Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
334 805,64 UAH
UA-2017-12-20-000399-c 8912591d215f4512a2a6699f1a30e123
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Володимирівна Харкевич

+380563759983
+380563759984
+380679756804
+380631088812
degtyar_sp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01984501
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 29
Контактна особа: Ольга Володимирівна Харкевич
+380563759983,+380563759984,+380679756804,+380631088812
degtyar_sp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами погодженими Департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради за наказом Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради №131 від 16.11.2017 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2017 09:59
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Володимира Антоновича, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

20 грудня 2017 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Автопідприємство санітарного транспорту" Дніпровської міської ради
#01995663
Переможець 334 805,64
UAH
20 грудня 2017 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2017 09:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Автопідприємство санітарного транспорту" Дніпровської міської ради
#01995663
334 805,64
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 15:08
Додаткова угода на зменшення.pdf зміни до договору
03 січня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2018 15:34
Додаткова угода №1_Асигнування року.pdf зміни до договору
26 січня 2018 15:33
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 10:42
Договір АСТ ДМР.pdf укладений
02 січня 2018 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.2.Договору виділені асигнування станом на 01.01.2018 року становлять 294 000,00 грн (двісті дев яносто чотири тисячі грн 00 коп), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п.3.1 і викласти у наступній редакції: 3.1. Сума Договору зменшена на 14936,03 грн і становить 279063,97 грн, без ПДВ, в межах виділених бюджетних асигнувань
Номер договору про закупівлю: №3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 279 063,97
UAH