Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протиаварійні роботи із укріплення зсувонебезпечного схилу Совської балки біля вул. Петра Радченка у Солом’янському районі
Очікувана вартість
2 205 500,00 UAH
UA-2017-12-15-000318-a 9c35455c155a43e0ad246df935740228
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами проведених відкритих торгів по об’єкту «Протиаварійні роботи із укріплення зсувонебезпечного схилу Совської балки біля вул. Петра Радченка у Солом'янському районі» з переможцем торгів ТОВ «Основа» було укладено договір підряду від 16.11.2015 року № 46/03 на суму 24 079 784,36 грн.
При виконанні робіт виникли непередбачувані обставини, які унеможливлюють виконання робіт первинного договору відповідно до проектних рішень. З’ясувалося що проектною документацією не враховані в повному обсязі роботи які необхідні для будівництва підпірних стін ПС-1,2,3 а саме:
- Демонтаж верхньої існуючої підпірної стіни – 157,0 м3;
- Демонтаж нижньої існуючої підпірної стіни – 69,23 м3;
- Влаштування стіни огородження -9,7 м3;
- Водовідвідний лотік № 1,2,3 ( збірно-монолітні);
Тому замовником було внесено зміни до завдання на проектування та укладено договір з ТОВ «Основа» на виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації. Виконано коригування проектно–кошторисної документації із внесенням не передбачених обсягів робіт по демонтажу верхньої та нижньої існуючої підпірної стіни, влаштування стіни огородження, водовідвідний лотік № 1,2,3 ( збірно-монолітні).
Отримано експертний звіт № 2810-4299-17/УЕБ від 29.11.2017 року.
Враховуючи те, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, керуючись п. 6 ч. 2 ст. 35 та ст. 12 Закону в наявності є усі підстави для проведення переговорної процедури для укладення договору.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1. Звіт № № 173804-3 від 23.11.2015 року про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації.
2. Експертний звіт №28-0207-15-А від 30.07.2015 року.
3. Експертний звіт № 2810-4299-17/УЕБ від 29.11.2017 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2017 17:40
Оскарження наміру укласти договір: 26 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності):[ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, відповідно до скоригованої проектної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: схил Совської балки біля вул. Пнтра Радченка у Солом’янському районі м. Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Протиаварійні роботи із укріплення зсувонебезпечного схилу Совської балки біля вул. Петра Радченка у Солом’янському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, Київська область, Київ, схил Совської балки біля вул. Пнтра Радченка у Солом’янському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

15 грудня 2017 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Основа»
#13669489
Переможець 2 205 479,64
UAH з ПДВ
15 грудня 2017 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2017 17:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Основа»
#13669489
2 205 479,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 16:35
Додаткова угода № 7 від 17.12.2018 до договору № 28-КТ від 27.12.2017.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 15:36
Додаткова угода № 6 від 27.09.2018 до договору № 28-КТ від 27.12.2017.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 15:35
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 15:30
Додаткова угода №5 від 15.08.2018 до дог 28-КТ вул. Петра Радченка.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2018 08:53
Додаткова угода№4 від 29.05.18 до дог_ру № 28-КТ від 27.12.17.pdf зміни до договору
30 травня 2018 08:51
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2018 11:29
додаткова угода 3 до договору 28-кт віди 27.12.2017.pdf зміни до договору
03 березня 2018 11:27
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2018 17:48
додаткова угода 2 до договору 28-кт від 27.12.2017.pdf зміни до договору
27 лютого 2018 17:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 17:50
Додаткова угода № 1 Радченка.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 17:50
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 20:05
Договір підряду 28-КТ від 27.12.2017.pdf укладений
27 грудня 2017 20:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням бюджетного періоду у 2017 році в порядку та на умовах визначених цим Договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, та викласти їх у наступній редакції: «4.6. Прийомка та оплата робіт у обсязі 2 205 479,64 грн. (два мільйони двісті п’ять тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 64 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 367 579,94 (триста шістдесят сім тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять грн. 94 коп.) буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. 2. Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який являється невід’ємною його частиною. Усі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Прийомка та оплата робіт у обсязі 236 000,00 грн. (двісті тридцять шість тисяч грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 39 333, 33 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. Прийомка та оплата робіт у обсязі 1 969 479, 64 грн. (один мільйон дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 64 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 328 246, 61 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2019 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. 2. Внести зміни в розділ 17 «Інші умови договору» та викласти підпункт 17.2. в наступній редакції: «17.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2019 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 3. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» 01601, м.Київ, вул. В.Житомирська,15-А р/р 35449107081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві, Код банку 820019 ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор ________________ /Я.В. Мусієнко/ 4. Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який являється невід’ємною його частиною. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти.
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-кт
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Прийомка та оплата робіт у обсязі 1 131 382,73 грн. (один мільйон сто тридцять одна тисяча триста вісімдесят дві грн. 73 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 188 563, 79 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з яких виконано та сплачено у поточному році в обсязі 235 859,94 грн. (двісті тридцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 94 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 39 309,99 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 1 074 096, 91 грн. (один мільйон сімдесят чотири тисячі дев’яносто шість грн. 91 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 179 016, 15 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2019 році після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника. 2. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 18 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору, виклавши реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» 01601, м.Київ, вул. В.Житомирська,15-А р/р 35449163081629 в ГУ ДКСУ у м.Києві, Код банку 820019 ЄДРПОУ 37932233 ІПН № 379322326594 Свідоцтво ПДВ №200106459 тел. (044) 235-71-05 Директор ________________ /Я.В. Мусієнко/ 3. Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який являється невід’ємною його частиною. 4. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 5. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток №2 - Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Прийомка та оплата робіт у обсязі 2 205 479,64 грн. (два мільйони двісті п’ять тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 367 579,94 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з яких виконано та сплачено у поточному році в обсязі 235 859,94 грн. (двісті тридцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять грн. 94 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 39 309,99 грн. 2. Внести зміни в розділ 17 «Інші умови договору» та викласти підпункт 17.2. в наступній редакції: «17.2. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2018 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 3. Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який являється невід’ємною його частиною. 4. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 5. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток №2 - Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 4 «Порядок розрахунків» Договору, виклавши п. 4.6. Договору в такій редакції: «4.6. Прийомка та оплата робіт у обсязі 2 156 151,15 грн. (два мільйони сто п’ятдесят шість тисяч сто п’ятдесят одна грн. 15 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 359 358,53 грн., буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу України у 2018 році і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з яких виконано та сплачено у поточному році в обсязі 1 831 020,70 грн. (один мільйон вісімсот тридцять одна тисяча двадцять грн. 70 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 305 170,12 грн. Прийомка та оплата робіт у обсязі 49 328,49 грн. (сорок дев’ять тисяч триста двадцять вісім грн. 49 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 8 221,42 грн. буде здійснено відповідно до вимог ст. 48,49 Бюджетного кодексу після затвердження бюджетних призначень і надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.» 2. Сторони домовились внести зміни до додатку №2 – «Календарний план виконання робіт» до Договору, який являється невід’ємною його частиною. 3. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток №2 - Календарний план виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: 1. Внести зміни в Розділ 3 "Договірна ціна"; 2. Внести зміни в Розділ 4 "Порядок розрахунків"; 3. Внести зміни до додатків до Договору (Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3).
Номер договору про закупівлю: 28-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 831 020,70
UAH