Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
515 800,00 UAH
UA-2017-12-14-000294-c 3f8efb125aa2455a9fef0016893d9567
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Луначарського, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 23:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2017 23:52
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2018 23:52
Початок аукціону: 03 січня 2018 12:21
Очікувана вартість: 515 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля проводиться на очікувану вартість 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15570 кг
Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Загальноосвітні школи та дошкільні навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2017 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 23:47
Додаток 5.docx
14 грудня 2017 23:47
Додаток4.docx
14 грудня 2017 23:47
Додаток3.docx
14 грудня 2017 23:47
Додаток2.docx
14 грудня 2017 23:47
Додаток 1.docx
14 грудня 2017 23:47
тендерна документація 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-14-000294-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 15 січня 2018 19:20
Вимога щодо неправомірного визнання переможцем процедури МПП «Ритм»
Шановний замовник. Просимо надати роз’яснення стосовно того, чому ви визначаєте переможцем учасника МПП Ритм тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме:

1). Умовами тендерної документації необхідно було надати «Експлуатаційний дозвіл на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або підтвердження реєстрації потужностей, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з частиною першою статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»
Учасником МПП «Ритм» надано Експлуатаційний дозвіл, у якому НЕ вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі, та в порушення умов тендерної документації НЕ надано підтвердження реєстрації потужностей, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з частиною першою статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).»

2). Умовами тендерної документації необхідно було надати «Санітарні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).» Учасником МПП «Ритм» надано Лист-повідомлення про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якому зазначено наявність серед іншого, наступних працівників:
- Завідувач складом Тетеря О.В.
- Водій автор. засобу Заярний В.В.
- Вантажник Обушко Г.О.
При цьому особисті медичні книжки надано лише на Тетеря О.В. та Заярний В.В., та не надана особиста медична книжка вантажника Обушко Г.О., який відповідно до розділу 3 «ПЕРЕЛІКу професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам» затвердженому Постановою Кабінету міністрів України від 23.05.2001р. № 559 повинен проходить обов'язковий профілактичний медичний огляд (як особа, що має контакт з продукцією, яка зберігається та реалізується) та мати особисту медичну книжку, яку відповідно до умов тендерної документації повинен був надати (із своєчасним проходженням медогляду).

Вказані факти свідчать про необґрунтованість визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів МПП «Ритм»
Просимо привести закупівлю у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2018 09:40
Тендерну пропозицію учасника МПП "Ритм" відхилено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нагляк Віктор Сергійович 409 738,00
UAH з ПДВ
404 483,50
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 457 800,00
UAH з ПДВ
406 933,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 492 579,90
UAH з ПДВ
492 579,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гриненко Сергій Юрійович 504 258,00
UAH з ПДВ
504 258,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

02 січня 2018 19:16
Електронний підпис
02 січня 2018 19:15
ФОП Нагляк.pdf

Публічні документи

17 січня 2018 19:31
Електронний підпис
17 січня 2018 19:30
Електронний підпис
17 січня 2018 19:26
Сан. книга Г. Обушко.pdf
17 січня 2018 19:17
довідка п2 ч1 ст17.pdf
17 січня 2018 19:03
довідка МВС Ганецька.pdf
17 січня 2018 19:03
довідка ДФС 16,01.pdf
01 січня 2018 23:45
Електронний підпис
30 грудня 2017 10:19
санобработка 28.12.pdf
29 грудня 2017 13:24
заходи екологія.pdf
29 грудня 2017 13:24
листи роз яснення.pdf
29 грудня 2017 13:24
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
29 грудня 2017 13:24
договір консерви.pdf
29 грудня 2017 13:24
санкнижка тетеря.pdf
29 грудня 2017 13:24
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
29 грудня 2017 13:24
ПАСПОРТ КОД (2).pdf
29 грудня 2017 13:24
Оригінал СТАТУТУ.pdf
29 грудня 2017 13:24
обробка а м 21,12.pdf
29 грудня 2017 13:24
Заярный мед книга 1.pdf
29 грудня 2017 13:24
ВИТЯГ З ЕДРПОУ НОВИЙ.pdf
29 грудня 2017 13:24
Акт обстеження (1).pdf

Публічні документи

29 січня 2018 16:15
Електронний підпис
29 січня 2018 16:10
Документи переможця.PDF
29 січня 2018 16:10
Пропозиція.PDF
02 січня 2018 15:54
Електронний підпис
02 січня 2018 15:47
Якісні документи.PDF
02 січня 2018 15:47
Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нагляк Віктор Сергійович

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

ФОП Гриненко Сергій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нагляк Віктор Сергійович
#3020515296
Відхилено 404 483,50
UAH з ПДВ
12 січня 2018 12:04
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Рішення скасоване 406 933,20
UAH з ПДВ
19 січня 2018 09:36
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 406 933,20
UAH з ПДВ
19 січня 2018 09:39
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
Переможець 492 579,90
UAH з ПДВ
26 січня 2018 15:30

Документи

12 січня 2018 12:04
Електронний підпис
12 січня 2018 12:03
дискваліфікація
12 січня 2018 11:54
дискваліфікація

Документи

12 січня 2018 12:14
Електронний підпис
12 січня 2018 12:11
протокол

Документи

19 січня 2018 09:39
Електронний підпис
19 січня 2018 09:38
дискваліфікація

Документи

26 січня 2018 15:29
Електронний підпис
26 січня 2018 15:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
492 579,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2018 15:29
Електронний підпис
26 січня 2018 15:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 10:07
закриття.pdf зміни до договору
28 березня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
12 січня 2019 00:11
пролонгація 20.pdf зміни до договору
12 січня 2019 00:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 23:21
10 оброблені.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 23:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 23:18
зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 23:16
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 16:09
збільшення ціни2.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 15:55
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 10:04
дод угода збільшення ціни.pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 22:18
зміна назви.pdf зміни до договору
13 серпня 2018 22:16
Електронний підпис укладений
09 лютого 2018 09:03
договір укладений
09 лютого 2018 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за 1 кг ікри кабачкової, горошку зеленого консервованого, квасолі в томаті на 2% відповідно до коливання цін таких товарів на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної п. 3.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за 1 кг родзинок та повидла в асортименті на 4,8% відповідно до коливання цін таких товарів на ринку
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі товару з урахуванням фактичної потреби замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Договір пунктом 3.1.1. наступного змісту: «3.1.1. Вартість закупівлі оброблених фруктів та овочів на час проведення процедури закупівлі на початку 2019 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої у пункті 3.1 Договору та становить 64254,00 грн. (Шістдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят чотири гривні 00 копійок)»
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з відсутністю подальшої потреби, Сторони дійшли згоди пункт 3.1.1 договору викласти в наступній редакції: «3.1.1. Вартість закупівлі оброблених фруктів та овочів на час проведення процедури закупівлі на початку 2019 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої у пункті 3.1 Договору та становить 61466,71 грн. (Шістдесят одна тисяча чотириста шістдесят шість гривень 71 копійка)»
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 382 736,82
UAH з ПДВ