Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництвj сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель).
Очікувана вартість
39 664 810,24 UAH
UA-2017-12-14-003666-b af531970ca904db1bcc675e5ba70c3d8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час оголошення переговорної процедури закупівлі Оголошення №UA-2017-07-19-001028-a відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» на процедуру закупівлі було винесено не весь об’єм робіт, так як паспорт бюджетної програми не передбачав достатнього фінансування на виконання повного об’єму робіт відповідно до бюджетної програми за КПКВК ДБ 2301810 «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», проте в грудні місяці 2017 року передбачається зміна паспорту бюджетної програми та виділення додаткових асигнувань на 2017 рік, відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 2401-04/38322-07 від 28.11.2016 року наданого ДП «Укрмедпроектбуд» замовник може розпочати процедуру закупівлі товарів, робіт та послуг керуючись очікуваною вартістю предмета закупівлі, проте передбачити умови виникнення договірних зобов’язань у випадку наявності реального фінансування, а тому під час проведення переговорів було зазначено, що укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Про, що Представник від ТОВ «Ріола - Модуль ЛТД» надав погодження.
Проводячи переговорну процедуру згідно Пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що вона застосовується, зокрема, за потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Так, 06.12.2016 року була скликана Науково-технічна рада ДП «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» під головуванням кандидата технічних наук, професора Кривошеєва П. І., де зокрема, було розглянуто питання уникнення ризику несумісності виконання робіт, пов’язаних з тими, що наразі виконуються генеральним підрядником будівництва – Товариством з обмеженою відповідальністю «Ріола-Модуль ЛТД» за договором № 2016/1 від 15.08.2016 року.
Згідно з Протоколом Науково-технічної ради від 06.12.2016 року було вирішено:
- Розроблений проект «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі міста Києва», з поділом на пускові комплекси» схвалити.
- Відзначити технологічність проектних рішень стосовно застосованих принципів поділу на пускові комплекси, в першу чергу інженерних систем, та застосування новітніх технологій в медичному та інженерному обладнанні проекту будівництва НДСЛ «Охматдит».
- З метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, а також для забезпечення завершення будівельно-монтажних робіт по першому пусковому комплексу проекту будівництва НДСЛ «Охматдит» у встановлені терміни замовнику (Підприємству) було рекомендовано забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем – генеральним підрядником.
Крім того, замовнику будівництва (Підприємству) було рекомендовано для здійснення закупівлі додаткових робіт, необхідних для завершення будівництва першого пускового комплексу НДСЛ «Охматдит» застосувати переговорну процедуру закупівлі (п. 2 пп.3 та 5. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переговорна процедура застосовується, зокрема, за потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Отже, в разі виникнення ситуації, коли зміна виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє замовникові провести переговорну процедуру закупівлі.
Наразі при виконанні будівельно-монтажних робіт генеральним підрядником будівництва – ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» за договором № 2016/1 від 15.08.2016 року, беручи до уваги, що 25.04.2017 року було отримано позитивний експертний звіт №00-1854-16/ЦБ щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (коригування в частині поділу на пускові комплекси), виникає потреба в проведенні додаткових робіт, а саме:
• першочергові роботи для завершення будівельно-монтажних робіт та монтаж обладнання для запуску першого пускового комплексу з електроосвітлення та електрообладнання, внутрішні сантехнічні роботи систем водопостачання та каналізації, система опалення, кондиціонування та вентиляції, монтаж фанкойлів, припливних установок, кондиціонерів та вентиляторів (в тому числі поставка обладнання), загальнобудівельні роботи (прорізи, опоряджувальні роботи, рентгенозахист приміщень, улаштування поручнів, навісу, покрівлі, примикань, форкамер, підлоги, улаштування м/к для, додаткові оздоблювальні роботи та ін.), улаштування лабораторних приміщень.
• зовнішні мережі водопроводу та каналізації, вхідна група Блок Е, придбання устаткування для електроосвітлення, вентиляції та кондиціювання
• Слабкострумові мережі (система екстреного виклику медичного персоналу, ЦОД (Центр обробки даних), система автоматизації та диспетчеризації протипожежних систем та систем ОВіК, структурована кабельна система, система контролю доступу та охоронної сигналізації, система телефонії, система відеонагляду, система часофікації, система аудіо-візуального комплексу, система локально обчислювальної мережі, програмне забезпечення
• Оздоблення фасадів (завершення вентильованого та елементного фасаду, улаштування парапетів та примикань)
• Монтаж системи холодозабезпечення (в тому числі поставка обладнання).
• Монтаж системи холодозабезпечення (в тому числі поставка обладнання).
Враховуючи наведене вище, Підприємство звернулося до Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» Лист № 290/05-17 від 25.05.2017 року з проханням скликати Науково-технічну Раду для розгляду питання можливості здійснення додаткових закупівель в того самого постачальника з врахуванням пункту 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У відповідь на звернення № 290/05-17 від 25.05.2017 року від Державного підприємства «Науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» надійшла наступна відповідь №100-1054 від 31.05.2017 року :
«Відповідно до Вашого звернення від 25.05.2017 № 290/05-17» Державне підприємство «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» інформує, що у грудні 2016 року на засіданні Науково-технічної ради Державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій розглядалося питання реалізації проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола. 28/1 Шевченківському районі міста Києва з поділом на пускові комплекси» (див. рішення НТР ДП НДІБК - виписка з протоколу № 8 від 06 грудня 2016 року) у тому числі щодо забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів при завершенні будівельно-монтажних робіт по першому пусковому комплексу проекту будівництва НДСЛ «Охматдит».
При цьому просимо врахувати, що нашою організацією було виконано коригування проектно-кошторисної документації проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» по вул. Чорновола. 28/1 у Шевченківському районі міста Києва» з поділом на пускові комплекси» та пройдено з позитивним висновком державну будівельну експертизу ДП «Укрдержбудекспертиза». Даною проектно-кошторисною документацією чітко розділено роботи та обладнання, що відноситься до 1-гопускового комплексу. Тому при виконанні запитаних в листі ДП «Укрмедпроектбуд» вих. № 842/1/12-17 від 11.12.2017 року робіт слід також дотримуватися забезпечення сумісності робіт, технологій, обладнання та матеріалів з наявними змонтованими системами та обладнанням, що досягається при виконанні робіт одним виконавцем.
В іншому випадку це може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням».
Таким чином, Голова тендерного комітету, Боруховський Б.В.. керуючись пунктом 5 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» запропонував проголосувати за прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівлі робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель) за очікуваною вартістю, поданою членом тендерного комітету Олійник І.В. в сумі 39 664 810,24 грн. з ПДВ та з переліком робіт:
1. Загальнобудівельні роботи (монтаж металоконструкцій, оздоблювальні роботи)
2. Ренгенозахист приміщень.
3. Вогнезахист конструкцій.
4. Оздоблення фасаду.
5. Внутрішні сантехнічні роботи систем водопостачання та каналізації.
6. Улаштування системи ОВіК.
7. Системи пожежогасіння.
8. Слабострумні мережі.
9. Система блискавко-захисту.
10. Антикригова система.
11. Пусконалагоджувальні роботи ліфтів та ін..
визначеними відповідно до ДСТУ БД.1.1-1. 2013 та запросити до переговорів генерального підрядника, який вже виконує будівельні роботи за договором генерального підряду 2016/1 від 15.08.2016 року, так як додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання, при тому що залучення додаткового підрядника також спричинить додаткові витрати, втрату гарантійних зобов’язань, а також зважаючи на сезонність проведення будівельних робіт:
Замовник керуючись пунктом 5 статті 35 Закону вирішив запросити до переговорів генерального підрядника, який вже виконує будівельні роботи за договором генерального підряду 2016/1 від 15.08.2016 року, так як додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором, з метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаний з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечити сумісність технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнання, при тому що залучення додаткового підрядника також спричинить додаткові витрати, втрату гарантійних зобов’язань, а також зважаючи на сезонність проведення будівельних робіт, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити терміново.
Під час здійснення переговорів між ДП «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» було погоджено Договірну ціну та локальні кошториси оформлені та сформовані у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1.2013, які обґрунтовують дану ціну (очікувану вартість предмета закупівлі). Так як генеральний підрядник не одноразово підтверджував свої кваліфікаційні можливості при проведенні відкритих торгів, за результатами яких було укладено Договір 2016/1 від 15.08.2016 року та при проведенні переговорних процедур Договір №2016/2 від 30.10.2016 року, Договір №2016/7 від 26.12.2016 року та 2017/3 від 22.08.2017 року, проте згідно статті 35 Закону при проведені переговорів, а це є нова окрема процедура закупівлі, генеральним підрядником було вкотре надано всі необхідні документи передбачені статтею 16 Закону, які вимагалися Замовником відповідним листом запрошення, та підтверджено кваліфікаційні можливості підприємства.
Погодивши всі умови здійснення переговорної процедури закупівлі Протоколом переговорів №217 від 12.12.2017 року було прийнято рішення про прийняття рішення щодо здійснення закупівлі додаткових будівельних робіт з «Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель) в обсягах та за цінами визначеними в Локальних кошторисах та Договірній ціні.
Тому, тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 18:48
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

«Будівництвj сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.-2013 (в т.ч. поставка та монтаж обладнання) (Код ДК-021-2015: 45210000-2 (Будівництво будівель).
Потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними товарами роботами , та як заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
578 роботи
Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

14 грудня 2017 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
Переможець 39 664 810,24
UAH з ПДВ
14 грудня 2017 18:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2017 18:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
39 664 810,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 13:02
Зміна до договору реквізити від 10.02.2020.docx зміни до договору
10 лютого 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:28
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
24 грудня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 15:12
Внесення змін до договору.docx зміни до договору
01 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:03
Внесення змін до договору.docx зміни до договору
10 червня 2019 15:02
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 14:47
Обгрунтування внесення змін до договору роботи.docx зміни до договору
23 квітня 2019 14:46
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:17
Продовження виконання робіт.docx зміни до договору
19 грудня 2018 12:16
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 12:25
Документ змін_ Продовження договору до 21.12.2018.docx зміни до договору
27 квітня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:49
Документ змін.docx зміни до договору
29 грудня 2017 09:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 17:18
Дг №2017-52 від 28.12.2017 р..pdf укладений
28 грудня 2017 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі частини першої статті 651 Цивільного Кодексу України та пункту 17.1 Договору Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору. 1.1. Змінити пункт 6.3. Договору, виклавши його в наступній редакції: «6.3. Закінчення виконання Робіт: будівельно-монтажні роботи - до 01.05.2018, проте в будь-якому випадку до повного їх виконання, поставка обладнання – до 01.05.2018, проте в будь-якому випадку до належного виконання Договору. Обладнання (устаткування), що підлягатиме постачанню за цим Договором до передачі Замовникові зберігається Генпідрядником без додаткової оплати». 1.2. Змінити пункт 19.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір набирає чинності після його підписання повноважними представниками та скріплення печатками Сторін і діє до 01.05.2018 року, проте в будь-якому випадку до повного та належного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору. 1.3. Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 1753 від 28.12.2017 року змінити пункт 5.6. Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.6. Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі до 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та до 100% від вартості обладнання. Попередня оплата за Договором може бути здійснена відповідно до належним чином оформленого рішення уповноваженого органу, якщо таке рішення є необхідним згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит». Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу на виконання будівельно-монтажних робіт (проте в будь-якому випадку до закінчення виконання Робіт за Договором) та протягом десяти календарних місяців після одержання авансу на придбання обладнання (проте в будь-якому випадку до виконання Договору) та підтвердити його використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню строку (терміну) невикористані суми авансу підлягають поверненню Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання наданого авансу Замовником відповідно до запитів Замовника. Строки виконання зобов’язань Генпідрядника за цим Договором, в тому числі (але не виключно) строки виконання Робіт, початок Робіт тощо не можуть збільшуватися при відсутності авансування 1.4. Змінити Додаток № 2 до Договору – Календарний графік виконання робіт, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди. 1.5. Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України № 1630 від 19.12.2017 року змінити Додаток № 3 до Договору – План фінансування будівництва, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 2 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди 2. Всі інші умови Договору, що не змінені/не доповнені цією Угодою, залишаються дійсними та обов’язковими для Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017\52-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договорy на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт по договору, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 21.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 01.05.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження строку дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт та поставку обладнання, то дані зміни пов’язані з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт договору, тому виникла необхідність продовження строку дії договору до 01.10.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Потрібно внести зміни до договору, а саме: Внесення змін до реквізитів генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», зміна казначейського рахунку. Вище перелічені зміни стосуються сторонніх показників в договорі
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору №2017/52 від 28.12.2017 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» та продовжити терміну дії договору відповідно до частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», так, зміни пов’язані з коригуванням проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність внесення змін до договору та продовжити строк виконання робіт до 20.12.2019 року, а дію договору до 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору пов’язано з коригуванням проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність внесення змін до договору та продовжити строк виконання робіт та строк договору до 01.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до Договору в зв’язку зі зміною розрахункового рахунку на ІBAN відповідно до постанов Національного Банку України № 162 від 28 грудня 2018 року та № 41 від 22 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/52
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2017 — 01 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 39 664 810,24
UAH (в тому числі ПДВ 6 610 801,71 UAH)