Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручне санітарне прибирання території Франківського району м.Львова
Hand sanitary cleaning up of territory of Frankivskiy district
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2017-12-20-001320-a 7655d2d77b794359b455f8279931f12d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Ольга Василівна

380322371065 olya_fra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Богач Ольга Василівна
380322371065
olya_fra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
National ID: 04056121
Contact point: Bogach Olga Vasylivna
380322371065
olya_fra@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2017 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 11:00
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 грудня 2017 13:37
Enquiries until: 12 січня 2018 11:00
Complaints submission until: до 18 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Ручне санітарне прибирання території Франківського району м.Львова, 10 лотів:
Лот 1– послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць.
Лот 2 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Затишне» вулиць та газонів.
Лот 3 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Львівський Ліхтар» вулиць та газонів.
Лот 4 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Навколо базару» вулиць та газонів.
Лот 5 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Сонячне» вулиць та газонів.
Лот 6 - послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Вулецьке» вулиць та газонів.
Лот 7- послуги з ручного санітарного прибирання території вулиць ЛКП «Південне».
Лот 8 - "Послуги з ручного санітарного прибирання території ЛКП «Сокільницьке», вулиць та газонів.
Лот 9 - послуги з ручного санітарного прибирання території вулиць ЛКП «Магістральне».
Лот 10 – санітарна очистка газонів на території вулиць.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 грудня 2017 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 13:41
Документація Ручне 2018 рік.doc
21 грудня 2017 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 13:41
Документація Ручне 2018 рік.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1– послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць.
Опис предмету закупівлі:
Загальна площа – 241337 м.кв.
Прибордюрна частина та тротуари:
вул. Стрийська, Наукова, В.Великого (за виключенням тротуару від будинку №5 до вул. Кульпарківської), Симоненка, Сахарова А., акад. (від Стрийської до Княгині Ольги - ліва сторона, від вул. Стрийської до вул. Вітовського – права сторона), Луганська, Підстригача, Бойківська, Сміливих, Куликівська, Піддубного, Княгині Ольги, Кульпарківська ( від вул. Городоцької до межі міста), площа - 193002 кв.м.;
Сквери:
сквер по вул. Стрийській, сквер Кульпарківский, сквер по вул. Героїв УПА –Кульпарківська, сквер по вул. Симоненка, вул. Симоненка, прилегла територія до кінцевої трамваю №2 на вул. Коновальця, площа – 48335,00 кв.м.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 652 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 33 260,00 UAH з ПДВ


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 6 652 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 260,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 30 січня 2018 14:25
Auction planned date: 30 січня 2018 14:25
Закінчення: 30 січня 2018 14:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

241337 м²
Лот 1– послуги з ручного санітарного прибирання вулиць, санітарна очистка газонів та скверів на території вулиць.
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, Львів, територія Франківського району м.Львова
Дата доставки: 31 грудня 2018

Lot 1 - Services on manual sanitary street cleaning, sanitary cleaning lawns and squares situated in the streets.
CPV: 90610000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2018
UA-2017-12-20-001320-a7655d2d77b794359b455f8279931f12d
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна, Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Учасник Документи Рішення
ПП "Паркбуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 січня 2018 11:25
Електронний підпис

Публічні документи

19 січня 2018 12:06
Установчі документи.pdf
19 січня 2018 12:03
Відгук.pdf
16 січня 2018 17:03
Відповідність.pdf
16 січня 2018 17:03
Кваліфікація.pdf
16 січня 2018 17:03
Технічне завдання.pdf
16 січня 2018 17:03
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

24 січня 2018 11:21
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2018 16:06
Проект договору.pdf
18 січня 2018 16:06
Субпідрядники.pdf
18 січня 2018 16:06
Персональні дані.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія статуту.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія Наказу.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія витягу.pdf
18 січня 2018 16:06
Відповідність ст.17.pdf
18 січня 2018 16:06
Загальні відомості.pdf
18 січня 2018 16:06
Захист довкілля.pdf
18 січня 2018 16:06
Копії техпаспортів.pdf
18 січня 2018 16:06
Технічне завдання.pdf
18 січня 2018 16:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Паркбуд"

Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району” 6 640 000,00
UAH з ПДВ
6 606 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Паркбуд" 6 647 000,00
UAH з ПДВ
6 609 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2018 16:06
Проект договору.pdf
18 січня 2018 16:06
Субпідрядники.pdf
18 січня 2018 16:06
Персональні дані.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія статуту.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія Наказу.pdf
18 січня 2018 16:06
Копія витягу.pdf
18 січня 2018 16:06
Відповідність ст.17.pdf
18 січня 2018 16:06
Загальні відомості.pdf
18 січня 2018 16:06
Захист довкілля.pdf
18 січня 2018 16:06
Копії техпаспортів.pdf
18 січня 2018 16:06
Технічне завдання.pdf
18 січня 2018 16:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 січня 2018 12:06
Установчі документи.pdf
19 січня 2018 12:03
Відгук.pdf
16 січня 2018 17:03
Відповідність.pdf
16 січня 2018 17:03
Кваліфікація.pdf
16 січня 2018 17:03
Технічне завдання.pdf
16 січня 2018 17:03
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”

ПП "Паркбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
Переможець 6 606 500,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 11:21

Документи

05 лютого 2018 11:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство “Шляхово-ремонтне підприємство Галицького району”
#03349022
6 606 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2018 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 15:03
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 10:54
дод 7 до дог 28-18.pdf зміни до договору
02 січня 2019 10:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:26
дод 6 дог 28-18.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:26
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 11:43
дод.угода 5.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 11:42
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 16:25
дод угода 1 до дог.28-18.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 16:25
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2018 17:22
Дод угода (до лоту 1).pdf зміни до договору
26 лютого 2018 17:20
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2018 10:40
дод угода 1.pdf зміни до договору
20 лютого 2018 10:36
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 11:44
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 11:43
Scan1.pdf укладений
19 лютого 2018 11:42
Дог 1.pdf укладений
19 лютого 2018 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.1 п.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода 2 від 20.02.18 до дог.28/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 28/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода 3 від 26.02.18 до дог. 28/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з ч.1 п.4 с.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода №4 від 07.12.18 до дог.28/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з ч.1 п.4 ст.36 "ЗУ Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №5 від 19.12.18 до дог.№28/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод угода 6 від 29.12.18 до дог.28/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/18
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода 7 від 02.01.19 до дог.28/18 від 19.02.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 29 березня 2019
Сума оплати за договором: 6 316 989,32
UAH