Роботи з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області
Очікувана вартість
47 865 588,90 UAH
UA-2017-12-15-004900-b 7c249e38a96f4241a5ebf60f18d413a8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21586524
Вебсайт замовника: http://dbkvr.com.ua/ukr/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа замовника: Вадим Золотухін
+380442556077
dbkvr2016@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2017
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31101, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів , Старокостянтинів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Тендерна документація

15 грудня 2017 18:56
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000028 ● 8061978ccebf4bf49c3247514b7bc5ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17 18:02:47
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

17.10.2019 № 301

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2017-12-15-004900-b 15.12.2017 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-23 16:08:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт Роботи з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області, очікуваною вартістю 47 865 588,90 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-15-004900-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів та номер ID процедури яка передує даній процедурі закупівлі) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі
пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ", 21586524, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Роботи з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області, 47865588.9UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7c249e38a96f4241a5ebf60f18d413a8, 2017-12-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Державний будівельний комбінат Управління справами апарату Верховної ради України» (далі – Замовник) на 2017 рік, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – повідомлення), договір генпідряду від 30.12.2017 без номера. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення визначив умову для застосування переговорної процедури: пункт 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. При цьому, у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлення відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ №490). Водночас інформація, наведена у пункті 14 повідомлення не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, зокрема, щодо можливої несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у разі зміни попереднього постачальника. Замовник на запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій, які є предметом дослідження в межах моніторингу закупівлі, всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовник в порушення пункту 5 частини другої статті 35 Закону застосував переговорну процедури закупівлі без наявності умов визначених цією нормою Закону. Крім цього Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу договір від 30.12.2017 без номера оприлюднив 25.07.2018, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону через перевищення двохденного терміну оприлюднення договору з дня його укладання., 01 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу №490. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 5 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
Переможець 44 624 300,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2017 15:52

Документи

18 грудня 2017 15:52
sign.p7s
18 грудня 2017 15:50
Протокол 18.12.2017.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2017 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
44 624 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2017 15:52
sign.p7s
18 грудня 2017 15:50
Протокол 18.12.2017.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 липня 2018 23:05
sign.p7s укладений
25 липня 2018 22:59
Договір підряду.pdf укладений
25 липня 2018 22:50

Актуальні тендери

До пошуку