Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручне санітарне прибирання території Франківського району м.Львова
Hand sanitary cleaning up of territory of Frankivskiy district
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2017-12-20-001320-a 7655d2d77b794359b455f8279931f12d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Ольга Василівна

380322371065 olya_fra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Богач Ольга Василівна
380322371065
olya_fra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
National ID: 04056121
Contact point: Bogach Olga Vasylivna
380322371065
olya_fra@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2017 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 11:00
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 грудня 2017 13:37
Enquiries until: 12 січня 2018 11:00
Complaints submission until: до 18 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Ручне санітарне прибирання території Франківського району м.Львова, 10 лотів:
Лот 1– послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць.
Лот 2 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Затишне» вулиць та газонів.
Лот 3 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Львівський Ліхтар» вулиць та газонів.
Лот 4 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Навколо базару» вулиць та газонів.
Лот 5 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Сонячне» вулиць та газонів.
Лот 6 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Вулецьке» вулиць та газонів.
Лот 7- послуги з ручного санітарного прибирання території вулиць ЛКП «Південне».
Лот 8 - "Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Сокільницьке», вулиць та газонів.
Лот 9 - послуги з ручного санітарного прибирання території вулиць ЛКП «Магістральне».
Лот 10 – санітарна очистка газонів на території вулиць.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 грудня 2017 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 13:41
Документація Ручне 2018 рік.doc
21 грудня 2017 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 13:41
Документація Ручне 2018 рік.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Затишне» вулиць та газонів.
Опис предмету закупівлі:
вул. Єфремова, Генерала Чупринки, Котляревського, Мельника, Конотопська, Квітнева, Природна, Моршинська, Левинського, Політехнічна, Ст. Бандери, Левицького, Богуна, Захарієвича, Ак. Сахарова, Горбачевського, Кастелівка, Романицького, Метрологічна, Жуковського, Барвінок, Здоров'я, Новий Світ, Глибока, Київська, Барвінок, Гординських, Перемиська, Повстанська, Рудницького, Труша (від вулиці Коновальця до парку "Піскові озера"), Гайворонського, Княгині Ольги, Котка, Мила, Нагірних, Сімовича, Цегельського, Червона, Шумського, Воля, Сарненська, Бенцаля, Сметани, Генерала Чупринки-Конотопська (біля адміністративної будівлі районної адміністрації), Сметани, площа – 62350,8 кв.м.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 636 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 180,00 UAH з ПДВ


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 1 636 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 180,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 січня 2018 14:41
Auction planned date: 30 січня 2018 14:41
Закінчення: 30 січня 2018 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

62351 м²
Лот 2 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Затишне» вулиць та газонів.
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, Львів, територія Франківського району м.Львова
Дата доставки: 31 грудня 2018

Lot 2 - Services on manual sanitary area cleaning situated in LME Zatyshne
CPV: 90610000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2018
UA-2017-12-20-001320-a7655d2d77b794359b455f8279931f12d
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна, Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Учасник Документи Рішення
Приватне акціонерне товариство "Зеленбуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Львівське комунальне підприємство "Затишне" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 січня 2018 11:35
Електронний підпис

Публічні документи

22 січня 2018 09:26
Тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2018 17:07
тз лот 2.pdf
18 січня 2018 17:07
кваліфікація.pdf
18 січня 2018 17:07
відповід.pdf

Документи

24 січня 2018 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

08 лютого 2018 12:22
Відповідність.pdf
19 січня 2018 17:55
Технічне завдання.pdf
19 січня 2018 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Зеленбуд"

Львівське комунальне підприємство "Затишне"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Затишне" 1 633 000,00
UAH з ПДВ
1 633 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Зеленбуд" 1 635 560,00
UAH з ПДВ
1 635 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 12:22
Відповідність.pdf
19 січня 2018 17:55
Технічне завдання.pdf
19 січня 2018 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 січня 2018 09:26
Тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2018 17:07
тз лот 2.pdf
18 січня 2018 17:07
кваліфікація.pdf
18 січня 2018 17:07
відповід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство "Затишне"

Приватне акціонерне товариство "Зеленбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство "Затишне"
#22380285
Переможець 1 633 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство "Затишне"
#22380285
1 633 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 15:07
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 11:00
дод 5 до дог 25-18.pdf зміни до договору
02 січня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:28
дод 4 до дог 25-18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2018 17:26
Дод угода (до лоту 2).pdf зміни до договору
26 лютого 2018 17:25
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 10:49
дод угода 2.pdf зміни до договору
20 лютого 2018 10:48
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 11:50
Scan2.pdf укладений
19 лютого 2018 11:50
дог 2.pdf укладений
19 лютого 2018 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.1 п.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода 2 від 20.02.18 до дог.25/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 25/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода 3 від 26.02.18 до дог.25/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода 6 від 29.12.18 до дог.25/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода 5 від 02.01.19 до дог.25/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 29 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 720 799,10
UAH