Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги Київ - Чоп в межах Рівненської області (обслуговування систем метео- та фотоспостереження)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2017-12-18-001991-a 48b3aad23c6b44ba8f3c037853486aa5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2017 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2018 09:30
Початок аукціону: 05 січня 2018 15:27
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги Київ - Чоп в межах Рівненської області (обслуговування систем метео- та фотоспостереження)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги Київ - Чоп в межах Рівненської області (обслуговування систем метео- та фотоспостереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2017 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 10:35
Перелік змін (1).doc
20 грудня 2017 10:35
Проект договору (додаток №5) (1).doc
20 грудня 2017 10:35
Тендерна документація (1).doc
20 грудня 2017 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2017 10:35
Перелік змін (1).doc
20 грудня 2017 10:35
Проект договору (додаток №5) (1).doc
18 грудня 2017 17:06
Проект договору (додаток №5).doc
20 грудня 2017 10:35
Тендерна документація (1).doc
18 грудня 2017 17:06
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 19 грудня 2017 12:41
Дата відповіді: 20 грудня 2017 11:58
Добрий день. Маємо досвід в охоронних системах та в ремонті і обслуговуванні електорнного обладнання побутового та промислового призначення. Досвіду в метеосистемах не маємо , але розуміння маємо , що це таке . Чи варто надавати пропозицію від нас?
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Кваліфікаційні критерії до учасників передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, в тому числі на відповідність вимогам, зазначеним в п. 1.3 додатку № 2 тендерної документації. В примітці п.1.3 додатку № 2 описано, які саме роботи чи послуги вважаються аналогічними при поданні документів, що стосуються документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. У разі наявності складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, згідно вимог тендерної документації така пропозиція не буде відхиленою. У випадку невідповідності зазначеним вимогам пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 3 584 745,08
UAH з ПДВ
3 584 745,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорожні Системи 3 595 000,00
UAH з ПДВ
3 595 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2018 17:34
Документи Переможця
03 січня 2018 14:58
Технічне завдання.pdf
03 січня 2018 14:58
СВІДОЦТВО ВИТЯГ.pdf
03 січня 2018 14:58
Проект Договору.pdf
03 січня 2018 14:58
Наказ Протокол Лях.pdf
03 січня 2018 14:58
Лист довкілля.pdf
03 січня 2018 14:58
Згода з Договором.pdf
03 січня 2018 14:58
Договри акти відгуки.pdf
03 січня 2018 14:58
Довідка працівники.pdf
03 січня 2018 14:58
Довідка обладнання.pdf
03 січня 2018 14:58
Довідка конкуренція.pdf
03 січня 2018 14:58
Довідка ЄДР.pdf
03 січня 2018 14:58
Довідка досвід.pdf
03 січня 2018 14:58
Довідка бенефіціар.pdf

Публічні документи

03 січня 2018 12:23
Банківська гарантія.rar
03 січня 2018 12:23
Відповідність.rar
03 січня 2018 12:23
Технічний опис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дорекс-Безпека руху

ТОВ Дорожні Системи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дорекс-Безпека руху
#34892518
Переможець 3 584 745,08
UAH з ПДВ
11 січня 2018 17:04

Документи

11 січня 2018 17:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2018 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху
#34892518
3 584 745,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2018 17:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2019 13:49
ДУ № 4 до Д № 1.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:46
ДУ № 3 до Д № 1 (на 20 %).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:44
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:31
ДУ № 2 до Д № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:30
ДУ № 3 до Д № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:30
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:01
ДУ № 3 до Д № 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 14:00
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 11:23
розрахунки.pdf укладений
26 січня 2018 11:18
Договір № 1.pdf укладений
26 січня 2018 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону " Про публічні закупівлі", відповідно до пп.5 п.11.2 Договору, у зв'язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 3 251 279,33 грн. (три мільйони двісті п'ятдесят одна тисяча двісті сімдесят дев'ять гривень, 33 копійки) з врахуванням ПДВ 541 879, 89 (п'ятсот сорок одна тисяча вісімсот дев"ять гривень , 89 копійок)"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3 до Договору № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно п. 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму коштів не більше 20% вартості, зазначеної в Договорі, та викласти п.3.1., п.5.1. та 10.1 в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 901 279, 33 грн. (три мільйони дев’ятсот одна тисяча двісті сімдесят дев’ять гривень, 33 копійки) з врахуванням ПДВ 650 213,22 (шістсот п’ятдесят тисяч двісті тринадцять гривень, 22 копійки), в тому числі: - на 2018 рік – 3 251 279, 33 грн. (три мільйони двісті п’ятдесят одна тисяча двісті сімдесят дев’ять гривень, 33 копійки) у тому числі ПДВ: 541 879,89 ( п’ятсот сорок одна тисяча вісімсот сімдесят дев’ять гривень, 89 копійок); - на 2018 рік - 650 000,00 (шістсот п’ятдесят тисяч гривень , 00 копійок) в тому числі ПДВ: 108 333, 33 ( сто вісім тисяч триста тридцять три гривні, 33 копійки)». «5.1. Строк надання послуг: 26.01.2018р. – 31 березня 2019 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.03.2019 р., а щодо фінансових зобов’язань - до повного і належного їх виконання»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3 до договору № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36. Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно п. 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року на суму коштів не більше 20% вартості.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3 до договору № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.3.3. Договору, з метою приведення у відповідність плану фінансування дорожнього господарства у 2019 році, Сторони дійшли згоди п.3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 251 279, 33 грн. (три мільйони двісті п’ятдесят одна тисяча двісті сімдесят дев’ять гривень, 33 копійки) у тому числі ПДВ: 541 879,89 ( п’ятсот сорок одна тисяча вісімсот сімдесят дев’ять гривень, 89 копійок); 2. У зв’язку із завершенням надання послуг, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 1 від 26.01.2018 року укладеного між Замовником та Підрядником за взаємною згодою сторін з 11.02.2019 р., та викласти пункти 5.1.,10.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 26.01.2018 – 11.02.2019р.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 11.02.2019р., а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 4 до договору № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2018 — 11 лютого 2019
Сума оплати за договором: 3 251 279,33
UAH