Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of the highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka at the area km 96 + 550 - km 100 + 300, Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2018 15:48 |
Очікувана вартість: | 385 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 962 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 800000 UAH |
Publication date: | 22 грудня 2017 12:56 |
Enquiries until: | 10 лютого 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 385 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 962 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2018 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2018 13:17 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 6).pdf | |
12 лютого 2018 13:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx | |
05 лютого 2018 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx | |
29 січня 2018 15:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx | |
17 січня 2018 21:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx | |
11 січня 2018 15:21 |
Технічне завдання (зміни № 2).rar | |
11 січня 2018 15:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx | |
05 січня 2018 09:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx | |
22 грудня 2017 12:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
12 лютого 2018 13:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
12 лютого 2018 13:17 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 6).pdf
|
||||||||||||||||||
12 лютого 2018 13:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx
|
||||||||||||||||||
05 лютого 2018 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx
|
||||||||||||||||||
29 січня 2018 15:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx
|
||||||||||||||||||
17 січня 2018 21:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx
|
||||||||||||||||||
11 січня 2018 15:21 |
Технічне завдання (зміни № 2).rar
|
||||||||||||||||||
11 січня 2018 15:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
|
||||||||||||||||||
05 січня 2018 09:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx
|
||||||||||||||||||
22 грудня 2017 12:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись із змістом оприлюдненої тендерної документації, вважаємо за потрібне вказати, що вбачаємо встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних учасників торгів, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при тому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель звертаємо увагу на наступне.
Тендерною документацією на закупівлю робіт, а саме : пунктом 3, що міститься в Додатку 2 Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами: 3.1. Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 (подається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності) передбачено необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і надання відомостей про такий договір. При цьому зауважено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір(ри) на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення на автомобільних дорогах визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів. До таблиці обов’язково включається інформація про аналогічний (аналогічні) договір (договори), виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом(ами) договору(ів), інформація по якому (яких) вказана учасником в таблиці №3 (п.3.1.).
На нашу думку, умови щодо досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки цей закон не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленням вимоги щодо наявності досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років, а не у будь-який інший період часу. Положення документації, що містяться у п.3 та 3.1. Додатку 2 обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є, або він відсутній взагалі і набути цей досвід учасник міг у будь-який інший попередній період, а не протягом саме останніх 5 (п’яти) років. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі якщо замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками.
Вважаємо, що Замовником порушуються основи здійснення закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст.ст. 5,22 цього Закону, оскільки документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсу.
Пропонуємо Замовникові, за результатами розгляду цього звернення, із врахуванням наведеного вище, керуючись положеннямич.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 розділу Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації привести документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін до неї, що пов’язані із підтвердженням учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 квітня 2018 13:12
Дата подання: 11 квітня 2018 17:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-24-000032 ● c0380ced59b44687975788609f55b99b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.03.2021 № 138
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 138
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2017-12-22-001155-a 22.12.2017 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-08 16:31:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 96+550-км 100+300, Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2017-12-22-001155-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника «ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ») (далі – учасник «ONUR») та не відхилено тендерну пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 06.11.2017), а саме: наявність обладнання та матеріально – технічної бази.
Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток № 2.
Згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – Додаток № 2) учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме - інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 1.
У Додатку 2 наведена таблиця № 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі». Згідно з приміткою до вищезазначеної таблиці учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Учасники можуть включати до таблиці й інші машини, механізми та техніку.
Згідно з розділом ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, наданої в складі тендерної пропозиції учасником «ONUR» для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Додаток № 3), необхідно застосування наступних машин та механізмів: СН213-300 Агрегати для травосіяння на укосах автомобільних доріг та залізниць, СН210-1207 Агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2м3/год, напір 150м, СН234-201 Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500м3/год, СН233-151 Апарат рідкоструменевий, СН212-1400-11ВД-2 Візок аплікатор Manual Tape Aplicator MTA-2, СН212-1400-11ВД Візок для нанесення бітумної мастики типу Hofmann RP100-1Н, СН209-501 Викорчовувачі, збирачі з трактором потужністю 79 кВт (108 к.с.), грунтозмішувальна установка ДС-50Б, продуктивність 200-240 т/год, СН204-1400 Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С, СН204-102 Електростанції пересувні, потужність 4 кВт, СН212-600 Заливальник швів на базі автомобіля, СН205-205-201-1ВД Компресор ПР-10, продуктивність 10 м3/год, СН205-101 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа, продуктивність 2,2 м3/год, СН205-102 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа, продуктивність 5 м3/год, СН205-201 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск 800 кПа, продуктивність 10 м3/год, СН205-401 Компресори пересувні з електродвигуном, тиск до 600 кПа, продуктивність 0,5 м3/год, СН212-22314 Машина для зняття фасок, СН212-2217 Машина для обробки швів та тріщин, СН216-501 Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВТ, глибина буріння 3,5 м, СН216-401 Машини бурильно – кранові на тракторі потужністю 66 кВт,глибина буріння 1,5 – 3 м, СН212-1306 Машини для нанесення плівкоутворюваних матеріалів, СН233-803 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорнизх станцій, СН203-10080 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, СН201-311 Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ, СН201-312 Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт, СН206-800-1ВД Універсальні екскаватори – планувальники УДС-114-а, СН204-502 Установка для зварювання ручного дугового (постійного) струму, СН233-325 Установки для свердлильних отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, СН233-1681 Щітки дорожні навісні на базі трактора.
Однак, всі вищезазначені машини і механізми відсутні в наданій в складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» таблиці № 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі» вих № 22/24 від 19.02.2018, внаслідок чого учасником «ONUR» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі та відповідність кваліфікаційному критерію, уставленому замовником відповідно до вимог статті 16 Закону - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника «ONUR» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації?
Так, згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва», як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами п.п. 6.3.2.3 зазначеного ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та з урахуванням вимог ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (підсумкова відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» надано розрахунок Договірної ціни на суму 364002723,10 грн, на першому аркуші вищезазначеної Договірної ціни зазначено вид договірної ціни: тверда, що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Крім того, згідно з розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з інформаціі про учасника торгів згідно з Додатком № 3. У пункті 1 таблиці «Відомості про учасника», наведеної у Додатку № 3 до тендерної документації, зазначено: (Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій)відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, який є учасником торгів.)
У примітці до Додатку до тендерної документації «Спосіб подання інформації в довільній формі для учасників та спосіб документального підтвердження інформації для переможців на виконання вимог статті 17 Закону» зазначено: «документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації».
У складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» надано таблицю «Відомості про учасника» від 19.02.2018 № 22/36 в пункті 1 якої зазначено: «Онур Четінджевіз, Сема Четінлжевіз (підтверджується витягом газети Торгово реєстратору Туреччини, що є аналогом відомостей з ЄДРПОУ про кінцевого бенефіціарного власника), однак, вищезазначений аналог відомостей з ЄДРПОУ не надано.
З урахуванням вищезазначеного, учасником «ONUR» не надано інформацію щодо кожного із засновників підприємства: місцезнаходження (місце проживання), володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі, чим недотримано вимоги тендерної документації.
Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб надання тендерної пропозиції» розділу 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Однак, частина тендерної пропозиції учасника «ONUR» надана у файлі «Кваліфікаційна частини. Частина 2», яка не містить свого реєстру наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації.
Також, в пункті 1 «Зміст і спосіб надання тендерної пропозиції» розділу 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у випадках, коли в тендерної пропозиції наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки.
Однак, на всіх копіях документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» відсутні дати підписів, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-13 16:10:02
Пояснення на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2018 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) |
364 002 723,10
UAH з ПДВ
|
364 002 723,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
383 030 000,00
UAH з ПДВ
|
383 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
383 800 344,00
UAH з ПДВ
|
383 800 344,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
Переможець |
364 002 723,10
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2018 16:52
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 квітня 2018 16:52
Учасник | Пропозиція | Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
364 002 723,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:50
|
№ 12-01-18 д.у.22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 10:34
|
№ 12-01-18 д.у.19.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 12:37
|
№ 12-01-18 д.у.18.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 18:22
|
№ 12-01-18 д.у.№ 15.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:11
|
№ 12-01-18 д.у.07.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2018 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2018 09:45
|
№ 12-01-18 (додатки).pdf | укладений |
11 травня 2018 09:44
|
№ 12-01-18 (договір).pdf | укладений |
11 травня 2018 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-01-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-01-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-01-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-01-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-01-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |