Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
147 600,00 UAH
UA-2017-12-22-000504-b 5ae8c2a9ac654297a78cce0c8a2c02e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скобенко Віталія Вікторівна

+380545421484 r038@sm.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БУРИНСЬКЕ ОБ'ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40384385
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., Буринь, Пилипа Орлика, 6
Контактна особа: Скобенко Віталія Вікторівна
+380545421484
r038@sm.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2017 10:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2017 10:05
Початок аукціону: 28 грудня 2017 14:34
Очікувана вартість: 147 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 738,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Прибирання приміщень за адресою: - Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи); - Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41700, Україна, Сумська область, місто Буринь, вулиця Пилипа Орлика, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90919000-2 — Послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-000504-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 02 січня 2018 04:07
Дискваліфікація
Вимагаємо більш детального роз'яснення причини відмови нашої компанії, так як всі документи нами були подані відповідно до кваліфікаційних вимог замовника. На рахунок вимоги подачі документів в паперовому вигляді, вважаємо його не законним (яким способом може суб'єкт господарської діяльності встигнути привезти протягом двох робочих днів, документи який перебуває наприклад в місті Мукачево?).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 січня 2018 09:04
Замовником - Буринським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Сумської області (код за ЄДРПОУ 40384385; Сумська область, м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6) при оголошенні закупівлі про прибирання приміщень та прилеглої території (код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 90919000-2 - послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання), які знаходяться за адресою: Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи) та Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи) було прийнято рішення від 29.12.2017 про дискваліфікацію учасника, який запропонував найменшу ціну – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ» (код за ЄДРПОУ 40091554; юридична адреса: 031179, м. Київ, Святошинський район, просп. Перемоги, буд. 148/1; директор Гончаров Костянтин Миколайович; тел.0500146080), як такого, який не відповідає умовам закупівлі послуг з прибирання приміщень, а саме:
- відповідно до п. 5 Додатку № 2 до оголошення учасником надано досить стислий перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт;
- порушено вимоги визначені в оголошенні щодо строків надання у паперовому вигляді, завірених підписом та печаткою учасника документів зазначених у Додатку № 2 до оголошення.
Відповідно до п. 5 Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учасником було надано довідку про перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, де значиться лише три контрагенти з якими було укладено аналогічні договори, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт.
Відповідно до п. 6.3 Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовником було зазначено обов’язкову вимогу, а саме – п. 13.1 учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявиться найнижчою, повинен протягом двох робочих днів з дня закінчення цього аукціону надати вищевказані документи Замовнику у паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника.
Проте, учасником не було виконано дану вимогу, документи до управління не надійшли, що й стало підставою для прийняття замовником рішення про дискваліфікацію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ», який запропонував найменшу ціну.


Відповідальна особа С. О. Мороз
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2017 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 141 000,00
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАДЕЯ" 147 600,00
UAH з ПДВ
147 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2017 14:52
Електронний підпис
26 грудня 2017 14:47
Наказ-призн. директора.pdf
26 грудня 2017 14:47
Довідки.pdf
26 грудня 2017 14:47
Довідка-ч.2 ст.17 Закону.pdf
26 грудня 2017 14:47
Довідка-ч.1 ст.17 Закону.pdf
26 грудня 2017 14:47
Витяг-платник ЄП.pdf
26 грудня 2017 14:47
Витяг з ЄДР.pdf
26 грудня 2017 14:47
Виписка з ЄДР.pdf
26 грудня 2017 14:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНІКОМ"

ТОВ "АМАДЕЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Відхилено 141 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 11:58
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
Переможець 147 600,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2017 11:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АМАДЕЯ" #41748151

№ рішення у справі

72/56-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2017 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
147 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договр по прибиранню.pdf укладений
04 січня 2018 11:55