Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
147 600,00 UAH
UA-2017-12-22-000504-b ● 5ae8c2a9ac654297a78cce0c8a2c02e4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУРИНСЬКЕ ОБ'ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40384385 |
Місцезнаходження: | 41700, Україна , Сумська обл., Буринь, Пилипа Орлика, 6 |
Контактна особа: |
Скобенко Віталія Вікторівна +380545421484 r038@sm.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2017 10:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2017 10:05 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2017 14:34 |
Очікувана вартість: | 147 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 738,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Прибирання приміщень за адресою: - Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи); - Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41700, Україна, Сумська область, місто Буринь, вулиця Пилипа Орлика, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90919000-2 — Послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2017 10:02 |
Договир прибирання.doc |
22 грудня 2017 10:02 |
Форма цинової пропозиции.doc |
22 грудня 2017 10:02 |
Кваліфікаційні вимоги до постачальника.doc |
22 грудня 2017 10:02 |
Технични характеристики послуг.doc |
22 грудня 2017 10:02 |
Оголошення .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-22-000504-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 02 січня 2018 04:07
Дискваліфікація
Вимагаємо більш детального роз'яснення причини відмови нашої компанії, так як всі документи нами були подані відповідно до кваліфікаційних вимог замовника. На рахунок вимоги подачі документів в паперовому вигляді, вважаємо його не законним (яким способом може суб'єкт господарської діяльності встигнути привезти протягом двох робочих днів, документи який перебуває наприклад в місті Мукачево?).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2018 09:04
Замовником - Буринським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Сумської області (код за ЄДРПОУ 40384385; Сумська область, м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6) при оголошенні закупівлі про прибирання приміщень та прилеглої території (код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 90919000-2 - послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання), які знаходяться за адресою: Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи) та Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи) було прийнято рішення від 29.12.2017 про дискваліфікацію учасника, який запропонував найменшу ціну – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ» (код за ЄДРПОУ 40091554; юридична адреса: 031179, м. Київ, Святошинський район, просп. Перемоги, буд. 148/1; директор Гончаров Костянтин Миколайович; тел.0500146080), як такого, який не відповідає умовам закупівлі послуг з прибирання приміщень, а саме:
- відповідно до п. 5 Додатку № 2 до оголошення учасником надано досить стислий перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт;
- порушено вимоги визначені в оголошенні щодо строків надання у паперовому вигляді, завірених підписом та печаткою учасника документів зазначених у Додатку № 2 до оголошення.
Відповідно до п. 5 Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учасником було надано довідку про перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, де значиться лише три контрагенти з якими було укладено аналогічні договори, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт.
Відповідно до п. 6.3 Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовником було зазначено обов’язкову вимогу, а саме – п. 13.1 учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявиться найнижчою, повинен протягом двох робочих днів з дня закінчення цього аукціону надати вищевказані документи Замовнику у паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника.
Проте, учасником не було виконано дану вимогу, документи до управління не надійшли, що й стало підставою для прийняття замовником рішення про дискваліфікацію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ», який запропонував найменшу ціну.
Відповідальна особа С. О. Мороз
- відповідно до п. 5 Додатку № 2 до оголошення учасником надано досить стислий перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт;
- порушено вимоги визначені в оголошенні щодо строків надання у паперовому вигляді, завірених підписом та печаткою учасника документів зазначених у Додатку № 2 до оголошення.
Відповідно до п. 5 Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учасником було надано довідку про перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, де значиться лише три контрагенти з якими було укладено аналогічні договори, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт.
Відповідно до п. 6.3 Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовником було зазначено обов’язкову вимогу, а саме – п. 13.1 учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявиться найнижчою, повинен протягом двох робочих днів з дня закінчення цього аукціону надати вищевказані документи Замовнику у паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника.
Проте, учасником не було виконано дану вимогу, документи до управління не надійшли, що й стало підставою для прийняття замовником рішення про дискваліфікацію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ», який запропонував найменшу ціну.
Відповідальна особа С. О. Мороз
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНІКОМ" #40091554 |
Відхилено |
141 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2017 11:58
|
|
ТОВ "АМАДЕЯ" #41748151 |
Переможець |
147 600,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2017 11:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договр по прибиранню.pdf | укладений |
04 січня 2018 11:55
|