Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
Services for planting green areas and maintaining greenery
Очікувана вартість
9 578 837,00 UAH
UA-2017-12-14-002306-a bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження замовника: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа замовника: Котигорошко Олеся Ігорівна
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com
Official name: Department of Urban Uzhgorod city council
National ID: 36541721
Contact point: Kotugoroshko Olesya Igorivna
+380312614190
dmg.prozorro@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2018 11:00
Очікувана вартість: 9 578 837,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 281 000,00 UAH
Publication date: 14 грудня 2017 15:56
Enquiries until: 05 січня 2018 11:00
Complaints submission until: до 11 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 січня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 9 578 837 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

14 грудня 2017 16:11
Електронний цифровий підпис
14 грудня 2017 15:57
Тендерна документація озеленення.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-14-002306-a.c1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: НАШ ДОБРОБУТ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:36357996
Дата подання: 24 січня 2018 14:28
Скарга щодо дій Замовника
СКАРГА на дії Замовника щодо допущення Учасника до аукціону. За результатом розгляду пропозицій, відповідно до процедури закупівлі (UA-2017-12-14-002306-a ● bc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649) Замовником (Департамент міського господарства Ужгородської міської ради ЄДРПОУ 36541721) був допущений до аукціону Учасник ТОВ «ХМ ГРУП» (ЄДРПОУ 41192189), ПРОТОКОЛ № 94-18 від 22.01.2018р. Ми, ТОВ «НАШ-ДОБРОБУТ» (ЄДРПОУ 36357996), як Учасник тієї самої процедури закупівлі не можемо погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права, інтереси та порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Обґрунтовуючи нашу скаргу, зазначаємо наступне : Учасник ТОВ « ХМ ГРУП », повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП » (ЄДРПОУ 41192189) являється товариством «двійником» та має всі ознаки фіктивного Учасника, оскільки його засновником (згідно Витягу, Додаток 1) є ТОВ « ХМГ » повна назва ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ХАУС МЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП » (ЄДРПОУ 40277334), який в свою чергу, ОДНОЧАСНО, також є допущеним до аукціону Учасником іншої процедури закупівлі (UA-2017-12-14-003437-b ● 330088c971d44b20809036b73156b420), (ПРОТОКОЛ № 93-18 від 22.01.2018р.), а документи подані цими «Учасниками» містять недостовірні дані та дублюють одні одних, що законодавчо неможливо, а це : 1. Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з зазначенням однакового обладнання та кількості ! ( Додаток 2 ). 2. Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі, з зазначенням одних і тих самих робітників ! ( Додаток 3 ). 3. Довідки з відомостями про підприємство, в яких зазначений один і той самий адрес, телефон, банк та розрахунковий рахунок за яким буде здійснюватися оплата за договором !!! (Додаток 4). Вважаємо, що були порушені принципи здійснення закупівель встановлені ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» : - «добросовісна конкуренція серед учасників» та « об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Також вважаємо, що Замовник порушив норми ч.7.ст.28, та п.3.ч.1.ст.30 ЗУ « Про публічні закупівлі». Вищезазначене призвело до незаконного допущення до аукціону недобросовісного Учасника ТОВ «ХМ ГРУП», що могло призвести до спотворення результату конкурсу та втрати бюджетних коштів. Виходячи з вищенаведеного, керуючись ст.18 ЗУ « Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та рішення щодо відповідальності винних згідно ст.38 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допуск тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ХМ ГРУП» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 94-18 від 22.01.2018р. Додатки ( файли в форматі pdf ) : - Додаток 1 ( Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «ХМ ГРУП»). - Додаток 2 ( Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»). - Додаток 3 ( Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт за предметом закупівлі ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ»). - Додаток 4 ( Довідки з відомостями про підприємство ТОВ «ХМ ГРУП» та ТОВ «ХМГ») - Додаток 5 ( Платіжне доручення про здійснення оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України ). - Додаток 6 ( Скарга до АМКУ ). Всі зазначені в додатках та інші необхідні документи містяться у системі «Prozorro» за наданими вище ідентифікаторами.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 29 січня 2018 19:25
Рішення від 29.01.2018 № 737.pdf
Дата публікації: 29 січня 2018 19:23
Рішення від 14.02.2018 № 1311.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2018 19:01

Документи подані скаржником

24 січня 2018 14:28
Додаток 2_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 6_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 4_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 1_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 3_0001.pdf
24 січня 2018 14:28
Додаток 5_0001.pdf
24 січня 2018 18:05
sign.p7s

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 601 980,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 009,90 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18 000,00 UAH


Title: Services for planting green areas and maintaining greenery
Current status: Complete
Estimated total value: 601 980,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 009,90 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 18 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 27 лютого 2018 14:13
Auction planned date: 27 лютого 2018 14:13
Закінчення: 27 лютого 2018 14:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Послуги щодо озеленення територій та утримання зелених насаджень
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Доставка: 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, місто Ужгород
Дата доставки: до 31 грудня 2018 16:01

Services for planting green areas and maintaining greenery
CPV: 77310000-6

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 21 лютого 2018
UA-2017-12-14-002306-abc26a2101fed4dc5bc6350c351da3649
Найменування замовника: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження замовника: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ АВЕ Ужгород Документи
Допущено до аукціону
Документи
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ХМ ГРУП Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

12 січня 2018 17:30
sign.p7s
12 січня 2018 17:30
sign.p7s
12 січня 2018 17:28
sign.p7s
12 січня 2018 17:28
sign.p7s
12 січня 2018 17:26
Довіреність банк.pdf

Публічні документи

12 січня 2018 18:06
sign.p7s
12 січня 2018 18:00
Гарантії.zip
12 січня 2018 18:00
Установчі документи.pdf
12 січня 2018 18:00
Тендерна пропозиція..pdf
12 січня 2018 18:00
Довідки та договір.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП ″КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО″ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 601 980,00
UAH з ПДВ
601 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВЕ Ужгород 592 923,07
UAH з ПДВ
592 923,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2018 17:30
sign.p7s
12 січня 2018 17:30
sign.p7s
12 січня 2018 17:28
sign.p7s
12 січня 2018 17:28
sign.p7s
12 січня 2018 17:26
Довіреність банк.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВЕ Ужгород
#38330105
Переможець 592 923,07
UAH з ПДВ
01 березня 2018 17:28

Документи

01 березня 2018 17:28
sign.p7s
27 лютого 2018 16:06
Звіт з ЄДР

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.03.2018 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВЕ Ужгород
#38330105
592 923,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 17:28
sign.p7s
27 лютого 2018 16:06
Звіт з ЄДР

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2018 15:10
Договір укладений
16 березня 2018 15:06

Актуальні тендери

До пошуку