Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09120000-6-ГАЗОВЕ ПАЛИВО (ПРИРОДНИЙ ГАЗ)
DK 021: 2015: 09120000-6-GAS FUEL (NATURAL GAS)
DK 021: 2015: 09120000-6-GAS FUEL (NATURAL GAS)
Очікувана вартість
6 903 247,00 UAH
UA-2017-12-14-002890-b ● f3e213602bcf4c9a9e57f58829d3b1d9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143413 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська область обл., Мукачево, площа Духновича,2 |
Контактна особа: |
Яворська Оксана Богданівна +380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua |
Додаткові контактні особи: |
Яворська Оксана Богданівна +380313154887 uommrbuh@mk.uz.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Management of formation of executive committee of the Mukachevo town council |
National ID: | 02143413 |
Contact point: |
Javorska Oksana Bogdanivna +380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua |
Additional contacts: |
Yavorskaya Oksana Bogdanovna +380313154887 uommrbuh@mk.uz.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2017 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2018 13:00 |
Очікувана вартість: | 6 903 247,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,72% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34516 UAH |
Publication date: | 14 грудня 2017 16:21 |
Enquiries until: | 12 січня 2018 13:00 |
Complaints submission until: | до 18 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 січня 2018 13:00 |
Information
Estimated total value: | 6 903 247 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,72 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
696032 м.куб
ПРИРОДНИЙ ГАЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, за адресами замовника
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
NATURAL GAS
CPV: 09120000-6
Період постачання:
з 19 лютого 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2018 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2018 15:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦЯ_нова редакція.doc | |
12 січня 2018 15:01 |
ЗМІНИ_.doc | |
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 4.doc | |
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 3.doc | |
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 2.doc | |
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 1.doc | |
14 грудня 2017 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦЯ.doc |
12 січня 2018 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 січня 2018 15:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦЯ_нова редакція.doc
|
|||
12 січня 2018 15:01 |
ЗМІНИ_.doc
|
|||
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 4.doc
|
|||
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 2.doc
|
|||
14 грудня 2017 16:21 |
Додаток 1.doc
|
|||
14 грудня 2017 16:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-14-002890-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 03 січня 2018 17:32
Дискримінаційна вимога
Доброго дня!
Керуючись умовами Постанови НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ "Укртрансгаз", у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)», яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами, звертаємось до Вас з метою внесення змін в документацію внаслідок наявної потреби приведення її відповідно до умов положень чинного законодавства України, яке регулює порядок організації та проведення торгів, та здійснення господарської діяльності у сфері газопостачання. З «1» квітня 2017 року ціна на газ розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники, та абонплату за транспортування газу –послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Вищенаведенні обставини унеможливлюють включення до ціни газу і транспортування, як це мало місце до 01.04.2017р.. Додатково інформуємо, що Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам, в свою чергу, необхідно проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Вимога щодо включення у вартість ціни тендерної пропозиції вартості транспортування газу є неправомірною, та порушує права постачальника природного газу. Звертаємось із вимогою зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись умовами Постанови НКРЕКП від 28.03.2017 №348 «Про встановлення тарифів на послуги транспортування природного газу для споживачів України для точок входу і точок виходу для ПАТ "Укртрансгаз", у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 01.10.2015 №758 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)», яка надавала можливість окремим постачальникам природного газу включати у вартість газу і транспортування його магістральними трубопроводами, звертаємось до Вас з метою внесення змін в документацію внаслідок наявної потреби приведення її відповідно до умов положень чинного законодавства України, яке регулює порядок організації та проведення торгів, та здійснення господарської діяльності у сфері газопостачання. З «1» квітня 2017 року ціна на газ розділена на дві складові: на ціну газу як товару - дану послугу надають Постачальники, та абонплату за транспортування газу –послуга буде у компетенції тільки ГРП (газорозподільчі підприємства, тобто обл. газ).
Вищенаведенні обставини унеможливлюють включення до ціни газу і транспортування, як це мало місце до 01.04.2017р.. Додатково інформуємо, що Обл. газ не займається продажем газу. А замовникам, в свою чергу, необхідно проводити окремі процедури на закупівлю природного газу та окремо на його транспортування.
Вимога щодо включення у вартість ціни тендерної пропозиції вартості транспортування газу є неправомірною, та порушує права постачальника природного газу. Звертаємось із вимогою зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2018 11:01
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах пункту 5 розділу 2 Наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 року №454 передбачено, що у разі, якщо при здійсненні замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної з поставкою товару (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Також слід зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 № 329-VIII (далі – Закон № 329-VIII) суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Відповідно до пункту 39 частини 1 статті 1 Закону № 329-VIII суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. А отже, Ваше твердження щодо обмеження кола потенційних постачальників не знаходить свого підтвердження. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону № 329-VIII природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією", тобто товаром. Таким чином, в рамках укладеного Договору споживач оплачує постачальнику вартість газу як товару, і наданих послуг з постачання природного газу магістральними трубопроводами у ціні товару. Відповідно до положень статті 9 Закону № 329-VIII господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана зокрема, з постачанням природного газу провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. При цьому ліцензія на постачання природного газу видається НКРЕКП у встановленому порядку. Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) визначено, що «товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Також слід зазначити, що відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 19 Закону № 329-VIII суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога щодо наявності в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах пункту 5 розділу 2 Наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 року №454 передбачено, що у разі, якщо при здійсненні замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної з поставкою товару (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Також слід зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 № 329-VIII (далі – Закон № 329-VIII) суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Відповідно до пункту 39 частини 1 статті 1 Закону № 329-VIII суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. А отже, Ваше твердження щодо обмеження кола потенційних постачальників не знаходить свого підтвердження. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону № 329-VIII природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) - суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією", тобто товаром. Таким чином, в рамках укладеного Договору споживач оплачує постачальнику вартість газу як товару, і наданих послуг з постачання природного газу магістральними трубопроводами у ціні товару. Відповідно до положень статті 9 Закону № 329-VIII господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана зокрема, з постачанням природного газу провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. При цьому ліцензія на постачання природного газу видається НКРЕКП у встановленому порядку. Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) визначено, що «товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Також слід зазначити, що відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 19 Закону № 329-VIII суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога щодо наявності в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій