Технічне переоснащення внутрішньоплощадкових електричних мереж дотискувальної компресорної станції "Угерсько" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
90 750 610,00 UAH
UA-2017-12-15-000124-b fa90bc5077ae45df8b7d882045708473
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "УМГ "ЛЬВІВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 25560823
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул.І.Рубчака,3, м.Львів
Контактна особа: Дмитришин Наталія Вікторівна
(032) 234-93-65
dmitrishin-nv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2018 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2018 17:30
Початок аукціону: 12 лютого 2018 14:36
Очікувана вартість: 90 750 610,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 378 127,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 453 753,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Технічне переоснащення внутрішньоплощадкових електричних мереж дотискувальної компресорної станції "Угерсько" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення внутрішньоплощадкових електричних мереж дотискувальної компресорної станції "Угерсько
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунок вартості
Дата подання: 16 січня 2018 11:49
Дата відповіді: 18 січня 2018 09:04
Учасник зобов’язаний включити до договірної ціни кошти на покриття власних ризиків, пов’язаних з виконанням робіт (1.5% від вартості робіт по гл. 1-9 ), які будуть використані в разі виникнення у процесі будівництва не передбачених проектом додаткових робіт. Цей пункт є обов’язковим для включення в ДЦ?
Відповідь: До очікуваної вартості закупівлі при розрахунку були включені кошти на покриття ризиків підрядника, пов’язаних з виконанням робіт в розмірі 1.5% від вартості по гл. 1-9. Згідно чинних нормативних документів, ці кошти є лімітом на покриття додаткових витрат, що виникають в процесі будівництва. Саме тому кошти на покриття ризиків підрядника є обов’язковими для включення в ДЦ та ЗКР окремим рядком.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 січня 2018 13:23
Дата відповіді: 19 січня 2018 13:54
1) Згідно п.1.2.2 Додатку ІІ надаються : 1.2.2. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт (наданні послуг), а саме: - копії наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника та/або копії трудової (цивільно-правової) угоди із працівником; - копії трудової книжки працівника або копії сторінок з трудової книжки працівника (першої сторінки та сторінки(-ок) з даними про останнє місце його роботи) Чи потрібні копії трудових книжок працівників, що працюють по трудовій угоді оскільки вони не надають працедавцю трудові книжк
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит щодо виконання умови п.1.2.2 Додатку ІІ до докуметації закупівлі, повідомляємо наступне: для підтвердження трудових відносин з Учасником працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт (наданні послуг) та працюють по трудовій угоді, достатнім буде надання копії трудової угоди.
Кваліфікація
Дата подання: 17 січня 2018 14:11
Дата відповіді: 26 січня 2018 12:35
Якщо працівник працює по сумісництву (не основне місце роботи), які документи, що підтверджують трудові відносини необхідно надати?
Відповідь: Доброго дня! Частиною 2 ст.21 КЗпП України передбачено право працівнику укладати трудовий договір на одному чи одночасно на декількох підприємствах (договори про роботу за сумісництвом). Сумісництво визначається як виконання працівником, крім основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж чи на іншому підприємстві. Таким чином у випадку сумісництва, з врахуванням вимог тендерної документації, необхідно надати копію трудової книжки та договір про роботу за сумісництвом.
Технічні вимоги
Дата подання: 20 січня 2018 13:31
Дата відповіді: 24 січня 2018 12:32
Доброго дня! В Додатку №1 Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики є посилання на щитове обладнання. Є у Вас можливість надання Учаснику для розрахунку пропозиції схем та креслень щитового обладнання по проекту. Від цього залежить його вартістні показники. Дякую!
Відповідь: У технічній частині додатку І до документації закупівлі «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» наведена інформація із описом та характеристиками предмета закупівлі, а також складена на основі кошторисної документації відомість необхідних для реалізації проекту обсягів робіт (включаючи перелік обладнання).
Представники організацій - учасників можуть ознайомитись із кресленнями та схемами, які є частиною проектної документацієї за умови письмового погодження керівництва філії УМГ “ЛЬВІВТРАНСГАЗ”. Ознайомлення з документами проводиться у приміщенні апарату управління УМГ “ЛЬВІВТРАНСГАЗ” за адресою м. Львів, вул. Рубчака, 3; без можливості копіювання або фотографування документів.
Звертаємо Вашу увагу, що у приміщенні апарату управління діє перепускна система, тому для допуску представникові організації – учасника необхідно мати лист-звернення на фірмовому бланку та документи, що підтверджують особу.
Технічні вимоги
Дата подання: 26 січня 2018 14:41
Дата відповіді: 31 січня 2018 16:12
Згідно підпункту 3 пункту 2 Ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні, якісні та кількісні характеристики закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинная містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функіональних характеристик предмета закупівлі. Виходячи з вищезазначеного Додаток №1 "Технічні вимоги, якісні та кількісні характристики" повинен мати основні характеристики невід'ємної частини закупівлі як щитове обладнання, а саме у разі потреби плани, креслення. Посилання щодо ознайомлення із кресленнями та схемами основного обладнання за умови письмого погодження керівництва філії УМГ "Львівтрансгаз" є порушенням цієї статті. Ця інформація повинна бути надана у складі тендерної документації, яка доспупна всім учасникам тендерної процедури, тому просимо надати необхідну інформацію щодо характеристик основного щитового обладнання, а саме креслення його та схематичне зображення у складі тендерної документації для загального доступу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Можливість та спосіб надати інформацію щодо характеристик основного щитового обладнання, а саме креслення та схематичне зображення у складі тендерної документації вивчається технічними спеціалістами Замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ" 90 650 703,38
UAH з ПДВ
90 196 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" 90 748 799,23
UAH з ПДВ
90 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 16:15
Корупція реєстр.pdf
05 березня 2018 16:15
Питальник.pdf
05 березня 2018 16:15
Корупція директор.pdf
05 березня 2018 16:15
Довідка_МВС.pdf
05 березня 2018 16:15
Довідка_ДПІ.pdf
13 лютого 2018 14:14
Пропозиція.pdf
09 лютого 2018 14:12
Щодо Ф3.pdf
09 лютого 2018 14:12
Щодо субпідрядників.pdf
09 лютого 2018 14:12
Щодо ст.17.pdf
09 лютого 2018 14:12
Щодо санкцій.pdf
09 лютого 2018 14:12
Щодо відповідності.pdf
09 лютого 2018 14:12
Щодо балансу.pdf
09 лютого 2018 14:12
Трудові книжки ч.2.pdf
09 лютого 2018 14:12
Трудові книжки ч.1.pdf
09 лютого 2018 14:12
Трудові договори.pdf
09 лютого 2018 14:12
Тех_вимоги.pdf
09 лютого 2018 14:12
Статут.pdf
09 лютого 2018 14:12
Сертифікат проектанта.pdf
09 лютого 2018 14:12
Протоколи ОП.pdf
09 лютого 2018 14:12
Пропозиція.pdf
09 лютого 2018 14:12
Проект_договору.pdf
09 лютого 2018 14:12
Паспорт_директор.pdf
09 лютого 2018 14:12
Оренда.pdf
09 лютого 2018 14:12
Накази працівники.pdf
09 лютого 2018 14:12
Мат_техн_база.pdf
09 лютого 2018 14:12
Ліцензія_дозвіл.pdf
09 лютого 2018 14:12
Кошторис.pdf
09 лютого 2018 14:12
Довідки банк.pdf
09 лютого 2018 14:12
Довідка працівники.pdf
09 лютого 2018 14:12
Довідка аналоги.pdf
09 лютого 2018 14:12
Дилер щитове.PDF
09 лютого 2018 14:12
Дилер газогенератор.pdf
09 лютого 2018 14:12
Витяг_ПДВ.pdf
09 лютого 2018 14:12
Банк.гарантія.rar
09 лютого 2018 14:12
Баланси.pdf
09 лютого 2018 14:12
Аналог.договір3.pdf
09 лютого 2018 14:12
Аналог.договір2.pdf
09 лютого 2018 14:12
Аналог.договір1.pdf
09 лютого 2018 14:12
1ДФ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"
#39139346
Переможець 90 196 950,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 09:15

Документи

01 березня 2018 09:15
sign.p7s
01 березня 2018 09:15
Протокол розгляду 382-2.pdf
19 лютого 2018 17:08
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ "ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ"
#39139346
90 196 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 09:15
sign.p7s
01 березня 2018 09:15
Протокол розгляду 382-2.pdf
19 лютого 2018 17:08
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 березня 2018 15:50
Договір.pdf укладений
22 березня 2018 15:50
sign.p7s зміни до договору
16 жовтня 2019 11:40
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:40
sign.p7s зміни до договору
19 березня 2019 14:56
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2019 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт та дії договору
Номер договору про закупівлю: 1803000485
Договір:
Номер додаткової угоди: 1803000485
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми договору, покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1803000485
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку