Надання послуг стратегічного, операційного, технологічного, юридичного огляду та діагностики ("дью ділідженс"), незалежного аудиту, згідно з міжнародними стандартами аудиту, фінансової звітності Державного концерну "Укроборонпром", його підприємств-учасників і акціонерних товариств, управління корпоративними правами держави щодо яких передане Концерну (далі разом — "підприємства"), вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
Providing services on strategic, operational, technological, legal review and diagnostics ("due diligence"), independent audit (in accordance with international standards of audit) of financial statements of the State Concern "Ukroboronprom", its participating enterprises and joint-stock companies, regarding which management of State corporate rights is transferred to the Concern (collectively, "the enterprises"), and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Очікувана вартість
130 000 000,00 UAH
UA-2017-12-20-003453-c 2545c94e6a144278ab70aaaee7e936ba
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: УОП ГП Державний концерн "Укроборонпром"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна, Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа замовника: Качаненко Костянтин Володимиро
+380445862480
KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM
Додаткові контактні особи: Роман Ващук
+38 093-474-29-48
Official name: The State Concern "Ukroboronprom"
National ID: 37854297
Contact point: Kachanenko Kostyantyn
+380445862480
KONSTIANTYN.KACHANENKO@UKROBORONPROM.COM
Additional contacts: Roman Vashchuk
+38 093-474-29-48

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 18:00
Очікувана вартість: 130 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Publication date: 20 грудня 2017 16:59
Enquiries until: 01 грудня 2018 18:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 130 000 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

12 листопада 2018 16:51
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2018 16:50
Tender Documentation_ENG_Unofficial_20190924.rtf
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Тендерна документація 12.05.2018.docx.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Порівняльна таблиця 12.05.2018.docx.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Eligibility criteria_final ENG.docx.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Annex 1 ENG final.docx.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Зміни до ТД тендер 05.04.2018.docx.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Зміни до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.docx.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Договір про закупівлю ЗМІНИ.docx.docx
25 вересня 2018 19:33
Тендерна документація_20180924_Чистовик_(Без додатків 9-10).rtf
25 вересня 2018 19:33
Тендерна документація_20180924_Зміни_(Без додатків 9-10).docx
25 вересня 2018 19:33
Перелік змін (порівняльна таблиця)_20180924.docx
25 вересня 2018 19:33
Додаток 9.3 до ТД_Договір_Лот 3_20180924_Чистовик.rtf
25 вересня 2018 19:33
Додаток 9_20180924_Зміни.docx
25 вересня 2018 19:33
Додаток 9.1 до ТД_Договір_Лоти 1-2_20180924_Чистовик.rtf
20 грудня 2017 16:56
Договір про нерозголошення інформації.docx
12 листопада 2018 16:51
Електронний цифровий підпис
02 листопада 2018 17:12
Електронний цифровий підпис
31 жовтня 2018 18:26
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2018 11:54
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2018 19:33
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2018 19:28
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2018 19:26
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2018 19:19
Електронний цифровий підпис
25 вересня 2018 15:38
Електронний цифровий підпис
16 червня 2018 11:53
Електронний цифровий підпис
12 травня 2018 20:00
Електронний цифровий підпис
12 травня 2018 18:09
Електронний цифровий підпис
06 квітня 2018 15:32
Електронний цифровий підпис
07 березня 2018 12:47
Електронний цифровий підпис
09 лютого 2018 14:25
Електронний цифровий підпис
19 січня 2018 10:14
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2017 17:01
Електронний цифровий підпис
12 листопада 2018 16:50
Tender Documentation_ENG_Unofficial_20190924.rtf
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Тендерна документація 12.05.2018.docx.docx
12 травня 2018 20:00
Тендерна документація 12.05.2018.docx
12 травня 2018 18:08
Тендерна документація 12.05.2018.docx
05 квітня 2018 17:17
Тендерна Документація зміни 05.04.2018.docx
20 грудня 2017 16:56
Тендерна Документація.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Порівняльна таблиця 12.05.2018.docx.docx
12 травня 2018 20:00
Порівняльна таблиця 12.05.2018.docx
12 травня 2018 18:08
Порівняльна таблиця 12.05.2018.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Eligibility criteria_final ENG.docx.docx
12 травня 2018 20:00
Eligibility criteria_final ENG.docx
12 травня 2018 18:08
Eligibility criteria_final ENG.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Annex 1 ENG final.docx.docx
12 травня 2018 20:00
Annex 1 ENG final.docx
12 травня 2018 18:08
Annex 1 ENG final.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Зміни до ТД тендер 05.04.2018.docx.docx
05 квітня 2018 17:17
Зміни до ТД тендер 05.04.2018.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Зміни до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.docx.docx
09 лютого 2018 14:24
Зміни до ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.docx
18 жовтня 2018 11:54
CANCELED_Договір про закупівлю ЗМІНИ.docx.docx
09 лютого 2018 14:24
Договір про закупівлю ЗМІНИ.docx
20 грудня 2017 16:56
Договір про закупівлю.docx
25 вересня 2018 19:33
Тендерна документація_20180924_Чистовик_(Без додатків 9-10).rtf
25 вересня 2018 19:33
Тендерна документація_20180924_Зміни_(Без додатків 9-10).docx
25 вересня 2018 19:33
Перелік змін (порівняльна таблиця)_20180924.docx
25 вересня 2018 19:33
Додаток 9.3 до ТД_Договір_Лот 3_20180924_Чистовик.rtf
25 вересня 2018 19:33
Додаток 9_20180924_Зміни.docx
25 вересня 2018 19:33
Додаток 9.1 до ТД_Договір_Лоти 1-2_20180924_Чистовик.rtf
20 грудня 2017 16:56
Договір про нерозголошення інформації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 червня 2018 13:38
Дата відповіді: 18 червня 2018 16:12
Добрий день, Щодо кваліфікаційних вимог до Лоту№3: Просимо проінформувати чи вважатиметься як належний досвід надання послуг з незалежного аудиту, згідно американських стандартів проведення аудиту, а також проведення аудиту фінансової звітності, складеної відповідно до US GAAP. Також, просимо повідомити чи відносятся нецінові критерії оцінки тендерних пропозицій до всіх лотів, чи лише до Лоту№1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З аналізу п. 3.8 — 3.9 (стор. 13 — 14) Тендерної документації випливає, що досвід надання послуг з аудиту тільки за американськими стандартами не відповідатиме кваліфікаційним вимогам, які передбачають досвід проведення аудиту за міжнародними стандартами.
Крім того, згідно з рішенням Аудиторської палати України від 04.05.2017 № 344, з 01.06.2017 як національні стандарти аудиту застосовуються Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).

З аналізу розділу V (стор. 18 — 22) Тендерної документації випливає, що нецінові критерії стосуються всіх трьох лотів.
Щодо складу робіт за Лотом 2
Дата подання: 19 листопада 2018 16:13
Дата відповіді: 21 листопада 2018 10:27
Стосовно складу робіт за Лотом 2. Надання послуг з юридичного огляду та діагностики (дью ділідженс) діяльності ДК "Укроборонпром" і підприємств та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій у взаємозв’язку із впровадженням стратегії та реформуванням системи управління Ми розуміємо, що завдання консультанта за Лотом 2 не обмежуються послугами із юридичного огляду та діагностики, а включають також роботи з організаційного аналізу і планування змін за системою корпоративного управління. Аналіз за межами юридичного, включає, зокрема, такі напрямки: - Організаційна структура (ефективність розподілу ролей на рівнях власності, моніторингу та виконавчого управління, тощо) - Внутрішній контроль, внутрішній аудит та управління ризиками (ефективність організації цих функцій і планування в напрямку світових стандартів та кращих практик) - Розкриття інформації, прозорість та внутрішня звітність. Зокрема, за рухом внутрішніх звітів, консультант має проаналізувати типи, адекватність змісту, частоту і час, витрачені на підготовку управлінської інформації співробітниками - Інші аспекти, що передбачені технічним завданням за Лотом 2 На основі співставлення напрямів в складі проекту із провідними стандартами (в тому числі OECD Guidelines on Corporate Governance, застосовними стандартами ISO та інших профільних професійних організацій), а також провідною застосовною практикою організацій, консультант має запропонувати дорожню карту впровадження, в тому числі – юридичних і організаційних змін. Оскільки перелік організаційних завдань в складі Лоту 2 виходить за межі послуг з юридичного огляду та діагностики (як вказано у назві Лоту 2), просимо вас підтвердити, що наше розуміння змісту робіт за Лотом 2 є правильним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до рекомендацій експертного середовища, згідно зі змінами до Тендерної документації, затвердженими 24.09.2018, блок питань стосовно корпоративного управління перенесено з лота 1 до лота 2. Як наслідок, за лотом 2 закуповуються не лише питомо юридичні послуги, а й пов’язані консультаційні послуги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-20-003453-c.a1
Статус:
Вирішена
Дата подання: 08 червня 2018 17:37
Пропозиції та коментарі щодо проекту договору_Лот №3
ЗУ «Про аудиторську діяльність» встановлено, що при здійсненні аудиторської діяльності аудиторські фірми та аудитори застосовують відповідні стандарти аудиту. Затвердження стандартів аудиту є виключним правом Аудиторської палати України (АПУ). Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фірмами та суб'єктами господарювання. Рішенням АПУ №344 від 04.05.2017 встановлено, що з 1 червня 2017 року в якості національних стандартів аудиту Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2015 року, перекладені на українську мову (МСА).
З огляду на вищевикладене повідомляємо, що запропонований у складі Тендерної документації проект Договору не містить всіх суттєвих вимог, які передбачені МСА та які є обов’язковими для виконання як аудиторськими фірмами, так і суб’єктами господарювання.
В договорі про проведення аудиту має в явному вигляді міститися підтвердження з боку управлінського персоналу клієнта про визнання та розуміння ним прийняття на себе відповідальності, зміст та обсяг якої зазначено у параграфі 6 б) МСА 210, а саме:
i) за складання фінансової звітності відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності, включаючи, якщо доречно, її достовірне подання;
ii) за такий внутрішній контроль, який, за визначенням управлінського персоналу, необхідний для надання можливості складати фінансову звітність, що не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки;
ііі) за забезпечення аудитора:
доступом до всієї інформації, яка, як відомо управлінському персоналу, є доречною для складання фінансової звітності, такої як записи, документація тощо;
додатковою інформацією, про яку аудитор може зробити запит управлінському персоналу з метою аудиту;
необмеженим доступом до працівників суб’єкта господарювання, від яких, за визначенням аудитора, необхідно отримати аудиторські докази.

МСА 210 також встановлює, що узгоджені умови завдання з аудиту записуються у Договорі та містять:

а) ціль та обсяг аудиту фінансової звітності;
б) відповідальність аудитора;
в) відповідальність управлінського персоналу;
г) виявлення застосовної концептуальної основи фінансового звітування для складання фінансової звітності;
д) посилання на очікувану форму й зміст будь-яких звітів, які надасть аудитор, і констатацію того, що можуть існувати обставини, за яких звіт може відрізнятися від очікуваної форми та змісту.

МСА 200 встановлює властиві обмеження аудиту, а саме що від аудитора не очікується, що він зменшить аудиторський ризик до нуля, і він не може його зменшити, а отже, не може отримати абсолютну впевненість у тому, що фінансова звітність не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Причина полягає в тому, що існують невід’ємні обмеження аудиту, які призводять до того, що більшість аудиторських доказів, на основі яких аудитор формує висновки та на яких ґрунтується аудиторська думка, є швидше переконливою, ніж остаточною.

ЗУ «Про аудиторську діяльність» передбачено, що «Аудитор та аудиторська фірма не несуть дисциплінарної, адміністративної, цивільно-правової та кримінальної відповідальності за подання центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, інформації про фінансову операцію, навіть якщо такими діями завдано шкоди юридичним або фізичним особам, та за інші дії, якщо вони діяли в межах виконання Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

Враховуючи наведені вище вимоги можна зробити висновок, що проект договору на аудит має містити істотні специфічні умови, притаманні договорам такого виду. У зв’язку з чим пропонуємо розробити окремий проект договору для Лоту №3. За основу рекомендуємо використати Орієнтовний рекомендований договір про проведення аудиту (аудиторської перевірки) розміщений на сайті Міністерства економічного розвитку та торгівлі України за наступним посиланням: http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=53986b55-de68-40eb-aa3c-b4c51065ed5f&title=OrintovniiRekomendovaniiDogovirProProvedenniaAuditu-auditorskoiPerevirki-
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2018 16:29
Замовником будуть внесені відповідні зміни, відповідно до законодавства.

Документи подані скаржником

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Надання послуг зі стратегічного, операційного, технологічного огляду та діагностики (дью ділідженс) діяльності ДК "Укроборонпром" і підприємств, вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
Статус: Активний
Очікувана вартість: 78 000 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 780 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній


Title: Lot 1. Providing services on strategic, operational, technological review and diagnostics ("due diligence") of activity of the State Concern "Ukroboronprom" and the enterprises, and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Current status: Active
Estimated total value: 78 000 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 780 000,00 UAH excluding VAT
Type of tender guarantee: none

Позиції

1 посл.
Надання послуг зі стратегічного, операційного, технологічного огляду та діагностики (дью ділідженс) діяльності ДК "Укроборонпром" і підприємств, вдосконалення розробленої стратегії корпоративної та виробничої реструктуризації Концерну і підприємств, та супроводу практичного впровадження розроблених переможцем процедури закупівлі рекомендацій.
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Дата доставки: до 30 червня 2020 00:00

Providing services on strategic, operational, technological review and diagnostics ("due diligence") of activity of the State Concern "Ukroboronprom" and the enterprises, and on improvement of the developed strategy of corporate and industrial restructuring of the Concern and the enterprises, and on support of practical implementation of the recommendations developed by the procurement winner.
Розгорнути Згорнути
CPV: 79410000-1

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду

Учасник Документи Рішення
LLC Exiger Документи
Очікується рішення
ISDI -INNOVATIONS AND SOLUTIONS FOR DEFENSE INDUSTRY Документи
Очікується рішення
Документи
BARAN INTERNATIONAL LTD Документи
Очікується рішення
SP. Z O.O. The Boston Consulting Group Документи
Очікується рішення
The Potomac Foundation Документи
Очікується рішення

Публічні документи

10 грудня 2018 08:47
Certificate of Accuracy_TrustpointOne.pdf
10 грудня 2018 08:47
UOP proposal 6.0 (final) PDF ENG.docx
10 грудня 2018 08:47
UOP proposal 6.0 (final) WORD ENG.docx
10 грудня 2018 08:47
UOP proposal 6.0 (Form 1).docx
10 грудня 2018 08:47
UOP proposal 6.0 (Form 2).docx
10 грудня 2018 08:47
UOP proposal 6.0_UKR (Dec 8).DOCX
10 грудня 2018 08:47
UOP proposal 6.0_UKR PDF.pdf

Документи

11 грудня 2018 18:00
Звіт з ЄДР

Публічні документи

10 грудня 2018 11:09
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 13:59
19. Кодекс етики Baran Int..pdf
10 грудня 2018 13:59
18. Статут Баран Інт..pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 13:45
III.5.2_BCG statement_UA.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.5.2_BCG statement_PL.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.5.2_BCG experts experience_UA.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.5.2_BCG experts experience_PL.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.5.1_BCG offices_UA.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.5.1_BCG offices_PL.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.1.a2_BCG Annex 7_UA.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.1.a2_BCG Annex 7_PL.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.1.a1_BCG Annex 6_UA.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.1.a1_BCG Annex 6_PL.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.1.a3_BCG Annex 3_UA.pdf
11 грудня 2018 13:45
III.1.a3_BCG Annex 3_PL.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 17:40
паспорт інд.rar
11 грудня 2018 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2018 17:30
Мат-техн база.pdf
11 грудня 2018 17:30
Довідка_управління.pdf
11 грудня 2018 17:30
довідка_нато.pdf
11 грудня 2018 17:30
довідка щодо печатки.pdf
11 грудня 2018 17:29
Диплом.pdf
11 грудня 2018 17:29
гарант лист_ст.17.pdf
11 грудня 2018 17:29
гарант лист_договір.pdf
11 грудня 2018 17:29
гарант лист.pdf
11 грудня 2018 17:29
Power of Attorney _1_.pdf

Актуальні тендери

До пошуку