Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію, (алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію)
DК 021:2015 - 24313123-9 Sulphate of aluminium, (aluminum sulfuric acid (sulphate of aluminium)
Очікувана вартість
488 410 000,00 UAH
UA-2017-12-14-002042-a e18534721e3d453db2b85c1367a95ee6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казберч Євгенія Анатоліївна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Казберч Євгенія Анатоліївна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC "JSC "Kyivvodokanal"
National ID: 03327664
Contact point: Kazberch Evgeniya Anatoliyvna
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2018 15:32
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2018 15:32
Початок аукціону: 29 січня 2018 14:46
Очікувана вартість: 488 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000000 UAH
Publication date: 14 грудня 2017 15:27
Enquiries until: 05 січня 2018 15:32
Complaints submission until: до 11 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 січня 2018 15:32

Information

Estimated total value: 488 410 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57800 т
ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію, (алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04077, Україна, м. Київ, місто, вул. Дніпроводська, 1а, код підприємства 2197, Київ-Петрівка, гілка Дніпровської водопровідної станції, код станції 320609; просп. Алішера Навої, 1, 02125, код підприємства 2197, Київ-Дніпровський, гілка Деснянської водопровідної станції, код станції 320702.
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію

DК 021:2015 - 24313123-9 Sulphate of aluminium, (aluminum sulfuric acid (sulphate of aluminium)
CPV: 24313123-9
Період постачання: з 01 січня 2018 по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2017 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 15:27
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-14-002042-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвест Трейдінг Груп", Код ЄДРПОУ:39537629
Дата подання: 02 січня 2018 13:06
скарга на умови закупівлі
Згідно з переліком документів, що подаються Учасником на підтвердження КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ (додаток 1, частина 1, пункт 1.2) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію, (алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію) зазначено, що Учасник закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Дане підтвердження згідно умов документації повинно надаватися у вигляді: нотаріально засвідченої копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору в повному обсязі в період 2015-2017 роки. На підтвердження повного виконання такого договору необхідно обов’язково надати нотаріально засвідчену копію позитивного відгуку від замовника такого договору, який підтверджує поставку сульфату алюмінію або алюмінію сірчанокислого на водоканали України з фактичною продуктивністю не менше 100 000 куб.м/добу. Звертаємо Вашу увагу на те, що: По-перше, вимога про обмеження періоду (2015-2017 рр) за який можна надати підтвердження виконання аналогічних договорів є дискримінаційною для учасників, оскільки аналогічні договори поставок могли бути укладені до 2015 року, що в свою чергу вже буде не відповідати вимогам встановленим Замовником у документації. По-друге, вимога про здійснення поставок сульфату алюмінію або алюмінію сірчанокислого саме на водоканали України також є дискримінаційною, та такою що штучно обмежує конкуренцію серед учасників з наданням переваг певному колу суб’єктів господарювання, які здійснювали поставки саме на водоканали України. По-третє, вимога про конкретний об’єм здійснених поставок в розмірі не менше 100 000 куб.м/добу є дискримінаційним, оскільки наше підприємство вже здійснювало поставки сульфату алюмінію та алюмінію сірчанокислого, але меншим об’ємом. Тому, саме таке обмеження по кількості є дискримінаційним по відношенню до нас як учасника. В-четверте, вимога про нотаріальне посвідчення копії договору та відгуку є обмежуючою для нашого підприємства, оскільки ми можемо надати такі документи в оригіналі. Враховуючи все вищезазначене, з метою недискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до частини 1 пункту 1.2 Додатку №1 тендерної документації, та викласти його в наступній редакції: “1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – підтверджується наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору в період 2010-2017 роки. На підтвердження виконання такого договору необхідно обов’язково надати копію позитивного відгуку від замовника такого договору, який підтверджує поставку сульфату алюмінію або алюмінію сірчанокислого. Аналогічним договором є договір, предметом якого є сульфат алюмінію або алюміній сірчанокислий.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 січня 2018 12:29
Діяльність ПрАТ «АК «Київводоканал» з централізованого водопостачання та водовідведення населенню та підприємствам міста Києва має стратегічне значення для країни, оскільки від безперебійного водопостачання та водовідведення залежіть діяльність оборонного комплексу, органів управління країни, безпека життєдіяльності населення та підприємств міста. Дестабілізація роботи Товариства може привести до непоправних наслідків, тому під час формування тендерної документації Товариством було передбачено всі ризики не поставки чи поставки не у повному обсязі сульфату алюмінію.
Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому перелік такого документального підтвердження в Законі та інших нормативно-правових актах, розроблених на його виконання, відсутній.
Таким чином, замовник самостійно визначає якими документами учасник підтверджує відповідність встановленому критерію.
Необхідно зазначити, що закупівля сульфату алюмінію здійснюється для належного виконання основних функцій ПрАТ «АК «Київводоканал», зокрема, з надання юридичним та фізичним особам послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, а також для виробництва і надання житлово-комунальних послуг споживачу з централізованого водопостачання холодної води та водовідведення.
Так, ПрАТ «АК «Київводоканал», як Замовником, з метою актуальності діяльності потенційного учасника, який в майбутньому може бути переможцем процедури закупівлі, встановлено одну з суттєвих вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору в повному обсязі саме в період 2015-2017 роки, оскільки Замовником взято до уваги останні три роки, що підтвердить оборот продукції учасника, його дієздатність станом на проведення процедури закупівлі.
ПрАТ «АК «Київводоканал» є одним з найбільших водоканалів в Україні, забезпечує питною водою населення та підприємства м. Києва і для його повноцінної роботи потрібно постійне постачання сульфату алюмінію у досить великих обсягах, крім того різниця в постачанні обсягів між місяцями може коливатися в рази, зупинка роботи Товариства неприпустима, аналогічного підприємства в Україні по обсягам використання сульфату алюмінію, крім водоканалів, немає, тому для підтвердження спроможності постійного, безперервного постачання таких обсягів сульфату алюмінію Товариством вимагається надання аналогічного договору саме з поставки сульфату алюмінію на водоканали України.
Експерименти з населенням м. Києва не припустимі, затримка хоч на один день поставки сульфату алюмінію може спричинити негативні наслідки.
Крім того, поставка сульфату алюмінію на водоканали України свідчить про успішне використання зазначеної речовини під час здійснення очищення питної води аналогічними ПрАТ «АК «Київводоканал» підприємствами та є підтвердженням укладення договорів відповідної складності з підприємствами, які забезпечують централізоване водопостачання.
До того ж, ПрАТ «АК «Київводоканал» очищує близько 750 000 куб.м води на добу. Замовник з метою мінімізації ризиків виконання договору з боку постачальника встановлює мінімальну межу подачі питної води не менше 100 000 куб.м/добу. В іншому випадку відсутність такого досвіду і неможливість в подальшому виконати своєчасні поставки продукції в повному обсязі може призвести до невідворотних негативних наслідків в м. Києві.
Таким чином, ураховуючи, що Замовник несе відповідальність за своєчасне постачання якісної питної води, вважаємо за необхідне передбачити зазначену вимогу в тендерній документації.
Водночас зазначаємо, що оформлення тендерних пропозицій не регулюється жодним нормативно-правовим актом у сфері закупівель, тому Замовник самостійно встановлює вимоги щодо їх оформлення, таким чином, подання тендерних пропозицій здійснюється відповідно до вимог Замовника, встановлених в тендерній документації.
Встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації здійснено з метою застереження Замовника від шахрайських дій недобросовісних учасників, оскільки будь-які документи можуть бути створені за допомогою якісних технічних ресурсів (кольорові принтери тощо) та фоторедакторів та інших технологій, що унеможливлюють встановити автентичність документу зі скан-копії документа, тому Замовник намагається мінімізувати ризик надання учасником документів, виготовлених з ознаками підроблення (підробленого документа).
Отже, у разі якщо учасник має оригінали документів в такого учасника наявна можливість звернутися до нотаріуса для отримання відповідних послуг.
Ураховуючи викладене, встановлення Замовником вищезазначеного документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є правомірною та законною вимогою.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 січня 2018
UA-2017-12-14-002042-ae18534721e3d453db2b85c1367a95ee6
Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна, м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвест Трейдінг Груп" Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 січня 2018 14:23
Протокол
22 січня 2018 14:25
Електронний підпис

Публічні документи

31 січня 2018 18:32
Довідка ДФС1
31 січня 2018 17:15
Довідка ДФС
15 січня 2018 13:58
Електронний підпис
15 січня 2018 13:58
Електронний підпис
15 січня 2018 13:56
СТАТЬЯ 17.pdf
15 січня 2018 12:15
Електронний підпис
15 січня 2018 12:15
Електронний підпис
11 січня 2018 10:09
Електронний підпис
11 січня 2018 10:09
Електронний підпис
09 січня 2018 16:55
Справка Банк.pdf
09 січня 2018 16:55
Витяг 2018.pdf
22 грудня 2017 12:25
інші документи1.pdf
22 грудня 2017 11:16
Тендерна пропозиція.PDF
22 грудня 2017 11:16
СТАТЬЯ 17.pdf
22 грудня 2017 11:16
Проект договора.PDF
22 грудня 2017 11:16
Неосинтез 6484 p7s.zip
22 грудня 2017 11:16
Неосинтез 6484 medoc.zip
22 грудня 2017 11:16
Кваліфік.критерії.pdf
22 грудня 2017 11:16
інші документи.pdf
22 грудня 2017 11:16
відповід.техн.pdf
22 грудня 2017 11:16
Банківська гарантія.PDF

Документи

22 січня 2018 14:23
Протокол
22 січня 2018 14:25
Електронний підпис

Публічні документи

15 січня 2018 10:08
Електронний підпис
15 січня 2018 10:08
Електронний підпис
15 січня 2018 09:53
Інші документи.pdf
15 січня 2018 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
15 січня 2018 09:53
Проект договору.pdf
15 січня 2018 09:53
Банківська гарантія.rar

Документи

22 січня 2018 14:24
Протокол
22 січня 2018 14:26
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвест Трейдінг Груп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2018 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 488 410 000,00
UAH з ПДВ
485 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 488 410 000,00
UAH з ПДВ
488 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2018 18:32
Довідка ДФС1
31 січня 2018 17:15
Довідка ДФС
15 січня 2018 13:58
Електронний підпис
15 січня 2018 13:58
Електронний підпис
15 січня 2018 13:56
СТАТЬЯ 17.pdf
15 січня 2018 12:15
Електронний підпис
15 січня 2018 12:15
Електронний підпис
11 січня 2018 10:09
Електронний підпис
11 січня 2018 10:09
Електронний підпис
09 січня 2018 16:55
Справка Банк.pdf
09 січня 2018 16:55
Витяг 2018.pdf
22 грудня 2017 12:25
інші документи1.pdf
22 грудня 2017 11:16
Тендерна пропозиція.PDF
22 грудня 2017 11:16
СТАТЬЯ 17.pdf
22 грудня 2017 11:16
Проект договора.PDF
22 грудня 2017 11:16
Неосинтез 6484 p7s.zip
22 грудня 2017 11:16
Неосинтез 6484 medoc.zip
22 грудня 2017 11:16
Кваліфік.критерії.pdf
22 грудня 2017 11:16
інші документи.pdf
22 грудня 2017 11:16
відповід.техн.pdf
22 грудня 2017 11:16
Банківська гарантія.PDF

Публічні документи

15 січня 2018 10:08
Електронний підпис
15 січня 2018 10:08
Електронний підпис
15 січня 2018 09:53
Інші документи.pdf
15 січня 2018 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
15 січня 2018 09:53
Проект договору.pdf
15 січня 2018 09:53
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
Переможець 485 910 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 15:16

Документи

31 січня 2018 15:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2018 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
485 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2018 15:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 11:42
Звіт укладений
29 квітня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:31
Повідомлення Неосинтез 183.docx зміни до договору
09 грудня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 16:03
ПОВІДОМЛЕННЯ 1.docx зміни до договору
26 жовтня 2018 16:02
Електронний підпис укладений
19 лютого 2018 17:26
Договір укладений
19 лютого 2018 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.«Загальна сума Договору (з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені) складає 485 909 919,14 грн. (чотириста вісімдесят п’ять мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч дев’ятсот дев’ятнадцять грн. 14 коп.), в тому числі ПДВ – 80 984 986,52 грн (вісімдесят мільйонів дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят шість грн. 52 коп.).».
Номер договору про закупівлю: 183/24/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 183/24/16-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору та у зв’язку з цим, змінити наступні умови Договору: 1.1. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 01.06.2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 183/24/16-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2018 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 370 901 986,58
UAH (в тому числі ПДВ 61 816 997,76 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін