Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та повірка автомобільних вагів 2102ВА-50Э
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2017-12-21-000040-b 1280862ccdd04092ae8b5dc5bd2d082b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаненко Станіслав Олександрович

(04841) 2-10-14 246810zq@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Степаненко Станіслав Олександрович
(04841) 2-10-14
246810zq@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2017 08:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2018 11:00
Початок аукціону: 09 січня 2018 11:57
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування та повірка автомобільних вагів 2102ВА-50Э
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2018
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2017 08:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_2.docx
21 грудня 2017 08:03
ТД.docx
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_7.docx
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_4.docx
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_6.docx
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_5.docx
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_3.docx
21 грудня 2017 08:03
ДОДАТОК_1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-21-000040-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Фоміт", Код ЄДРПОУ:39155902
Дата подання: 12 лютого 2018 13:01
Скарга
Ми, ТОВ “Фоміт” не погоджуємося з рішенням тендерного комітету ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» вiд 7.02.2018р. на закупівлю: 50410000-2 «Технічне обслуговування та повірка автомобільних вагів 2102ВА-Э» номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-21-000040-b, яким нас було дискваліфіковано.

1. В Протоколi засiдання тендерного комітету зазначено, що ТОВ «ФОМІТ» в зазначені строки не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Данне твердження не вiдповiдає дiйсностi.
Згiдно додатку №2 до Тендерної документації: «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір» Виходячи з цього, всi документи, якi вимагаються вiд переможця, ми повиннi були надати не пiзнiше 24 сiчня — ми не порушили цiєї вимоги. В Законi України «Про публічні закупівлі» та додатку №2 до Тендерної документації вiдсутня iнформацiя, що учаснику, чия пропозицiя пiсля проведеного аукцiону визначена найбільш економічно вигідною, заборонено надавати документи ранiше, нiж буде оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Зазначений лише кiнцевий строк подачi документiв, який не можна було порушити.

2. 5 лютого Замовником був пiдписаний Договiр про надання послуг. Для пiдтвердження цього факту, нам було надано скановану копiю Договору, яка надiйшла з електронної пошти sdpr@izmport.com.uа. Телефоном нам повiдомили, що оригiнал Договору нам вiдправлять поштою.
Просимо надати пояснення, чому спочатку Замовником пiдписується Договiр, а потiм вiдхиляється наша тендерна пропозицiя.
Скановану копiю Договору додаємо.

На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рiшення про дискваліфікацію ТОВ «Фомiт».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 лютого 2018 13:09
Причина: Не додались файли на сайт
Номер вимоги: UA-2017-12-21-000040-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фоміт", Код ЄДРПОУ:39155902
Дата подання: 12 лютого 2018 13:06
Скарга
Ми, ТОВ “Фоміт” не погоджуємося з рішенням тендерного комітету ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» вiд 7.02.2018р. на закупівлю: 50410000-2 «Технічне обслуговування та повірка автомобільних вагів 2102ВА-Э» номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-21-000040-b, яким нас було дискваліфіковано.

1. В Протоколi засiдання тендерного комітету зазначено, що ТОВ «ФОМІТ» в зазначені строки не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Данне твердження не вiдповiдає дiйсностi.
Згiдно додатку №2 до Тендерної документації: «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір» Виходячи з цього, всi документи, якi вимагаються вiд переможця, ми повиннi були надати не пiзнiше 24 сiчня — ми не порушили цiєї вимоги. В Законi України «Про публічні закупівлі» та додатку №2 до Тендерної документації вiдсутня iнформацiя, що учаснику, чия пропозицiя пiсля проведеного аукцiону визначена найбільш економічно вигідною, заборонено надавати документи ранiше, нiж буде оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Зазначений лише кiнцевий строк подачi документiв, який не можна було порушити.

2. 5 лютого Замовником був пiдписаний Договiр про надання послуг. Для пiдтвердження цього факту, нам було надано скановану копiю Договору, яка надiйшла з електронної пошти sdpr@izmport.com.uа. Телефоном нам повiдомили, що оригiнал Договору нам вiдправлять поштою.
Просимо надати пояснення, чому спочатку Замовником пiдписується Договiр, а потiм вiдхиляється наша тендерна пропозицiя.
Скановану копiю Договору додаємо.

На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рiшення про дискваліфікацію ТОВ «Фомiт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2018 17:12
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу за вих. № 0218/9 від 12.02.2018 , та керуючись п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє таке.
Відповідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, від 13.04.2016, № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником.
За визначенням тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках (п. 26 ст. 1 Закону).
Тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства, зокрема строк для надання документів передбачених ст. 17 Закону нами, як Замовником, встановлений на підставі п. 3 ст. 17 Закону.
Учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі(ст.1 пункт 35 Закону).
Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі(ст.1 пункт 15 Закону).
Пунктом 8 додатку 2 тендерної документації передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на виконання вимог статті 17 повинен надати електронну довідку або оригінал, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або інформацію, видану органами Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості.
Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано 19 січня 2018 року.
Після цієї дати Вами, як переможцем до системи завантажено лише Довідку про корупційні правопорушення.
Таким чином Вами, як переможцем в порушеннях процитованих норм Закону та вимог тендерної документації, а саме в зазначені строки не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Щодо проекту договору повідомляємо наступне.
Факт ненадання Вами, як переможцем документів відповідно до вимог ст. 17 Закону встановлений в ході розробки проекту договору. Крім того проект договору оприлюднювався відповідно до вимог Закону та був у складі тендерної документації – Додаток 4.

Документи подані скаржником

12 лютого 2018 13:06
Договiр
12 лютого 2018 13:06
Скарга

Документи

15 лютого 2018 17:12
ФОМІТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фоміт" 46 000,00
UAH з ПДВ
41 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Спецналадка 50 800,00
UAH з ПДВ
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТАНДАРТ-СЕРВІС-ЮГ 51 725,00
UAH з ПДВ
51 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2018 17:00
Довiдка
16 січня 2018 15:09
Довiдка ДФС
14 січня 2018 13:20
Довiдка МВС
11 січня 2018 16:21
Лист-гарантiя
09 січня 2018 13:22
Тендерна пропозиція
09 січня 2018 12:43
Протокол
09 січня 2018 12:43
Наказ 1
09 січня 2018 12:43
Витяг з ЄДР
09 січня 2018 12:43
Витяг ПДВ
09 січня 2018 12:43
Статут
09 січня 2018 12:34
Свідоцтво
05 січня 2018 10:53
відгук 1.PDF
05 січня 2018 10:53
Довідка ст.17.pdf
05 січня 2018 10:53
Ознайомлення з ТЗ.pdf
05 січня 2018 10:53
Про захист довкілля.pdf
05 січня 2018 10:53
Реквізити.pdf
05 січня 2018 10:53
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

08 лютого 2018 16:53
справка
08 лютого 2018 16:53
справка
08 лютого 2018 16:53
додаток6
08 лютого 2018 16:53
Довідка
05 січня 2018 10:45
Додаток 2Н.pdf
05 січня 2018 10:45
Додаток 2.pdf
03 січня 2018 13:12
Додаток 7.pdf
03 січня 2018 13:12
Додаток 5.pdf
03 січня 2018 13:12
Додаток 4.pdf
03 січня 2018 13:12
Додаокк 3.pdf
03 січня 2018 13:12
Додаток 2 новый.pdf
03 січня 2018 13:12
Додаток 1.pdf

Публічні документи

03 січня 2018 13:35
ндс.pdf
03 січня 2018 13:35
приказ директор.pdf
03 січня 2018 13:35
устав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фоміт"

Спецналадка

ТОВ СТАНДАРТ-СЕРВІС-ЮГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фоміт"
#39155902
Рішення скасоване 41 400,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 16:26
ТОВ "Фоміт"
#39155902
Відхилено 41 400,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 16:27
Спецналадка
#31182043
Переможець 41 500,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спецналадка
#31182043
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2018 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2018 12:20
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 09:43
Спецналадка договор.pdf укладений
20 лютого 2018 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 41 500,00
UAH з ПДВ