Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітнього навчального закладу)
Очікувана вартість
862 334,00 UAH
UA-2017-12-13-000815-b 7ceef7a62efc4d73a36b013180e523f1
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Драчко

+380952431013
+380567653953
oksanad80@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "СЗШ №80" ДМР
Код ЄДРПОУ: 19086837
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31
Контактна особа: Оксана Драчко
+380952431013,+380567653953
oksanad80@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2017 20:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 21:00
Початок аукціону: 29 грудня 2017 13:46
Очікувана вартість: 862 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 311,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65400 штуки
Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітнього навчального закладу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Комбрига Петрова,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2017 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 15:20
Тендерна документація зі змінами.doc
19 грудня 2017 15:20
Перелік змін.docx
19 грудня 2017 15:20
Додаток 4 - Проект договору зі змінами.doc
13 грудня 2017 20:11
Додаток 5 - Орієнтовне меню .doc
19 грудня 2017 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2017 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2017 15:20
Тендерна документація зі змінами.doc
13 грудня 2017 20:11
Тендерна документація.doc
19 грудня 2017 15:20
Перелік змін.docx
19 грудня 2017 15:20
Додаток 4 - Проект договору зі змінами.doc
13 грудня 2017 20:11
Додаток 4 - Проект договору .doc
13 грудня 2017 20:11
Додаток 5 - Орієнтовне меню .doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-13-000815-b.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ Ф.А.Д., Код ЄДРПОУ:40907926
Дата подання: 15 січня 2018 15:46
скарга на рішення замовника
Вих. № 10 від 15 січня 2018 Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф.А.Д.» 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 р/р 26002636899400 в ПАТ «УкрСиббанк», МФО 351005 ел.пошта: 40907926@ukr.net , т. (056) 404-17-35 код в ЄДРПОУ 40907926 ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, буд. 31 код ЄДРПОУ 19086837 т. 095 243 10 13 e-mail: OksanaD80@ukr.net Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі 13.12.2017 року UA-2017-12-13-000815-b СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 05.01.2018 року На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua/tenders/1819298) 13.12.2017 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі (ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітнього навчального закладу) зі строком надання послуг з 15.01.2018 року по 31.12.2018 року на очікувану вартість 862`334.00 грн (без ПДВ). Замовником процедури закупівлі є КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітнього навчального закладу) з урахуванням змін від 13.12.2017 року, далі «Тендерна документація» із додатками. 29 грудня 2017 року на електронному майданчику www.dzo.com.ua/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком надання послуг до 31.12.2018 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826. - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ", код ЄДРПОУ 21904823; - Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф.А.Д.», код ЄДРПОУ 40907926. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», код ЄДРПОУ 35601826 - 862`333.50 без ПДВ - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА АРТ-СИНТЕЗ", код ЄДРПОУ 21904823 - 862`334.00 грн. без ПДВ - Товариство з обмеженою відповідальністю «Ф.А.Д.», код ЄДРПОУ 40907926 - 862`334.00 грн. без ПДВ. 05 січня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», та протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 05.01.2018 року, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника. Але, після огляду завантажених документів учасників даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Так, згідно умов Тендерної Документації п. 2 розділу ІІІ передбачено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Банківська гарантія повинна бути надана у складі тендерної пропозиції як у формі сканованої версії з оригіналу паперового відображення змісту такої гарантії так і у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті банку, що видав відповідну гарантію або Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 25870 грн. (двадцять п’ять тисяч вісімсот сімдесят гривень 00 коп.). ТОВ «Контракт Продрезерв 5» як учасником було надано банківську гарантію видану Публічним акціонерним товариством «Вернум Банк» дата складання гарантії – 27.12.2017 року. Але необхідно відзначити, що вказана гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації та чинного законодавства. Так, Замовник вимагав надати безумовну банківську гарантію зі строком дії 120 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції. Згідно постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 передбачено, що безумовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умовна гарантія - гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару на підставі вимоги бенефіціара та в разі виконання ним відповідних умов або подання документів, зазначених у гарантії. За змістом вищезазначеної гарантії передбачено, що вона набирає чинності згідно та на умовах, встановлених в Договорі про надання гарантії № 3485-1217/КNP2. Вказаний договір не було надано учасником до складу тендерної пропозиції, а тому визначити чи була банківська гарантія діючою на день розкриття тендерної пропозиції учасника не виявляється можливим. Крім того, згідно із п. 3 Глави 2 Розділу ІІ зазначеної Постанови НБУ передбачені обов’язкові реквізити, які повинні містити у своєму змісті банківські гарантії, а саме: назву документа - "Гарантія"; номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки [для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) договору або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), або посилання на тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; назву бенефіціара (для бенефіціара фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), його місцезнаходження або місце проживання (за наявності такої інформації); назву банку бенефіціара - його назву та адресу… В тексті наданої зазначеним учасником гарантії відсутній такий обов’язковий реквізит, як назва банка бенефіціара та його адреса. Аналогічної позиції підтримується і Національний Банк України у своєму листі від 12.10.2010 р. N 25-112/2463-17730. Таким чином, надана учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» банківська гарантія не відповідає вимогам Тендерної документації, що однозначною підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. 2. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник визначив наступні кваліфікаційні критерії для учасників: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник зобов’язаний надати Замовнику у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям у обсязі, визначених цією тендерною документацією, в т.ч. зазначених у Додатках до цієї тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад (або складські приміщення) для зберігання продуктів харчування та наступного надання послуг із харчування, розташованих в адміністративно-територіальних межах місцезнаходження навчально-виховних об’єктів замовника або в сусідніх районах або сусідніх населених пунктах (в т.ч. містах), що межують із місце розташуванням Замовника; придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів для доставки продуктів харчування. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки продуктів харчування, вантажними транспортними засобами, навантажування та зважування продуктів харчування, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів за період 2017 року. Разом із цим, учасники подають документ, що підтверджує проходження технічного контролю, зазначених за довідкою транспортних засобів або лист-пояснення з посиланням на положення Закону України «Про дорожній рух» №3353-XII від 30.06.1993 року зі змінами про відсутність законодавчих вимог в проходженні такого контролю. З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2016 рік та за І-ІІІ квартали 2017 року). За довідкою щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі вказується усе обладнання яким володіє, користується учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про яке повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтвердними документами, що надаються за змістом тендерної документації. Тобто Замовник вимагав від учасників надати документи, які підтверджують право володіння/користування учасником повністю всього майна, яке зазначено у його довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» було надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, в якій цей учасник зазначив, що він має на праві власності дуже великий перелік інвентарю та обладнання, але документів, які підтверджують таке право власності на зазначене майно цим учасником надано не було, чим учасник не виконав вимоги Замовника. Вказане порушення є також підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 3.Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від учасників надати - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг. Учасником надана довідка про наявність працівників, але такої обов’язкової умови, як досвід по супроводу та виконанню надання аналогічних послуг такими працівниками у цій довідці відсутня. Така інформація відсутня і у будь-яких інших документах тендерної пропозиції цього учасника. 4. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від учасників надати - Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника, за формою: №з/п Назва та адреса замовника, якому надавались послуги аналогічні до предмету даної закупівлі Предмет договору П.І.Б., номер телефону контактної особи замовника 1. 2. Але вказана довідка ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за зазначеною формою надана не була. З огляду на все вищезазначене, Тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідала вимогам Тендерної документації та чинного законодавства та повинна була бути Замовником відхилена згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Наступною тендерною пропозицією за чергою є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Арт-Сінтез». За змістом зазначеної тендерної пропозиції цього учасника необхідно відзначити, що вона також не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме цим учасником взагалі не надано банківської гарантії забезпечення його тендерної пропозиції, та відсутні ще набагато необхідних документів. А тому, тендерна пропозиція цього учасника також є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації учасника, та повинна бути відхилена Замовником. 6. Наступною тендерною пропозицією за чергою є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ф.А.Д.», яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередніх тендерних пропозицій та переможцем цієї процедури закупівлі повинен був бути визначений учасник – ТОВ «Ф.А.Д.», та саме цей учасник повинен був отримати «Повідомлення про намір укласти договір». Саме ці обставини порушують інтереси ТОВ «Ф.А.Д.». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 05.01.2018 року з ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розглянути наступну тендерну пропозицію учасника. ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. Директор ТОВ «Ф.А.Д.» Бутрик Т.Б.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 18 січня 2018 18:24
Рішення від 17.01.2018 № 353.pdf
Дата публікації: 18 січня 2018 18:24
Рішення від 01.02.2018 № 906.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2018 19:37

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

06 лютого 2018 19:37
Рішення від 01.02.2018 № 906.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 862 333,50
UAH з ПДВ
862 333,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 862 334,00
UAH з ПДВ
862 334,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ф.А.Д. 862 334,00
UAH з ПДВ
862 334,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2018 09:22
Електронний підпис
09 січня 2018 17:10
Електронний підпис
09 січня 2018 17:09
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.rar
28 грудня 2017 14:11
Електронний підпис
28 грудня 2017 14:09
ДОВІДКИ ІЗ БАНКУ 26.12.17.zip
28 грудня 2017 14:09
ДОВІДКА ВЕРНУМ БАНК.pdf
28 грудня 2017 14:09
ГАРАНТІЯ.rar
23 грудня 2017 17:04
САНОБРОБКА ДО 02.01.18.pdf
23 грудня 2017 17:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 грудня 2017 12:39
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
17 грудня 2017 12:39
ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
17 грудня 2017 12:39
СТАТУТ, ЛИСТ, ОПИС.pdf
17 грудня 2017 12:39
СПИСОК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ.PDF
17 грудня 2017 12:39
сертификат ISO.pdf
17 грудня 2017 12:39
СВІДОЦТВО ПДВ0001.PDF
17 грудня 2017 12:39
МЕД КНИГИ.rar
17 грудня 2017 12:39
ЛИСТИ.rar
17 грудня 2017 12:39
ДОСВІД РОБОТИ З ВІДГУК.pdf
17 грудня 2017 12:39
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
17 грудня 2017 12:39
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.pdf
17 грудня 2017 12:39
ДОВІДКИ.rar
17 грудня 2017 12:39
ДИПЛОМИ.rar
17 грудня 2017 12:39
ВИПИСКА З ЄДР0001.PDF
17 грудня 2017 12:39
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.rar
17 грудня 2017 12:39
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
17 грудня 2017 12:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
17 грудня 2017 12:39
МЕНЮ.PDF
17 грудня 2017 12:39
ПРОПОЗИЦІЯ, ПРОТОКОЛ.PDF

Публічні документи

18 грудня 2017 10:22
Електронний підпис
18 грудня 2017 10:20
ФІНЗВІТНІСТЬ Ф1 Ф2.pdf
18 грудня 2017 10:20
устав-5.rar
18 грудня 2017 10:20
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
18 грудня 2017 10:20
ст 17.pdf
18 грудня 2017 10:20
Сертифікат якості ISO.pdf
18 грудня 2017 10:20
МЕДИЧНІ.rar
18 грудня 2017 10:20
листи.rar
18 грудня 2017 10:20
ДОСВІД.rar
18 грудня 2017 10:20
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
18 грудня 2017 10:20
ДОВІДКИ.rar
18 грудня 2017 10:20
ДИПЛОМИ.rar
18 грудня 2017 10:20
відгук орендодавця.pdf
18 грудня 2017 10:20
витяг пдв.pdf
18 грудня 2017 10:20
ВИСНОВОК СЕС НА СКЛАД.pdf
18 грудня 2017 10:20
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

28 грудня 2017 12:10
ст.17.pdf
28 грудня 2017 12:10
Копія Виписки з ЄДР.pdf
28 грудня 2017 12:10
Копія Статуту.pdf
28 грудня 2017 12:10
згода з договором.pdf
28 грудня 2017 12:10
відомості.pdf
28 грудня 2017 12:10
витяг копія.pdf
28 грудня 2017 12:10
4опп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ"

ТОВ Ф.А.Д.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 862 333,50
UAH з ПДВ
05 січня 2018 17:30

Документи

05 січня 2018 17:30
Електронний підпис
05 січня 2018 17:29
ПРОТОКОЛ.pdf
29 грудня 2017 14:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2018 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
862 333,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2018 17:30
Електронний підпис
05 січня 2018 17:29
ПРОТОКОЛ.pdf
29 грудня 2017 14:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 лютого 2018 17:18
Коментар щодо відміни: Згідно ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Документи:
06 лютого 2018 17:18
Електронний підпис
06 лютого 2018 17:17
протокол 5(2).pdf
06 лютого 2018 17:17
протокол 5.pdf