Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 133+500 – км 137+900, Полтавська область
Reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka at the area km 133 + 500 - km 137 + 900, Poltava region
Reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka at the area km 133 + 500 - km 137 + 900, Poltava region
Очікувана вартість
350 000 000,00 UAH
UA-2017-12-21-002069-b ● cadbb92c774840358c750b0bf3c9dcb6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 sluzhbador12@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2017 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2018 12:54 |
Очікувана вартість: | 350 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 875 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 750000 UAH |
Publication date: | 21 грудня 2017 15:06 |
Enquiries until: | 10 лютого 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 350 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 875 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,25 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 133+500 – км 137+900, Полтавська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 метри
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 133+500 – км 137+900, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а (ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення Н-31 Дніпро –Царичанка – Кобеляки - Решетилівка, Кобеляцький район Полтавської області)
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka at the area km 133 + 500 - km 137 + 900, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2018 13:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2018 13:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 8).pdf | |
12 лютого 2018 13:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 8.docx | |
05 лютого 2018 16:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 7.docx | |
29 січня 2018 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx | |
24 січня 2018 11:56 |
Технічне завдання (зміни № 5).rar | |
24 січня 2018 11:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx | |
17 січня 2018 21:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx | |
16 січня 2018 22:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx | |
12 січня 2018 11:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx | |
05 січня 2018 09:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx | |
21 грудня 2017 15:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
12 лютого 2018 13:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
12 лютого 2018 13:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 8).pdf
|
||||||||||||||||||||||||
12 лютого 2018 13:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 8.docx
|
||||||||||||||||||||||||
05 лютого 2018 16:19 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 7.docx
|
||||||||||||||||||||||||
29 січня 2018 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 6.docx
|
||||||||||||||||||||||||
24 січня 2018 11:56 |
Технічне завдання (зміни № 5).rar
|
||||||||||||||||||||||||
24 січня 2018 11:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 5.docx
|
||||||||||||||||||||||||
17 січня 2018 21:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 4.docx
|
||||||||||||||||||||||||
16 січня 2018 22:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.docx
|
||||||||||||||||||||||||
12 січня 2018 11:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.docx
|
||||||||||||||||||||||||
05 січня 2018 09:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.docx
|
||||||||||||||||||||||||
21 грудня 2017 15:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 02 січня 2018 20:50
Дата відповіді: 05 січня 2018 09:27
Шановний Замовнику,
просимо Вас надати детальний обсяг робіт за наступними пунктами:
Розділ 1. Підготовчі роботи
Перевлаштування ліній зв'язку
п.11 МКСШп ГОСТ 15125-76;
п.12 КСПП ТУ 16.К71-061-89;
п.13 ПРППМт ТУ 16-705450-87;
Перевлаштування ЛЕП
п.14 Перевлаштування ПЛ-0,4 кВ від існуючої опори №1с до існуючої опори №7с;
п.15 Перевлаштування ПЛ-10 кВ від існуючої опори №46а до існуючої опори №48;
Перевлаштування газопроводу
п.16 ПЕ80 ГАЗ SDR11 ∅160х14,6;
Перевлаштування водопроводу
п17. Ø100;
п18. Ø200;
Розділ 3. Штучні споруди
п.37 Будівництво шляхопроводу;
п.38 Будівництво залізобетонної труби отв. 4х2,5 м на ПК24+14 основного проїзду;
п.39 Будівництво двохочкової труби отв. 2х1,5 м на ПК35+35 основного проїзду;
п.40 Будівництво одноочкової труби отв. 0,75 м під з’їздами,
оскільки наданих обсягів у технічному завданні недостатньо для розрахунку договірної ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».
Технічне завдання
Дата подання: 09 січня 2018 10:11
Дата відповіді: 12 січня 2018 11:22
Шановний Замовнику,
у Додатку 6 до тендерної документації зазначено, що індивідуальні ресурсні кошторисні норми, які застосовані у складі проектної документації, додаються до технічного завдання і знаходяться в причеплених до нього файлах. В зв’язку з відсутністю зазначених індивідуальних ресурсних кошторисних норм в причеплених файлах, просимо Вас їх опублікувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».
Технічне завдання
Дата подання: 10 січня 2018 10:23
Дата відповіді: 12 січня 2018 11:22
1) Просимо Вас надати детальний обсяг робіт за наступними пунктами:
Розділ 1. Підготовчі роботи
п.10 влаштування штучного зовнішнього електроосвітлення.
2) Просимо надати креслення для уточнення кількості та маркування ланок, оголовків:
на трубу з.б. отв. 4х2,5 м на ПК 24+14,
на трубу з.б. двухочкову 2хØ 1,5м на ПК 35+35,
на труби з.б. Ø 0,75м на з’їздах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».
Технічне завдання
Дата подання: 10 січня 2018 10:46
Дата відповіді: 12 січня 2018 11:22
1. Просимо видалити наступні пункти, оскільки їх вартість визначає та прораховує Замовник:
Розділ 1 Підготовчі роботи
п.1 оформлення смуги відводу;
Компенсація втрат, збитків за додатково займані землі
п.4 - постійний відвід;
п.5 - тимчасовий відвід.
2. Просимо видалити наступні пункти, оскільки їх вартість визначає та прораховує Проектувальник:
п.2 відновлення траси;
п.3 закріплення траси.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».
Технічне завдання
Дата подання: 12 січня 2018 09:36
Дата відповіді: 16 січня 2018 22:14
1. Для розцінювання наступних обсягів, просимо надати креслення:
Обсяги робіт (Шляхопровід )
п.13 влаштування напівжорсткої бар’єрної огорожі
п.14 влаштування поручневої огорожі
Зведена відомість обсягів робіт.
Розділ 6 Облаштування та обстановка дороги.
п.224.Влаштування шумозахисних екранів.
2. Просимо уточнити, де брати фрезерований матеріал, так як роботи по фрезеруванню не закладені в обсягах робіт.
Розділ 4 Дорожній одяг.
Укріплення розділювальної смуги
п.118. Влаштування фрезерованого матеріалу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Для уточнення обсягів робіт добавлені креслення встановлення бар'єрної і перильної огорожі та відомість влаштування шумозахисних екранів. Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».
2. Питання постачання матеріалів вирішується підрядником.
2. Питання постачання матеріалів вирішується підрядником.
Технічне завдання
Дата подання: 19 січня 2018 15:51
Дата відповіді: 24 січня 2018 11:59
Просимо видалити наступні пункти в Зведеній відомості обсягів робіт, оскільки вони не відносяться до витрат Підрядника:
п.120
п.135
п.152
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до «Технічного завдання».
Технічне завдання
Дата подання: 19 січня 2018 15:54
Дата відповіді: 24 січня 2018 11:54
1. В п.31 Зведеної відомості обсягів робіт, просимо вказати відсоток поливу водою від об'єму земляного полотна;
2. В п.119 Зведеної відомості обсягів робіт, просимо вказати товщину верхнього шару дорожнього одягу укріплення розділювальної смуги;
3. В нижчезазначених пунктах Зведеної відомості обсягів робіт, просимо вказати який матеріал використовується для влаштування шару дорожнього одягу Н=0,15м, ЩПС С-7 або ЩПС С-7 оброблена цементом?
п.126
п.164
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Полив водой 50%.
2. Товщину верхнього шару дорожнього одягу укріплення розділювальної смуги h=0.04 м.
3. Використовується ЩПС С-7 без обробки цементом.
2. Товщину верхнього шару дорожнього одягу укріплення розділювальної смуги h=0.04 м.
3. Використовується ЩПС С-7 без обробки цементом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-21-002069-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ), Код ЄДРПОУ:83588
Дата подання: 09 лютого 2018 16:33
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Служба автомобільних доріг у Полтавській області (Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» оприлюднило оголошення про закупівлю: Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 133+500 – км 137+900, Полтавська область Reconstruction of the highway of national importance N-31 Dnipro - Tsarichanka - Kobelyaky - Reshetilivka at the area km 133 + 500 - km 137 + 900, Poltava region.
Ознайомившись із змістом оприлюдненої тендерної документації, вважаємо за потрібне вказати, що вбачаємо встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних учасників торгів, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при тому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель звертаємо увагу на наступне.
Тендерною документацією на закупівлю робіт, а саме : пунктом 3, що міститься в Додатку 2 Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами: 3.1. Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 (подається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності) передбачено необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і надання відомостей про такий договір. При цьому зауважено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір(ри) на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення на автомобільних дорогах визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів. До таблиці обов’язково включається інформація про аналогічний (аналогічні) договір (договори), виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом(ами) договору(ів), інформація по якому (яких) вказана учасником в таблиці №3 (п.3.1.).
На нашу думку, умови щодо досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки цей закон не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленням вимоги щодо наявності досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років, а не у будь-який інший період часу. Положення документації, що містяться у п.3 та 3.1. Додатку 2 обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є, або він відсутній взагалі і набути цей досвід учасник міг у будь-який інший попередній період, а не протягом саме останніх 5 (п’яти) років. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі якщо замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками.
Вважаємо, що Замовником порушуються основи здійснення закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст.ст. 5,22 цього Закону, оскільки документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсу.
Пропонуємо Замовникові, за результатами розгляду цього звернення, із врахуванням наведеного вище, керуючись положеннямич.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 розділу Порядок унесення змін та надання роз’ясень до тендерної документації привести документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін до неї, що пов’язані із підтвердженням учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись із змістом оприлюдненої тендерної документації, вважаємо за потрібне вказати, що вбачаємо встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних учасників торгів, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при тому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі.
З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель звертаємо увагу на наступне.
Тендерною документацією на закупівлю робіт, а саме : пунктом 3, що міститься в Додатку 2 Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами: 3.1. Інформацією за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею № 3 (подається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності) передбачено необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору і надання відомостей про такий договір. При цьому зауважено, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір(ри) на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва цементобетонних покриттів на автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення на автомобільних дорогах визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги», та (або) договори на виконання робіт з будівництва штучних покриттів злітно-посадкових смуг, руліжних доріжок, перонів в аеропортах, що включають роботи з улаштування цементобетонних покриттів. До таблиці обов’язково включається інформація про аналогічний (аналогічні) договір (договори), виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом(ами) договору(ів), інформація по якому (яких) вказана учасником в таблиці №3 (п.3.1.).
На нашу думку, умови щодо досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки цей закон не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленням вимоги щодо наявності досвіду виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом останніх 5 (п’яти) років, а не у будь-який інший період часу. Положення документації, що містяться у п.3 та 3.1. Додатку 2 обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є, або він відсутній взагалі і набути цей досвід учасник міг у будь-який інший попередній період, а не протягом саме останніх 5 (п’яти) років. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі якщо замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками.
Вважаємо, що Замовником порушуються основи здійснення закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст.ст. 5,22 цього Закону, оскільки документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсу.
Пропонуємо Замовникові, за результатами розгляду цього звернення, із врахуванням наведеного вище, керуючись положеннямич.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 розділу Порядок унесення змін та надання роз’ясень до тендерної документації привести документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін до неї, що пов’язані із підтвердженням учасником його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2018 13:09
Замовник задовольняє вимогу учасника, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-21-002069-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 11 квітня 2018 13:26
Дата подання: 11 квітня 2018 13:26
на неправомірні дії та рішення замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Вважаємо, що дії Замовника з визнання ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) переможцем в Закупівлі незаконними, а рішення Замовника про визнання цього учасника переможцем і про намір укласти з ним договір такими, що підлягають скасуванню
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2018 20:45
Рішенння від 16.04.2018 № 3508.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 20:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2018 № 4148.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 16:03
Рішення від 03.05.2018 4148.pdf
Дата публікації: 07 травня 2018 23:06
Номер скарги: UA-2017-12-21-002069-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 11 квітня 2018 17:08
Дата подання: 11 квітня 2018 17:08
Скарга на рішення САД у Полтавській обл. про визначення переможця торгів та намір укласти з ним договір про закупівлю згідно з протоколом №55-10-17 від 02.04.2018
Скарга на неправомірні дії та рішення замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
На нашу думку, дії Замовника з визнання ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) переможцем в Закупівлі є незаконними, а рішення Замовника про визнання цього учасника переможцем і про намір укласти з ним договір такими, що підлягають скасуванню. Більш детальне обґрунтування викладено в скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 16.04.2018 № 3487.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 20:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 березня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2018 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) |
348 261 390,55
UAH з ПДВ
|
333 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
349 600 000,00
UAH з ПДВ
|
333 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
349 790 000,00
UAH з ПДВ
|
349 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
Переможець |
333 860 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2018 16:49
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 квітня 2018 16:49
Учасник | Пропозиція | Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
333 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:39
|
№ 12-06-18 д.у.23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 08:38
|
№ 12-06-18 д.у.19.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 10:57
|
№ 12-06-18 д.у.18.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 15:32
|
№ 12-06-18 д.у.17.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 18:45
|
№ 12-06-18 д.у.№ 14.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 18:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:33
|
№ 12-06-18 д.у.11 (із додатками).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 09:24
|
№ 12-06-20 д.у. № 09.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2020 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:40
|
№ 12-06-18 д.у.08.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2018 09:29
|
№ 12-06-18 (додатки).pdf | укладений |
11 травня 2018 09:28
|
№ 12-06-18 (договір).pdf | укладений |
11 травня 2018 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 08 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, регульованих цін (тарифів) і нормативів |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перегляд договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |