ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання
SSU B D.1.1-1 ISO 2013, An emergency service and networks of water supply, drainage and power supply
Очікувана вартість
98 000 000,00 UAH
UA-2017-12-18-001800-b 196bb3b9325a4fea8f33b0cc97d9a513
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Контактна особа замовника: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Додаткові контактні особи: Іванюшенко Наталія Олександрівна
+38056778-12-07
natalya0301@ukr.net
Official name: DEPARTAMENT ZhYTLOVOGO GOSPODARSTVA DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 38114671
Contact point: Natalya Ivanyushenko
+380567451049
natalya0301@ukr.net
Additional contacts: Іванюшенко Наталія Олександрівна
+38056778-12-07
natalya0301@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2018 17:00
Початок аукціону: 19 лютого 2018 11:44
Очікувана вартість: 98 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 18 грудня 2017 14:45
Enquiries until: 08 січня 2018 17:00
Complaints submission until: до 14 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 січня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 98 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 490 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3928 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, житлові будинки
ДК 021:2015: 50800000-3 — Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування

SSU B D.1.1-1 ISO 2013, An emergency service and networks of water supply, drainage and power supply
CPV: 50800000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідно вимог п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Згідно п. 8 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Банківська гарантія - один із способів забезпечення виконання зобов'язань, при якому банк, інша кредитна установа, страхова організація або інша комерційна організація (гарант) видає на прохання боржника (принципала) письмове зобов'язання сплатити кредитору (бенефіціару) грошову суму при наданні їм вимоги про її сплату. Відповідно до цього банківська гарантія може бути видана як банком так кредитною установою, страховою організацією або іншою комерційною організацією (гарант). Банківська гарантія надається підприємству на підставі перерахування суми забезпечення на рахунок банку так і на підставі застави майна на суму гарантії, що у свою чергу у другому випадку не передбачає платіжного доручення. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що Замовником порушено п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме встановлено дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до тендерної документації, “Проект договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється (крім розділу ІІІ «Ціна договору» та підписується Учасником і надається ним у складі тендерної пропозиції”.Текст договору наведений у додатку 5. Відповідно пункту 12.1 договору, згідно з яким “12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: - Додаток №1 (перелік, ціни та кількість послуг); - Додаток №2 (перелік житлових будинків, за якими надаються послуги)”. Цих додатків у тендерній документації немає: Звертаємося до Вас з питанням надати роз’яснення, чи має учасник подати Замовнику також і підписані Додатки №1 та №2. Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виключення посилань на Додаток №1 та Додаток №2 (у разі їх не надання) або включити до його тексту Додатки №1 та №2. Тендерна документація встановлює: “Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику ... тендерну пропозицію (згідно додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та розрахунок(и) ціни”. Вимога про надання розрахунку ціни не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.22, що регламентує склад тендерної документації. Просимо виключити ці вимоги з тендерної документації, як таки, що порушують Закон. Тендерна документація встановлює: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації).” Просимо надати роз’яснення, які документи з точки зору замовника будуть належним чином підтверджувати наведені вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 05 січня 2018 15:29
Дата відповіді: 11 січня 2018 10:13
Відповідно вимог п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Згідно п. 8 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Банківська гарантія - один із способів забезпечення виконання зобов'язань, при якому банк, інша кредитна установа, страхова організація або інша комерційна організація (гарант) видає на прохання боржника (принципала) письмове зобов'язання сплатити кредитору (бенефіціару) грошову суму при наданні їм вимоги про її сплату. Відповідно до цього банківська гарантія може бути видана як банком так кредитною установою, страховою організацією або іншою комерційною організацією (гарант). Банківська гарантія надається підприємству на підставі перерахування суми забезпечення на рахунок банку так і на підставі застави майна на суму гарантії, що у свою чергу у другому випадку не передбачає платіжного доручення. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що Замовником порушено п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме встановлено дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до тендерної документації, “Проект договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється (крім розділу ІІІ «Ціна договору» та підписується Учасником і надається ним у складі тендерної пропозиції”.Текст договору наведений у додатку 5. Відповідно пункту 12.1 договору, згідно з яким “12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: - Додаток №1 (перелік, ціни та кількість послуг); - Додаток №2 (перелік житлових будинків, за якими надаються послуги)”. Цих додатків у тендерній документації немає: Звертаємося до Вас з питанням надати роз’яснення, чи має учасник подати Замовнику також і підписані Додатки №1 та №2. Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виключення посилань на Додаток №1 та Додаток №2 (у разі їх не надання) або включити до його тексту Додатки №1 та №2. Тендерна документація встановлює: “Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику ... тендерну пропозицію (згідно додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та розрахунок(и) ціни”. Вимога про надання розрахунку ціни не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.22, що регламентує склад тендерної документації. Просимо виключити ці вимоги з тендерної документації, як таки, що порушують Закон. Тендерна документація встановлює: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації).” Просимо надати роз’яснення, які документи з точки зору замовника будуть належним чином підтверджувати наведені вимоги до предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так відповідно Ваших зауважень Замовником було внесено зміни до Тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015 код 50800000-3 Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання а саме:
1) Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія). Разом із гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, іншій кредитній установі, страховій організації, копія документа про повноваження особи, котра підписує гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку, іншої кредитної установи, страхової організації або копія документу, що підтверджує передачу учасником майна на суму гарантії у заставу (у разі, якщо гарантія видана на підставі передачі учасником майна на суму гарантії у заставу). Зазначені копії повинні бути завірені банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія).
2) По другому пункту повідомляємо таке: так відповідно до тендерної документації учасник повинен надати проект договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється без додатків (додатки буде сформовано після проведення тендерної процедури).
3) Стосовно підтвердження надання учасником Учасники процедури закупівлі надання у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації), це означає, що учасник повинен надати згоду з умовами зазначеним в технічному завданні, а потім після проведення аукціону надати розрахунок відповідно до технічного завдання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-18-001800-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37648782
Дата подання: 05 січня 2018 15:37
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання
Відповідно вимог п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією) на рахунок банку. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Згідно п. 8 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Банківська гарантія - один із способів забезпечення виконання зобов'язань, при якому банк, інша кредитна установа, страхова організація або інша комерційна організація (гарант) видає на прохання боржника (принципала) письмове зобов'язання сплатити кредитору (бенефіціару) грошову суму при наданні їм вимоги про її сплату.
Відповідно до цього банківська гарантія може бути видана як банком так кредитною установою, страховою організацією або іншою комерційною організацією (гарант).
Банківська гарантія надається підприємству на підставі перерахування суми забезпечення на рахунок банку так і на підставі застави майна на суму гарантії, що у свою чергу у другому випадку не передбачає платіжного доручення. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що Замовником порушено п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме встановлено дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до тендерної документації, “Проект договору, який наведено в додатку 5 даної тендерної документації заповнюється (крім розділу ІІІ «Ціна договору» та підписується Учасником і надається ним у складі тендерної пропозиції”.Текст договору наведений у додатку 5. Відповідно пункту 12.1 договору, згідно з яким “12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
- Додаток №1 (перелік, ціни та кількість послуг);
- Додаток №2 (перелік житлових будинків, за якими надаються послуги)”.
Цих додатків у тендерній документації немає:
Звертаємося до Вас з питанням надати роз’яснення, чи має учасник подати Замовнику також і підписані Додатки №1 та №2.
Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виключення посилань на Додаток №1 та Додаток №2 (у разі їх не надання) або включити до його тексту Додатки №1 та №2.
Тендерна документація встановлює: “Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику ... тендерну пропозицію (згідно додатку 4), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та розрахунок(и) ціни”.
Вимога про надання розрахунку ціни не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", а саме ст.22, що регламентує склад тендерної документації.
Просимо виключити ці вимоги з тендерної документації, як таки, що порушують Закон.
Тендерна документація встановлює: “Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 даної документації).”
Просимо надати роз’яснення, які документи з точки зору замовника будуть належним чином підтверджувати наведені вимоги до предмету закупівлі

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2018 13:00
Внесено зміни до тнедерної документації.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-18-001800-b.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39641202
Дата подання: 26 січня 2018 17:59
Оскарження рішення згідно протоколу № 39 від 23.01.2018р.
Просимо прийняти до розгляду скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" на рішення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради, оформлене Протоколом №39 від 23.01.2018р. про відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2018 19:08
Дата рішення: 20 лютого 2018 20:55
Рішення від 30.01.2018 № 796.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2018 19:08
Рішення від 15.02.2018 № 1371.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2018 20:54

Документи подані скаржником

26 січня 2018 17:58
ДБН А2.2-3-2014 .pdf
26 січня 2018 17:58
Скарга.pdf
26 січня 2018 17:58
sign.p7s
26 січня 2018 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
26 січня 2018 17:58
Цінова пропозиція.pdf
26 січня 2018 17:58
img832.pdf
26 січня 2018 17:58
img833.pdf
26 січня 2018 17:58
img835.pdf
26 січня 2018 17:58
img841.pdf
26 січня 2018 17:59
Договір застави (2).pdf

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2018 19:08
Рішення від 30.01.2018 № 796.pdf
20 лютого 2018 20:54
Рішення від 15.02.2018 № 1371.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2017-12-18-001800-b196bb3b9325a4fea8f33b0cc97d9a513
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38114671
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВС Білд Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

17 січня 2018 17:21
sign.p7s
17 січня 2018 17:19
2 інші документи.pdf

Публічні документи

18 січня 2018 12:03
sign.p7s

Публічні документи

18 січня 2018 16:32
sign.p7s
18 січня 2018 16:30
img841.pdf
18 січня 2018 16:30
img835.pdf
18 січня 2018 16:30
img833.pdf
18 січня 2018 16:30
img832.pdf
18 січня 2018 16:30
Договір застави (2).pdf
18 січня 2018 16:30
Тендерна пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВС Білд Сервіс" Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" Документи

Публічні документи

18 січня 2018 12:03
sign.p7s

Публічні документи

17 січня 2018 17:21
sign.p7s
17 січня 2018 17:19
2 інші документи.pdf

Інформація про відміну

Дата скасування
21 лютого 2018 10:38
Причина скасування
Закупівлю відмінено відповідно до рішення № 1371-р/пк-пз від 15.02.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
21 лютого 2018 10:37 102 Протокол про відміну торгів.pdf
21 лютого 2018 10:38 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку