Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту)
Очікувана вартість
80 491 000,00 UAH
UA-2017-12-21-002560-c 55800a03ce5b40ae8c2dd82f6a796bfe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами погодженими Департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради за наказом Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2017 15:42
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги швидкої допомоги та спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Синельникове, м. Дніпро вул. Володимира Антоновича, 65; вул. Всеволода Нестайко, 5; вул. Талаліхіна, 6; вул. Полігонна, 18-а; вул. Каруни, 93; м. Синельникове вул. Миру, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

21 грудня 2017 15:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради
#01995663
Переможець 80 491 000,00
UAH
21 грудня 2017 15:42

Документи

21 грудня 2017 15:42
Електронний підпис
21 грудня 2017 15:40
Поведом..PDF
21 грудня 2017 15:40
Пр-л перегов.скорие.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2017 15:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради
#01995663
80 491 000,00
UAH
Документи

Документи

21 грудня 2017 15:42
Електронний підпис
21 грудня 2017 15:40
Поведом..PDF
21 грудня 2017 15:40
Пр-л перегов.скорие.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 10:44
додаткова угода № 5 від 05.11.2018.PDF зміни до договору
05 листопада 2018 09:39
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2018 15:16
специя до Д.у.3.pdf зміни до договору
04 квітня 2018 15:14
Д.у.3 .pdf зміни до договору
04 квітня 2018 15:14
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2018 12:17
Д.у.1.PDF зміни до договору
22 січня 2018 12:17
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 11:41
Тариф 2.PDF укладений
03 січня 2018 11:19
Тариф.1.PDF укладений
03 січня 2018 11:19
Наказ заміна тариф.PDF укладений
03 січня 2018 11:19
Д-к 2.PDF укладений
03 січня 2018 11:19
Д-к 1.PDF укладений
03 січня 2018 11:19
Д-р №25.PDF укладений
03 січня 2018 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківськіх реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору № 25 від 02.01..2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшена сума договору на 1200,00 грн. без ПДВ і сума договору становить 80489800,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №3 до договору №25 від 02.01.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №5 к договору № 25 від 02.01.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 80 489 800,00
UAH