Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля
Очікувана вартість
544 000,00 UAH
UA-2017-12-15-000002-c ● 38adf913115e4d89847c36c299ceeded
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Каховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146707 |
Вебсайт: | http://osvitakakhovky.ks.ua |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Луначарського, 6-А |
Контактна особа: |
Семененко Ольга Олександрівна +380553621286 02146707@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2017 00:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2017 00:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2018 00:32 |
Початок аукціону: | 03 січня 2018 12:54 |
Очікувана вартість: | 544 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Загальноосвітні школи та дошкільні навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2017 00:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2017 00:27 |
Додаток 5.docx | |
15 грудня 2017 00:27 |
Додаток4.docx | |
15 грудня 2017 00:27 |
Додаток3.docx | |
15 грудня 2017 00:27 |
Додаток2.docx | |
15 грудня 2017 00:27 |
Додаток 1.docx | |
15 грудня 2017 00:27 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-15-000002-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 11 січня 2018 12:28
Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури ФОП Романенко О.В.
Шановний замовник. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чому ви визначаєте переможцем учасника ФОП Романенко О.В. тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1). Умовами тендерної документації необхідно було надати «Санітарні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).» Учасником ФОП Романенко О.В. надано «Лист щодо наявності працівників, що будуть залучатись до поставки товару», у якому зазначено наявність 2 водіїв залучених згідно договору про надання послуг з постачання товарів та вказане про те, що ФОП Романенко О.В. здійснює підприємницьку діяльність особисто, без залучення найманих працівників. Згідно наданого «Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для доставки товару» ФОП Романенко О.В. повідомляє про наявність оптового складу для зберігання товару, площею 50 кв.м.
Таким чином обов’язки комірника, якій виконує приймання товару, (у тому числі за якістю та кількістю) від постачальників, зберігання та видачу товару зі вищевказаного складу ФОП Романенко О.В. здійснює особисто та відповідно до розділу 3 «ПЕРЕЛІКу професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам» затвердженому Постановою Кабінету міністрів України від 23.05.2001р. № 559 повинен проходить обов'язковий профілактичний медичний огляд (як особа, що має контакт з продукцією, яка зберігається та реалізується) та мати особисту медичну книжку, яку відповідно до умов тендерної документації повинен був надати (із своєчасним проходженням медогляду).
Вказані факти свідчать про необґрунтованість визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ФОП Романенко О.В.
Просимо привести закупівлю у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1). Умовами тендерної документації необхідно було надати «Санітарні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).» Учасником ФОП Романенко О.В. надано «Лист щодо наявності працівників, що будуть залучатись до поставки товару», у якому зазначено наявність 2 водіїв залучених згідно договору про надання послуг з постачання товарів та вказане про те, що ФОП Романенко О.В. здійснює підприємницьку діяльність особисто, без залучення найманих працівників. Згідно наданого «Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для доставки товару» ФОП Романенко О.В. повідомляє про наявність оптового складу для зберігання товару, площею 50 кв.м.
Таким чином обов’язки комірника, якій виконує приймання товару, (у тому числі за якістю та кількістю) від постачальників, зберігання та видачу товару зі вищевказаного складу ФОП Романенко О.В. здійснює особисто та відповідно до розділу 3 «ПЕРЕЛІКу професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам» затвердженому Постановою Кабінету міністрів України від 23.05.2001р. № 559 повинен проходить обов'язковий профілактичний медичний огляд (як особа, що має контакт з продукцією, яка зберігається та реалізується) та мати особисту медичну книжку, яку відповідно до умов тендерної документації повинен був надати (із своєчасним проходженням медогляду).
Вказані факти свідчать про необґрунтованість визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ФОП Романенко О.В.
Просимо привести закупівлю у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2018 17:23
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі її використання), в якому зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору» та санітарні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо)».
Умова надання листа в довільній формі передбачає відсутність встановлення будь-яких вимог щодо змісту та форми подання даних листів, окрім зазначення наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору. Тому замовник має право розглядати та приймати рішення про відповідність чи невідповідність умовам тендерної документації лише ту надану інформацію, яка зазначена учасниками у даних листах/довідках.
Учасником ФОП Романенко О.В. у складі тендерної пропозиції було надано «Довідку щодо наявності працівників, що будуть залучатись до поставки товару», де вказано, що працівниками, які будуть задіяні до постачання харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, до замовника є водії, а саме: Єрохін Владислав Вікторович та Новіков Артем Вікторович, та медичні книжки зі своєчасним проходження медичного огляду даними особами».
Умова, встановлена у тендерній документації, щодо надання інформації САМЕ ПРО ПРАЦІВНИКІВ, які мають досвід та БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ та надання медичних книжок на даних осіб виконана фізичною особою – підприємцем Романенко О.В. у повному обсязі. Тендерною документацією не встановлено умови, щодо надання медичних книжок учасників та/або посадових осіб учасників процедури закупівлі. Інформація, зазначена ФОП Чередниченко М.В. про те, що Романенко О.В. є комірником є припущенням, перевірка достовірності якого не входить до компетенції тендерного комітету.
Умова надання листа в довільній формі передбачає відсутність встановлення будь-яких вимог щодо змісту та форми подання даних листів, окрім зазначення наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору. Тому замовник має право розглядати та приймати рішення про відповідність чи невідповідність умовам тендерної документації лише ту надану інформацію, яка зазначена учасниками у даних листах/довідках.
Учасником ФОП Романенко О.В. у складі тендерної пропозиції було надано «Довідку щодо наявності працівників, що будуть залучатись до поставки товару», де вказано, що працівниками, які будуть задіяні до постачання харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, до замовника є водії, а саме: Єрохін Владислав Вікторович та Новіков Артем Вікторович, та медичні книжки зі своєчасним проходження медичного огляду даними особами».
Умова, встановлена у тендерній документації, щодо надання інформації САМЕ ПРО ПРАЦІВНИКІВ, які мають досвід та БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ та надання медичних книжок на даних осіб виконана фізичною особою – підприємцем Романенко О.В. у повному обсязі. Тендерною документацією не встановлено умови, щодо надання медичних книжок учасників та/або посадових осіб учасників процедури закупівлі. Інформація, зазначена ФОП Чередниченко М.В. про те, що Романенко О.В. є комірником є припущенням, перевірка достовірності якого не входить до компетенції тендерного комітету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2018 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Романенко Олександр Вікторович |
292 400,00
UAH з ПДВ
|
292 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коваль Оксана Володимирівна |
348 160,00
UAH з ПДВ
|
348 160,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович |
522 720,00
UAH з ПДВ
|
522 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале Приватне Підприємство "Ритм" |
534 400,00
UAH з ПДВ
|
534 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Романенко Олександр Вікторович #2926815416 |
Переможець |
292 400,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2018 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 11:21
|
зменшення.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2018 14:18
|
зміна назви.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2018 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2018 10:00
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
02 березня 2018 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2018 10:55
|
договір | укладений |
19 січня 2018 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за 1 кг картоплі на 7% відповідно до коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна найменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |