Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний, вищого ґатунку; хліб житньо-пшеничний; батон, вищого ґатунку; вироби хлібобулочні здобні в асортименті (по типу булочка)
Очікувана вартість
962 270,00 UAH
UA-2017-12-14-000288-c ● e6026e7632b349c6aebf4d421faef8a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Каховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146707 |
Вебсайт: | http://osvitakakhovky.ks.ua |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Луначарського, 6-А |
Контактна особа: |
Семененко Ольга Олександрівна +380553621286 02146707@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2017 22:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2017 23:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2018 23:03 |
Початок аукціону: | 09 січня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 962 270,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля проводиться на очікувану вартість 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 кг
Хліб пшеничний, вищого ґатунку; хліб житньо-пшеничний; батон, вищого ґатунку; вироби хлібобулочні здобні в асортименті (по типу булочка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Загальноосвітні школи та дошкільні навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2017 01:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2017 01:30 |
Зміни до ТД 2.docx | |
28 грудня 2017 01:30 |
Додаток3.docx | |
28 грудня 2017 01:30 |
Додаток 1.docx | |
28 грудня 2017 01:30 |
тендерна документація 2018 зі змінами.doc | |
22 грудня 2017 19:50 |
Зміни до ТД.docx | |
14 грудня 2017 22:59 |
Додаток 5.docx | |
14 грудня 2017 22:59 |
Додаток4.docx | |
14 грудня 2017 22:59 |
Додаток2.docx |
28 грудня 2017 01:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 грудня 2017 01:30 |
Зміни до ТД 2.docx
|
||||||
28 грудня 2017 01:30 |
Додаток3.docx
|
||||||
28 грудня 2017 01:30 |
Додаток 1.docx
|
||||||
28 грудня 2017 01:30 |
тендерна документація 2018 зі змінами.doc
|
||||||
22 грудня 2017 19:50 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
14 грудня 2017 22:59 |
Додаток 5.docx
|
||||||
14 грудня 2017 22:59 |
Додаток4.docx
|
||||||
14 грудня 2017 22:59 |
Додаток2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз'яснення та внесення змін до тенденої документації
Дата подання: 19 грудня 2017 17:53
Дата відповіді: 22 грудня 2017 19:52
Провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберігання харчових продуктів, регламентується Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Сфера дії цього закону поширюється на систему державного контролю і не передбачає вимогу такого документа, як акт обстеження потужностей (об’єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Вашою тендерною документацією з метою усунення дискримінаційних вимог, прошу надати роз’яснення:
1.Яким керівним документом передбачається видача Акта обстеження потужностей (об’єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів.
2.Яким керівним документом визначається відповідний орган або установа, що це обстеження проводить та видає акт і як називається відповідний орган або установа.
3. Яким керівним документом встановлюється періодичність проведення обстежень і чим аргументується видача акта обстеження не раніше 2017 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом звернення та керуючись ст. 23 Закону до тендерної документації (Додаток 1) внесено зміни: на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази вилучено вимогу надання «Акту обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів, виданий відповідним органом або установою не раніше 2017 року».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-14-000288-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Фарат", Код ЄДРПОУ:24769538
Дата подання: 23 грудня 2017 22:53
Вимога
Змушені до Вас звернутися ,так як в тендерній документації не передбачено надання листа-роз’яснення про відсутність документа ,який не передбачений чинним законодавством ,але Вимагається тендерною документацією .1.Тендерною документацією вимагається надання санітарних книжок(із своєчасним проходженням медогляду). Такого документу на сьогоднішній день не існує. Діючим законодавством вимагається особиста медична книжка ,в якій відмічається відсутність протипоказань для виконання обов’язків визначеного працівника.2.Тендерною документацією(додаток3)встановлена вимога: «Учасник в складі пропозиції обов’язково надає скан копії оригіналів наступних документів (всі документи мають бути чинними на момент розкриття пропозицій та складені відповідно чинного законодавства-на кожне найменування товару декларацію виробника ,якісне посвідчення ,що містить інформацію про відповідність продукції нормативному документу ,дату виробництва продукції та термін ії реалізації ,умови зберігання ,посилання на номер протоколу вимірювання. Ця вимога тендерної документації протирічить сама собі і потребує внесення змін для виправлення помилок. Такий документ як декларація виробника/якісне посвідчення не можуть бути «складені відповідно до чинного законодавства» ,тому що чинним законодавством такі документи для хлібобулочної продукції не передбачаються. Декларація виробника вимагалась тоді ,коли діяла попередня редакція Закону України «Про безпечність харчових продуктів» В новій редакції Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» такий документ як , декларація виробника вилучений і не є законним. Термін реалізації та умови зберігання хлібобулочної продукції визначаються національним стандартом на визначений вид хлібобулочної продукції і контролюється та виконується як учасником так і замовником. Ніякі документи, які посилаються на номер протоколу вимірювань не є чинними і не дають гарантію безпеки. Чинними є самі протоколи вимірювань, виданими та проведеними акредитованими лабораторіями .В даному випадку ,Ви їх в подальших вимогах тендерної документації абсолютно законно вимагаєте. Прошу вас внести зміни в тендерну документацію виключити з неї вимоги надання документів які не є діючими і внести вимоги надання таких документів які передбачені законодавством України та дають гарантію якості та безпеки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2017 01:33
Вашу вимогу задоволено, зміни до тендерної документації внесено
Номер вимоги: UA-2017-12-14-000288-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Берислав-хлібозавод, Код ЄДРПОУ:37138581
Дата подання: 01 лютого 2018 15:49
скарга
Відділ освіти Каховської міської ради Херсонської області на закупівлю згідно ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб пшеничний, вищого ґатунку; хліб житньо-пшеничний; батон, вищого ґатунку; вироби хлібобулочні здобні в асортименті (по типу булочка)) визнає переможцем ФОП Бідюк В.В., що не э законним
В тендерної документації згідно Закону запитуються
- Документи на правові підстави наявності спеціалізованого автотранспорту, ФОП Бідюк має один не спеціалізованний вантажний вантажопасажирський автомобіль, якій не повинен доставляти хліб дитячим установам
- Медичні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо), ФОП Бідюк надала одну медичну книжку водія
- Інформацією про виконання протягом 2015-2017 років аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір з усіма додатками та додатковими угодами та лист-відгук контрагента), ФОП Бідюк надала один договір строк дії якого з 02.12.2016 р по 31.12.2016 р, що означає, у ФОП Бідюк немає досвіду роботи з бюджетними організаціями та інформація не відповідає запиту ТД.
Просимо скасувати рішення про визначення переможцем для постачання хлібобулочних виробів в 2018 році Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області Бідюк В.В.
Розгорнути
Згорнути
В тендерної документації згідно Закону запитуються
- Документи на правові підстави наявності спеціалізованого автотранспорту, ФОП Бідюк має один не спеціалізованний вантажний вантажопасажирський автомобіль, якій не повинен доставляти хліб дитячим установам
- Медичні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо), ФОП Бідюк надала одну медичну книжку водія
- Інформацією про виконання протягом 2015-2017 років аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір з усіма додатками та додатковими угодами та лист-відгук контрагента), ФОП Бідюк надала один договір строк дії якого з 02.12.2016 р по 31.12.2016 р, що означає, у ФОП Бідюк немає досвіду роботи з бюджетними організаціями та інформація не відповідає запиту ТД.
Просимо скасувати рішення про визначення переможцем для постачання хлібобулочних виробів в 2018 році Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області Бідюк В.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2018 16:30
1. Щодо автотранспорту
Тендерною документацією для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям встановлена вимога: «наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару, який є предметом закупівлі». Тобто, такого автотранспорту, який в суворій відповідності до законодавства України може спеціалізуватися на перевезенні продуктів харчування, а саме хлібобулочних виробів.
Санітарні правила і норми, які встановлювали вимоги до транспортних засобів для перевезення продуктів харчування, в тому числі хлібобулочних виробів, з 1 січня 2017 року відмінені (розпорядження Кабінету Міністрів України № 94-р від 20.01.2016р.).
Законодавчим нормативним документом, який регламентує вимоги до транспортних засобів, які спеціалізуються (використовуються) для перевезення харчових продуктів, в тому числі хлібобулочних виробів, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В цьому законі зазначено, що оператори ринку використовують для перевезення харчових продуктів лише ті транспортні засоби, які відповідають вимогам статті 44 цього закону, зокрема п1:
«транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію».
Як це вимагалося тендерною документацією, учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ВН5497НР відповідно до Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару №01/005 від 28.12.2017р. та чинну довідку про санітарну обробку даного автомобіля. Таким чином, умови, встановлені у тендерній документації в частині автотранспорту, виконані фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
2. Щодо медичних книжок.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій особистих медичних книжок працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).
Учасником ФОП Бідюк В.В. у складі тендерної пропозиції було надано медичну книжку водія автотранспортного засобу Петренка Євгенія Сергійовича, який відповідно до наданого Листа про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, №01/006 від 28.12.2017р. є єдиною особою, яка буде безпосередньо здійснювати постачання товару.
Таким чином, умова, встановлена у тендерній документації в частині медичних книжок, виконана фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
3. Щодо аналогічного договору.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій Листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання протягом 2015-2017 років аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір з усіма додатками та додатковими угодами та лист-відгук контрагента).
Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору №01/007 від 28.12.2017р. з посиланням на аналогічний договір, власне аналогічний договір № 61/16 від 02.12.2016р. та лист-відгук № 4791 від 26.12.2017р. від КП «Одеський обласний медичний центр психічного здоров'я» як контрагента за аналогічним договором.
Таким чином, умова, встановлена у тендерній документації в частині аналогічного договору, виконана фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям встановлена вимога: «наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару, який є предметом закупівлі». Тобто, такого автотранспорту, який в суворій відповідності до законодавства України може спеціалізуватися на перевезенні продуктів харчування, а саме хлібобулочних виробів.
Санітарні правила і норми, які встановлювали вимоги до транспортних засобів для перевезення продуктів харчування, в тому числі хлібобулочних виробів, з 1 січня 2017 року відмінені (розпорядження Кабінету Міністрів України № 94-р від 20.01.2016р.).
Законодавчим нормативним документом, який регламентує вимоги до транспортних засобів, які спеціалізуються (використовуються) для перевезення харчових продуктів, в тому числі хлібобулочних виробів, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В цьому законі зазначено, що оператори ринку використовують для перевезення харчових продуктів лише ті транспортні засоби, які відповідають вимогам статті 44 цього закону, зокрема п1:
«транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію».
Як це вимагалося тендерною документацією, учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ВН5497НР відповідно до Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару №01/005 від 28.12.2017р. та чинну довідку про санітарну обробку даного автомобіля. Таким чином, умови, встановлені у тендерній документації в частині автотранспорту, виконані фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
2. Щодо медичних книжок.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій особистих медичних книжок працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).
Учасником ФОП Бідюк В.В. у складі тендерної пропозиції було надано медичну книжку водія автотранспортного засобу Петренка Євгенія Сергійовича, який відповідно до наданого Листа про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, №01/006 від 28.12.2017р. є єдиною особою, яка буде безпосередньо здійснювати постачання товару.
Таким чином, умова, встановлена у тендерній документації в частині медичних книжок, виконана фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
3. Щодо аналогічного договору.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій Листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання протягом 2015-2017 років аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір з усіма додатками та додатковими угодами та лист-відгук контрагента).
Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору №01/007 від 28.12.2017р. з посиланням на аналогічний договір, власне аналогічний договір № 61/16 від 02.12.2016р. та лист-відгук № 4791 від 26.12.2017р. від КП «Одеський обласний медичний центр психічного здоров'я» як контрагента за аналогічним договором.
Таким чином, умова, встановлена у тендерній документації в частині аналогічного договору, виконана фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2018 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Цисовська Юлія Антонівна |
460 770,00
UAH з ПДВ
|
395 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Берислав-хлібозавод |
540 640,00
UAH з ПДВ
|
395 593,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІДЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА" |
488 800,00
UAH з ПДВ
|
431 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Фарат" |
655 380,00
UAH з ПДВ
|
655 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Цисовська Юлія Антонівна #3082516681 |
Відхилено |
395 200,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2018 16:13
|
ТОВ Берислав-хлібозавод #37138581 |
Відхилено |
395 593,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2018 22:36
|
ФОП "БІДЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА" #3122716989 |
Переможець |
431 800,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2019 23:50
|
пролонгація 20.pdf | зміни до договору |
11 січня 2019 23:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 12:03
|
1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2018 11:54
|
2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2018 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2018 16:36
|
договір | укладений |
15 лютого 2018 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі товару з урахуванням фактичної потреби Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі хліба пшеничного, вищогго гатунку, хліба житньо-пшненичного, батона, вищого гатунку, виробів хлібобулочних здобних в асортименті (по типу булочка) на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди доповнити Договір пунктом 3.1.1. наступного змісту: «3.1.1. Вартість закупівлі хліба пшеничного, вищого ґатунку, хліба житньо-пшненичного, батона, вищого ґатунку, виробів хлібобулочних здобних в асортименті (по типу булочка) на час проведення процедури закупівлі на початку 2019 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої у пункті 3.1 Договору та становить 83770,00 грн. (Вісімдесят три тисячі сімсот сімдесят гривень 00 копійок)». |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |