Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100"
DK 021:2015 "09240000-3 Products of processing of oil and coal," "petroleum road viscous Bitumen BND 70/100"
Очікувана вартість
35 700 000,00 UAH
UA-2017-12-20-000571-c adda40b5094b47edac99082b39a04aa2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Потічна

+380983896631 avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71
Контактна особа: Ганна Потічна
+380983896631
avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE KOMERTSIYNE PIDPRIEMSTVO "MARIUPOLAVTODOR"
National ID: 40940113
Contact point: Potichna Hanna
+380983896631
avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2017 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 12:00
Початок аукціону: 01 лютого 2018 11:18
Очікувана вартість: 35 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 357 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 20 грудня 2017 10:24
Enquiries until: 15 січня 2018 12:00
Complaints submission until: до 21 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 січня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 35 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 357 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100"
DK 021:2015 "09240000-3 Products of processing of oil and coal," "petroleum road viscous Bitumen BND 70/100"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100000 кілограм
ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, м. Маріуполь (пр. Перемоги 106, або вул. Тополіна 2б), або зазначається в заявках Покупця.
ДК 021:2015: 09240000-3 — Продукти переробки нафти та вугілля

DK 021:2015 "09240000-3 Products of processing of oil and coal," "petroleum road viscous Bitumen BND 70/100"
CPV: 09240000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2018 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 10:54
ТД Битум (для публикации) зі змінами.doc
18 січня 2018 10:53
SCAN0084.PDF
18 січня 2018 10:53
Оголошення про проведення англ (5) БИТУМ (2).doc
04 січня 2018 16:59
SCAN0080.PDF
18 січня 2018 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2018 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 10:54
ТД Битум (для публикации) зі змінами.doc
04 січня 2018 16:59
ТД Битум (для публикации).doc
20 грудня 2017 10:24
ТД Битум (для публикации).doc
18 січня 2018 10:53
SCAN0084.PDF
18 січня 2018 10:53
Оголошення про проведення англ (5) БИТУМ (2).doc
20 грудня 2017 10:24
Оголошення про проведення англ (5) БИТУМ (2).doc
04 січня 2018 16:59
SCAN0080.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо усунення протиріч і помилок у тендерній документації і порядку її затвердження
Дата подання: 12 січня 2018 09:55
Дата відповіді: 16 січня 2018 16:50
В тендерної документації до відкритих торгів з публікацією англійською мовою ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100" у кількості 2100 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-12-20-000571-c (надалі - процедура закупівлі) п.1 Розділ 1, вказано, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»». 1. Повідомляємо, що в редакції від 20 грудня 2017 10:24 в п. 2.3 «Умови поставки» Додатку 7 до тендерної документації «Технічне Завдання» було наведено порядок зміни ціни товару, а в проекту договору, - Додатку 6.1 до тендерної документації і в гарантійному листі - Додатку 8 до тендерної документації була вимога: «що зміна ціни за одиницю товару не буде здійснюватися впродовж усього строку дії договору». На засіданні тендерного комітету Замовника від 04.01.2018 Протокол № 1/18 проект договору було приведено у відповідність до вимог п. 2.3 «Умови поставки» Додатку 7 до тендерної документації. Але у Додатку 8 в редакції від 04 січня 2018 16:59 вищевказана вимога залишилась. 2. Крім того у п. 4.4 Розділу 1 тендерної документації «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)», в п. 2.5. «Термін поставки» Додатку 7 до тендерної документації «Технічне Завдання» і в п. 3.2 «Строки поставки Товару:» Додатку 6.1 до тендерної документації «Проекту договору» в редакції від 04 січня 2018 16:59 було замінено термін постачання партії товару з 3-х календарних днів з дати направлення заявки Покупця на електронну адресу Постачальника на реальний термін у 7 (сім) календарних днів, що не було відображено в Протоколі № 1/18 від 04.01.2018. Вимагаємо привести наведені зміни в тендерної документації у взаємну відповідність у спосіб згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно протоколу № 1/18 від 04.01.2018 року «мається на увазі» були внесені зміни за текстом тендерної документації в цілом.
Щодо умов про зміну ціни товару
Дата подання: 12 січня 2018 09:56
Дата відповіді: 16 січня 2018 16:43
В тендерної документації до відкритих торгів з публікацією англійською мовою ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100" у кількості 2100 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-12-20-000571-c (надалі - процедура закупівлі) п.1 Розділ 1, вказано, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»». Повідомляємо, що передбачений пунктом 4.6. проекту договору і п. 2.3 «Умови поставки» Додатку 7 до тендерної документації «Технічне Завдання» порядок зміни ціни, а саме – вимога про «30 календарних днів» і те що «вищезазначена формула застосовується у разі збільшення ціни одиниці товару більш ніж на 5%» ніяк не передбачений п. 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», на який посилається Замовник. Вимагаємо скасувати цей «порядок зміни ціни» як той що не відповідає діючому законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога «скасувати порядок зміни ціни як такий, що не відповідає діючому законодавству України» спрямована на припинення дії, яка порушує право та в контексті ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України є способом захисту цивільних прав та інтересів осіб в суді. Враховуючи положення ст. 649 Цивільного кодексу України та 187 Господарського кодексу України, такі вимоги розглядаються в судовому порядку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:36143790
Дата подання: 11 січня 2018 14:34
Забезпечення тендерної пропозиції
Просимо додати тендерну документацію умовою про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції, шляхом надання банківської гарантії. Це забезпечить мінімізацію тих учасників, які потенційно не планують укладати договір з замовником, але для дестабілізації ситуації на аукціоні можуть пропонувати нереально низькі ціни, які не відповідають умовам ринку та об’єктивній дійсності. Наявність таких «штучних» учасників, які не мають наміру укласти договір може лише ускладнити процедуру закупівлі та позбавить можливості для своєчасного укладення договору закупівлі з реальним постачальником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 15:52
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено забезпечення тендерних пропозицій шляхом надання банківської гарантії. Одночасно з цим, останнім абзацем ч. 2 ст. 7 цього Закону встановлено, що банки під час оплати за договорами про закупівлю перевіряють наявність звіту про результати проведення процедури закупівель та інших документів відповідно до Закону України "Про банки і банківську діяльність" шляхом їх перегляду в електронній системі закупівель. У разі їх невідповідності вимогам цього Закону платіжне доручення вважається оформленим неналежним чином.
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:36143790
Дата подання: 11 січня 2018 14:36
Інструкції П-6, П-7.
Додатком 6.1. до тендерної документації встановлений проект договору закупівлі. Відповідно до пунктів 2.1.1.1 та 2.1.1.2 проекту договору, встановлені умови щодо прийому товару за кількістю та якістю. Так замовник для врегулювання цих питань посилається на Інструкції П-6, П-7. Однак, відомо, що ці інструкції взагалі не регулюють та не можуть бути застосовані, як нормативний документ, що вирішує питання прийомки нафтопродуктів.
Наказом Міністерства палива та енергетики України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 4 червня 2007 року №271/121 затверджено Інструкцію з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі – інструкція 271). Пунктом 1 інструкції 271 встановлено наступне.
Інструкція встановлює єдиний порядок організації та проведення робіт, пов'язаних з контролюванням якості товарної нафти далі - нафта) та нафтопродуктів під час їх приймання, зберігання, транспортування та відпуску. Дія Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі - Інструкція) поширюється на всі групи, класи, типи і види нафти та типи, марки і види нафтопродуктів. Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності (далі - підприємства), які займаються хоча б одним із таких видів діяльності, як зберігання, транспортування та відпуск нафти і нафтопродуктів, а також органів виконавчої влади.
Так само, Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 року №281/171/578/155 затверджено Інструкцію про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі – Інструкція 281). Пунктом 1 інструкції 281 чітко встановлено наступне.
Ця Інструкція встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів. Ця Інструкція поширюється на всі класи, типи, групи і види нафти та типи, марки і види (залежно від масової частки сірки) нафтопродуктів. Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України (далі - підприємства).
Таким чином, Інструкція 271 та Інструкція 281 являються єдиними нормативними документами-регуляторами усіх питань пов’язаних з прийманням нафтопродуктів, у тому числі, бітуму нафтового дорожнього будь-яких марок, за кількістю та якістю, а відтак тендерна документація у частині 2.1.1.1 та 2.1.1.2 проекту договору, що є додатком 6.1. до ТД, суперечить вимогам чинного законодавства та потребує приведення цих умов у відповідність з діючими нормативно-правовими актами. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації щодо цих зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 15:50
Згідно ДСТУ 4279:2004 «Бітуми нафтові. Номенклатура показників якості», який використаний для розробки вказаної Вами «Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», встановлює показники якості, які застосовуються під час розробляння та поставляння бітумів на виробництво, в нормативних документах, під час сертифікування та приймально-здавального випробування готової продукції.
Пункт 7 ДСТУ 4454:2005 «Нафта і нафтопродукти. Маркування, пакування, транспортування та зберігання» приписує розфасовувати бітум в паперові мішки, бочки та дерев’яні барабани, що дозволяє застосовувати положення Інструкції П-6.
Пункт 6.1. ДСТУ 4454:2005 передбачає маркування кожної упаковки написом, який повинен містити назву, інформацію про виробника, масу, об’єм, дату виготовлення, код ЕАN, знак відповідності, показник якості, гарантійний термін та ін., що дозволяє використовувати положення Інструкції П-7.
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:36143790
Дата подання: 11 січня 2018 14:44
Щодо умови про зміну ціни Товару
Пунктом 4.6. проекту договору, що викладений у додатку 6.1. до тендерної документації встановлені умови щодо підвищення ціни товару, які повністю суперечать вимогам чинного законодавства та, як наслідок, унеможливлюють роботу за договором закупівлі. Так, умови про те, що «Постачальник підтверджує дійсність цін за Товар вказаних в Договорі на дату його укладання» та те, що «Сторони домовились, що зміна ціни товару не здійснюється впродовж 30 календарних днів з дати укладання договору, відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», навіть якщо договірні ціни на товар менше ринкових», – порушують права та законні інтереси постачальника. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, з дня проведення електронного аукціону до дня укладення договору закупівлі може минути 20 днів. Слід зазначити, що за цей час ціна на ринку України на товар, що є предметом закупівлі, може значно змінитись (збільшитись), оскільки ціна на бітум напряму залежить від світових цін на нафту, динаміку зростання якої передбачити неможливо навіть членам ОПЕК, а також від курсу гривні до долара США. Тому, учасник позбавлений можливості підтвердити дійсність цін за Товар вказаних в Договорі на дату його укладання. Звісно, учасник зобов’язаний підписати договір закупівлі за ціною, встановленою за результатами аукціону, однак це не означає що така ціна на день укладення договору буде дійсна, тобто буде відповідати ринковим цінам на товар. Тим більше: жодний учасник не може погодитись з вимогою, що ціна на товар змінюватись не може на протязі перших 30 днів з моменту укладення договору. Ці умови є дискримінаційними та такими що суперечать вимогам чинного законодавства та ставлять постачальника в скрутне становище, при якому він повинен буде поставляти товар собі в збиток, у випадку, якщо ціна на нього значно зросте.

Крім того, замовником передбачена формула, за якою ціна може змінюватись після спливу 30 календарних днів з дати укладання договору. Ця формула у пункті 4.6. проекту договору, розраховуються з урахуванням співвідношення середніх арифметичних значень ціни за одиницю товару у роздрібній торгівлі по Донецькій області на дату поставки товару та ціни товару у роздрібній торгівлі по Донецькій області на дату проведення реверсивного аукціону та помноження на ціну одиниці товару зазначену постачальником за результатами проведення реверсивного аукціону. Однак, дана формула не враховує того факту, що ціна одиниці товару, зазначена постачальником за результатами проведення реверсивного аукціону, може не відповідати середньому арифметичному значенню ціни за одиницю товару на дату проведення реверсивного аукціону, а скоріш за все ціна за результатами аукціону буде відповідати нижчому рівню цін, і це нормально, адже учасники на аукціоні пропонують товар за низькою ціною змагаючись між собою аби виграти на тендері. Змагальність учасників на аукціоні дозволена та передбачена чинним законодавством. Тому, навіть якщо опиратись на цю формулу, ціна товару не буде все одне приведена навіть до нижньої планки середніх цін на дату поставки товару. Наведемо приклад: Середнє арифметичне значення ціни на товар на день поставки товару дорівнює 27.
Далі за формулою замовника. Ца = 20. P2 = 27. P1 = 23. ОЦ = Ца* (P2/P1). Отже, ОЦ = 20 * (27/23) = 23,47. Таким чином, якщо учасником за результатами змагань на аукціоні буде запропонована ціна, менша ніж середня на день аукціону, але не менша ніж нижча ціна на день проведення аукціону, що не суперечить законодавству з тендерних закупівель (наприклад, ціна 20), то при зростанні цін на день постачання, коли середня ціна буде складати, наприклад, 27, ціна товару на підставі такої формули може бути підвищена лише до 23,47 – це по суті рівень середньої ціни на день аукціону, а не на день постачання. Така ціна не буде відповідати ані середній ціні на дату поставки, ані мінімальній реальній ціні на ринку України. Крім того, замовником береться критерій визначення середньої ціни по Донецькій області. У зв’язку з цим, не враховуються видатки на доставку (транспортування) товару. ДП «Держзовнішінформ» при таких параметрах запиту буде рахувати ціну товару на умовах самовивозу у Донецькій області без урахування доставки, адже для того, щоб врахувати доставку необхідно зазначати відстань для перевезення у кілометрах. Як відомо, бітум нафтовий дорожній, не виробляється в Україні, тим паче в Донецькій області. Найближчим виробником бітуму є Республіка Білорусь. Доставка від виробника з Білорусі охоплює відстань у 600-800 км та навіть більше. Тож, зазначення критерію визначення ціни – «середня роздрібна ціна в Донецькій області», не враховує вартість перевезення товару, яка повинна бути включена у вартість товару, адже, відповідно до пункту 4.4. Проекту договору замовника, В ціну по договору включені витрати на транспортування Товару до місця поставки, податки та інших збори і обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України.

Застереження замовника у пункті 4.6. проекту договору про те що, сторони погоджуються, що вищезазначена формула застосовується у разі збільшення ціни одиниці товару більш ніж на 5%, - також не відповідає чинному законодавству з питань публічних закупівель. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені підстави, за якими можна змінити істотні умови договору, у тому числі, ціну товару. Дані підстави є вичерпними та не містять будь-яких застережень про те, що будь-які інші питання пов’язані зі зміною істотних умов, можуть бути оговорені сторонами додатково та самостійно. Згадана стаття 36 закону, містить імперативні норми для регулювання відносин зі зміни істотних умов. Пунктом 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.

До того ж, замовником окремо зазначається, що інформація в довідці ДП «Держзовнішінформ», яка надається учасником у підтвердження зростання ціни, має враховувати умови поставки та оплати Товару за цим Договором. Але, до відома замовника: у всіх, АБСОЛЮТНО ВСІХ аналітичних цінових довідках, які складаються ДП «Держзовнішінформ» є ЧІТКЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ наступного змісту: «ДОВІДКА НОСИТЬ ВИКЛЮЧНО ІНФОРМАТИВНИЙ ХАРАКТЕР І НЕ ВРАХОВУЄ УМОВ КОНТРАКТІВ». Вплинути на роботу працівників ДП «Держзовнішінформ» та/або на методику підрахунку ціни товару жодний з учасників апріорі не має ані можливості ані законних підстав.

Отже, запропонована замовником, формула унеможливлює роботу з поставки товару за договором, порушує права та законні інтереси учасника-постачальника на підвищення ціни, а відтак підлягає скасуванню. Просимо пункт. 4.6. проекту договору, що є додатком №6.1. до ТД виключити повністю. З таких самих підстав, пункт 2.3. додатку №7 до ТД та додаток №8 до ТД (повністю) та умови пов’язані з цими вимогами в інших місцях ТД, також просимо виключити зі змісту ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 15:54
Вирішення питання щодо переддоговірних спорів діючим законодавством України віднесено до компетенції судів. Так, згідно з статтею 649 Цивільного кодексу України, розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування та в інших випадках, встановлених законом, вирішуються судом. Розбіжності, що виникли між сторонами при укладенні договору не на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, можуть бути вирішені судом у випадках, встановлених за домовленістю сторін або законом. Відповідно до статті 187 Господарського кодексу України, спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40049460
Дата подання: 11 січня 2018 21:27
Щодо реєстру документів та нумерації сторінок.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, замовником вимагається серед інших документів, реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У цьому ж пункті 1 розділу III. «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник зазначає: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані…» При цьому, в даному пункті відсутність нумерації сторінок у документах учасника, на яких є інформація до переліку формальних (несуттєвих) помилок не відноситься, що означає, що замовник за відсутністю на наш погляд несуттєвої та непотрібної нумерації та/або реєстру (формальне питання оформлення пропозиції), – може відхилити пропозицію учасника, що на наш погляд, при проведенні «електронних», а не «паперових торгів», є надзвичайно суворою умовою, недодержання якої унеможливлює участь для учасника в процедурі закупівлі та обмежує коло осіб, та, відповідно, конкуренцію між потенційними учасниками у процедурі закупівлі, яка покликана бути справедливою та прозорою.
Відповідно до пункту 6 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Враховуючи положення статті 1 цього Закону, вбачається, що електронна система закупівель забезпечує обмін та зберігання документів, замовників та учасників тендерних процедур, у зв’язку з чим незрозуміло, навіщо вимагати від учасників нумерацію та реєстр наданих документів та інформації, якщо недодержання цієї умови, не виключає спроможність учасників надати всі необхідні документи. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, якими у розділі III. «Підготовка тендерної пропозиції» виключити вимогу щодо нумерації сторінок документів учасників та надання реєстру наданих документів та інформації, або включити недодержання цих умов до списку формальних (несуттєвих) помилок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 15:53
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, вимоги замовника не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40049460
Дата подання: 11 січня 2018 21:29
Щодо строку подання документів переможцем.
Відповідно до пункту 5 розділу III. «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлена умова, якою, «Переможець аукціону у строк, що не перевищує трьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону передбачених Додатком 4 для переможця».
Вважаємо, що така вимога суперечить положенням абзацу 2 частини 3 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». Таким чином, строк для надання документів просимо збільшити до 5, оскільки така умова не відповідаю положенням Закону «Про публічні закупівлі». Крім того, Додаток 4 не містить переліку документів, які повинен надати саме переможець, оскільки в ньому міститься лише інформація у вигляді довідки встановленої форми для учасників. Тобто, мається на увазі, що Переможець на виконання положень ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», повинен надати таку інформацію у вигляді довідки на фірмовому бланку без зайвих документів????
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2018 16:48
Будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме згідно абзацу 2 частини 3 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті»
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:40049460
Дата подання: 11 січня 2018 21:31
Щодо кваліфікаційних вимог
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Підготовка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до Додатку 3. У свою чергу, таблиця, що складає зміст Додатка 3 містить такі графи як: «Вартість виконаного договору, грн.» та «Номер оголошення закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу». Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 627 ЦК України встановлено наступне: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості». Враховуючи встановлену законодавством свободу для визначення на власний розсуд сторонами умов договору, будь-які учасники цивільного та господарського обороту, домовлюючись між собою, мають право самостійно визначати, чи взагалі не визначати у договорі певні умови, зокрема, суму договору. Крім того, ціна товару та сума договору відноситься до комерційної таємниці підприємства, у зв’язку з чим, воно має право не розголошувати такі відомості. Таким чином, умова про зазначення вартості договору є дискримінаційною умовою, що зобов’язує учасника надати відомості, які він за законом має право зберігати в таємниці.
Наявність умови про необхідність зазначення учасниками Номеру оголошення закупівлі та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в додатку 3 для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, також обмежує коло потенційних учасників тендерної закупівлі, оскільки виходячи з цих умов, прийняти участь у закупівлі може лише учасник, який виконав договір з замовником державного чи комунального сектору господарства за результатами тендерної (публічної) закупівлі, оголошення про яку було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу в системі PROZORRO. Всі інші учасники за такими умовами замовника, не мають прав та підстав для прийняття участі у цій закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, просимо з Додатку 3 до тендерної документації виключити графи «Вартість виконаного договору, грн.» та «Номер оголошення закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу», оскільки останні є дискримінаційними умовами замовника по відношенню до учасників та порушують права та законні інтереси учасників на участь у процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 15:55
Вимога однієї з сторін майбутнього договору щодо виключення тих або інших умов з договору відноситься до переддоговірних спорів, які вирішуються судами в порядку ст. 649 Цивільного кодексу України та 187 Господарського кодексу України.
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Універсал Трейд", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 12 січня 2018 10:00
Щодо умов про зміну ціни товару
В тендерної документації до відкритих торгів з публікацією англійською мовою ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100" у кількості 2100 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-12-20-000571-c (надалі - процедура закупівлі) п.1 Розділ 1, вказано, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»».

Повідомляємо, що передбачений пунктом 4.6. проекту договору і п. 2.3 «Умови поставки» Додатку 7 до тендерної документації «Технічне Завдання» порядок зміни ціни, а саме – вимога про «30 календарних днів» і те що «вищезазначена формула застосовується у разі збільшення ціни одиниці товару більш ніж на 5%» ніяк не передбачений п. 2 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», на який посилається Замовник.


Вимагаємо скасувати цей «порядок зміни ціни» як той що не відповідає діючому законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 15:56
Вимога «скасувати порядок зміни ціни як такий, що не відповідає діючому законодавству України» спрямована на припинення дії, яка порушує право та в контексті ч. 2 ст. 16 Цивільного кодексу України є способом захисту цивільних прав та інтересів осіб в суді. Враховуючи положення ст. 649 Цивільного кодексу України та 187 Господарського кодексу України, такі вимоги розглядаються в судовому порядку.
Номер вимоги: UA-2017-12-20-000571-c.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Універсал Трейд", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 12 січня 2018 10:02
Щодо усунення протиріч і помилок у тендерній документації і порядку її затвердження
В тендерної документації до відкритих торгів з публікацією англійською мовою ДК 021:2015 "09240000-3 Продукти переробки нафти та вугілля" "Бітум нафтовий дорожній в'язкий БНД 70/100" у кількості 2100 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-12-20-000571-c (надалі - процедура закупівлі) п.1 Розділ 1, вказано, що «Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»».

1. Повідомляємо, що в редакції від 20 грудня 2017 10:24 в п. 2.3 «Умови поставки» Додатку 7 до тендерної документації «Технічне Завдання» було наведено порядок зміни ціни товару, а в проекту договору, - Додатку 6.1 до тендерної документації і в гарантійному листі - Додатку 8 до тендерної документації була вимога: «що зміна ціни за одиницю товару не буде здійснюватися впродовж усього строку дії договору».
На засіданні тендерного комітету Замовника від 04.01.2018 Протокол № 1/18 проект договору було приведено у відповідність до вимог п. 2.3 «Умови поставки» Додатку 7 до тендерної документації. Але у Додатку 8 в редакції від 04 січня 2018 16:59 вищевказана вимога залишилась.
2. Крім того у п. 4.4 Розділу 1 тендерної документації «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)», в п. 2.5. «Термін поставки» Додатку 7 до тендерної документації «Технічне Завдання» і в п. 3.2 «Строки поставки Товару:» Додатку 6.1 до тендерної документації «Проекту договору» в редакції від 04 січня 2018 16:59 було замінено термін постачання партії товару з 3-х календарних днів з дати направлення заявки Покупця на електронну адресу Постачальника на реальний термін у 7 (сім) календарних днів, що не було відображено в Протоколі № 1/18 від 04.01.2018.

Вимагаємо привести наведені зміни в тендерної документації у взаємну відповідність у спосіб згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2018 16:49
Згідно протоколу № 1/18 від 04.01.2018 року «мається на увазі» були внесені зміни за текстом тендерної документації в цілом.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 січня 2018
UA-2017-12-20-000571-cadda40b5094b47edac99082b39a04aa2
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ фірма "АЛЕКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІОІЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІТІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 січня 2018 17:49
SCAN0094.PDF
26 січня 2018 17:56
Електронний підпис

Документи

26 січня 2018 17:52
SCAN0094.PDF
26 січня 2018 17:55
Електронний підпис

Публічні документи

24 січня 2018 15:04
стр 56-72-.pdf
24 січня 2018 15:04
стр 55.pdf
24 січня 2018 15:04
стр 4-54-.pdf
24 січня 2018 15:04
тендерна пропозиц.pdf
24 січня 2018 15:04
відомості.pdf
24 січня 2018 15:04
реестр.pdf

Документи

26 січня 2018 17:51
SCAN0094.PDF
26 січня 2018 17:54
Електронний підпис

Документи

26 січня 2018 17:50
SCAN0094.PDF
26 січня 2018 17:56
Електронний підпис

Публічні документи

24 січня 2018 23:01
15 Копія Статуту.pdf
24 січня 2018 23:01
9 Копія договору БНХ.pdf
24 січня 2018 23:01
Реєстр документів.pdf

Документи

26 січня 2018 17:50
SCAN0094.PDF
26 січня 2018 17:55
Електронний підпис

Публічні документи

25 січня 2018 11:46
Електронний підпис
25 січня 2018 11:44
стр. 58-67.PDF
25 січня 2018 11:44
стр.40-57.pdf
25 січня 2018 11:44
стр.3-12.pdf
25 січня 2018 11:44
стр.27-39.pdf
25 січня 2018 11:44
стр.13-26.PDF
25 січня 2018 11:44
стр. 2.PDF
25 січня 2018 11:44
Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ"

ТОВ фірма "АЛЕКО"

ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІОІЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІТІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ" 35 658 000,00
UAH з ПДВ
30 366 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "АЛЕКО" 33 096 000,00
UAH з ПДВ
31 919 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІОІЛ" 35 280 000,00
UAH з ПДВ
31 925 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ 35 532 000,00
UAH з ПДВ
32 256 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІТІНВЕСТ" 34 902 000,00
UAH з ПДВ
34 902 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2018 15:04
стр 56-72-.pdf
24 січня 2018 15:04
стр 55.pdf
24 січня 2018 15:04
стр 4-54-.pdf
24 січня 2018 15:04
тендерна пропозиц.pdf
24 січня 2018 15:04
відомості.pdf
24 січня 2018 15:04
реестр.pdf

Публічні документи

24 січня 2018 23:01
15 Копія Статуту.pdf
24 січня 2018 23:01
9 Копія договору БНХ.pdf
24 січня 2018 23:01
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 11:46
Електронний підпис
25 січня 2018 11:44
стр. 58-67.PDF
25 січня 2018 11:44
стр.40-57.pdf
25 січня 2018 11:44
стр.3-12.pdf
25 січня 2018 11:44
стр.27-39.pdf
25 січня 2018 11:44
стр.13-26.PDF
25 січня 2018 11:44
стр. 2.PDF
25 січня 2018 11:44
Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ"

ТОВ фірма "АЛЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІОІЛ"

ТОВ ЕКСПО-ТРЕЙДІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБІТІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ"
#36143790
Переможець 30 366 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 16:41

Документи

05 лютого 2018 16:41
Електронний підпис
05 лютого 2018 16:40
SCAN0102.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНГУС ОЙЛ"
#36143790
30 366 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2018 16:41
Електронний підпис
05 лютого 2018 16:40
SCAN0102.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:22
SCAN0003.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 17:16
ДУ № 8 к договору 36.PDF зміни до договору
12 грудня 2018 17:15
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 13:18
SCAN0033.PDF зміни до договору
05 грудня 2018 13:14
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 11:42
доп 6.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 11:36
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2018 09:21
доп 5.pdf зміни до договору
31 липня 2018 09:20
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2018 16:18
доп 4.pdf зміни до договору
23 липня 2018 16:17
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 17:50
SCAN0203.PDF зміни до договору
24 травня 2018 17:49
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 11:35
SCAN0188.PDF зміни до договору
15 травня 2018 11:26
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2018 16:05
SCAN0116.PDF зміни до договору
15 березня 2018 16:04
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 16:12
SCAN0102.PDF укладений
23 лютого 2018 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 23 925 336,00
UAH з ПДВ