Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компь'ютерне обладнання
Очікувана вартість
15 304,00 UAH
UA-2017-12-14-003545-b 0cafa5a3be4940a987effcca652f576c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2017 19:00
Початок аукціону: 19 грудня 2017 14:28
Очікувана вартість: 15 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Приймання – передача здійснюється в присутності представника Постачальника з обов’язковою перевіркою комплектації і цілісності товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Компь'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, зазначено в оголошенні
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2017 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 17:56
Специфікація.xls
14 грудня 2017 17:56
Оголошення.docx
14 грудня 2017 17:56
купівля-продаж.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-14-003545-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 19 грудня 2017 17:35
Не справедливая дисквалификация участника
Здравствуйте,
Требуем что бы вы вернули нас на квалификацию, вы не правомерно нас дискалифицировали, т.к. я имею право в течение суток после аукциона предьявить заказчику ценновое предложения, я только что был на рассмотрении, т.е. до завтра до 17:00 я должен прикрепить предложение. Предложение готово.
Спасибо за понимание.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2017 10:30
Добрий день, відповідно до положень пункту 10.1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» учасник має право вносити зміни та уточнення до наданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. В оголошенні Замовником не прописано, що Учасникам надається можливість до завантажувати в електронну систему будь які документи (стосовно їх пропозиції) після закінчення аукціону.
Ваше прагнення було запевнити Замовника у великому досвіді свого товариства у сфері реалізації комп’ютерної техніки, але Замовником в оголошенні не зазначені будь які кваліфікаційні критерії передбачені статтею 16 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015 №922. В електронну систему Ви завантажили велику кількість файлів, яка взагалі не стосується нашого предмету закупівлі.
В оголошенні прописано, що пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Ваша пропозиція, взагалі не містить будь якої інформації щодо предмета закупівлі, а саме: системний блок (одна одиниця) та багатофункціональні пристрої (дві одиниці). Ви не дали Замовнику можливості побачити, що за товар ви запропонували, хоча аукціон уже завершений.
Договір з переможцем буде підписуватися тільки при наявності документів, що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.).
Дякуємо, запрошуємо приймати участь у наших закупівлях у наступному році. Бажаємо тільки перемог!
Номер вимоги: UA-2017-12-14-003545-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 19 грудня 2017 17:41
Не согласны с квалификацией
Здравствуйте,
Тем более у участника нет которого вы так быстро выбрали в победителя нет Сертификатов на системный блок, нет заключения СЭС, или у вас договоренность с этим частником?
Просьба ответить на вопрос.
Спасибо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2017 07:59

Добрий день, відповідно до положень пункту 10.1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» учасник має право вносити зміни та уточнення до наданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. В оголошенні Замовником не прописано, що Учасникам надається можливість до завантажувати в електронну систему будь які документи (стосовно їх пропозиції) після закінчення аукціону.
Ваше прагнення було запевнити Замовника у великому досвіді свого товариства у сфері реалізації комп’ютерної техніки, але Замовником в оголошенні не зазначені будь які кваліфікаційні критерії передбачені статтею 16 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015 №922. В електронну систему Ви завантажили велику кількість файлів, яка взагалі не стосується нашого предмету закупівлі.
В оголошенні прописано, що пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Ваша пропозиція, взагалі не містить будь якої інформації щодо предмета закупівлі, а саме: системний блок (одна одиниця) та багатофункціональні пристрої (дві одиниці). Ви не дали Замовнику можливості побачити, що за товар ви запропонували, хоча аукціон уже завершений.
Договір з переможцем буде підписуватися тільки при наявності документів, що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.).
Дякуємо, запрошуємо приймати участь у наших закупівлях у наступному році. Бажаємо тільки перемог!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-12-14-003545-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КомпаКом", Код ЄДРПОУ:40484701
Дата подання: 19 грудня 2017 17:46
Не согласны с квалификацией
В ценовом предложении участник не указал точной даты поставки, как вы требовали,
Значит участник должен быть дисквалифицирован,
просьба отнестись к нашим замечаниям уважительно и выполнить, иначе мы будем писать в высшие инстанции.
Спасибо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2017 10:29
Добрий день, відповідно до положень пункту 10.1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» учасник має право вносити зміни та уточнення до наданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. В оголошенні Замовником не прописано, що Учасникам надається можливість до завантажувати в електронну систему будь які документи (стосовно їх пропозиції) після закінчення аукціону.
Ваше прагнення було запевнити Замовника у великому досвіді свого товариства у сфері реалізації комп’ютерної техніки, але Замовником в оголошенні не зазначені будь які кваліфікаційні критерії передбачені статтею 16 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» від 25.12.2015 №922. В електронну систему Ви завантажили велику кількість файлів, яка взагалі не стосується нашого предмету закупівлі.
В оголошенні прописано, що пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Ваша пропозиція, взагалі не містить будь якої інформації щодо предмета закупівлі, а саме: системний блок (одна одиниця) та багатофункціональні пристрої (дві одиниці). Ви не дали Замовнику можливості побачити, що за товар ви запропонували, хоча аукціон уже завершений.
Договір з переможцем буде підписуватися тільки при наявності документів, що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.).
Дякуємо, запрошуємо приймати участь у наших закупівлях у наступному році. Бажаємо тільки перемог!
Номер вимоги: UA-2017-12-14-003545-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Меркулов Борис Олександрович, Код ЄДРПОУ:2556012994
Дата подання: 20 грудня 2017 12:25
Замовник або нічого не чув ані про процедуру, ані про принципи закупівель, або геть втратив сором.
Коли я побачив, що серед учасників дівчина із сусіднього з Павлоградом села та ще й із максимально можливою пропозицією, я зрозумів, що у мене обмаль шансів перемогти такого «сильного» конкурента. Адже попередній досвід участі у декількох закупівлях, що були оголошені павлоградськими державними установами, підказував, що в Павлограді за будьяких умов мають перемагати місцеві. А вже коли звернув увагу на досвід участі цієї дівчини у державних закупівлях, я зрозумів, що поряд із таким «досвідченим» конкурентом, взагалі, ні в кого нема жодного шансу. Ви тільки вдумайтесь: з 11-ти участей – 10 у Павлограді або районі, з цих 10-ти участей – 6 перемог (шість! 60%!!!), з цих 6-ти перемог – 3 (три!!!) прямі договори, тобто без застосування системи ProZorro. Чесно кажучи, я ще ніколи не стикався із таким «сильним та досвідченим» конкурентом. Наприклад, у мене зі 120-ти участей лише вісім «прямих» договорів, а з них лише три на суму більше ніж 3000 грн. А тут з десяти договорів - три «прямі» на загальну суму біль ніж 100 тисяч гривень! Я вважаю, це – успіх.
Тобто, я вже усвідомив, що шансів перемогти у мене ніяких і єдине, що мене цікавило під час підготовки кваліфікаційних документів це те, за що саме будуть дискваліфікувати мене та наступного учасника? Адже, задля дискваліфікації абсолютно притомної пропозиції, замовник має виявити не аби яку фантазію. Принаймні саме так було попередні декілька разів із павлоградськими замовниками і було дуже цікаво спостерігати за намаганнями посадовців зберегти «пристойну пику при поганій грі». Проте, замовник вирішив не напружуватись та дискваліфікував зайвих учасників закупівлі без будьяких підстав. Просто так...
Аукціон завершився о 14:55, дискваліфіковано о 17:20...
«Процедура проведення закупівлі? – Ні, не чули... Принципи здійснення публічних закупівель? Максимальні прозорість та ефективність? – Та хай Бог милує!»
Вимушений признати, що замовник дуже й дуже мене розчарував. І не стільки порушенням процедури проведення та принципів здійснення закупівлі, скільки повною відсутністю фантазії. Також маю зазначити, що у замовника нема не тільки фантазії, а ще й геть відсутній будьякий сором. Ви ж називаєтесь «Відділ освіти». Ви ж, певно, маєте якийсь стосунок до навчання дітей! Чому ж ви їх навчите без сорому, совісті та фантазії?
Най би вам не пішло воно на користь...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2017 14:00
Добрий день, відповідно до положень пункту 10.1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» учасник має право вносити зміни та уточнення до наданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. В оголошенні Замовником не прописано, що Учасникам надається можливість до завантажувати в електронну систему будь які документи (стосовно їх пропозиції) після закінчення аукціону.
В оголошенні прописано, що пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій Учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Ваша пропозиція, взагалі не містить будь якої інформації щодо предмета закупівлі, а саме: системний блок (одна одиниця) та багатофункціональні пристрої (дві одиниці). Ви не дали Замовнику можливості побачити, що за товар ви запропонували, хоча аукціон уже завершений.
Дякуємо за теплі слова на адресу Замовника, запрошуємо приймати участь у наших закупівлях у наступному році. Бажаємо тільки перемог!
Номер вимоги: UA-2017-12-14-003545-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Меркулов Борис Олександрович, Код ЄДРПОУ:2556012994
Дата подання: 20 грудня 2017 21:52
Замовник ігнорує зміст оскаржень учасників.
Замовник просто ігнорує зміст оскаржень та на будьякі вимоги замовників, замість відповіді, тупо копіпастить один й той самий текст з безглуздими поясненнями та побажаннями на наступний рік, які геть не стосуються суті скарги. Наче відповідає не людина, а бот. Підозрюю, навіть якщо обкласти замовника матюками, все одно знов отримаєш ту саме відповідь.
От не хотів же подавати пропозицію в Павлоград, нащо подав? Тільки настрій зіпсував собі. Але тепер буде чим зайнятись після свят - на початку року роботи буде обмаль, то ми будемо наповнювати базу DoZorro. Вітаю!
;-)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2017 11:43
Шановний Борисе Олександровичу! Нагадуємо Вам, що процедура допорогових закупівель також, як процедура відкритих торгів проводиться у відповідності до положень частини 1 статті 2, частини 2, 3 статті 12 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 та у відповідно до положень пункту 10.1 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», тому під час подання пропозицій Учасник повинен надати повний комплект документів, які передбачені Замовником у тендерній документації, або оголошенні.
Наразі, Ви крім відомостей про підприємця-фізичну особу, не завантажили жодного документу,навіть не спромоглися надати пропозицію, у такій формі, як це було прописано в оголошенні Замовника. А в оголошенні було прописано - «Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) товару, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону», за результатами розгляду ваших документів було прийнято рішення про відхилення Вашої пропозиції.

Також, повідомляємо Вас, що протягом 2017 року відділом освіти було здійснено закупівель комп’ютерного обладнання на загальну суму 192,0 тис. грн, у тому числі ФОП Сириця Т.А. була визнана переможцем 2 рази і сума її поставки становить 22,9тис. гривень (12% з урахуванням останніх торгів). Ваші негативні ствердження на адресу ФОП Сириця Т.А. не мають жодного обґрунтування.
Згідно положень статей 94, 277 Цивільного кодексу України фізична чи юридична особа, особисті немайнові права якої порушено внаслідок поширення про неї недостовірної інформації, має право на відповідь, а також на спростування цієї інформації.
Ми вважаємо, що Ваші коментарі мають ознаки порушення Вами немайнових прав відділу освіти Павлоградської міської ради, як Замовника, а саме - поширення неправдивої інформації в електронній системі ProZorro у відношенні правомірності або неправомірності. як проведення самих торгів так і визначення переможця. Інформація, що поширюється Вами в мережі є недостовірною, що досить легко доказується в суді.
В разі додавання Вами в подальшому подібних коментарів та дописів ми будемо вимушені захищати свої інтереси згідно чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2017 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Меркулов Борис Олександрович 13 563,00
UAH з ПДВ
13 563,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 15 300,00
UAH з ПДВ
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИРИЦЯ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 15 304,00
UAH з ПДВ
15 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2017 11:18
Реєстраційні документи

Публічні документи

18 грудня 2017 16:30
Серитификаты.zip
18 грудня 2017 16:30
Лист-авторизация.jpg
18 грудня 2017 16:30
о несертификации.pdf
18 грудня 2017 16:30
СЕС.zip

Публічні документи

17 грудня 2017 09:36
Специфікація.jpg
17 грудня 2017 09:36
документи Сириця Т.А..pdf
17 грудня 2017 09:36
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
17 грудня 2017 09:36
свидетельство единый.jpg
17 грудня 2017 09:36
паспорт 001.jpg
17 грудня 2017 09:36
паспорт.jpg
17 грудня 2017 09:36
Виписка 003.jpg
17 грудня 2017 09:36
Виписка 2стр.JPG
17 грудня 2017 09:36
Виписка 1стр.JPG
17 грудня 2017 09:36
Виписка.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Меркулов Борис Олександрович

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "СИРИЦЯ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Меркулов Борис Олександрович
#2556012994
Відхилено 13 563,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 17:20
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 15 300,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 17:27
ФОП "СИРИЦЯ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#3267403261
Переможець 15 304,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2017 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2017 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИРИЦЯ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#3267403261
15 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 14:44
Електронний підпис укладений
25 грудня 2017 11:41
Договір купівлі-продажу від 22.12.2017 №514.pdf укладений
22 грудня 2017 08:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 15 304,00
UAH з ПДВ