Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Очікувана вартість
2 067 288,00 UAH
UA-2017-12-14-003634-b a0a785a46ecc4c3d998a28070c75d594
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горобець Юрій Миколайович

+380569192382 larikot@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО «Котовський навчально-реабілітаційний центр» ДОР»
Код ЄДРПОУ: 23078513
Місцезнаходження: 51112, Україна , Дніпропетровська обл., Магдалинівський район село Котовка, вул. Садова, 2
Контактна особа: Горобець Юрій Миколайович
+380569192382
larikot@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2017 18:24
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2018 18:24
Початок аукціону: 03 січня 2018 13:21
Очікувана вартість: 2 067 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 336,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 осіб
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Котовка, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2017 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2017 11:13
ТД Послуги гарячого харчування ЗІ ЗМІНАМИ.doc
23 грудня 2017 11:13
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ змін до тендерної документації.doc
23 грудня 2017 11:13
Додаток 5 зі змінами.docx
23 грудня 2017 11:13
Додаток 1 зі змінами.docx
14 грудня 2017 18:19
ТД Послуги гарячого харчування 2.doc
14 грудня 2017 18:19
Додаток 8.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 7.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 6.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 5.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 4.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 3.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 2.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 1.docx
23 грудня 2017 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2017 11:13
ТД Послуги гарячого харчування ЗІ ЗМІНАМИ.doc
23 грудня 2017 11:13
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ змін до тендерної документації.doc
23 грудня 2017 11:13
Додаток 5 зі змінами.docx
23 грудня 2017 11:13
Додаток 1 зі змінами.docx
14 грудня 2017 18:19
ТД Послуги гарячого харчування 2.doc
14 грудня 2017 18:19
Додаток 8.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 7.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 6.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 5.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 4.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 3.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 2.docx
14 грудня 2017 18:19
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК 2 066 719,90
UAH з ПДВ
2 066 719,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА 2 067 041,80
UAH з ПДВ
2 067 041,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 17:17
витяг.PDF
29 грудня 2017 16:22
пропоз. к.PDF
29 грудня 2017 16:22
калькул.к.PDF
29 грудня 2017 16:22
проект договору К.PDF
29 грудня 2017 16:22
тех.завдання К.PDF
29 грудня 2017 16:22
Довідка зах.довкілля.PDF
29 грудня 2017 16:22
СТ-17.PDF
29 грудня 2017 16:22
Додаток 6.rar
29 грудня 2017 16:22
Додаток 3_3.rar
29 грудня 2017 16:22
Додаток 3_2.rar
29 грудня 2017 16:22
Додаток 3_1.rar

Публічні документи

02 січня 2018 15:23
пропозиція КП.PDF
02 січня 2018 15:23
калькуляция КП.PDF
02 січня 2018 15:23
проект дог.КП.PDF
02 січня 2018 15:23
тех.хар КП.PDF
02 січня 2018 15:23
дод_5_захист довкілля.PDF
02 січня 2018 15:23
дод_3_ст.17.PDF
02 січня 2018 15:23
дод.3.rar
02 січня 2018 15:23
дод.2_ч.3.rar
02 січня 2018 15:23
дод.2_ч.2.rar
02 січня 2018 15:23
дод.2_ч.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАВЕРНА СМАК

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
Переможець 2 066 719,90
UAH з ПДВ
09 січня 2018 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2018 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛАВЕРНА СМАК
#40375543
2 066 719,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:18
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 09:49
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 12:56
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 12:28
Електронний підпис укладений
26 січня 2018 15:04
Харчування.PDF зміни до договору
26 січня 2018 15:01
Електронний підпис укладений
25 січня 2018 11:40
Договір укладений
25 січня 2018 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторона 1 і Сторона 2 відповідно до пункту 4 (п.п.5) статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторона 1 та Сторона 2 дійшли згоди про внесення змін до договору № 12 від 25.01.2018 року 55510000-8 «Послуги їдалень, послуги гарячого харчування » в бік зменшення на суму, що складає 150575,20 гривень без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, у тому числі за одиницю товару. 2. Загальна вартість договору складає 1 916 144,70 гривень 2. Дана додаткова угода укладена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 3. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та діє до 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: №12
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторона 1 і Сторона 2 відповідно до пункту 4 (п.п.5) статті 36 Закону " Про здійснення державних закупівель" передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторона 1 та Сторона 2 дійшли згоди про внесення змін до договору № 12 від 25.01.2018 року 55510000-8 « Послуги їдалень » ( Послуги гарячого харчування ) в бік зменшення на суму, що складає 15000,00 гривень ( п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок ), без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, у тому числі за одиницю товару. Загальна ціна договору: 1901144,70 гривень ( один мільйон дев’ятсот одна тисяча сто сорок чотири гривень 70 копійок ).
Номер договору про закупівлю: №12
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторона 1 і Сторона 2 відповідно до пункту 4 (п.п.5) статті 36 Закону " Про здійснення державних закупівель" передбачає, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторона 1 та Сторона 2 дійшли згоди про внесення змін до договору № 12 від 25.01.2018 року 55510000-8 « Послуги їдалень » ( Послуги гарячого харчування ) в бік зменшення на суму, що складає 66638,17 гривень ( шістдесят шість тисяч шістсот тридцять вісім гривень 17 копійок ), без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, у тому числі за одиницю товару. Загальна сума договору: 1834506,53 гривень ( один мільйон вісімсот тридцять чотири тисячі п’ятсот шість гривень 53 копійки ).
Номер договору про закупівлю: №12
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 834 506,53
UAH з ПДВ