Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79820000-8 – Послуги, пов’язані з друком (Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації)
Очікувана вартість
566 280,00 UAH
UA-2017-12-15-000798-b 7687808e563f434d8bb52b15db7e75b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Мішок

+380949883209
+380462678184
gospvid@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04062015
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, ул. Магистратская, 7
Контактна особа: Володимир Мішок
+380949883209,+380462678184
gospvid@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2017 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2017 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2017 23:00
Початок аукціону: 02 січня 2018 12:25
Очікувана вартість: 566 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 662,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Процедура здійснюється уповноваженою особою виконавчого комітету Чернігівської міської ради. Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби на січень-грудень 2018 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 сантиметр квадратний
Послуги з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2017 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2017 10:38
Друк_оголошення_2018.doc
15 грудня 2017 10:32
Друк_ТД__2018.doc
15 грудня 2017 10:32
Друк_проект_договору_2018.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ" 388 500,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Редакція газети "Весть" 517 500,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2018 16:25
Довідка Податкова.pdf
04 січня 2018 16:25
Довідка Міліція.pdf
04 січня 2018 16:25
Довідка Корупція.pdf
04 січня 2018 16:15
Довідка Міліція.pdf
28 грудня 2017 17:00
13. Свідоцтво ЗМІ.pdf
28 грудня 2017 17:00
8.2. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2017 17:00
8. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2017 17:00
7. Статут.pdf

Публічні документи

29 грудня 2017 15:14
Електронний підпис
26 грудня 2017 16:56
Електронний підпис
26 грудня 2017 16:50
Електронний підпис
26 грудня 2017 16:47
Договір. відгук.PDF
26 грудня 2017 16:47
Статут.PDF
26 грудня 2017 16:47
Свідоцтво.PDF
26 грудня 2017 16:47
Свідоцтво Весть.PDF
26 грудня 2017 16:47
Протокол.PDF
26 грудня 2017 16:47
Наказ.PDF
26 грудня 2017 16:47
Довідки.PDF
26 грудня 2017 16:47
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ"

ТОВ "Редакція газети "Весть"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ"
#35779428
Рішення скасоване 269 999,00
UAH з ПДВ
04 січня 2018 16:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ"
#35779428
Переможець 269 999,00
UAH з ПДВ
04 січня 2018 16:04

Документи

04 січня 2018 15:51
Електронний підпис

Документи

04 січня 2018 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2018 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧМГ"
#35779428
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2018 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 11:22
Звіт вик дог Друк 2018.pdf укладений
18 лютого 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 11:18
Повідом Зміни дог 4.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 11:07
Дод угода ЧМГ 4.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2019 14:58
Повідом Зміни дог 4.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 14:55
Дод угода ЧМГ 4.pdf зміни до договору
15 лютого 2019 14:55
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2019 10:00
Дод угода ЧМГ 3.pdf зміни до договору
10 січня 2019 09:53
Повідом зміни дог Друк 3.pdf зміни до договору
10 січня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:21
Повідом Зміни дог Друк пролонг.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:12
Дод угода ЧМГ пролонг 2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:10
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 15:22
Дод угода ЧМГ зменш 2018.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:08
Електронний підпис укладений
16 січня 2018 11:04
Договір ЧМГ_2018.pdf укладений
16 січня 2018 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі та ціни договору з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 14 830,10 грн. (чотирнадцять тисяч вісімсот тридцять грн., 10 коп.) щодо придбання послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації Сторони дійшли взаємної згоди стосовно внесення змін до пункту 4.3. Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 16 січня 2018 року (далі - Договір) та викласти пункт 4.3. у наступній редакції: «Ціна Договору становить 255 168,90 гривень (двісті п’ятдесят п’ять тисяч сто шістдесят вісім грн. 90 коп.) без ПДВ (Виконавець є платником єдиного податку).»
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю проведення процедури закупівлі на 2019 рік щодо придбання послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження дії Договору на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у п. 4.3. Договору та внесення змін до пункту 9.1. Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 16 січня 2018 року (далі - Договір) відповідно пункт 9.1. викласти у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 15.02.2019 року, а в частині розрахунків та інших зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку продовженням дії Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 16 січня 2018 року (далі - Договір) на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, Сторони дійшли взаємної згоди стосовно внесення змін до пунктів 3.4. та 4.3. Договору виклавши їх у наступній редакції: «3.4. Строк (термін) надання Послуг: до 15 лютого 2019 року.» «4.3. Ціна Договору становить 306 201,90 грн. (триста шість тисяч двісті одна грн. 90 коп.) без ПДВ (Виконавець є платником єдиного податку), у т. ч. на 2018 рік – 255 168 ,90 грн., на 2019 рік – 51 033,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі та ціни договору з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 18 822,00 грн. (вісімнадцять тисяч вісімсот двадцять дві грн., 00 коп.) щодо придбання послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації Сторони дійшли взаємної згоди стосовно внесення змін до пункту 4.3. Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 16 січня 2018 року (далі - Договір) виклавши пункт 4.3. у наступній редакції: «Ціна Договору становить 287 379,90 гривень (двісті вісімдесят сім тисяч триста сімдесят дев’ять грн. 90 коп.) без ПДВ (Виконавець є платником єдиного податку), у т. ч. на 2018 рік – 255 168 ,90 грн., на 2019 рік – 32 211,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі та ціни договору з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 18 822,00 грн. (вісімнадцять тисяч вісімсот двадцять дві грн., 00 коп.) щодо придбання послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації Сторони дійшли взаємної згоди стосовно внесення змін до пункту 4.3. Договору про закупівлю послуг з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування друкованими засобами масової інформації від 16 січня 2018 року (далі - Договір) виклавши пункт 4.3. у наступній редакції: «Ціна Договору становить 287 379,90 гривень (двісті вісімдесят сім тисяч триста сімдесят дев’ять грн. 90 коп.) без ПДВ (Виконавець є платником єдиного податку), у т. ч. на 2018 рік – 255 168 ,90 грн., на 2019 рік – 32 211,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2018 — 15 лютого 2019
Сума оплати за договором: 287 379,90
UAH з ПДВ