Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міста, забезпечення охорони особистої безпеки фізичних осіб та збереження майна власником якого є територіальна громада міста, під час проведення загальноміських заходів)
Public security, law and order services (Ensuring the protection of objects and elements of improvement in the city, ensuring the protection of personal security of individuals and preserving the property owned by the territorial community of the city, during city events)
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2017-12-16-000114-a bf8e5ac858ec4823854cf89c18005d8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа замовника: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2018 16:44
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2018 16:44
Початок аукціону: 12 лютого 2018 13:57
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 16 грудня 2017 16:39
Enquiries until: 06 січня 2018 16:44
Complaints submission until: до 12 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 січня 2018 16:44

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 160 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 послуга. Детальний обсяг закупівлі послуг передбачено технічним завданням (згідно додатку 3 даної тендерної документації).
1 service. The detailed scope of the procurement of services is stipulated in the technical specification (in accordance with Annex 3 of this tender documentation).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міста, забезпечення охорони особистої безпеки фізичних осіб та збереження майна власником якого є територіальна громада міста, під час проведення загальноміських заходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Public security, law and order services (Ensuring the protection of objects and elements of improvement in the city, ensuring the protection of personal security of individuals and preserving the property owned by the territorial community of the city, during city events)
CPV: 75240000-0
Період постачання: з 01 лютого 2018 по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 грудня 2017 16:58
Електронний цифровий підпис
16 грудня 2017 16:42
Додаток 5.doc
16 грудня 2017 16:42
Додаток 4.doc
16 грудня 2017 16:42
Додаток 3.doc
16 грудня 2017 16:42
Додаток 2.doc
16 грудня 2017 16:42
Додаток 1.doc
16 грудня 2017 16:42
ТД 2018 охорона обьєктів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 27 грудня 2017 14:37
Дата відповіді: 27 грудня 2017 15:05
Доброго дня! Скільки постів планується замовником під охорону та їх режим
Відповідь: Доброго дня! Стаціонарні пости відсутні, для більш детального розуміння специфіки надання даних послуг пропонуємо Вам уважніше ознайомитися з Додатком 3 до ТД.
Дякуємо за запитання.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2018
UA-2017-12-16-000114-abf8e5ac858ec4823854cf89c18005d8c
Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 лютого 2018 19:42
sign.p7s

Публічні документи

15 лютого 2018 11:03
sign.p7s
15 лютого 2018 11:02
кваліфікаційні МГ.PDF
16 січня 2018 15:04
sign.p7s
16 січня 2018 15:02
інші документи.PDF
16 січня 2018 15:02
банківська гарантія.PDF
16 січня 2018 15:02
проект договору.PDF

Документи

06 лютого 2018 19:43
sign.p7s

Публічні документи

16 січня 2018 15:11
sign.p7s
16 січня 2018 15:09
Лицензия (2).pdf
16 січня 2018 15:09
Mirgorodsky-9232-K-O (1).pdf
16 січня 2018 15:09
інші документи.PDF
16 січня 2018 15:09
банківська гарантія.PDF
16 січня 2018 15:09
проект договору.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" 15 960 000,00
UAH з ПДВ
15 083 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "-КЕНТАВР-" 16 000 000,00
UAH з ПДВ
15 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 11:03
sign.p7s
15 лютого 2018 11:02
кваліфікаційні МГ.PDF
16 січня 2018 15:04
sign.p7s
16 січня 2018 15:02
інші документи.PDF
16 січня 2018 15:02
банківська гарантія.PDF
16 січня 2018 15:02
проект договору.PDF

Публічні документи

16 січня 2018 15:11
sign.p7s
16 січня 2018 15:09
Лицензия (2).pdf
16 січня 2018 15:09
Mirgorodsky-9232-K-O (1).pdf
16 січня 2018 15:09
інші документи.PDF
16 січня 2018 15:09
банківська гарантія.PDF
16 січня 2018 15:09
проект договору.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"
#41646241
Переможець 15 083 886,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 16:46

Документи

13 лютого 2018 16:46
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"
#41646241
15 083 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2018 16:46
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 березня 2018 14:27
96-18 від 02.03.18 охорона загальна.pdf укладений
03 березня 2018 14:25
sign.p7s зміни до договору
03 березня 2019 16:09
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2019 21:50
д.у. 6 до договору 96-18.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 21:48
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2019 12:42
96.pdf зміни до договору
16 січня 2019 12:40
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 13:22
96_4.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:20
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 13:18
96_3.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:12
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2018 20:59
д.у. 2 від 07.11.18 до договору 96-18 від 02.03.18.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 20:57
sign.p7s зміни до договору
05 квітня 2018 19:25
д.у.1 від 05.04.18 муниципалка.pdf зміни до договору
05 квітня 2018 19:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору №96-18 від 02 березня 2018 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 8 998 644,80 коп. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч шістсот сорок чотири гривні 80 коп. ), (у тому числі ПДВ 20% - 1 499 774,13 грн.)»
Номер договору про закупівлю: 96-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 96-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 96-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про продовження дії Договору
Номер договору про закупівлю: 96-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.3. доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2019 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а також внести зміни до банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 96-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із необхідністю продовження строку дії договору із-за затримки фінансування витрат Замовника керуючись п.4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 96-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 96-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 15 083 886,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку