Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область
Reconstruction of the highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka at the area km 96 + 550 - km 100 + 300, Poltava region
Очікувана вартість
385 000 000,00 UAH
UA-2017-12-22-001155-a 3146f600ba964e2485b2af39392d3c67
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 26 березня 2018 15:48
Очікувана вартість: 385 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 962 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800000 UAH
Publication date: 22 грудня 2017 12:56
Enquiries until: 10 лютого 2018 10:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2018 10:00

Information

Estimated total value: 385 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 962 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3750 метри
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а (ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення Н-31 Дніпро –Царичанка – Кобеляки - Решетилівка, Кобеляцький район Полтавської області)
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Reconstruction of the highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka at the area km 96 + 550 - km 100 + 300, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 13:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 6).pdf
12 лютого 2018 13:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx
05 лютого 2018 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx
29 січня 2018 15:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx
17 січня 2018 21:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx
11 січня 2018 15:21
Технічне завдання (зміни № 2).rar
11 січня 2018 15:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
05 січня 2018 09:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx
22 грудня 2017 12:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 лютого 2018 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2018 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2018 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2018 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2018 13:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 6).pdf
05 лютого 2018 16:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 5).pdf
29 січня 2018 15:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 4).pdf
17 січня 2018 21:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 3).pdf
11 січня 2018 15:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
05 січня 2018 09:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 1).pdf
22 грудня 2017 12:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
12 лютого 2018 13:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx
05 лютого 2018 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx
29 січня 2018 15:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx
17 січня 2018 21:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx
11 січня 2018 15:21
Технічне завдання (зміни № 2).rar
22 грудня 2017 12:58
Технічне завдання.zip
11 січня 2018 15:21
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
05 січня 2018 09:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx
22 грудня 2017 12:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 09 січня 2018 10:12
Дата відповіді: 11 січня 2018 15:19
Шановний Замовнику, у Додатку 6 до тендерної документації зазначено, що індивідуальні ресурсні кошторисні норми, які застосовані у складі проектної документації, додаються до технічного завдання і знаходяться в причеплених до нього файлах. В зв’язку з відсутністю зазначених індивідуальних ресурсних кошторисних норм в причеплених файлах, просимо Вас їх опублікувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-001155-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ), Код ЄДРПОУ:83588
Дата подання: 09 лютого 2018 16:42
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Служба автомобільних доріг у Полтавській області (Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» оприлюднило оголошення про закупівлю: Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область Reconstruction of the highway N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaki - Reshetilivka at the area km 96 + 550 - km 100 + 300, Poltava region.
Ознайомившись із змістом оприлюдненої тендерної документації, вважаємо за потрібне вказати, що вбачаємо встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних учасників торгів, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при тому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель звертаємо увагу на наступне.
Тендерною документацією на закупівлю робіт, а саме : пунктом 3, що міститься в Додатку 2 Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами: 3.1. Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 (подається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності) передбачено необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і надання відомостей про такий договір. При цьому зауважено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір(ри) на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення на автомобільних дорогах визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів. До таблиці обов’язково включається інформація про аналогічний (аналогічні) договір (договори), виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом(ами) договору(ів), інформація по якому (яких) вказана учасником в таблиці №3 (п.3.1.).
На нашу думку, умови щодо досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки цей закон не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленням вимоги щодо наявності досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років, а не у будь-який інший період часу. Положення документації, що містяться у п.3 та 3.1. Додатку 2 обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є, або він відсутній взагалі і набути цей досвід учасник міг у будь-який інший попередній період, а не протягом саме останніх 5 (п’яти) років. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі якщо замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками.
Вважаємо, що Замовником порушуються основи здійснення закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст.ст. 5,22 цього Закону, оскільки документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсу.
Пропонуємо Замовникові, за результатами розгляду цього звернення, із врахуванням наведеного вище, керуючись положеннямич.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 розділу Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації привести документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін до неї, що пов’язані із підтвердженням учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2018 13:16
Замовник задовольняє вимогу учасника, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-22-001155-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 11 квітня 2018 13:12
на неправомірні дії та рішення замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Вважаємо, що дії Замовника з визнання ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) переможцем в Закупівлі незаконними, а рішення Замовника про визнання цього учасника переможцем і про намір укласти з ним договір такими, що підлягають скасуванню
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2018 20:46
Рішення від 16.04.2018 № 3520 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 20:46
Рішення від 03.05.2018 № 4146.pdf
Дата публікації: 07 травня 2018 21:32
Номер скарги: UA-2017-12-22-001155-a.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 11 квітня 2018 17:04
Скарга на рішення САД у Полтавській обл. про визначення переможця торгів та намір укласти з ним договір про закупівлю згідно з протоколом №57-08-17 від 02.04.2018
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» На нашу думку, дії Замовника з визнання ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) переможцем в Закупівлі є незаконними, а рішення Замовника про визнання цього учасника переможцем і про намір укласти з ним договір такими, що підлягають скасуванню. Більш детальне обґрунтування викладено в скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 16.04.2018 № 3513.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 21:06

Документи подані скаржником

11 квітня 2018 13:12
Скарга
11 квітня 2018 13:12
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 квітня 2018 17:04
Підтвердження оплати
11 квітня 2018 17:04
Витяг з ЄДР
11 квітня 2018 17:04
Протокол 57-08-17 від 02.04.2018

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2018 21:06
Рішення від 16.04.2018 № 3513.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-24-000032 ● c0380ced59b44687975788609f55b99b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.03.2021 № 138

Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 138

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2017-12-22-001155-a 22.12.2017 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-08 16:31:21

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 96+550-км 100+300, Полтавська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2017-12-22-001155-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника «ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ») (далі – учасник «ONUR») та не відхилено тендерну пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 06.11.2017), а саме: наявність обладнання та матеріально – технічної бази.
Так, в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – Додаток № 2.
Згідно з пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – Додаток № 2) учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме - інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 1.
У Додатку 2 наведена таблиця № 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі». Згідно з приміткою до вищезазначеної таблиці учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Учасники можуть включати до таблиці й інші машини, механізми та техніку.
Згідно з розділом ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів, наданої в складі тендерної пропозиції учасником «ONUR» для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Додаток № 3), необхідно застосування наступних машин та механізмів: СН213-300 Агрегати для травосіяння на укосах автомобільних доріг та залізниць, СН210-1207 Агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2м3/год, напір 150м, СН234-201 Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500м3/год, СН233-151 Апарат рідкоструменевий, СН212-1400-11ВД-2 Візок аплікатор Manual Tape Aplicator MTA-2, СН212-1400-11ВД Візок для нанесення бітумної мастики типу Hofmann RP100-1Н, СН209-501 Викорчовувачі, збирачі з трактором потужністю 79 кВт (108 к.с.), грунтозмішувальна установка ДС-50Б, продуктивність 200-240 т/год, СН204-1400 Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град. С, СН204-102 Електростанції пересувні, потужність 4 кВт, СН212-600 Заливальник швів на базі автомобіля, СН205-205-201-1ВД Компресор ПР-10, продуктивність 10 м3/год, СН205-101 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа, продуктивність 2,2 м3/год, СН205-102 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа, продуктивність 5 м3/год, СН205-201 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск 800 кПа, продуктивність 10 м3/год, СН205-401 Компресори пересувні з електродвигуном, тиск до 600 кПа, продуктивність 0,5 м3/год, СН212-22314 Машина для зняття фасок, СН212-2217 Машина для обробки швів та тріщин, СН216-501 Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВТ, глибина буріння 3,5 м, СН216-401 Машини бурильно – кранові на тракторі потужністю 66 кВт,глибина буріння 1,5 – 3 м, СН212-1306 Машини для нанесення плівкоутворюваних матеріалів, СН233-803 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорнизх станцій, СН203-10080 Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, СН201-311 Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВТ, СН201-312 Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт, СН206-800-1ВД Універсальні екскаватори – планувальники УДС-114-а, СН204-502 Установка для зварювання ручного дугового (постійного) струму, СН233-325 Установки для свердлильних отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм, СН233-1681 Щітки дорожні навісні на базі трактора.
Однак, всі вищезазначені машини і механізми відсутні в наданій в складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» таблиці № 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі» вих № 22/24 від 19.02.2018, внаслідок чого учасником «ONUR» не підтверджено наявність обладнання та матеріально – технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі та відповідність кваліфікаційному критерію, уставленому замовником відповідно до вимог статті 16 Закону - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника «ONUR» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації?
Так, згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно з нормами і правилами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва», як динамічну, яка може бути переглянута згідно з умовами п.п. 6.3.2.3 зазначеного ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та з урахуванням вимог ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (підсумкова відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» надано розрахунок Договірної ціни на суму 364002723,10 грн, на першому аркуші вищезазначеної Договірної ціни зазначено вид договірної ціни: тверда, що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Крім того, згідно з розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з інформаціі про учасника торгів згідно з Додатком № 3. У пункті 1 таблиці «Відомості про учасника», наведеної у Додатку № 3 до тендерної документації, зазначено: (Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій)відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, який є учасником торгів.)
У примітці до Додатку до тендерної документації «Спосіб подання інформації в довільній формі для учасників та спосіб документального підтвердження інформації для переможців на виконання вимог статті 17 Закону» зазначено: «документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації».
У складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» надано таблицю «Відомості про учасника» від 19.02.2018 № 22/36 в пункті 1 якої зазначено: «Онур Четінджевіз, Сема Четінлжевіз (підтверджується витягом газети Торгово реєстратору Туреччини, що є аналогом відомостей з ЄДРПОУ про кінцевого бенефіціарного власника), однак, вищезазначений аналог відомостей з ЄДРПОУ не надано.
З урахуванням вищезазначеного, учасником «ONUR» не надано інформацію щодо кожного із засновників підприємства: місцезнаходження (місце проживання), володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі, чим недотримано вимоги тендерної документації.
Крім того, в пункті 1 «Зміст і спосіб надання тендерної пропозиції» розділу 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Однак, частина тендерної пропозиції учасника «ONUR» надана у файлі «Кваліфікаційна частини. Частина 2», яка не містить свого реєстру наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації.
Також, в пункті 1 «Зміст і спосіб надання тендерної пропозиції» розділу 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у випадках, коли в тендерної пропозиції наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитки печатки.
Однак, на всіх копіях документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника «ONUR» відсутні дати підписів, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-13 16:10:02

Пояснення на запит


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 березня 2018
UA-2017-12-22-001155-a3146f600ba964e2485b2af39392d3c67
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 14:19
Альтіс 6753-2 p7s.zip
16 лютого 2018 14:19
Альтіс 6753-2 medoc.zip
16 лютого 2018 14:19
Фінансова частина.pdf
16 лютого 2018 14:19
Технічна частина.pdf

Публічні документи

19 лютого 2018 23:59
Альтком 5289-11 p7s 96 - 100.zip
19 лютого 2018 23:59
Альтком 5289-11 medoc 96- 100.zip

Публічні документи

05 квітня 2018 10:09
МВС.pdf
05 квітня 2018 10:09
Довідка МВС на Онур Ч.pdf
05 квітня 2018 10:09
Довідка ДПІ.pdf
05 квітня 2018 10:09
1. Гарантійний лист ЄДР.pdf
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ.docx
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ_1.docx
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ_.docx
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ__.docx
28 березня 2018 12:11
км 96+550 - км 100+300.imd
28 березня 2018 12:11
3.Договірна ціна.pdf
28 березня 2018 12:11
2.Проект договору.pdf
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_8-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_7-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-4.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОПР.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_8-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-5.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-4.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-4-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-4-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-8.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-7.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-6.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-5.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-4.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-2-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-2-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-2-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-1-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_1-1-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_1-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ИВР.docx
28 березня 2018 12:11
1.Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2018 00:32
Цінова пропозиція.rar
20 лютого 2018 00:32
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) 364 002 723,10
UAH з ПДВ
364 002 723,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 383 030 000,00
UAH з ПДВ
383 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 383 800 344,00
UAH з ПДВ
383 800 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 10:09
МВС.pdf
05 квітня 2018 10:09
Довідка МВС на Онур Ч.pdf
05 квітня 2018 10:09
Довідка ДПІ.pdf
05 квітня 2018 10:09
1. Гарантійний лист ЄДР.pdf
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ.docx
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ_1.docx
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ_.docx
28 березня 2018 12:11
r_103_ДЦ_ДЦ__.docx
28 березня 2018 12:11
км 96+550 - км 100+300.imd
28 березня 2018 12:11
3.Договірна ціна.pdf
28 березня 2018 12:11
2.Проект договору.pdf
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_8-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_7-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-4.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_2-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОС_1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ОПР.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_8-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-5.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-4.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_7-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-4-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-4-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-8.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-7.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-6.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-5.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-4.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-3-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-2-3.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-2-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-2-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-1-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_1-1-2.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ЛС1_1-1-1.docx
28 березня 2018 12:11
103_ДЦ_ИВР.docx
28 березня 2018 12:11
1.Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2018 00:32
Цінова пропозиція.rar
20 лютого 2018 00:32
Технічна частина.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 14:19
Альтіс 6753-2 p7s.zip
16 лютого 2018 14:19
Альтіс 6753-2 medoc.zip
16 лютого 2018 14:19
Фінансова частина.pdf
16 лютого 2018 14:19
Технічна частина.pdf

Публічні документи

19 лютого 2018 23:59
Альтком 5289-11 p7s 96 - 100.zip
19 лютого 2018 23:59
Альтком 5289-11 medoc 96- 100.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
Переможець 364 002 723,10
UAH з ПДВ
02 квітня 2018 16:52

Документи

02 квітня 2018 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2018 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
364 002 723,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2018 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 09:50
№ 12-01-18 д.у.22.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 09:49
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 10:34
№ 12-01-18 д.у.19.pdf зміни до договору
22 липня 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 12:37
№ 12-01-18 д.у.18.pdf зміни до договору
01 січня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 18:22
№ 12-01-18 д.у.№ 15.pdf зміни до договору
02 січня 2021 18:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 09:11
№ 12-01-18 д.у.07.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 09:46
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 09:45
№ 12-01-18 (додатки).pdf укладений
11 травня 2018 09:44
№ 12-01-18 (договір).pdf укладений
11 травня 2018 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору.
Номер договору про закупівлю: № 12-01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 12-01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-01-18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML