Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 -15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб)
Очікувана вартість
136 400,00 UAH
UA-2017-12-18-000352-b ● f777aaaae3f14d33a3810654791e88f1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "6-а міська клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 05498683 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34 |
Контактна особа: |
Захарчук Ксенія Сергіївна +380612226692 elnikova.k@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2017 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2017 10:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2017 10:15 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2017 11:18 |
Очікувана вартість: | 136 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 682,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Обов’язкове виконання технічних та кваліфікаційних вимог згідно умов оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18900 шт
Хліб житньо-пшеничний (дарницький) 0,7 кг - 2 000 шт., Хліб пшеничний (білий) 0,5 кг - 16 900 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2017 10:11 |
5. Дод. 4_зразок листа-згоди.docx |
18 грудня 2017 10:11 |
4. Дод. 3_проект договору.docx |
18 грудня 2017 10:11 |
3. Дод. 2_пропозиція учасника.docx |
18 грудня 2017 10:11 |
2. Дод. 1_технічні вимоги.docx |
18 грудня 2017 10:11 |
1. Оголошення_хліб.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-18-000352-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Алiева Рамiла, Код ЄДРПОУ:2927825426
Дата подання: 28 грудня 2017 14:19
На протокол № 309 від 28.12.2017р
Я, ФОП АЛІЕВА РАМІЛА повідомляю, що до складу тендерної документації не було додано гарантійного листа з інформацією про аналогічний досвід та відгуки замовників по технічним причинам (у зв’язку з вихідним днем 25 грудня). Ми додаємо необхідні документи і прошу Вас розглянути нашу пропозицію повторно.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 грудня 2017 12:14
КУ "6-а міська клінічна лікарня" на Ваше оскарження повідомляє , що у процесі кваліфікації переможця ФОП Алiева Рамiла було виявлено не відповідність учасника умовам закупівлі, а саме учасник у складі своєї пропозиції не надав наступні документи:
1. довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів з датою та номером договору та переліком закладів (не менше 2-х договорів);
2. відгуки (не менше 2-х) від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгуки надаються на бланку замовника, завірені підписом керівника замовника, що містять найменування замовника та інформацію про належне виконання договору).
ФОП Алiева Рамiла повідомляє, що до складу тендерної документації не було додано гарантійного листа з інформацією про аналогічний досвід та відгуки замовників по технічним причинам (у зв’язку з вихідним днем 25 грудня).
Так, п. 6.10 «Порядка здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення Закупівлі, а оголошенням про проведення електронних торгів передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.12.1017 р.
Тому всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції подані учасником після закінчення строку подання, а саме після 26.12.2017р. не розглядаються.
У зв’язку з чим пропонується визнати оскарження результату кваліфікації ФОП Алiева Рамiла таким, що не задоволено.
1. довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів з датою та номером договору та переліком закладів (не менше 2-х договорів);
2. відгуки (не менше 2-х) від замовників про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгуки надаються на бланку замовника, завірені підписом керівника замовника, що містять найменування замовника та інформацію про належне виконання договору).
ФОП Алiева Рамiла повідомляє, що до складу тендерної документації не було додано гарантійного листа з інформацією про аналогічний досвід та відгуки замовників по технічним причинам (у зв’язку з вихідним днем 25 грудня).
Так, п. 6.10 «Порядка здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року встановлено, що учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення Закупівлі, а оголошенням про проведення електронних торгів передбачено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.12.1017 р.
Тому всі документи, які входять до складу тендерної пропозиції подані учасником після закінчення строку подання, а саме після 26.12.2017р. не розглядаються.
У зв’язку з чим пропонується визнати оскарження результату кваліфікації ФОП Алiева Рамiла таким, що не задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2017 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Алiева Рамiла |
123 125,00
UAH з ПДВ
|
91 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" |
128 340,00
UAH з ПДВ
|
91 977,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Хліб Токмака |
136 266,00
UAH з ПДВ
|
117 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Алiева Рамiла #2927825426 |
Відхилено |
91 900,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2017 11:57
|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ №5" #39223296 |
Відхилено |
91 977,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2017 14:12
|
ТОВ Хліб Токмака #31713269 |
Переможець |
117 600,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2017 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 13:56
|
Д.у.1.PDF | зміни до договору |
20 листопада 2018 13:51
|
Договір | укладений |
10 січня 2018 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі згідно п.8 п.п. 8.7 договору, ст. 36 п. 4 п.п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 1П-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1П-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |