Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний, вищого ґатунку; хліб житньо-пшеничний; батон, вищого ґатунку; вироби хлібобулочні здобні в асортименті (по типу булочка)
Очікувана вартість
962 270,00 UAH
UA-2017-12-14-000288-c e6026e7632b349c6aebf4d421faef8a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Луначарського, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2017 22:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2017 23:03
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2018 23:03
Початок аукціону: 09 січня 2018 14:10
Очікувана вартість: 962 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля проводиться на очікувану вартість 2018 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 кг
Хліб пшеничний, вищого ґатунку; хліб житньо-пшеничний; батон, вищого ґатунку; вироби хлібобулочні здобні в асортименті (по типу булочка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Загальноосвітні школи та дошкільні навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2017 01:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 01:30
Зміни до ТД 2.docx
28 грудня 2017 01:30
Додаток3.docx
28 грудня 2017 01:30
Додаток 1.docx
28 грудня 2017 01:30
тендерна документація 2018 зі змінами.doc
22 грудня 2017 19:50
Зміни до ТД.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток 5.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток4.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток2.docx
28 грудня 2017 01:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 23:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2017 01:30
Зміни до ТД 2.docx
28 грудня 2017 01:30
Додаток3.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток3.docx
28 грудня 2017 01:30
Додаток 1.docx
22 грудня 2017 19:50
Додаток 1.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток 1.docx
28 грудня 2017 01:30
тендерна документація 2018 зі змінами.doc
22 грудня 2017 19:50
тендерна документація 2018 зі змінами.doc
14 грудня 2017 22:59
тендерна документація 2018.doc
22 грудня 2017 19:50
Зміни до ТД.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток 5.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток4.docx
14 грудня 2017 22:59
Додаток2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснення та внесення змін до тенденої документації
Дата подання: 19 грудня 2017 17:53
Дата відповіді: 22 грудня 2017 19:52
Провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберігання харчових продуктів, регламентується Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Сфера дії цього закону поширюється на систему державного контролю і не передбачає вимогу такого документа, як акт обстеження потужностей (об’єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Вашою тендерною документацією з метою усунення дискримінаційних вимог, прошу надати роз’яснення: 1.Яким керівним документом передбачається видача Акта обстеження потужностей (об’єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів. 2.Яким керівним документом визначається відповідний орган або установа, що це обстеження проводить та видає акт і як називається відповідний орган або установа. 3. Яким керівним документом встановлюється періодичність проведення обстежень і чим аргументується видача акта обстеження не раніше 2017 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатом звернення та керуючись ст. 23 Закону до тендерної документації (Додаток 1) внесено зміни: на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази вилучено вимогу надання «Акту обстеження потужностей (об'єкту) для провадження діяльності операторів, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів, виданий відповідним органом або установою не раніше 2017 року».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-14-000288-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Фарат", Код ЄДРПОУ:24769538
Дата подання: 23 грудня 2017 22:53
Вимога
Змушені до Вас звернутися ,так як в тендерній документації не передбачено надання листа-роз’яснення про відсутність документа ,який не передбачений чинним законодавством ,але Вимагається тендерною документацією .1.Тендерною документацією вимагається надання санітарних книжок(із своєчасним проходженням медогляду). Такого документу на сьогоднішній день не існує. Діючим законодавством вимагається особиста медична книжка ,в якій відмічається відсутність протипоказань для виконання обов’язків визначеного працівника.2.Тендерною документацією(додаток3)встановлена вимога: «Учасник в складі пропозиції обов’язково надає скан копії оригіналів наступних документів (всі документи мають бути чинними на момент розкриття пропозицій та складені відповідно чинного законодавства-на кожне найменування товару декларацію виробника ,якісне посвідчення ,що містить інформацію про відповідність продукції нормативному документу ,дату виробництва продукції та термін ії реалізації ,умови зберігання ,посилання на номер протоколу вимірювання. Ця вимога тендерної документації протирічить сама собі і потребує внесення змін для виправлення помилок. Такий документ як декларація виробника/якісне посвідчення не можуть бути «складені відповідно до чинного законодавства» ,тому що чинним законодавством такі документи для хлібобулочної продукції не передбачаються. Декларація виробника вимагалась тоді ,коли діяла попередня редакція Закону України «Про безпечність харчових продуктів» В новій редакції Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» такий документ як , декларація виробника вилучений і не є законним. Термін реалізації та умови зберігання хлібобулочної продукції визначаються національним стандартом на визначений вид хлібобулочної продукції і контролюється та виконується як учасником так і замовником. Ніякі документи, які посилаються на номер протоколу вимірювань не є чинними і не дають гарантію безпеки. Чинними є самі протоколи вимірювань, виданими та проведеними акредитованими лабораторіями .В даному випадку ,Ви їх в подальших вимогах тендерної документації абсолютно законно вимагаєте. Прошу вас внести зміни в тендерну документацію виключити з неї вимоги надання документів які не є діючими і внести вимоги надання таких документів які передбачені законодавством України та дають гарантію якості та безпеки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2017 01:33
Вашу вимогу задоволено, зміни до тендерної документації внесено
Номер вимоги: UA-2017-12-14-000288-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Берислав-хлібозавод, Код ЄДРПОУ:37138581
Дата подання: 01 лютого 2018 15:49
скарга
Відділ освіти Каховської міської ради Херсонської області на закупівлю згідно ДК 021:2015 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб пшеничний, вищого ґатунку; хліб житньо-пшеничний; батон, вищого ґатунку; вироби хлібобулочні здобні в асортименті (по типу булочка)) визнає переможцем ФОП Бідюк В.В., що не э законним
В тендерної документації згідно Закону запитуються
- Документи на правові підстави наявності спеціалізованого автотранспорту, ФОП Бідюк має один не спеціалізованний вантажний вантажопасажирський автомобіль, якій не повинен доставляти хліб дитячим установам

- Медичні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо), ФОП Бідюк надала одну медичну книжку водія
- Інформацією про виконання протягом 2015-2017 років аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір з усіма додатками та додатковими угодами та лист-відгук контрагента), ФОП Бідюк надала один договір строк дії якого з 02.12.2016 р по 31.12.2016 р, що означає, у ФОП Бідюк немає досвіду роботи з бюджетними організаціями та інформація не відповідає запиту ТД.

Просимо скасувати рішення про визначення переможцем для постачання хлібобулочних виробів в 2018 році Відділу освіти Каховської міської ради Херсонської області Бідюк В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 лютого 2018 16:30
1. Щодо автотранспорту
Тендерною документацією для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям встановлена вимога: «наявність спеціалізованого автотранспорту для доставки товару, який є предметом закупівлі». Тобто, такого автотранспорту, який в суворій відповідності до законодавства України може спеціалізуватися на перевезенні продуктів харчування, а саме хлібобулочних виробів.
Санітарні правила і норми, які встановлювали вимоги до транспортних засобів для перевезення продуктів харчування, в тому числі хлібобулочних виробів, з 1 січня 2017 року відмінені (розпорядження Кабінету Міністрів України № 94-р від 20.01.2016р.).
Законодавчим нормативним документом, який регламентує вимоги до транспортних засобів, які спеціалізуються (використовуються) для перевезення харчових продуктів, в тому числі хлібобулочних виробів, є Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В цьому законі зазначено, що оператори ринку використовують для перевезення харчових продуктів лише ті транспортні засоби, які відповідають вимогам статті 44 цього закону, зокрема п1:
«транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію».
Як це вимагалося тендерною документацією, учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ВН5497НР відповідно до Листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва (зберігання) та доставки товару №01/005 від 28.12.2017р. та чинну довідку про санітарну обробку даного автомобіля. Таким чином, умови, встановлені у тендерній документації в частині автотранспорту, виконані фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
2. Щодо медичних книжок.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій особистих медичних книжок працівників, які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники тощо).
Учасником ФОП Бідюк В.В. у складі тендерної пропозиції було надано медичну книжку водія автотранспортного засобу Петренка Євгенія Сергійовича, який відповідно до наданого Листа про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, №01/006 від 28.12.2017р. є єдиною особою, яка буде безпосередньо здійснювати постачання товару.
Таким чином, умова, встановлена у тендерній документації в частині медичних книжок, виконана фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.
3. Щодо аналогічного договору.
Тендерною документацією встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій Листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання протягом 2015-2017 років аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір з усіма додатками та додатковими угодами та лист-відгук контрагента).
Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору №01/007 від 28.12.2017р. з посиланням на аналогічний договір, власне аналогічний договір № 61/16 від 02.12.2016р. та лист-відгук № 4791 від 26.12.2017р. від КП «Одеський обласний медичний центр психічного здоров'я» як контрагента за аналогічним договором.
Таким чином, умова, встановлена у тендерній документації в частині аналогічного договору, виконана фізичною особою – підприємцем Бідюк Вікторією Вікторівною у повному обсязі.

Документи подані скаржником

23 грудня 2017 22:53
документ.docx

Документи

28 грудня 2017 01:33
відповідь

Документи подані скаржником

01 лютого 2018 15:49
Скарга

Документи

05 лютого 2018 16:30
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна 460 770,00
UAH з ПДВ
395 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Берислав-хлібозавод 540 640,00
UAH з ПДВ
395 593,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІДЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА" 488 800,00
UAH з ПДВ
431 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Фарат" 655 380,00
UAH з ПДВ
655 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2018 17:24
Електронний підпис
05 січня 2018 17:23
Kakhovka khleb.pdf

Публічні документи

02 лютого 2018 14:25
Електронний підпис
02 лютого 2018 14:23
переможець.pdf
05 січня 2018 13:04
Електронний підпис
05 січня 2018 13:01
тех вимоги.pdf
05 січня 2018 13:01
свідоцтво транспорт.pdf
05 січня 2018 13:01
реєстр потуж.pdf
05 січня 2018 13:01
протоколи 2.pdf
05 січня 2018 13:01
протоколи 1.pdf
05 січня 2018 13:01
проект договору.pdf
05 січня 2018 13:01
паспорт стор 1-11.pdf
05 січня 2018 13:01
паспорт 12-16 +інн.pdf
05 січня 2018 13:01
обробка перс дан.pdf
05 січня 2018 13:01
обладнання.pdf
05 січня 2018 13:01
мед.книжка.pdf
05 січня 2018 13:01
лист про працівників.pdf
05 січня 2018 13:01
лист відгук.pdf
05 січня 2018 13:01
захист довкілля.pdf
05 січня 2018 13:01
експл дозівл.pdf
05 січня 2018 13:01
договір поставки.pdf
05 січня 2018 13:01
договір оренди.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка ч2 ст17.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка санобробка.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка п9 ст17.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка п8 ст17.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка п5 ст17.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка п4 ст17.pdf
05 січня 2018 13:01
довідка п3 ст17.pdf
05 січня 2018 13:01
гарант закон.pdf
05 січня 2018 13:01
гарант безпека.pdf
05 січня 2018 13:01
відомості про підпр.pdf
05 січня 2018 13:01
витяг.pdf
05 січня 2018 13:01
витяг стор 3-4.pdf
05 січня 2018 13:01
витяг стор 1-2.pdf

Публічні документи

05 січня 2018 15:05
Електронний підпис
05 січня 2018 15:01
технічні вимоги.pdf
05 січня 2018 15:01
статут підприємства.pdf
05 січня 2018 15:01
свідоцтво транспорт.pdf
05 січня 2018 15:01
протоколи 2.pdf
05 січня 2018 15:01
протоколи 1.pdf
05 січня 2018 15:01
проект договору 2.pdf
05 січня 2018 15:01
проект договору 1.pdf
05 січня 2018 15:01
медичні книжки 2.pdf
05 січня 2018 15:01
медичні книжки 1.pdf
05 січня 2018 15:01
копія наказу.pdf
05 січня 2018 15:01
договір.pdf
05 січня 2018 15:01
довідки ст 17 - 2.pdf
05 січня 2018 15:01
довідки ст 17 - 1.pdf
05 січня 2018 15:01
довідки санобробки.pdf
05 січня 2018 15:01
гарантія якості.pdf
05 січня 2018 15:01
гарантія дотримання.pdf
05 січня 2018 15:01
відгук.pdf
05 січня 2018 15:01
витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цисовська Юлія Антонівна

ТОВ Берислав-хлібозавод

ФОП "БІДЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"

ПП "Фарат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
Відхилено 395 200,00
UAH з ПДВ
17 січня 2018 16:13
ТОВ Берислав-хлібозавод
#37138581
Відхилено 395 593,00
UAH з ПДВ
24 січня 2018 22:36
ФОП "БІДЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"
#3122716989
Переможець 431 800,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 09:12

Документи

17 січня 2018 16:13
Електронний підпис
17 січня 2018 16:12
дискваліфікація

Документи

24 січня 2018 22:36
Електронний підпис
24 січня 2018 22:33
дискваліфікаця

Документи

31 січня 2018 09:12
Електронний підпис
31 січня 2018 09:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2018 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІДЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА"
#3122716989
431 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2018 09:12
Електронний підпис
31 січня 2018 09:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 09:06
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 23:50
пролонгація 20.pdf зміни до договору
11 січня 2019 23:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 12:03
1.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 11:56
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 11:54
2.pdf зміни до договору
30 грудня 2018 11:50
Електронний підпис укладений
15 лютого 2018 16:36
договір укладений
15 лютого 2018 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі товару з урахуванням фактичної потреби Замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі хліба пшеничного, вищогго гатунку, хліба житньо-пшненичного, батона, вищого гатунку, виробів хлібобулочних здобних в асортименті (по типу булочка) на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Договір пунктом 3.1.1. наступного змісту: «3.1.1. Вартість закупівлі хліба пшеничного, вищого ґатунку, хліба житньо-пшненичного, батона, вищого ґатунку, виробів хлібобулочних здобних в асортименті (по типу булочка) на час проведення процедури закупівлі на початку 2019 року визначається в межах 20% вартості, передбаченої у пункті 3.1 Договору та становить 83770,00 грн. (Вісімдесят три тисячі сімсот сімдесят гривень 00 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 502 354,78
UAH з ПДВ