Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут)
Очікувана вартість
4 440 330,00 UAH
UA-2017-12-13-003234-c c1e5f0d127794b20b2d4397e9f5d57fa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Крапівєнцева

+380627441538 osvitabuxgalteriya@artemrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул.Горбатова, 42
Контактна особа: Олена Крапівєнцева
+380627441538
osvitabuxgalteriya@artemrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2017 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 22:00
Очікувана вартість: 4 440 330,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

13 грудня 2017 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2017 17:37
Послуги їдалень 2018.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-13-003234-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування", Код ЄДРПОУ:32934959
Дата подання: 14 січня 2018 19:02
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та визначення переможця
Оскарження результатів закупівлі Опис скарги СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифі-катор закупівлі: : UA-2017-12-13-003234-c.. Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський комбінат дитячого харчування» (надалі – Учасник) виявило бажання взя-ти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД) по-дало тендерну пропозицію (надалі Пропозиція). ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут) 1 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 18, 24) на загальну суму 4 231 710,00 грн. без ПДВ. 2 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школі № 7 на загальну суму 208 620,00 грн. без ПДВ. Замовник - Управління освіти Бахмутської міської ради (надалі - Замовник). За результатами розгляду пропозиції Учасника стосовно обох лотів, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол розгляду тендер-них пропозицій № 1 від 05.01.2018). (додаток №3). Підстави для відхилення по обом ло-там однакові сформульовані наступним чином: «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Краматорський комбінат дитячо-го харчування» згідно ч. 7 ст. 28 та п.4 ч. 1 ст.З0 Закону України «Про публічні закупів-лі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме: - На виконання вимоги п. 11 ч. 8 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі тен-дерної пропозиції надав довідку про відсутність порушень санітарного законодавства України з посиланням на конкретні договори, під час якого порушень не виявлено, а не на загальні відомості щодо своєї діяльності, в якій зазначена недостовірна інформація; - На виконання вимоги п. 1 ч. 7 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі тен-дерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують його реєстрацію в орга-нах Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту спо-живачів (реєстр потужностей із зазначенням адрес їх розташування)». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника таки-ми, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Заперечення стосовно підстав відхилення пропозиції Учасника наступні: 1. Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції саме таку довідку, яка відпо-відала вимогам п. 11 част. 8 розд. 3 тендерної документації (надалі – ТД). Оскільки довід-ку потрібно було надати у довільній формі, то Учасник доповнив констатуючу частину довідки додатковими поясненнями, які ніяким чином не суперечать основній частині до-відки. Учасник вважає, що загальні відомості стосовно його діяльності полягають саме в відомостях про виконання конкретних договорів. Учасник вважає, що відхиливши пропозицію Учасника з таких підстав, Замовник грубо порушив один із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. 2. Учасник вважає, що він надав документи, які і по формі і по суті відповідають вимогам п. 1 ч. 7 р. 3 ТД, і які підтверджують його реєстрацію в органах Державної служ-би України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Окремо Уча-сник надав пояснення стосовно цих документів. Учасник вважає, що відхиливши пропозицію Учасника з таких підстав, Замовник грубо порушив один із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На основі вказаних заперечень, Учасник вважає підстави замовника для відхилення пропозицій Учасника по лоту 1 і по лоту 2 не об’єктивним та дискримінаційними. Визнання Замовником переможцями торгів: «ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут 1 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 18, 24) ФОП Тодорової І.С, та «ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут 2 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школі № 7)» ФОП Панченко Г.Г., є порушенням принципів пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» За-кону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «Кра-маторський комбінат дитячого харчування», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцями торгів по лоту 1 ФОП Тодорової І.С. та по лоту 2 ФОП Панченко Г.Г. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Краматорський комбінат дитячого харчування» зазначене у протоколі розгляду тендер-них пропозицій № 1 від 05.01.2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем по лоту 1 ФОП Тодорової І.С. та по лоту 2 ФОП Панченко Г.Г., зазначене у протоколі № 1 від 05.01.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2018 19:15
Рішення від 17.01.2018 № 365.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 19:14
запит замовнику UA-2017-12-13-003234-с.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 19:39
Рішення від 30.01.2018 № 803.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2018 18:30

Документи подані скаржником

14 січня 2018 19:02
СКАРГА.pdf
14 січня 2018 19:02
TД Бахмут 2018.docx
14 січня 2018 19:02
Пояснення.pdf
14 січня 2018 19:02
Таблиця до скарги.docx
14 січня 2018 19:02
Платіжне доручення.pdf
14 січня 2018 19:02
Платіжне доручення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 18, 24)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 4 231 710,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 158,55 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 грудня 2017 11:29
Закінчення: 29 грудня 2017 11:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 18, 24)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Тургенєва, 1-А; вул. Корсунського, 65; вул. Загородня, 22; вул. Маріупольська, 2; вул. Дружби, 1; вул. Гаршина, 50; вул. Миру, 22; вул. Леваневського, 111; вул. Ювілейна, 34; вул. Леваневського,10.
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2017 17:37
Послуги їдалень 2018.docx

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2017-12-13-003234-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування", Код ЄДРПОУ:32934959
Дата подання: 14 січня 2018 19:02
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та визначення переможця
Оскарження результатів закупівлі Опис скарги СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифі-катор закупівлі: : UA-2017-12-13-003234-c.. Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський комбінат дитячого харчування» (надалі – Учасник) виявило бажання взя-ти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД) по-дало тендерну пропозицію (надалі Пропозиція). ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут) 1 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 18, 24) на загальну суму 4 231 710,00 грн. без ПДВ. 2 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школі № 7 на загальну суму 208 620,00 грн. без ПДВ. Замовник - Управління освіти Бахмутської міської ради (надалі - Замовник). За результатами розгляду пропозиції Учасника стосовно обох лотів, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол розгляду тендер-них пропозицій № 1 від 05.01.2018). (додаток №3). Підстави для відхилення по обом ло-там однакові сформульовані наступним чином: «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Краматорський комбінат дитячо-го харчування» згідно ч. 7 ст. 28 та п.4 ч. 1 ст.З0 Закону України «Про публічні закупів-лі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме: - На виконання вимоги п. 11 ч. 8 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі тен-дерної пропозиції надав довідку про відсутність порушень санітарного законодавства України з посиланням на конкретні договори, під час якого порушень не виявлено, а не на загальні відомості щодо своєї діяльності, в якій зазначена недостовірна інформація; - На виконання вимоги п. 1 ч. 7 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі тен-дерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують його реєстрацію в орга-нах Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту спо-живачів (реєстр потужностей із зазначенням адрес їх розташування)». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника таки-ми, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Заперечення стосовно підстав відхилення пропозиції Учасника наступні: 1. Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції саме таку довідку, яка відпо-відала вимогам п. 11 част. 8 розд. 3 тендерної документації (надалі – ТД). Оскільки довід-ку потрібно було надати у довільній формі, то Учасник доповнив констатуючу частину довідки додатковими поясненнями, які ніяким чином не суперечать основній частині до-відки. Учасник вважає, що загальні відомості стосовно його діяльності полягають саме в відомостях про виконання конкретних договорів. Учасник вважає, що відхиливши пропозицію Учасника з таких підстав, Замовник грубо порушив один із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. 2. Учасник вважає, що він надав документи, які і по формі і по суті відповідають вимогам п. 1 ч. 7 р. 3 ТД, і які підтверджують його реєстрацію в органах Державної служ-би України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Окремо Уча-сник надав пояснення стосовно цих документів. Учасник вважає, що відхиливши пропозицію Учасника з таких підстав, Замовник грубо порушив один із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На основі вказаних заперечень, Учасник вважає підстави замовника для відхилення пропозицій Учасника по лоту 1 і по лоту 2 не об’єктивним та дискримінаційними. Визнання Замовником переможцями торгів: «ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут 1 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 18, 24) ФОП Тодорової І.С, та «ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах м. Бахмут 2 лот ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школі № 7)» ФОП Панченко Г.Г., є порушенням принципів пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» За-кону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «Кра-маторський комбінат дитячого харчування», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцями торгів по лоту 1 ФОП Тодорової І.С. та по лоту 2 ФОП Панченко Г.Г. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Краматорський комбінат дитячого харчування» зазначене у протоколі розгляду тендер-них пропозицій № 1 від 05.01.2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем по лоту 1 ФОП Тодорової І.С. та по лоту 2 ФОП Панченко Г.Г., зазначене у протоколі № 1 від 05.01.2018 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 січня 2018 19:15
Рішення від 17.01.2018 № 365.pdf
Дата публікації: 17 січня 2018 19:14
запит замовнику UA-2017-12-13-003234-с.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 19:39
Рішення від 30.01.2018 № 803.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2018 18:30

Документи подані скаржником

14 січня 2018 19:02
СКАРГА.pdf
14 січня 2018 19:02
TД Бахмут 2018.docx
14 січня 2018 19:02
Пояснення.pdf
14 січня 2018 19:02
Таблиця до скарги.docx
14 січня 2018 19:02
Платіжне доручення.pdf
14 січня 2018 19:02
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування" 4 200 123,00
UAH з ПДВ
4 169 858,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Панченко Ганна Григорівна" 4 231 710,00
UAH з ПДВ
4 231 710,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна 4 191 058,20
UAH з ПДВ
4 191 058,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2017 15:23
Нов.пропозиція.rar
28 грудня 2017 20:08
Електронний підпис
28 грудня 2017 20:07
Банк.rar
28 грудня 2017 20:07
Цінова пропозиція.rar
28 грудня 2017 20:07
Тех.хар-ки.pdf
28 грудня 2017 20:07
Меню ч.1.rar
28 грудня 2017 20:07
Меню ч.2.rar
28 грудня 2017 20:07
Проект договора.rar
28 грудня 2017 20:07
Погодженняrar.rar
28 грудня 2017 20:07
Захист довкілля.pdf
28 грудня 2017 20:07
Гарантійний лист.pdf
28 грудня 2017 20:07
Пояснення.pdf
28 грудня 2017 20:07
Довідки ст.17 ч2.rar
28 грудня 2017 20:07
Довідки ст.17.ч1.rar
28 грудня 2017 20:07
Довідка сан.вимоги.rar
28 грудня 2017 20:07
Експл.дозвіл.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 21.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 20.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 19.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 18.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 17.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 16.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 15.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 14.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 13.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 12.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 11.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 10.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 9.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 8.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 7.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 6.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 5.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 4.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 3.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники 2.rar
28 грудня 2017 20:07
Працівники1.rar
28 грудня 2017 20:07
Довідка працівники.rar
28 грудня 2017 20:07
Витяг.rar
28 грудня 2017 20:07
Бух.звіти.rar
28 грудня 2017 20:07
Лист-відгук 2.pdf
28 грудня 2017 20:07
Лист-відгук.pdf
28 грудня 2017 20:07
Реєстр к дог 17 ч 2.rar
28 грудня 2017 20:07
Реєстр к дог 17 ч1.rar
28 грудня 2017 20:07
Реєстр к дог 1 ч 2.rar
28 грудня 2017 20:07
Реєстр к дог 1.rar
28 грудня 2017 20:07
Аналог.договор 17.rar
28 грудня 2017 20:07
Аналог.договір 1.rar
28 грудня 2017 20:07
Мед.кн.водитель.rar
28 грудня 2017 20:07
Дез.обр.rar
28 грудня 2017 20:07
Договора дез.обр.rar
28 грудня 2017 20:07
АВТО 2.rar
28 грудня 2017 20:07
АВТО 1.rar
28 грудня 2017 20:07
Оренда авто.rar
28 грудня 2017 20:07
Довідка АВТО.rar
28 грудня 2017 20:07
Оренда майна.rar
28 грудня 2017 20:07
Довідка мат.тех.база.pdf
28 грудня 2017 20:07
Св-во ПДВ.pdf
28 грудня 2017 20:07
Статут2.rar
28 грудня 2017 20:07
Статут1.rar
28 грудня 2017 20:07
Назначение директора.rar

Публічні документи

28 грудня 2017 20:58
Ст. 17.PDF
28 грудня 2017 20:58
Працівники.PDF
28 грудня 2017 20:58
МТО.PDF
28 грудня 2017 20:58
Інші 2.PDF
28 грудня 2017 20:58
Інші 1.PDF
28 грудня 2017 20:58
Договор 482.PDF
28 грудня 2017 20:58
Договор 68.PDF
28 грудня 2017 20:58
ГПД.PDF
28 грудня 2017 20:58
тендерна пропозиція.PDF
28 грудня 2017 20:58
відгук 2.PDF
28 грудня 2017 20:58
відгук 1.PDF
28 грудня 2017 20:58
5-1 пільга.PDF
28 грудня 2017 20:58
1-4 сніданки, 1-4 пільга.PDF

Публічні документи

28 грудня 2017 20:18
Інші документи.PDF
28 грудня 2017 20:18
СТ № 17.PDF
28 грудня 2017 20:18
Кваліфікація №3.PDF
28 грудня 2017 20:18
Кваліфікація № 2.PDF
28 грудня 2017 20:18
кваліфікація1,2.PDF
28 грудня 2017 20:18
кваліфікація1,1.PDF
28 грудня 2017 20:18
Тех завдання.PDF
28 грудня 2017 20:18
Меню №2.PDF
28 грудня 2017 20:18
Меню №1.PDF
28 грудня 2017 20:18
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування"

ФОП "Панченко Ганна Григорівна"

Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування"
#32934959
Відхилено 4 169 858,00
UAH з ПДВ
05 січня 2018 16:55
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
Переможець 4 191 058,20
UAH з ПДВ
05 січня 2018 16:56

Документи

05 січня 2018 16:55
Електронний підпис

Документи

05 січня 2018 16:56
Електронний підпис
05 січня 2018 16:56
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
4 191 058,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2018 16:56
Електронний підпис
05 січня 2018 16:56
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2018 16:39
Коментар щодо відміни: неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
12 лютого 2018 16:39
Електронний підпис
12 лютого 2018 16:38
Протокол № 9 від 12.02.2018.PDF