Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
1 560 000,00 UAH
UA-2017-12-18-000825-b df853df1334d491ab6486c82a6860408
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Горовая

+380669354813 heleuc13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144134
Вебсайт: http://woorda.klasna.com
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, 25
Контактна особа: Лариса Горовая
+380669354813
heleuc13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2017 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 11:00
Початок аукціону: 26 січня 2018 13:57
Очікувана вартість: 1 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплект
комплект комп’ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2018 14:45
Додаток 2-1 нова редакція.doc
16 січня 2018 14:45
Додаток 3-1 Проект договору НР.doc
16 січня 2018 14:45
Додаток 4.doc
16 січня 2018 14:45
ТД НР.doc
16 січня 2018 14:45
Додаток 1-1 нова редакція.doc
16 січня 2018 14:45
перелік змін до ТД.pdf
16 січня 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2017 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2018 14:45
Додаток 2-1 нова редакція.doc
18 грудня 2017 11:35
Додаток 2-1.doc
16 січня 2018 14:45
Додаток 3-1 Проект договору НР.doc
18 грудня 2017 11:35
Додаток 3-1 Проект договору.doc
16 січня 2018 14:45
Додаток 4.doc
18 грудня 2017 11:35
Додаток 4.doc
16 січня 2018 14:45
ТД НР.doc
18 грудня 2017 11:35
ТД-1.doc
16 січня 2018 14:45
Додаток 1-1 нова редакція.doc
18 грудня 2017 11:35
Додаток 1-1-2018.doc
16 січня 2018 14:45
перелік змін до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до курпусу
Дата подання: 09 січня 2018 16:38
Дата відповіді: 10 січня 2018 09:00
Доброго дня. Згідно з вимогами тендерної документації, Вам необхідна (обов’язкова наявність 2 x USB 2.0, 1 x USB 3.0, 2 x Audio2) на передній панелі корпусу, або взагалі щоб вони були наявні в ПК?
Відповідь: Обовязково на передній панелі корпусу наявність 2 x USB 2.0, 1 x USB 3.0, 2 x Audio2
Проект договору пункт 2.5
Дата подання: 10 січня 2018 11:41
Дата відповіді: 10 січня 2018 12:21
Доброго дня. Щодо частини "з дати отримання акту" - необхідно вказати, яким саме чином акт надається Постачальнику і що вважати датою отримання такого акту.
Відповідь: Постачальник повідомляється листом щодо недоліків, запрошується ознайомитися з недоліками та може входити до складу комісїї при складанні та підписанні акту. Також Замовник може залучати до складу комісіі незалежного представника. Дата отримання акту - є дата його складання та підписання щодо виявлення недоліку в межах гарантійного строку.
ст. 680 ЦКУ
3. Якщо на товар встановлено гарантійний строк, покупець має право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками товару, які були виявлені протягом цього строку. Якщо на комплектуючий виріб встановлено гарантійний строк меншої тривалості, ніж на основний виріб, покупець має право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками комплектуючого виробу, якщо ці недоліки були виявлені протягом гарантійного строку на основний виріб. Якщо на комплектуючий виріб встановлено гарантійний строк більшої тривалості, ніж гарантійний строк на основний виріб, покупець має право пред'явити вимогу у зв'язку з недоліками товару, якщо недоліки у комплектуючому виробі виявлені протягом гарантійного строку на нього, незалежно від спливу гарантійного строку на основний виріб.
Проект договору пункт 2.5, щодо гарантії на комплектуючі.
Дата подання: 10 січня 2018 11:52
Дата відповіді: 10 січня 2018 13:02
Доброго дня. Вимогу щодо окремої гарантії на комплектуючі необхідно виключити. Учасник постачатиме комплекти комп’ютерного обладнання з наданням гарантійного обслуговування даних комплектів на встановлений строк. Строк гарантійного обслуговування комплекту не подовжується у разі заміни комплектуючих.
Відповідь: А де, Ви, бачите в п. 2.5 вимоги щодо окремої частини ? Іде мова в цілому за товар. Товар - є одиниця виміру, а це комплект.
Проект договору пункт 2.6
Дата подання: 10 січня 2018 12:02
Дата відповіді: 10 січня 2018 13:21
Доброго дня. Необхідно додати "... або незалежним експертом, якого обрано за узгодженням Сторін"
Відповідь: В п. 2.6 прописано про залучення незалежного експерта. Даний експерт може бути залучений: як Замовником так і Постачальником або за домовленністю сторін.
Щодо пункту 2.5. - відповідно до ст. 676 ЦКУ п.3, 4:
3. Гарантійний строк на комплектуючий виріб дорівнює гарантійному строку на основний виріб і починає спливати одночасно з ним.
4. У разі заміни товару (комплектуючого виробу) неналежної якості на товар (комплектуючий виріб), що відповідає умовам договору купівлі-продажу, гарантійний строк на нього починає спливати з моменту заміни.
Проект договору пункт 3.2
Дата подання: 10 січня 2018 12:17
Дата відповіді: 10 січня 2018 13:43
Доброго дня. Роботи із введення Товару в експлуатацію є обов'язковими? Якщо не обов'язкові - у якому випадку вони можуть знадобитись, яким чином Замовник визначає їх необхідність, об'єм робіт? На якому етапі співпраці та яким чином інформує Постачальника про необхідність таких робіт?
Відповідь: Роботи із введення Товару в експлуатацію є обов'язковими, але не включають вартість установки програмного забезпечення. Механізм проведення таких робі узгоджується сторонами під час укладання договору.
Проект договору пункт 5.4
Дата подання: 10 січня 2018 12:33
Дата відповіді: 10 січня 2018 13:53
Доброго дня. Згідно з чинним законодавством, факт передачі права власності на товар підтверджується оформленою видатковою накладною. Необхідно виправити даний пункт на "Факт приймання-передачі товару засвідчується Замовником та Постачальником шляхом підписання видаткової накладної ... Додатково між Замовником та Постачальником підписується Акт приймання-передачі ..."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" право на визначення вимог до учасників в тому числі до умов договору надано Замовнику.
Окрім цього Вами не обнрунтовано, яким чином зазначена умова перешкоджає, Вам, взяти участь у торгах?
Проект договору пункт 5.7
Дата подання: 10 січня 2018 12:53
Дата відповіді: 10 січня 2018 14:04
Доброго дня. Необхідно змінити вимогу шодо підтверджуючих документів, оскільки деякі докунти можуть надаватись у вигляді копій, завірених постачальником. ".. та документ, або завірена Постачальником копія документу , що підтверджує якість Товару згідно із вимогами законодавства України, встановленими для такого Товару... "
Відповідь: Відпорвідно до вимог ТД п. 3 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю:
Проект договору складений замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі, ст. 36 Закону та наведений Замовником у Додатку 3. Замовник залишає за собою право коригувати або змінювати умови договору (за виключенням істотних умов договору) у тому числі у випадку зміни діючого законодавства.
Проект договору пункт 7.3.4
Дата подання: 10 січня 2018 13:03
Дата відповіді: 10 січня 2018 14:09
Доброго дня. Необхідно виправити посилання на пункт 5.4.7, оскілки у проекті договору відсутній такий пункт.
Відповідь: Технічна помилка допущена в п. 7.3.4: замість пункту 5.4.7 необхідно вважати пункт 5.7.
Проект договору пункт 7.3.5
Дата подання: 10 січня 2018 13:05
Дата відповіді: 10 січня 2018 14:14
Доброго дня. Що повинен включати в себе інструктаж (навчання)?
Відповідь: Інструктаж - це пяснення з особливостями в роботі з даною технікою.
Проект договоре пункт 8.2.3
Дата подання: 10 січня 2018 13:10
Дата відповіді: 10 січня 2018 14:14
Доброго дня. Щодо відповідальності Замовника: необхідно додати умову, що при затримці оплати понад 30 днів сплачується додатково 7% від вартості партії Товару.
Відповідь: Замовник залишає за собою право коригувати або змінювати умови договору (за виключенням істотних умов договору) у тому числі у випадку зміни діючого законодавства.
Введення товару в експлуатацію
Дата подання: 11 січня 2018 11:48
Дата відповіді: 12 січня 2018 10:06
Оскільки установка та введення в експлуатацію товару, що постачається, є однією із обов'язкових умов, просимо надати детальне роз'яснення: 24 комплекти (це 24 класи) повинні вводитися в експлуатацію за різними адресами у м. Олександрії чи за єдиною адресою, що вказана як адреса поставки згідно Договору?
Відповідь: будуть внесені зміни
Уточнення робіт при введенні в експлуатацію.
Дата подання: 11 січня 2018 15:04
Дата відповіді: 12 січня 2018 10:06
Доброго дня. При введенні в експлуатацію Постачальник повинен встановити комплект, підключити між собою пристрої, що входять в комплект та підключити обладнання до мережі електричного живлення. Які ще роботи при введенні в експлуатацію необхідні Замовнику? Чи буде готова інфраструктура на момент введення обладнання в експлуатацію (встановлені меблі, підведені точки підключення до мережі електричного живлення, підведені точки підключення до мережі передачі даних за необхідності, тощо )?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буудуть внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-18-000825-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 08 лютого 2018 17:55
Вимога від ТиД, щодо дискваліфікації
Згідно законного права на оскарження рішення тендерного комітету та розглянувши:
Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника від 05.02.2018 року засідання тендерного комітету відділ освіти Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області щодо відхилення пропозиції ТОВ “Торгова фірма ТіД”, ми прийшли до висновку, що обґрунтування відхилення нашої пропозиції складено порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та є неправомірним
1. Документ про відхилення нашої пропозиції складено с порушенням вимог ст. 11 п 4 Закону "Про публічні закупівлі"
" Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови."

2. Згідно п.8 документа "Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника від 05.02.2018" "Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:-тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня частина документів, передбачених умовами тендерної документації, зокрема: копія відповідного документа, що підтверджує проходження учасником сертифікацію по збиранню комп’ютерної техніки; копія аналогічного договору та копія позитивного відгуку від замовника надані не по всіх аналогічних договорах, зазначених учасником у довідці про досвід виконання аналогічного договору).
-п.2. Додатку №1 тендерної документації "Копія відповідного документа, що підтверджує проходження учасником сертифікацію по збиранню комп’ютерної техніки."
У складі нашої тендерної пропозиції були наведені копії усіх сертифікатів, згідно з чинними в Україні нормативними документами, (розділ Сертифікати.7z), а саме:
а. Сертифікат управління якістю виробництва якій посвідчує що, ТОВ Торгова фірма ТіД сертифікована за стандартом ДСТУ ISO 9001:2009(ISO 9001:2008, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги". на виробництво блоків системних ПЕОМ "Т иД "
б. Сертифікат відповідності № UA1.187.0015515-17. який підтверджує відповідність ПЕОМ "Т иД " державним вимогам ДСТУ.EN 5022:2014, EN 55024:2014, IEC 6095023:2013 якості товарів.
в. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/17766 який підтверджує що блоки системні ПЕОМ "Т и Д " відповідають встановленим державним медичнім крітеріям безпеки/показникам.
г. Декларацію про відповідність стандартам електромагнітної сумісності обладнання блоків системних ПЕОМ "Т иД ". № UA.l12.D0130-.I7 27.09'2017 p.
д. Сертифікат керування системою екологічного керування який підтверджує відповідність блоків системних ПЕОМ "Т и Д "вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2006.(ISO 14001:2004,IDT)
-п.3 Довідку про досвід виконання аналогічного договору (досвід Учасника щодо виконання договорів, укладених із Замовниками/Покупцями відповідно до Закону України „Про здійснення державних закупівель” та/або Закону України „Про публічні закупівлі”), складена у довільній формі. Разом з довідкою учасник повинен надати:
- копію аналогічного договору/-ів зазначеного/-их у довідці (без додатків);
- копію позитивного відгуку від замовника що найменш по 1 договору зазначеному у довідці.
У складі нашої тендерної пропозиції були наведені

а. довідка у розділі "Досвід виконання" ст 1- 3.
б. копії договорів у розділі "Досвід виконання" ст 4- 14.
в. Копію позитивного відгуку за договором №406 розділі "Досвід виконання" ст 15.

Враховуючи наведене, ми вважаємо що, тендерна пропозиція ТОВ “Торгова фірма ТіД”, була складена із дотриманням усіх вимог тендерної документації у повному обсязі, та є найбільш економічно вигідна в порівнянні з іншими учасниками аукціону.
Також просимо Вас у встановлений п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» дати роз'яснення з наступних питань:

1. Який сертифікат не надала ТОВ “Торгова фірма ТіД”, у складі тендерної пропозиції: його назва, та посилання на норми законодавства які регламентують таку сертифікацію.

2. В якому розділі тендерної документації зазначена вимога надання позитивних відгуків за всіма аналогічними договорами, зазначеними учасником у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 12:04
Шановний учаснику порядок відхилення тендерних пропозицій, встановлений ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з ч. 2 даної статті замовник повинен протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення пропозиції оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а не протокол відхилення. Аналогічна норма передбачена і ст.10 Закону. Таким чином замовником дотримані норми чинного законодавства з питань закупівель. Окрім цього щодо підстав відхилення вашої пропозиції повідомляємо наступне. За умовами тендерної документації учасники повинні були надати копію відповідного документа, що підтверджує проходження учасником сертифікацію по збиранню комп’ютерної техніки. Вами ж надані: декларація на відповідність об єктом якої є системні блоки, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де об єктом експертизи є теж системні блоки, сертифікат на систему управління якістю на виробництво системних блоків. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є комплект комп. обладнання, який включає не тільки системні блоки. Тому вами не дотримано вимогу, встановлену в ТД. Також за умовами ТД учасник повинен був надати довідку про досвід аналогічного договору та копію аналогічного договору/-ів зазначеного/-их у довідці (без додатків). Зазначена умовами вами не дотримана оскільки в пропозиції наявний лише 1 договір, а в довідці їх зазначено декілька. Не дотримання умов тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції, що і було вказано в інформації про відхилення Вашої пропозиції, яка оприлюднення в ЕСЗ.

Документи подані скаржником

08 лютого 2018 17:55
Вимога від ТиД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2018 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дорошенко Віра Іванівна 1 454 500,00
UAH з ПДВ
1 454 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 1 557 000,00
UAH з ПДВ
1 512 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИБАК ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА" 1 560 000,00
UAH з ПДВ
1 512 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Холявко Роман Володимирович 1 560 000,00
UAH з ПДВ
1 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2018 00:57
7 001.jpg
24 січня 2018 00:57
6 001.jpg
24 січня 2018 00:57
5 001.jpg
24 січня 2018 00:57
4 001.jpg
24 січня 2018 00:57
3 001.jpg
24 січня 2018 00:57
2 001.jpg
24 січня 2018 00:57
1 001.jpg

Публічні документи

25 січня 2018 09:26
Ст. 17.jpg
25 січня 2018 09:26
Сертификаты.7z
25 січня 2018 09:26
Працівники.pdf
25 січня 2018 09:26
Досвід виконання.pdf
25 січня 2018 09:26
Документація.pdf
25 січня 2018 09:26
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

25 січня 2018 10:31
гар лист.pdf
25 січня 2018 10:20
сертификаты.rar
25 січня 2018 09:55
Рибак_Т_С.pdf
25 січня 2018 09:55
8. пропозиція.pdf
25 січня 2018 09:55
7. інфо про учасника.pdf
25 січня 2018 09:55
6. згода договор.pdf
25 січня 2018 09:55
5. захит довкілля.pdf
25 січня 2018 09:55
3-3 відгук+договор.pdf
25 січня 2018 09:55
3-2довідка досвід.pdf
25 січня 2018 09:55
3-1Досвіт.pdf
25 січня 2018 09:55
1. Довідка працівники.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 10:45
2.pdf
25 січня 2018 10:45
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дорошенко Віра Іванівна

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ФОП "РИБАК ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"

ФОП Холявко Роман Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дорошенко Віра Іванівна
#1931604766
Відхилено 1 454 500,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 17:28
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Відхилено 1 512 359,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 18:03
ФОП "РИБАК ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
#2818909667
Відхилено 1 512 360,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 18:18
ФОП Холявко Роман Володимирович
#3200804815
Відхилено 1 560 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2018 18:39

Документи

01 лютого 2018 17:28
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2018 18:03
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2018 18:18
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2018 18:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2018 18:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі