Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Повидло яблучне, ізюм, сухофрукти, паста томатна, горошок зелений консервований, ікра кабачкова, огірки консервовані
Очікувана вартість
478 209,50 UAH
UA-2017-12-17-000005-b 25f9217080b64ccdab504e6a00d65365
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2017 02:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2018 19:00
Початок аукціону: 04 січня 2018 11:14
Очікувана вартість: 478 209,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 391,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1322 кілограм
повидло яблучне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
324 кілограм
ізюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2546 кілограм
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3371 штуки
паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1854 штуки
горошок зелений консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
7412 штуки
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1321 штуки
огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, адреси зазначені у Додатку 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2018 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 278 000,00
UAH з ПДВ
278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 424 961,28
UAH з ПДВ
424 961,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2018 17:51
Статут копія.pdf
03 січня 2018 17:51
Статистика 2.pdf
03 січня 2018 17:51
Статистика 1.pdf
03 січня 2018 17:51
протокол.pdf
03 січня 2018 17:51
Наказ.pdf
03 січня 2018 17:51
дог аренды ТЗ 6337.pdf
03 січня 2018 17:51
Дог аренды ТЗ 3427.pdf
03 січня 2018 17:51
выписка.pdf
03 січня 2018 17:51
Витяг НДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 278 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2018 19:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 424 961,28
UAH з ПДВ
16 січня 2018 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2018 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
424 961,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 17:32
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 19:16
Доп.угода від 20.12.2018 №6 (оброблені овочі).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 19:14
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 17:16
Доп. угода від 07.11.18 №5 (консервація).pdf зміни до договору
09 листопада 2018 17:14
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2018 10:17
Доп. угода від 18.04.2018 №4 (консервація).pdf зміни до договору
20 квітня 2018 10:17
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2018 13:40
Доп. угода від 27.02.2018 №3 (консервація)pdf.pdf зміни до договору
28 лютого 2018 13:40
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2018 14:58
Доп. угода від 19.02.2018 №2 (консервація).pdf зміни до договору
21 лютого 2018 11:18
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 13:24
Доп. угода від 06.02.2018 №1 (консерваціяі).pdf зміни до договору
09 лютого 2018 13:24
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 18:14
Договір від 29.01.2018 №17-вт(фрукти та овочі оброблені).pdf укладений
31 січня 2018 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням
Номер договору про закупівлю: 17/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/вт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням
Номер договору про закупівлю: 17/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/вт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням
Номер договору про закупівлю: 17/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/вт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням
Номер договору про закупівлю: 17/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/вт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між складовими програмної класифікації видатків та кредитуванням
Номер договору про закупівлю: 17/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/вт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17/вт
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/вт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 398 776,64
UAH з ПДВ