Медичні матеріали (Лот №1 – Хірургічні рукавички, Лот №2 – Шприци, Лот №3 – Хірургічний витратний матеріал, Лот №4 – Стоматологічний витратний матеріал, Лот №5 – Скарифікатори, Лот №6 - Перев’язувальний матеріал)
Очікувана вартість
326 360,00 UAH
UA-2017-12-22-000386-b 9956afcb75964cc39e521654687ebf1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Херсонська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02009867
Місцезнаходження замовника: Україна, Херсонська обл., 73000 Україна, Херсонська область , місто Херсон, Ушакова 67
Контактна особа замовника: Тетяна Рибалко
0552494252, +380552494252
economist_xokl@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2018 15:00
Очікувана вартість: 326 360,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Процедура закупівлі проводиться на очікувану вартість на 2018 рік

Документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-000386-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 22 грудня 2017 14:28
Вимога

Херсонська обласна клінічна лікарня

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1892290, номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-22-000386-b)
09.01.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали


з/п Найменування
предмета закупівлі* Од.
виміру Кіл-ть
1 Шприц 20 мл. шт 8500
2 Шприц 10 мл. шт 8500
3 Шприц 5 мл. шт 9000
4 Шприц 2 мл. шт 4000
5 Шприц U-100 1 мл. інсуліновий. шт 3000
6 МАРЛЯ медична нестерильна тип 17 м 15000
7 ВАТА медична гігроскопічна гігієнічна 100гр шт 1900
8 БИНТ марлевий нестерильний 7*14 шт 3000


ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 20 мл. шт 8500
Шприц 10 мл. шт 8500
Шприц 5 мл. шт 9000
Шприц 2 мл. шт 4000
Шприц U-100 1 мл. інсуліновий. шт 3000
, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1892290, номер тендеру у UA-2017-12-22-000386-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2017 15:13
Вимогу розглянуто та задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації (більш детально в протоколі розгляду)

Документи подані скаржником

22 грудня 2017 14:28
Вимога 1892290.pdf

Документи

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Хірургічні рукавички
Опис предмету закупівлі: 3 найменування (більш детально в додатку №1.1 до ТД)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 71 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 716,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 10 січня 2018 14:17
Закінчення: 10 січня 2018 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од.
Лот №1 – Хірургічні рукавички, 3 найменування (більш детально в додатку №1.1 до ТД)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Доставка: 73000, Херсонская область, Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 67
Дата доставки: до 31 грудня 2018 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МТК Максимед" 62 175,00
UAH з ПДВ
56 372,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" 61 205,07
UAH з ПДВ
56 367,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 57 213,44
UAH з ПДВ
56 326,41
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 53 221,80
UAH з ПДВ
53 221,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 68 392,50
UAH з ПДВ
48 027,15
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КВАША ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 52 585,00
UAH з ПДВ
48 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2018 12:55
sign.p7s
09 січня 2018 12:10
8 Документи кваліф.pdf
09 січня 2018 12:10
7 Статут Максімед.pdf
09 січня 2018 12:10
33 Декларація вата.pdf
09 січня 2018 12:10
31 Марля Узбекистан.rar
09 січня 2018 12:10
30 Гарант лист марля.jpeg
09 січня 2018 12:10
29 Бинт 7х14 нс173.jpg
09 січня 2018 12:10
27 гарант лист бинт.pdf
09 січня 2018 12:10
26 Шприц1.0.rar
09 січня 2018 12:10
25 Шприц.rar
09 січня 2018 12:10
23 Латекс паспорт.pdf
09 січня 2018 12:10
20 проект договору.pdf
09 січня 2018 12:09
14 Аналог договір ЛВЛ .pdf
09 січня 2018 12:09
1 Виписка 2017.jpg.pdf

Публічні документи

09 січня 2018 11:05
sign.p7s
09 січня 2018 10:39
кваліфікація.rar

Публічні документи

03 січня 2018 15:08
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
03 січня 2018 15:08
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 17:11
документи переможця.pdf
09 січня 2018 14:56
sign.p7s
09 січня 2018 14:55
ком.частина.PDF
09 січня 2018 14:55
Уставні док. Валлента.7z
09 січня 2018 14:55
тех.частина.PDF
09 січня 2018 14:55
рішення.7z
09 січня 2018 14:55
витяг_статут.7z

Публічні документи

09 січня 2018 11:55
Лот 1 Деклар..rar
09 січня 2018 11:54
МТВ лот 1.jpg
09 січня 2018 11:53
Аналогічний договір.rar
09 січня 2018 11:52
Довідки.rar
09 січня 2018 11:51
Документи ФОП.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КВАША ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2659711638
Рішення скасоване 48 027,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 18:09
ФОП КВАША ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2659711638
Відхилено 48 027,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 18:12
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
Рішення скасоване 48 027,15
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 17:03
ФОП Люціус О.О.
#2834220993
Відхилено 48 027,15
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 17:05
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 53 221,80
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 17:06

Документи

16 січня 2018 14:33
sign.p7s

Документи

01 лютого 2018 18:12
sign.p7s

Документи

01 лютого 2018 18:13
sign.p7s

Документи

06 лютого 2018 17:04
sign.p7s

Документи

06 лютого 2018 17:06
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2018 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
53 221,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2018 17:06
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
26 лютого 2018 17:06
Причина скасування
Відмінити торги по Лот №1 – Хірургічні рукавички закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали (Лот №1 – Хірургічні рукавички, Лот №2 – Шприци, Лот №3 – Хірургічний витратний матеріал, Лот №4 – Стоматологічний витратний матеріал, Лот №5 – Скарифікатори, Лот №6 - Перев’язувальний матеріал)) (UA-2017-12-22-000386-b) на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, а саме: замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого Законом (більш детально в протоколі)
Документи
26 лютого 2018 17:06 Відміна торгів по лот №1 - рукавички.pdf

Актуальні тендери

До пошуку