Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт, технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги щодо заправки та відновленню картриджів для лазерних принтерів)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2017-12-13-002261-c ● 14a55b77a3d74e089a47b06a4049884c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 37 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743311,+380968181417 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2017 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2017 15:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2017 11:38 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт, технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги щодо заправки та відновленню картриджів для лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дм.Яворницького,37; вул. Глинки 15а; вул. Артільна 3а; пр. Слобожанський 99; Запорізьке шоссе 60а.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2017 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2017 15:10 |
Додаток3.doc | |
13 грудня 2017 15:09 |
Документація.doc | |
13 грудня 2017 15:09 |
Додаток1.docx | |
13 грудня 2017 15:09 |
Додаток4.xls | |
13 грудня 2017 15:09 |
Додаток2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-13-002261-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛУПАЄВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3107022178
Дата подання: 26 грудня 2017 13:12
Дискваліфікація учасника
Учасник ФОП Таберко Іван Іванович не виконав умови технічної документації конкурсних торгів, а саме: пункт 4.1 - "не надав цінову пропозицію, відповідно до «Форми пропозиції», після закінчення аукціону ( або дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну), протягом 1 робочого дня учасник з найнижчою пропозицією повинен завантажити в Систему скановану копію пропозиції електронних торгів по результатам аукціону". Таким чином, вимагаю дискваліфікувати ФОП Таберко І.І.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2017 09:17
Підстава дискваліфікації — пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-12-13-002261-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛУПАЄВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3107022178
Дата подання: 27 грудня 2017 16:56
Дискваліфікація учасника
Учасник ФОП Хамаза А.М. не виконав умови технічної документації конкурсних торгів, а саме: пункт 4.1 - вчасно "не надав копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;" замість цих документів ФОП Хамаза А.М. надав ВИПИСКУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців замість ВИТЯГУ. Таким чином, вимагаю дискваліфікувати ФОП Хамаза А.М.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2017 10:08
Згідно п. 4.9. Рішення Дніпропетровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016 року "Про затвердження положення про застосування системи електронних закупівель": Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію учасника з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону. В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через 1 робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції (аналогічний при наступних дискваліфікаціях, учасник повинен протягом 1 робочого дня викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника з часу дискваліфікації попереднього учасника)).
Номер вимоги: UA-2017-12-13-002261-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛУПАЄВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3107022178
Дата подання: 28 грудня 2017 14:52
Дискваліфікація учасника ФОП Хамаза А.М.
Розглянувши ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №28-01 про визначення переможця закупівлі від 28.12.2017р. у закупівлі від 13.12.2017р. UA-2017-12-13-002261-c маю зазначити наступне:
Згідно п.4.1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ:ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт, технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги щодо заправки та відновленню картриджів для лазерних принтерів), учасник повинен надати у складі своєї пропозиції наступні документи в електронному вигляді (у вигляді кольорових сканованих копій (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін).
Також згідно п.4.1 ДОКУМЕНТАЦІЇ чітко вказано які саме документи повинні бути завантажені у систему після закінчення аукціону ( або дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну). А саме: “...протягом 1 робочого дня учасник з найнижчою пропозицією повинен завантажити в Систему скановану копію пропозиції електронних торгів по результатам аукціону. “ Завантаження інших документів в Систему протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною, окрім оновленої цінової пропозиції, відповідно до «Форми пропозиції» (згідно п.4.1 Документації допорогової закупівлі замовника) не передбачається ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Таким чином, згідно з вимогами замовника, учасник повинен був надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у складі своєї пропозиції ДО початку аукціону.
Таким чином, пропозиція ФОП Хамаза А.М. не відповідає умовам закупівлі (а саме п.4.1)
Зідно п. 4.9 Рішення Дніпропетровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016 року "Про затвердження положення про застосування системи електронних закупівель" та п.7 ДОКУМЕНТАЦІЇ, якщо пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, учасник ФОП Хамаза А.М. підлягає дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.4.1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ:ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт, технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги щодо заправки та відновленню картриджів для лазерних принтерів), учасник повинен надати у складі своєї пропозиції наступні документи в електронному вигляді (у вигляді кольорових сканованих копій (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін).
Також згідно п.4.1 ДОКУМЕНТАЦІЇ чітко вказано які саме документи повинні бути завантажені у систему після закінчення аукціону ( або дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну). А саме: “...протягом 1 робочого дня учасник з найнижчою пропозицією повинен завантажити в Систему скановану копію пропозиції електронних торгів по результатам аукціону. “ Завантаження інших документів в Систему протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною, окрім оновленої цінової пропозиції, відповідно до «Форми пропозиції» (згідно п.4.1 Документації допорогової закупівлі замовника) не передбачається ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Таким чином, згідно з вимогами замовника, учасник повинен був надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у складі своєї пропозиції ДО початку аукціону.
Таким чином, пропозиція ФОП Хамаза А.М. не відповідає умовам закупівлі (а саме п.4.1)
Зідно п. 4.9 Рішення Дніпропетровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016 року "Про затвердження положення про застосування системи електронних закупівель" та п.7 ДОКУМЕНТАЦІЇ, якщо пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, учасник ФОП Хамаза А.М. підлягає дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 грудня 2017 09:10
Доброго дня! Умови документації не виключають вимогу п. 4.9. Рішення Дніпропетровської міської ради № 30/9 від 08.06.2016 року "Про затвердження положення про застосування системи електронних закупівель", а саме: "в разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Олійник Л.В. |
91 510,00
UAH з ПДВ
|
77 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАБЕРКО ІВАН ІВАНОВИЧ |
95 650,00
UAH з ПДВ
|
79 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Хамаза А.М, |
128 500,00
UAH з ПДВ
|
127 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛУПАЄВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ |
158 659,00
UAH з ПДВ
|
128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Олійник Л.В. #2462700317 |
Відхилено |
77 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2017 13:37
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАБЕРКО ІВАН ІВАНОВИЧ #3157213931 |
Відхилено |
79 999,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2017 09:29
|
ФОП Хамаза А.М, #1865600199 |
Переможець |
127 700,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2017 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2018 15:08
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
04 січня 2018 15:07
|