Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
Services for planting green areas and maintaining greenery
Services for planting green areas and maintaining greenery
Очікувана вартість
9 578 837,00 UAH
UA-2017-12-14-002306-a ● bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Котигорошко Олеся Ігорівна +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Urban Uzhgorod city council |
National ID: | 36541721 |
Contact point: |
Kotugoroshko Olesya Igorivna +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2017 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 9 578 837,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 14 грудня 2017 15:56 |
Enquiries until: | 05 січня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 11 січня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 січня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 9 578 837 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
14 грудня 2017 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2017 15:57 |
Тендерна документація озеленення.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-14-002306-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: НАШ ДОБРОБУТ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:36357996
Дата подання: 24 січня 2018 14:28
Дата подання: 24 січня 2018 14:28
Скарга щодо дій Замовника
СКАРГА
на дії Замовника щодо допущення Учасника до аукціону.
За результатом розгляду пропозицій, відповідно до процедури закупівлі (UA-2017-12-14-002306-a ● bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649) Замовником (Департамент міського господарства Ужгородської міської ради ЄДРПОУ 36541721) був допущений до аукціону Учасник ТОВ «ХМ ГРУП» (ЄДРПОУ 41192189), ПРОТОКОЛ № 94-18 від 22.01.2018р.
Ми, ТОВ «НАШ-ДОБРОБУТ» (ЄДРПОУ 36357996), як Учасник тієї самої процедури закупівлі не можемо погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права, інтереси та порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Обґрунтовуючи нашу скаргу, зазначаємо наступне :
Учасник ТОВ « ХМ ГРУП », повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП » (ЄДРПОУ 41192189) являється товариством «двійником» та має всі ознаки фіктивного Учасника, оскільки його засновником (згідно Витягу, Додаток 1) є ТОВ « ХМГ » повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП » (ЄДРПОУ 40277334), який в свою чергу, ОДНОЧАСНО, також є допущеним до аукціону Учасником іншої процедури закупівлі (UA-2017-12-14-003437-b ● 330088c971d44b20809036b73156b420), (ПРОТОКОЛ № 93-18 від 22.01.2018р.), а документи подані цими «Учасниками» містять недостовірні дані та дублюють одні одних, що законодавчо неможливо, а це :
1. Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з зазначенням однакового обладнання та кількості ! ( Додаток 2 ).
2. Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі, з зазначенням одних і тих самих робітників ! ( Додаток 3 ).
3. Довідки з відомостями про підприємство, в яких зазначений один і той самий адрес, телефон, банк та розрахунковий рахунок за яким буде здійснюватися оплата за договором !!! (Додаток 4).
Вважаємо, що були порушені принципи здійснення закупівель встановлені ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» : - «добросовісна конкуренція серед учасників» та « об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій».
Також вважаємо, що Замовник порушив норми ч.7.ст.28, та п.3.ч.1.ст.30 ЗУ « Про публічні закупівлі».
Вищезазначене призвело до незаконного допущення до аукціону недобросовісного Учасника ТОВ «ХМ ГРУП», що могло призвести до спотворення результату конкурсу та втрати бюджетних коштів.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.18 ЗУ « Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та рішення щодо відповідальності винних згідно ст.38 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допуск тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ХМ ГРУП» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 94-18 від 22.01.2018р.
Додатки ( файли в форматі pdf ) :
- Додаток 1 ( Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ХМ ГРУП»).
- Додаток 2 ( Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»).
- Додаток 3 ( Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»).
- Додаток 4 ( Довідки з відомостями про підприємство ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»)
- Додаток 5 ( Платіжне доручення про здійснення оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України ).
- Додаток 6 ( Скарга до АМКУ ).
Всі зазначені в додатках та інші необхідні документи містяться у системі «Prozorro» за наданими вище ідентифікаторами.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 19:25
Рішення від 29.01.2018 № 737.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 19:23
лист про перенесення розгляду скарги від 24.01.2018 № UA-12-14-002306-a.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2018 11:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2018 № 1311.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2018 20:06
Рішення від 14.02.2018 № 1311.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2018 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано 21.02.2018 року
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2018 11:50
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 144 755,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 506,64 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4000 UAH |
Title: Services for planting green areas and maintaining greenery
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 144 755,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 506,64 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 27 лютого 2018 15:45
Auction planned date: 27 лютого 2018 15:45
Закінчення: 27 лютого 2018 16:06
Позиції
1 посл
Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Дата доставки:
31 грудня 2018
Services for planting green areas and maintaining greenery
CPV: 77310000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 лютого 2018
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ХМ ГРУП | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖРЕР №8" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ХМ ГРУП | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
144 755,00
UAH з ПДВ
|
144 755,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖРЕР №8" #39658787 |
Рішення скасоване |
142 700,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 12:19
|
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖРЕР №8" #39658787 |
Відхилено |
142 700,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 12:35
|
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03328362 |
Рішення скасоване |
144 755,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 16:48
|
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03328362 |
Відхилено |
144 755,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 16:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 березня 2018 16:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі