Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of the highway of national significance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka at the area km 100 + 300 - km 103 + 500, Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2018 15:22 |
Очікувана вартість: | 280 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Publication date: | 22 грудня 2017 12:59 |
Enquiries until: | 10 лютого 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 280 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 700 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2018 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2018 13:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 6).pdf | |
12 лютого 2018 13:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx | |
05 лютого 2018 16:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx | |
29 січня 2018 15:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx | |
17 січня 2018 21:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx | |
11 січня 2018 15:26 |
Технічне завдання (зміни № 2).rar | |
11 січня 2018 15:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx | |
05 січня 2018 10:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx | |
22 грудня 2017 13:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
12 лютого 2018 13:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
12 лютого 2018 13:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 6).pdf
|
||||||||||||||||||
12 лютого 2018 13:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx
|
||||||||||||||||||
05 лютого 2018 16:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx
|
||||||||||||||||||
29 січня 2018 15:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx
|
||||||||||||||||||
17 січня 2018 21:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx
|
||||||||||||||||||
11 січня 2018 15:26 |
Технічне завдання (зміни № 2).rar
|
||||||||||||||||||
11 січня 2018 15:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
|
||||||||||||||||||
05 січня 2018 10:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2017 13:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись із змістом оприлюдненої тендерної документації, вважаємо за потрібне вказати, що вбачаємо встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних учасників торгів, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при тому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель звертаємо увагу на наступне.
Тендерною документацією на закупівлю робіт, а саме : пунктом 3, що міститься в Додатку 2 Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами: 3.1. Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 (подається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності) передбачено необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і надання відомостей про такий договір. При цьому зауважено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір(ри) на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення на автомобільних дорогах визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів. До таблиці обов’язково включається інформація про аналогічний (аналогічні) договір (договори), виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом(ами) договору(ів), інформація по якому (яких) вказана учасником в таблиці №3 (п.3.1.).
На нашу думку, умови щодо досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки цей закон не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленням вимоги щодо наявності досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років, а не у будь-який інший період часу. Положення документації, що містяться у п.3 та 3.1. Додатку 2 обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є, або він відсутній взагалі і набути цей досвід учасник міг у будь-який інший попередній період, а не протягом саме останніх 5 (п’яти) років. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі якщо замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками.
Вважаємо, що Замовником порушуються основи здійснення закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст.ст. 5,22 цього Закону, оскільки документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсу.
Пропонуємо Замовникові, за результатами розгляду цього звернення, із врахуванням наведеного вище, керуючись положеннямич.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 розділу Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації привести документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін до неї, що пов’язані із підтвердженням учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 квітня 2018 13:16
Дата подання: 11 квітня 2018 17:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000045 ● fc44c78d7110450385a3448849e30685
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 11
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2017-12-22-001170-a 22.12.2017 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Дата: 01.03.2021 р. № 01-05/301/1 Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2017-12-22-001170-а, затверджений 22.02.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки не відповідають нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2017-12-22-001170-а, затверджений від 22.02.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
2021-03-01 09:57:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява (UA-2017-12-22-001170-a) |
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Документи:
09 березня 2021 15:32
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 15:30
|
Позовна заява (UA-2017-12-22-001170-a).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2018 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) |
273 115 371,06
UAH з ПДВ
|
272 415 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
278 615 000,00
UAH з ПДВ
|
278 615 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
279 230 100,00
UAH з ПДВ
|
279 230 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
Переможець |
272 415 371,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2018 16:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 квітня 2018 16:58
Учасник | Пропозиція | Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
272 415 371,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:53
|
№ 12-02-18 д.у.21.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2022 16:48
|
№ 12-02-18 д.у.17 (із додатками) .pdf | зміни до договору |
25 серпня 2022 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 10:39
|
№ 12-02-18 д.у.16.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 15:03
|
№ 12-02-18 д.у.15.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 18:36
|
№ 12-02-18 д.у № 12.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 18:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:21
|
№ 12-02-18 д.у.04.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2018 09:51
|
№ 12-02-18 (додатки).pdf | укладений |
11 травня 2018 09:50
|
№ 12-02-18 (договір).pdf | укладений |
11 травня 2018 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-02-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-02-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-02-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-02-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перегляд договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-02-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-02-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |