Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти
Очікувана вартість
446 460,00 UAH
UA-2017-12-19-001653-a bc58e206b940498fa3b9daf9a94cd613
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальська Катерина Борисівна

380525351243 kovalska.katia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Добровеличківське навчально-виховне об'єднання "спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Добровеличківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 23228183
Вебсайт: http://internat.dv.kr.ua/
Місцезнаходження: 27000, Україна , Кіровоградська обл., смт. Добровеличківка, вул. Шевченка 112
Контактна особа: Ковальська Катерина Борисівна
380525351243
kovalska.katia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2017 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2018 00:00
Початок аукціону: 04 січня 2018 12:18
Очікувана вартість: 446 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31920 кілограми
Овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Кіровоградська область, Добровеличківський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2018  —  29 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2017 22:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 22:36
Додаток_3.pdf
19 грудня 2017 22:36
Додаток_2.pdf
19 грудня 2017 22:35
Додаток_1.pdf
19 грудня 2017 22:34
Додаток_4.docx
19 грудня 2017 22:34
Додаток_5.docx
19 грудня 2017 22:32
ТД_овочі.pdf
19 грудня 2017 22:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 22:36
Додаток_3.pdf
19 грудня 2017 14:49
Додаток_3.pdf
19 грудня 2017 22:36
Додаток_2.pdf
19 грудня 2017 14:49
Додаток_2.pdf
19 грудня 2017 22:35
Додаток_1.pdf
19 грудня 2017 14:49
Додаток_1.pdf
19 грудня 2017 22:34
Додаток_4.docx
19 грудня 2017 14:49
Додаток_4.docx
19 грудня 2017 22:34
Додаток_5.docx
19 грудня 2017 14:49
Додаток_5.docx
19 грудня 2017 22:32
ТД_овочі.pdf
19 грудня 2017 14:49
ТД_хліб.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне запитання
Дата подання: 19 грудня 2017 16:30
Дата відповіді: 20 грудня 2017 09:07
Приведить будь ласка у відповідність додаток 3
Відповідь: По даній закупівлі викладено необхідну документацію.
загальне запитання
Дата подання: 19 грудня 2017 16:32
Дата відповіді: 20 грудня 2017 09:07
тендерна документація як и додаток 3 на хліб, а тендер на овочі???
Відповідь: Доброго дня шановні учасники. По даній закупівлі викладено необхідну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Жадан Валентина Григорівна 431 670,00
UAH з ПДВ
431 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штукін Олександр Леонідович 446 400,00
UAH з ПДВ
446 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2018 17:04
Документи переможця
02 січня 2018 18:21
Електронний підпис
02 січня 2018 18:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 січня 2018 17:09
Витяг.pdf
03 січня 2018 17:09
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жадан Валентина Григорівна

ФОП Штукін Олександр Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жадан Валентина Григорівна
#2801516983
Переможець 431 670,00
UAH з ПДВ
05 січня 2018 14:40

Документи

05 січня 2018 14:39
Електронний підпис
05 січня 2018 14:38
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жадан Валентина Григорівна
#2801516983
431 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2018 14:39
Електронний підпис
05 січня 2018 14:38
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 15:40
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 15:39
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2018 11:07
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 11:06
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2018 10:59
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 10:59
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 14:59
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
12 червня 2018 14:59
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 14:38
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
12 червня 2018 14:37
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 09:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 травня 2018 09:47
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 14:04
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 березня 2018 14:03
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 10:16
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 10:14
Договір.pdf укладений
18 січня 2018 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VII - "зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №5 від 17 січня 2018 року.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VII - "зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №5 від 17 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” та п. 11.5 договору про закупівлю товару № 5 від 17.01.2018 р. (далі - Договір) Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товарув бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №5 від 17 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” та п. 11.5 договору про закупівлю товару № 28 від 09.03.2017 р. (далі - Договір) Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору №5 від 17 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5, частини 4, статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII – «узгодженої зміни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до договору №6 ВІД 17 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VII - "зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до договору №5 від 17 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та підпункту 1 пункту 11.1. Договору № 5 від 17 січня 2018 року (далі – Договір), Сторони домовились внести зміни до Договору – «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №5 від 17 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 427 433,99
UAH