Враховуючи вищенаведене, внесення запропонованих змін вважаємо недоцільним.
Щодо можливості внесення доповнень до пункту 26 Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі (Завдання на проектування)
Дата подання: 10 січня 2018 14:04
Дата відповіді: 12 січня 2018 15:19
п. 26 - Вихідні дані, що надаються замовником доповнити наступним абзацем: Повідомлення про планову діяльність з зауваженнями та пропозиціями для врахування в ОВНС відповідно до статті 5 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля"
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до п. 5.3.1 Проекту договору Замовник зобов’язаний передати Підряднику за актом прийому-передачі вихідні дані відповідно до п.26 Завдання на проектування (Додаток №3 до Договору). Додаткові дані, не визначені завданням на проектування, надаються Підряднику за письмовим запитом.
Зазначене запитання потребує додаткового детального опрацювання та відповідного узгодження, про що, у разі внесення змін, буде невідкладно повідомлено всіх потенційних учасників торгів через веб-портал «Prozorro».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2018 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 1 781 809,82
UAH
1 229 999,00
UAH
Документи
ТОВ ДУНАЙТРАНСПРОЕКТ 2 190 000,00
UAH
1 230 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 1 950 000,00
UAH
1 950 000,00
UAH
Документи
ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 2 399 499,97
UAH
2 399 499,97
UAH
Документи

Публічні документи

24 січня 2018 16:54
Технічне завдання.pdf
24 січня 2018 16:54
Статут_зміни.pdf
24 січня 2018 16:54
СвРегистраЗавер.pdf
24 січня 2018 16:54
Проект договору1.pdf
24 січня 2018 16:54
Лист гарантія.pdf
24 січня 2018 16:54
КваліфСертифікати.pdf
24 січня 2018 16:54
Довідка про учасника.pdf
24 січня 2018 16:54
Пропозиція1.pdf

Публічні документи

06 лютого 2018 10:49
Пропозиція
24 січня 2018 20:42
Устані документи.pdf
24 січня 2018 20:42
Пропозиція.pdf
24 січня 2018 20:42
Письма.pdf
24 січня 2018 20:42
Ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

ТОВ ДУНАЙТРАНСПРОЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ДП "ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"
#22464792
Відхилено 1 229 999,00
UAH
30 січня 2018 17:14
ТОВ ДУНАЙТРАНСПРОЕКТ
#40196837
Відхилено 1 230 000,00
UAH
12 лютого 2018 12:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Переможець 1 950 000,00
UAH
19 лютого 2018 17:16

Документи

30 січня 2018 17:14
протокол 4.pdf

Документи

12 лютого 2018 12:36
прот 6.pdf

Документи

19 лютого 2018 17:16
протокол 11 прич №2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
1 950 000,00
UAH
Документи

Документи

19 лютого 2018 17:16
протокол 11 прич №2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.уг.2.дог.46-в-ілф-18 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2018 11:31
1_дод.уг.2.дог.46-в-ілф-18.pdf укладений
03 серпня 2018 11:31
дод.уг.1.дог.46-в-ілф-18 (1).pdf зміни до договору
20 квітня 2018 16:08
46-в-ілф-18.pdf укладений
06 березня 2018 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46-в-ілф-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 46-в-ілф-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46-в-ілф-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 46-в-ілф-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 950 000,00
UAH