Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркоптану (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для ГРС Рівненського ЛВУ МГ УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ")
Очікувана вартість
3 333 333,33 UAH
UA-2017-12-21-002838-b ● bf54919fbdac423badd721c23e88811c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 25560823 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул.І.Рубчака,3, м.Львів |
Контактна особа: |
Дмитришин Наталія Вікторівна (032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2017 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2018 12:16 |
Очікувана вартість: | 3 333 333,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 666,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33333.33 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркоптану (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для ГРС Рівненського ЛВУ МГ УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркоптану (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше) для ГРС Рівненського ЛВУ МГ УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2017 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток І Технічні вимоги.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток V Гарантія пропозиції.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток VI Гарантія договору.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток VІІ Екоопитувальник.docx | |
21 грудня 2017 16:56 |
Додаток IV Проект договору.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
Тендерна документація.pdf | |
21 грудня 2017 16:56 |
титульна 371.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 02 лютого 2018 19:12
Дата відповіді: 06 лютого 2018 09:25
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 5. Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінаційними вимогами є:
1. Уточнення до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме «Аналогічними вважаються договори утилізації тари/ємностей з під одоранту/етилмеркаптану». Законодавством тара/ємність з-під одоранту/етилмеркаптану не виділяється в окремий вид відходу, як наприклад відходи, що містять ртуть або пестициди, тощо. Достатнім вважаємо досвід виконання договорів щодо утилізації небезпечних відходів за переліком, визначеним КМУ.
2. Вимога щодо надання копій наступних документів:
- «1.3.2. Копію(ї) з оригіналу (ів) відгуку(ів) зазначених у контрагентів про виконання Учасником аналогічних договорів.» - відсутність копії такого документу не може заперечувати наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Відгук можливо отримати Замовником самостійно, скориставшись контактними даними, вказаними в інформації щодо наявності відповідного досвіду, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції;
- «1.3.3. Скан-копію(ї) договору (ів) та/або актів наданих послуг, що підтверджує(ють) інформацію щодо виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) зазначених у п 3.1 (можуть надаватись без зазначення вартісних показників» - надання копій вказаних документів, в основному, означатиме порушення умов угоди про конфіденційність, що в свою чергу матиме фінансові втрати для учасника.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Витяг зі Статті 22. Тендерна документація
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вимогами вважаємо:
1. Уточнення до кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме «Аналогічними вважаються договори утилізації тари/ємностей з під одоранту/етилмеркаптану». Законодавством тара/ємність з-під одоранту/етилмеркаптану не виділяється в окремий вид відходу, як наприклад відходи, що містять ртуть або пестициди, тощо. Достатнім вважаємо досвід виконання договорів щодо утилізації небезпечних відходів за переліком, визначеним КМУ.
2. Вимога щодо надання копій наступних документів:
- «1.3.2. Копію(ї) з оригіналу (ів) відгуку(ів) зазначених у контрагентів про виконання Учасником аналогічних договорів.» - відсутність копії такого документу не може заперечувати наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Відгук можливо отримати Замовником самостійно, скориставшись контактними даними, вказаними в інформації щодо наявності відповідного досвіду, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції;
- «1.3.3. Скан-копію(ї) договору (ів) та/або актів наданих послуг, що підтверджує(ють) інформацію щодо виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) зазначених у п 3.1 (можуть надаватись без зазначення вартісних показників» - надання копій вказаних документів, в основному, означатиме порушення умов угоди про конфіденційність, що в свою чергу матиме фінансові втрати для учасника. За достатнє вважаємо надання інформації щодо Контрагента за договором, предмету договору та періоду його реалізації.
3. Перелік документів, які не передбачені законом та без наявності яких не можливо отримати ліцензії Мініприроди та Укртрансбезпеки, тобто, наявність відповідних документів вимагає регулятор у здобувача відповідної ліцензії та здійснює перевірку відповідної документації за планом:
- «2.2.1. Копія документу (-ів), що підтверджує наявність у Учасника права виконувати роботи з підвищеної небезпеки (копію дозволу з додатками (при наявності) відповідного органу ДЕРЖПРАЦІ та /або ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДУ, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів)»;
- «2.2.2. Копія титульної сторінки висновку державної санітарно-епідімеологічної еспертизи на Технологічний Регламент (що технологія поводження (знешкодження або утилізація) з залишками одоранту/етилмеркаптану відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України)»;
- «2.2.6. Копії посвідчень Держпраці про проходження посадовими особами навчання та перевірки знань з потань поводження з небезпечними хімічними речовинами(відходами) по НПАОП 0.00-1.41-88, НПАОП 0.00-5.11-85)»;
- «2.2.7. Копія договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів»;
- «2.2.8. Копія технічного(-их) паспорту(-тів) вантажного автотранспорту (які необхідні для виконання умов Замовника), що належить учаснику»;
- «2.2.9. Копія свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів (які необхідні для виконання умов Замовника) до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України»;
- «2.2.10. Копія документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами»
- «2.2.11. Копію рішення (листа) територіального органу ДСНС України, щодо результату ідентифікації потенційно небезпечного об'єкту, та копію «Повідомлення про результати ідентифікації» Учасника»;
4. Перелік документів, які не передбачені законом:
- «2.2.5. Копія сертифікату відповідності Учасника системи екологічного керування ISO 14001, виданого міжнародним акредитованим органом, терміном дії не меншим ніж строк дії договору»;
5. Наявність можливості залучення підрядника за ліцензією Міністерства екології та природніх ресурсів за умови відсутності аналогічної можливості за ліцензією Укртрансбезпеки:
- «2.2.3. Копія ліцензії щодо поводження з небезпечними відходами (обов’зкові операції: збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та/або знешкодження, та/або захоронення)). У разі якщо надана ліцензія не дає права щодо поводження з небезпечними відходами в повному обсязі (якісь обов’язкові операції відсутні), надати додатково копію договору з суб’єктом господарювання у якого наявна Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України, що дає право здійснювати такі операції у сфері поводження з небезпечними відходами»;
- «2.2.4. Копія Ліцензії Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, або копію витягу Укртрансбезпеки».
Питання 1: навіщо ви вимагаєте документи, які не мають ніякого відношення до виконання робіт?
Питання 2: вимагаємо з нашими зауваженнями переробити тендерну документацію згідно законодавства України про відходи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ствердження стосовно наявності дискримінаційних вимог, що суперечать п. 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» по питаннях 1 та 2 сторінки 1 повідомляємо:
- Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки предметом закупівлі є утилізація відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркаптану то Замовник має законне право:
1. Вимагати документальне підтвердження виконання аналогічних договорів стосовно утилізації ємностей для зберігання речовини етилмеркаптан, а не ємностей, для зберігання ртуті або пестицидів, як зазначено у питанні 1;
2. Як одна з вимог підтвердження виконання аналогічних договорів Замовником з підстав аналізу достовірності поданих документів вимагаються відгуки контрагентів про виконання аналогічних послуг. Тому Замовник самостійно вимагає у складі тендерної документації учасника копії з оригіналів відгуків;
3. Згідно пункту 1.3.3. Кваліфікаційних критеріїв скан-копії договорів та актів, що підтверджують надання аналогічних послуг можуть надаватися без вартісних показників. Тому твердження щодо порушення неіснуючої угоди про конфіденційність та можливі фінансові втрати учасника є безпідставними та не відповідають дійсності.
- Стосовно трактування витягу статті 22 «Тендерна документація»:
1. Замовник, має право вимагати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так як, предметом закупівлі є «Послуги з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркаптану (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше)», тому ми як Замовник і вимагаємо підтвердження досвіду Учасника у наданні саме послуг з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих ємностей з/під етилмеркаптану.
2. Копію з оригіналу відгуків, копії договорів та актів наданих послуг Замовник самостійно вимагає в учасника у складі тендерної документації без вказання вартісних показників, без порушення неіснуючої угоди про конфіденційність та фінансових втрат учасника, а для аналізу документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
4. Якщо Учасник отримав ліцензії Мінприроди та Укртрансбезпеки і документи наведені нижче вимагалися регулятором при отриманні ліцензій то Учасник без жодних проблем може надати їх у складі тендерної документації.
Обгрунтовуємо вимогу надання переліку дозвільних документів, які вимагаються від Учасника:
- Копія документу (-ів), що підтверджує наявність у Учасника права виконувати роботи з підвищеної небезпеки (копію дозволу з додатками (при наявності) відповідного органу ДЕРЖПРАЦІ та /або ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДУ, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів)». Об’єкти УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ», являються об’єктами підвищеної небезпеки;
- Копія титульної сторінки висновку державної санітарно-епідімеологічної еспертизи на Технологічний Регламент (що технологія поводження (знешкодження або утилізація) з залишками одоранту/етилмеркаптану відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України)». Ми як Замовник маємо право вимагати наявність в Учасника, погодженого у встановленому порядку документу, який описує технологічний процес поводження (знешкодження або утилізації) з залишками етилмеркаптану;
- Копії посвідчень Держпраці про проходження посадовими особами навчання та перевірки знань з питань поводження з небезпечними хімічними речовинами(відходами) по НПАОП 0.00-1.41-88, НПАОП 0.00-5.11-85)». Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Копія договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів». Замовник визначає відповідальність Учасника за настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів;
- Копія технічного(-их) паспорту(-тів) вантажного автотранспорту (які необхідні для виконання умов Замовника), що належить учаснику». Для ідентифікації при проходженні контрольно-пропускного режиму на об’єктах УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» повинен бути вантажний транспорт, який зазначений у тендерній документації;
- Копія свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів (які необхідні для виконання умов Замовника) до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України». Згідно чинних нормативно-правових актів МВС обов’язкова наявність дозволу до перевезення небезпечних вантажів;
- Копія документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами». Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника наявність відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг;
5. Окрім того, інформуємо Вас, що ми, як Замовник сертифіковані по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також маємо екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту. Крім того ми повинні перевіряти увесь ланцюг від моменту коли небезпечні відходи утворюється до його кінцевої утилізації (згідно технічних вимог та якісних характеристик), в тому числі і його транспортування безпечним способом з виконанням усіх вимог Українського законодавства та вимог міжнародних кредитних установ. Тому від Учасника вимагається мати: копію сертифікату відповідності системи екологічного менеджменту ISO 14001, копії ліцензій Міністерства екології та природних ресурсів України на право поводження з небезпечними відходами, ліцензію Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг з поводження з небезпечними відходами.
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
- Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки предметом закупівлі є утилізація відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркаптану то Замовник має законне право:
1. Вимагати документальне підтвердження виконання аналогічних договорів стосовно утилізації ємностей для зберігання речовини етилмеркаптан, а не ємностей, для зберігання ртуті або пестицидів, як зазначено у питанні 1;
2. Як одна з вимог підтвердження виконання аналогічних договорів Замовником з підстав аналізу достовірності поданих документів вимагаються відгуки контрагентів про виконання аналогічних послуг. Тому Замовник самостійно вимагає у складі тендерної документації учасника копії з оригіналів відгуків;
3. Згідно пункту 1.3.3. Кваліфікаційних критеріїв скан-копії договорів та актів, що підтверджують надання аналогічних послуг можуть надаватися без вартісних показників. Тому твердження щодо порушення неіснуючої угоди про конфіденційність та можливі фінансові втрати учасника є безпідставними та не відповідають дійсності.
- Стосовно трактування витягу статті 22 «Тендерна документація»:
1. Замовник, має право вимагати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так як, предметом закупівлі є «Послуги з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих підземних ємностей для зберігання етилмеркаптану (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше)», тому ми як Замовник і вимагаємо підтвердження досвіду Учасника у наданні саме послуг з нейтралізації та/або утилізації відпрацьованих ємностей з/під етилмеркаптану.
2. Копію з оригіналу відгуків, копії договорів та актів наданих послуг Замовник самостійно вимагає в учасника у складі тендерної документації без вказання вартісних показників, без порушення неіснуючої угоди про конфіденційність та фінансових втрат учасника, а для аналізу документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
4. Якщо Учасник отримав ліцензії Мінприроди та Укртрансбезпеки і документи наведені нижче вимагалися регулятором при отриманні ліцензій то Учасник без жодних проблем може надати їх у складі тендерної документації.
Обгрунтовуємо вимогу надання переліку дозвільних документів, які вимагаються від Учасника:
- Копія документу (-ів), що підтверджує наявність у Учасника права виконувати роботи з підвищеної небезпеки (копію дозволу з додатками (при наявності) відповідного органу ДЕРЖПРАЦІ та /або ДЕРЖГІРПРОМНАГЛЯДУ, виданого у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів)». Об’єкти УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ», являються об’єктами підвищеної небезпеки;
- Копія титульної сторінки висновку державної санітарно-епідімеологічної еспертизи на Технологічний Регламент (що технологія поводження (знешкодження або утилізація) з залишками одоранту/етилмеркаптану відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України)». Ми як Замовник маємо право вимагати наявність в Учасника, погодженого у встановленому порядку документу, який описує технологічний процес поводження (знешкодження або утилізації) з залишками етилмеркаптану;
- Копії посвідчень Держпраці про проходження посадовими особами навчання та перевірки знань з питань поводження з небезпечними хімічними речовинами(відходами) по НПАОП 0.00-1.41-88, НПАОП 0.00-5.11-85)». Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Копія договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів». Замовник визначає відповідальність Учасника за настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів;
- Копія технічного(-их) паспорту(-тів) вантажного автотранспорту (які необхідні для виконання умов Замовника), що належить учаснику». Для ідентифікації при проходженні контрольно-пропускного режиму на об’єктах УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» повинен бути вантажний транспорт, який зазначений у тендерній документації;
- Копія свідоцтв(-а) про допущення транспортного(- их) засобів (які необхідні для виконання умов Замовника) до перевезення небезпечних вантажів, які видані територіальними підрозділами Державтоінспекції та/або територіальними (регіональними) сервісними центрами МВС України». Згідно чинних нормативно-правових актів МВС обов’язкова наявність дозволу до перевезення небезпечних вантажів;
- Копія документів, що підтверджують право власності на виробничі (та/або складські) приміщення, або договір(-и) оренди таких приміщень та висновок(-ки) СЕС для даних приміщень щодо операцій поводження з небезпечними відходами». Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від Учасника наявність відповідної матеріально-технічної бази для надання послуг;
5. Окрім того, інформуємо Вас, що ми, як Замовник сертифіковані по системі екологічного менеджменту ISO 14001, а також маємо екологічні зобов’язання за міжнародними кредитними угодами та пояснення міжнародних аудиторських компаній, щодо вимог до контрагентів бути сертифікованими по міжнародному стандарту екологічного менеджменту. Крім того ми повинні перевіряти увесь ланцюг від моменту коли небезпечні відходи утворюється до його кінцевої утилізації (згідно технічних вимог та якісних характеристик), в тому числі і його транспортування безпечним способом з виконанням усіх вимог Українського законодавства та вимог міжнародних кредитних установ. Тому від Учасника вимагається мати: копію сертифікату відповідності системи екологічного менеджменту ISO 14001, копії ліцензій Міністерства екології та природних ресурсів України на право поводження з небезпечними відходами, ліцензію Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом.
Усі вищеперераховані документи Учасник зобов’язаний мати для надання якісних, безпечних для довкілля та людей послуг з поводження з небезпечними відходами.
Враховуючи вищевикладене всі документи, які вимагаються у складі тендерної документації відповідають чинним нормативно-правовим актам України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2018 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Екоренсінг |
3 320 000,00
UAH
|
3 320 000,00
UAH
|
Документи |
"УТІЛЬВТОРПРОМ" |
3 331 000,00
UAH
|
3 331 000,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕСТИЖ ПАК ТРЕЙДИНГ УКРАЇНА" |
3 333 333,33
UAH
|
3 333 333,33
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Екоренсінг #39251145 |
Переможець |
3 320 000,00
UAH
|
22 лютого 2018 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2018 12:31
|
Договір.pdf | укладений |
12 березня 2018 14:28
|