Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
Services for planting green areas and maintaining greenery
Очікувана вартість
9 578 837,00 UAH
UA-2017-12-14-002306-a bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котигорошко Олеся Ігорівна

+380312614190 dmg.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Котигорошко Олеся Ігорівна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Urban Uzhgorod city council
National ID: 36541721
Contact point: Kotugoroshko Olesya Igorivna
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2018 11:00
Очікувана вартість: 9 578 837,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 грудня 2017 15:56
Enquiries until: 05 січня 2018 11:00
Complaints submission until: до 11 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 січня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 9 578 837 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

14 грудня 2017 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 15:57
Тендерна документація озеленення.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-14-002306-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: НАШ ДОБРОБУТ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:36357996
Дата подання: 24 січня 2018 14:28
Скарга щодо дій Замовника
СКАРГА на дії Замовника щодо допущення Учасника до аукціону. За результатом розгляду пропозицій, відповідно до процедури закупівлі (UA-2017-12-14-002306-a ● bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649) Замовником (Департамент міського господарства Ужгородської міської ради ЄДРПОУ 36541721) був допущений до аукціону Учасник ТОВ «ХМ ГРУП» (ЄДРПОУ 41192189), ПРОТОКОЛ № 94-18 від 22.01.2018р. Ми, ТОВ «НАШ-ДОБРОБУТ» (ЄДРПОУ 36357996), як Учасник тієї самої процедури закупівлі не можемо погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права, інтереси та порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Обґрунтовуючи нашу скаргу, зазначаємо наступне : Учасник ТОВ « ХМ ГРУП », повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП » (ЄДРПОУ 41192189) являється товариством «двійником» та має всі ознаки фіктивного Учасника, оскільки його засновником (згідно Витягу, Додаток 1) є ТОВ « ХМГ » повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП » (ЄДРПОУ 40277334), який в свою чергу, ОДНОЧАСНО, також є допущеним до аукціону Учасником іншої процедури закупівлі (UA-2017-12-14-003437-b ● 330088c971d44b20809036b73156b420), (ПРОТОКОЛ № 93-18 від 22.01.2018р.), а документи подані цими «Учасниками» містять недостовірні дані та дублюють одні одних, що законодавчо неможливо, а це : 1. Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з зазначенням однакового обладнання та кількості ! ( Додаток 2 ). 2. Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі, з зазначенням одних і тих самих робітників ! ( Додаток 3 ). 3. Довідки з відомостями про підприємство, в яких зазначений один і той самий адрес, телефон, банк та розрахунковий рахунок за яким буде здійснюватися оплата за договором !!! (Додаток 4). Вважаємо, що були порушені принципи здійснення закупівель встановлені ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» : - «добросовісна конкуренція серед учасників» та « об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Також вважаємо, що Замовник порушив норми ч.7.ст.28, та п.3.ч.1.ст.30 ЗУ « Про публічні закупівлі». Вищезазначене призвело до незаконного допущення до аукціону недобросовісного Учасника ТОВ «ХМ ГРУП», що могло призвести до спотворення результату конкурсу та втрати бюджетних коштів. Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.18 ЗУ « Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та рішення щодо відповідальності винних згідно ст.38 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допуск тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ХМ ГРУП» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 94-18 від 22.01.2018р. Додатки ( файли в форматі pdf ) : - Додаток 1 ( Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ХМ ГРУП»). - Додаток 2 ( Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»). - Додаток 3 ( Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»). - Додаток 4 ( Довідки з відомостями про підприємство ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ») - Додаток 5 ( Платіжне доручення про здійснення оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України ). - Додаток 6 ( Скарга до АМКУ ). Всі зазначені в додатках та інші необхідні документи містяться у системі «Prozorro» за наданими вище ідентифікаторами.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 19:25
Рішення від 29.01.2018 № 737.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 19:23
Рішення від 14.02.2018 № 1311.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2018 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано 21.02.2018 року
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2018 11:50

Документи подані скаржником

24 січня 2018 14:28
Додаток 2_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 6_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 4_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 1_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 3_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 5_0001.pdf
24 січня 2018 18:05
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 726 103,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 993,57 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH


Title: Services for planting green areas and maintaining greenery
Current status: Complete
Estimated total value: 726 103,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 993,57 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 лютого 2018 15:06
Auction planned date: 27 лютого 2018 15:06
Закінчення: 27 лютого 2018 15:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Дата доставки: 31 грудня 2018

Services for planting green areas and maintaining greenery
CPV: 77310000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 лютого 2018
UA-2017-12-14-002306-abc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649
Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ ХМ ГРУП Документи
Рішення скасоване
Документи
ФОП Гавалець Єлизавета Олександрівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Прибиральник Плюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ХМ ГРУП Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 січня 2018 16:08
Протокол розгляду
22 січня 2018 17:55
Електронний підпис

Публічні документи

12 січня 2018 18:06
Електронний підпис
12 січня 2018 18:00
Установчі документи.pdf
12 січня 2018 18:00
Довідки та договір.pdf
12 січня 2018 18:00
Тендерна пропозиція..pdf
12 січня 2018 18:00
Гарантії.zip

Документи

22 січня 2018 16:08
Протокол розгляду
22 січня 2018 17:56
Електронний підпис

Публічні документи

02 березня 2018 12:10
документи переможця
12 січня 2018 19:19
Електронний підпис
12 січня 2018 19:19
Електронний підпис
12 січня 2018 19:17
Банківська гарантія.PDF
12 січня 2018 19:17
Технічна частина.PDF

Документи

22 січня 2018 16:09
Протокол розгляду
22 січня 2018 17:57
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2018 11:56
Протокол розгляду
21 лютого 2018 12:18
Електронний підпис

Публічні документи

12 січня 2018 18:06
Електронний підпис
12 січня 2018 18:00
Установчі документи.pdf
12 січня 2018 18:00
Довідки та договір.pdf
12 січня 2018 18:00
Тендерна пропозиція..pdf
12 січня 2018 18:00
Гарантії.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ХМ ГРУП

ФОП Гавалець Єлизавета Олександрівна

ПП "Прибиральник Плюс"

ТОВ ХМ ГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гавалець Єлизавета Олександрівна 724 445,00
UAH з ПДВ
724 445,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Прибиральник Плюс" 726 032,00
UAH з ПДВ
726 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2018 12:10
документи переможця
12 січня 2018 19:19
Електронний підпис
12 січня 2018 19:19
Електронний підпис
12 січня 2018 19:17
Банківська гарантія.PDF
12 січня 2018 19:17
Технічна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гавалець Єлизавета Олександрівна

ПП "Прибиральник Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гавалець Єлизавета Олександрівна
#2781802182
Переможець 724 445,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 17:34

Документи

01 березня 2018 17:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гавалець Єлизавета Олександрівна
#2781802182
724 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 17:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
15 березня 2018 17:52
Договір укладений
15 березня 2018 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 724 445,00
UAH з ПДВ