Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32310000-9 Радіоприймачі (Закупівля обладнання радіоконтролю РЕЗ широкосмугового радіодоступу типу СТРИЖ, або еквівалент)
Очікувана вартість
2 320 000,00 UAH
UA-2017-12-13-000445-c 4fac744c3bca419586c3fd7a3e1623c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2017 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2017 17:30
Початок аукціону: 29 грудня 2017 14:39
Очікувана вартість: 2 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Закупівля обладнання радіоконтролю РЕЗ широкосмугового радіодоступу типу СТРИЖ, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, пр-т Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2018  —  23 березня 2018
ДК 021:2015: 32310000-9 — Радіоприймачі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2017 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2017 09:54
ТД Стриж повтор.doc
13 грудня 2017 09:54
Проект договору Стриж повтор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо ТВ
Дата подання: 18 грудня 2017 12:34
Дата відповіді: 21 грудня 2017 16:57
Шановний Замовнику ! Питання№1 Чому назва закупівлі (розділ 1) та мета роботи (розділ 2) ТВ не відповідають за змістом та по суті всім іншим технічним вимогам, починаючи із розділу 3 і далі? Питання№2 Яким чином портативний комплекс (п.2.1) може експлуатується одним оператором (п.3.4), якщо має у своєму складі радіомодуль у сумці, аналізатор спектру у другій сумці, АРМ керування типу ноутбук в руках або у третій сумці, а також направлені і ненаправлені антени у його руках? Скільки пар рук потрібно мати одному оператору щоб усе це переносити та застосовувати у портативному (основному за ТВ) режимі роботи? Якою частиною тіла кнопки клавіатури ноутбука натискати? Питання№3 Яким чином, починаючи із п.3.1 ТВ предмет закупівлі (визначений розділами 1 та 2, а саме: «закупівля обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» або еквівалент») трансформувався у ПАК із великою кількістю складових, що належать Замовнику (програмне забезпечення конкретних типів (ScanXpert або FrontXpert), аналізатор спектру невизначеного типу, відкритий універсальний інтерфейс обміну даними)? Питання№4 Чому до складу обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» або еквівалент, що є предметом закупівлі (суть - закупівля товару) та поставляється Постачальником повинно бути інтегроване програмне забезпечення та технічне обладнання, що належить Замовнику та було (буде) придбане за іншими контрактами (суть – надання послуг)? Чи не буде більш логічним вирішувати ці питання в рамках договорів технічної підтримки програмних продуктів, або закупівлі аналізаторів спектру? Можливо більш доцільним було б розділити технічні та якісні характеристики предмету цієї закупівлі «закупівля обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» або еквівалент» та пункти, що необхідно вирішити на етапі інтеграції до нього обладнання Замовника? Питання№5 Чому, у супереч пункту 3, статті 22 (Тендерна документація) Закону України «Про публічні закупівлі» починаючи з п.3.1 і далі за текстом ТВ визначено конкретні типи програмного забезпечення конкретні типи програмного забезпечення (ScanXpert або FrontXpert), без зазначення «або еквівалент» після цих назв, або слова «типу» перед ними? Питання№6 «Планом використання радіочастотного ресурсу України», який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України (п.3.3) для РЕЗ ШСД виділено дещо інші діапазони частот. Вбачаємо таке трактування не зовсім коректним. Можливо було б доцільним скорегувати або частотні діапазони, або виділити посилання на згаданий План…? Питання№7 Що означає термін «сканування на частоті» (п.4.2.2)? Можливо мається на увазі сканування за списком частот із зазначенням їх номіналів. Питання№8 Якщо програмне забезпечення ScanXpert або FrontXpert проінстальоване на ноутбук управління ПАК (п.3.1.1), а зазначене ПЗ (власність Замовника) інтегроване до АСРМ (також власність Замовника), про яку інтеграцію з боку Постачальника йдеться (п.3.2)? Із цього пункту незрозуміло, які саме дії повинен виконати Постачальник, для виконання цього пункту ТВ, інтегрувати його, а потім нести відповідальність за роботу тих програмних модулів, які виконував розробник цього ПЗ? Питання №9 Відповідно до законодавства України конфіденційною, може бути інформація, або дані. У загальносвітовій практиці універсальний протокол обміну даними, призначений, перш за все, для уніфікації обладнання та програмних продуктів не несе в собі конфіденційної інформації та, як правило, розповсюджується виробниками ПЗ та обладнання у «відкритих» джерелах та безкоштовній основі. Чому згідно п.4.2.7 ТВ протокол обміну між радіочастотний модулем та ПЗ Замовника надається Постачальнику лише після підписання договору на Закупівлю та додаткового Договору про конфіденційність? Питання №10 Крім радіомодулю, функціональність ПАК визначається перш за все функціональністю ПЗ, (протоколу обміну та аналізатора) (4.2.3 - 4.2.5 включно). Чи може Замовник гарантувати, що проінстальоване на АРМ Постачальника ПЗ ScanXpert або FrontXpert, (протокол обміну, аналізатор), які є його власністю, виконують весь перелік, визначеного у пунктах 4.2.3-4.2.5 функціоналу? Якщо по факту виявиться, що функціональність ПЗ проінстальованого Замовником (протоколу обміну, аналізатору) не у повній мірі задовольняє його ж вимогам до ПАК, чи буде він нести дзеркальні штрафні санкції, які він передбачив до Постачальника, прописані у проекті Договору закупівлі? Питання №11 Наявність протоколу обміну між радіомодулем та ПЗ ScanXpert або FrontXpert дасть лише змогу інтегрувати радіочастотний модуль до ПЗ Замовника. Протокол не дає можливості контролювати коректність технічних процедур та покладає на Постачальника відповідальність за функціональність ПЗ Замовника, яке не може бути модифіковане без участі його Власника або Розробника?. Функціональність ПАК, що визначена у розділі 4.2 виходить за рамки цього Протоколу. Просимо пояснити: - як здійснювати керування роботою аналізатора спектру?; - як проводити технічний аналіз параметрів радіовипромі¬нювання РЕЗ?; - якими є алгоритми відображення на мапі?; - наскільки коректною є взаємодія із з АСРМ Замовника?; - наскільки коректно здійснюється відображення даних (розділ 3.2) ? Питання №12 Якщо, згідно п.4.2.7 ТВ протокол обміну між радіочастотний модулем та ПЗ надається Постачальнику лише після підписання договору, при цьому, ніякої інформації щодо ПЗ ScanXpert або FrontXpert (опис, фукціонал, тощо) ТД не містить, у відкритому доступі дана інформація також відсутня, що створює безпрецедентні конкурентні переваги розробникам ПЗ ScanXpert та FrontXpert, які є постійними учасниками торгів з цієї тематики. Чи не можуть вплинуть грубі порушення законодавства в частині: статті 3 (щодо відкритості торгів), статі 5 (щодо неупередженого відношення до учасників) та п.3 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та антимонопольного законодавства на результати торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання №1 Чому назва закупівлі (розділ 1) та мета роботи (розділ 2) ТВ не відповідають за змістом та по суті всім іншим технічним вимогам, починаючи із розділу 3 і далі?
Відповідь: Назва закупівлі (скорочено «обладнання ТРК РЕЗ ШСД») та мета закупівлі (скорочено «оснащення обладнанням ТРК РЕЗ ШСД») за змістом і по суті відповідають усім вимогам, які приведено у розділах ТВ, починаючи з 3-го і далі.

Питання №2 Яким чином портативний комплекс (п.2.1) може експлуатується одним оператором (п.3.4), якщо має у своєму складі радіомодуль у сумці, аналізатор спектру у другій сумці, АРМ керування типу ноутбук в руках або у третій сумці, а також направлені і ненаправлені антени у його руках? Скільки пар рук потрібно мати одному оператору щоб усе це переносити та застосовувати у портативному (основному за ТВ) режимі роботи? Якою частиною тіла кнопки клавіатури ноутбука натискати?
Відповідь: Вимога п.3.4 ТВ «ПАК повинен використовуватися одним оператором…».

Питання №3 Яким чином, починаючи із п.3.1 ТВ предмет закупівлі (визначений розділами 1 та 2, а саме: «закупівля обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» або еквівалент») трансформувався у ПАК із великою кількістю складових, що належать Замовнику (програмне забезпечення конкретних типів (ScanXpert або FrontXpert), аналізатор спектру невизначеного типу, відкритий універсальний інтерфейс обміну даними)?
Відповідь: Відповідно до п.3.1 ТВ «Обладнання ТРК РЕЗ ШСД повинно представляти собою програмно-апаратний комплекс (ПАК)…». Склад ПАК визначено у п.3.5 ТВ.
Питання №4 Чому до складу обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» або еквівалент, що є предметом закупівлі (суть - закупівля товару) та поставляється Постачальником повинно бути інтегроване програмне забезпечення та технічне обладнання, що належить Замовнику та було (буде) придбане за іншими контрактами (суть – надання послуг)? Чи не буде більш логічним вирішувати ці питання в рамках договорів технічної підтримки програмних продуктів, або закупівлі аналізаторів спектру? Можливо більш доцільним було б розділити технічні та якісні характеристики предмету цієї закупівлі «закупівля обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» або еквівалент» та пункти, що необхідно вирішити на етапі інтеграції до нього обладнання Замовника?
Відповідь: Це описано в ТВ, які є невід’ємною частиною Договору, і викликано тим, що Замовник має та використовує спеціалізоване програмне забезпечення управління комплексами технічного радіоконтролю. Придбання іншого програмного забезпечення для управління такими комплексами Замовник не передбачає.

Питання №5 Чому, у супереч пункту 3, статті 22 (Тендерна документація) Закону України «Про публічні закупівлі» починаючи з п.3.1 і далі за текстом ТВ визначено конкретні типи програмного забезпечення конкретні типи програмного забезпечення (ScanXpert або FrontXpert), без зазначення «або еквівалент» після цих назв, або слова «типу» перед ними?
Відповідь: ScanXpert та FrontXpert це спеціалізоване програмне забезпечення, яке використовується Замовником для виробничих потреб. Програмне забезпечення ScanXpert та FrontXpert не є предметом закупівлі.

Питання №6 «Планом використання радіочастотного ресурсу України», який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України (п.3.3) для РЕЗ ШСД виділено дещо інші діапазони частот. Вбачаємо таке трактування не зовсім коректним. Можливо було б доцільним скорегувати або частотні діапазони, або виділити посилання на згаданий План…?
Відповідь: Діапазони робочих частот обладнання ТРК РЕЗ ШСД (у даному випадку, радіочастотного модуля ПАК) визначає Замовник у ТВ.

Питання №7 Що означає термін «сканування на частоті» (п.4.2.2)? Можливо мається на увазі сканування за списком частот із зазначенням їх номіналів.
Відповідь: Сканування на частоті це постійне сканування однієї частоти, яка встановлена оператором комплексу.

Питання №8 Якщо програмне забезпечення ScanXpert або FrontXpert проінстальоване на ноутбук управління ПАК (п.3.1.1), а зазначене ПЗ (власність Замовника) інтегроване до АСРМ (також власність Замовника), про яку інтеграцію з боку Постачальника йдеться (п.3.2)? Із цього пункту незрозуміло, які саме дії повинен виконати Постачальник, для виконання цього пункту ТВ, інтегрувати його, а потім нести відповідальність за роботу тих програмних модулів, які виконував розробник цього ПЗ?
Відповідь: Під інтеграцією мається на увазі те, що радіочастотний модуль буде працювати під управлінням ПЗ ScanXpert або FrontXpert, а ПАК буде виконувати всі функції, що описані в п.4.2 ТВ.
У ТВ сформульовано загальні вимоги Замовника до інтеграції:
по-перше, (у п.3.1.1 ТВ) стосовно внутрішньо комплексної інтеграції радіочастотного модуля до ПЗ ПАК;
по-друге, (у п.3.2 ТВ) стосовно інтеграції ПАК до регіональної підсистеми АСРМ (ця інтеграція не може бути забезпечена без внутрішньо комплексної інтеграції).

Питання №9 Відповідно до законодавства України конфіденційною, може бути інформація, або дані. У загальносвітовій практиці універсальний протокол обміну даними, призначений, перш за все, для уніфікації обладнання та програмних продуктів не несе в собі конфіденційної інформації та, як правило, розповсюджується виробниками ПЗ та обладнання у «відкритих» джерелах та безкоштовній основі. Чому згідно п.4.2.7 ТВ протокол обміну між радіочастотний модулем та ПЗ Замовника надається Постачальнику лише після підписання договору на Закупівлю та додаткового Договору про конфіденційність?
Відповідь: Це вимоги Замовника, які описано п. 4.2.7 та п.6.2 ТВ. Відповідно до ст..21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.

Питання №10 Крім радіомодулю, функціональність ПАК визначається перш за все функціональністю ПЗ, (протоколу обміну та аналізатора) (4.2.3 - 4.2.5 включно). Чи може Замовник гарантувати, що проінстальоване на АРМ Постачальника ПЗ ScanXpert або FrontXpert, (протокол обміну, аналізатор), які є його власністю, виконують весь перелік, визначеного у пунктах 4.2.3-4.2.5 функціоналу? Якщо по факту виявиться, що функціональність ПЗ проінстальованого Замовником (протоколу обміну, аналізатору) не у повній мірі задовольняє його ж вимогам до ПАК, чи буде він нести дзеркальні штрафні санкції, які він передбачив до Постачальника, прописані у проекті Договору закупівлі?
Відповідь: ПЗ ScanXpert та FrontXpert володіють функціональними можливостями, які приведено у п.4.2.3-4.2.5 ТВ. Тому важливе завдання Постачальника згідно з вимогами п.3.6, п.7.1 ТВ - виконати внутрішньо комплексну інтеграцію апаратного обладнання до ПЗ ПАК для забезпечення реалізації цих функціональних можливостей.

Питання №11 Наявність протоколу обміну між радіомодулем та ПЗ ScanXpert або FrontXpert дасть лише змогу інтегрувати радіочастотний модуль до ПЗ Замовника. Протокол не дає можливості контролювати коректність технічних процедур та покладає на Постачальника відповідальність за функціональність ПЗ Замовника, яке не може бути модифіковане без участі його Власника або Розробника?. Функціональність ПАК, що визначена у розділі 4.2 виходить за рамки цього Протоколу. Просимо пояснити: - як здійснювати керування роботою аналізатора спектру?; - як проводити технічний аналіз параметрів радіовипромі¬нювання РЕЗ?; - якими є алгоритми відображення на мапі?; - наскільки коректною є взаємодія із з АСРМ Замовника?; - наскільки коректно здійснюється відображення даних (розділ 3.2) ?
Відповідь: Запитувачу не надавався протокол обміну, тому твердження Запитувача, як і запитання в цілому, є передчасними.
Слід врахувати, що згідно з вимогами п.3.6, п.7.1 ТВ Постачальник повинен виконати внутрішньо комплексну інтеграцію апаратного обладнання до ПЗ ПАК, а також «взяти участь у інтеграції ПАК до АСРМ Замовника».
Замовник має намір отримати якісне обладнання ТРК РЕЗ ШСД, що може бути виконано за умови технологічно правильної організації виробництва та забезпечення взаємодії Постачальника із Замовником.

Питання №12 Якщо, згідно п.4.2.7 ТВ протокол обміну між радіочастотний модулем та ПЗ надається Постачальнику лише після підписання договору, при цьому, ніякої інформації щодо ПЗ ScanXpert або FrontXpert (опис, фукціонал, тощо) ТД не містить, у відкритому доступі дана інформація також відсутня, що створює безпрецедентні конкурентні переваги розробникам ПЗ ScanXpert та FrontXpert, які є постійними учасниками торгів з цієї тематики. Чи не можуть вплинуть грубі порушення законодавства в частині: статті 3 (щодо відкритості торгів), статі 5 (щодо неупередженого відношення до учасників) та п.3 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та антимонопольного законодавства на результати торгів?
Відповідь: В тендерній документації обмеження щодо постачальника обладнання відсутні. Відкритість торгів забезпечує Закон України «Про публічні закупівлі» та система «Прозорро».
Щодо тендерної документації
Дата подання: 18 грудня 2017 16:25
Дата відповіді: 21 грудня 2017 16:59
Шановний замовнику! Питання №1 Можливі варіанти «ширини смуги робочих каналів» для специфікацій стандарту ІЕЕЕ802.11 a/b/g/n/ac різні (п 4.1.3 дод.2). Формулювання даного пункту дає можливість Замовнику, наприклад, очікувати ідентифікацію РЕЗ стандарту 802.11 b зі смугою каналу 80 МГц (або 79,999993 МГц), що не може бути реалізовано. Чому б не змінити пункт 4.1.3 дод. 2 на «Ширина смуги каналів виявлення/ідентифікації (в режимі «сканування в діапазоні частот») – відповідно до специфікацій стандарту ІЕЕЕ 802.11a/b/g/n/ac стандарту 802.11» або більш однозначно? Питання№2 До пункту Додатку 2 до тендерної документації. Чи гарантує Замовник, що протокол обміну (п.4.2.7) для ПЗ ScanXpert або FrontXpert «робочій», а набор команд достатній для повноцінного керування радіочастотним модулем? Питання№3 Чому першу партію товару (п.5.2 дод4) Постачальник повинен поставити через 15 календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, тоді як терміни передачі протоколу обміну між ПЗ та радіочастотним модулем (п. 4.2.7 дод. 2) не вказані. Може виникнути прецедент, коли 15 календарних днів пройдуть, а протокол обміну так і не буде наданий? Питання №4 Зважаючи на те, що відповідно до п.3.4 ПАК повинен передбачати можливість застосування у стаціонарному, мобільному (на автомобілі) та переносному (автономному) варіантах виникає питання, у якості ПЗ вибрано тільки ПЗ, що застосовується у МСРК. Чому відсутнє ПЗ РС-157 для стаціонарних постів та РС-135Р яке б дозволило здійснювати інтеграції портативних комплексів безпосередньо із АСРМ без застосування буферних софтів, що мають дещо іншу функціональність та призначення? Питання №5 Якщо програмне забезпечення ScanXpert або FrontXpert є власністю Замовника і аналізатор спектру (тип якого та протокол обміну не визначені) також належить Замовнику (п.3.6 та п.4.2.1), незрозуміло чому у якості основного включене питання інтеграції обладнання Замовника що не є предметом цієї закупівлі? Які можуть бути юридичні та правові підстави у потенційного Постачальника до такої інтеграції? Чому ці питання не вирішуються Замовником в рамках договорів технічної підтримки цих програмних продуктів та на етапі придбання аналізаторів спектру? Питання№6 Протокол обміну даними стосується тільки радіомодулю та ПЗ замовника. Як бути із аналізатором спектру? Питання №7 Якщо загальними положеннями щодо відкритих торгів до предмету закупівлі «32310000-9 Радіоприймачі (Закупівля обладнання радіоконтролю РЕЗ широкосмугового радіодоступу типу СТРИЖ, або еквівалент)» ДК 021:2015-32310000-9 визначено термін постачання 60 календарних днів, а п.4.2 Загальних положень визначає, що «Закупівля за лотами не передбачається», чому тоді у п.5.2 Проекту договору право Постачальника «у разі можливості поставити обладнання достроково за згодою сторін» йому вміняється «у обов’язок» поставки першої черги товару на протязі 15 календарних днів з дати підписання договору. Питання №8 Чому у розділі «Відповідальність сторін» за проектом Договору (Розділ 7 дод 4) не визначено відповідальності Покупця, що не відповідає вимогам частини 3 ст.614 ЦКУ («якщо у договорі відсутня, або обмежується відповідальність хоча б однієї сторони, то такий правочин є недійсний (нікчемний). У відповідності до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю»). Питання №9 Чому встановлений розмір сплати пені в 0,1% від ціни договору (п.7.2 дод.4) за кожний день прострочення не відповідає вимогам Статті 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань» № 543/96-ВР від 22.11.1996. і перевищує подвійну облікову ставку НБУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання №1 Можливі варіанти «ширини смуги робочих каналів» для специфікацій стандарту ІЕЕЕ802.11 a/b/g/n/ac різні (п 4.1.3 дод.2). Формулювання даного пункту дає можливість Замовнику, наприклад, очікувати ідентифікацію РЕЗ стандарту 802.11 b зі смугою каналу 80 МГц (або 79,999993 МГц), що не може бути реалізовано. Чому б не змінити пункт 4.1.3 дод. 2 на «Ширина смуги каналів виявлення/ідентифікації (в режимі «сканування в діапазоні частот») – відповідно до специфікацій стандарту ІЕЕЕ 802.11a/b/g/n/ac стандарту 802.11» або більш однозначно?
Відповідь: Загально необхідні вимоги до ширини смуги каналів чітко викладені у п.4.1.3 ТВ.

Питання №2 До пункту Додатку 2 до тендерної документації. Чи гарантує Замовник, що протокол обміну (п.4.2.7) для ПЗ ScanXpert або FrontXpert «робочій», а набор команд достатній для повноцінного керування радіочастотним модулем?
Відповідь: Протокол «робочий». Замовник зацікавлений у якісному функціонуванні комплексу, тому зобов’язання Замовника будуть виконані у повному обсязі.

Питання №3 Чому першу партію товару (п.5.2 дод.4) Постачальник повинен поставити через 15 календарних днів з дати підписання Сторонами Договору, тоді як терміни передачі протоколу обміну між ПЗ та радіочастотним модулем (п. 4.2.7 дод. 2) не вказані. Може виникнути прецедент, коли 15 календарних днів пройдуть, а протокол обміну так і не буде наданий?
Відповідь: Протокол обміну Замовник надасть Постачальнику протягом трьох робочих днів з дати підписання договору.

Питання №4 Зважаючи на те, що відповідно до п.3.4 ПАК повинен передбачати можливість застосування у стаціонарному, мобільному (на автомобілі) та переносному (автономному) варіантах виникає питання, у якості ПЗ вибрано тільки ПЗ, що застосовується у МСРК. Чому відсутнє ПЗ РС-157 для стаціонарних постів та РС-135Р яке б дозволило здійснювати інтеграції портативних комплексів безпосередньо із АСРМ без застосування буферних софтів, що мають дещо іншу функціональність та призначення?
Відповідь: У ТВ викладено необхідні та достатні вимоги до ПЗ.

Питання №5 Якщо програмне забезпечення ScanXpert або FrontXpert є власністю Замовника і аналізатор спектру (тип якого та протокол обміну не визначені) також належить Замовнику (п.3.6 та п.4.2.1), незрозуміло чому у якості основного включене питання інтеграції обладнання Замовника що не є предметом цієї закупівлі? Які можуть бути юридичні та правові підстави у потенційного Постачальника до такої інтеграції? Чому ці питання не вирішуються Замовником в рамках договорів технічної підтримки цих програмних продуктів та на етапі придбання аналізаторів спектру?
Відповідь: Це описано в ТВ, які є невід’ємною частиною Договору.
Предметом закупівлі є обладнання ТРК РЕЗ ШСД (ПАК), в якому повинна бути:
- виконана внутрішньо комплексна інтеграція радіочастотного модуля та зовнішнього аналізатора спектра до ПЗ ПАК;
- забезпечена інтеграція до регіональної підсистеми АСРМ.
Інших вимог Замовник не висуває.

Питання №6 Протокол обміну даними стосується тільки радіомодулю та ПЗ замовника. Як бути із аналізатором спектру?
Відповідь: У ТВ передбачено, що аналізатор спектра вже інтегрований до ПЗ Замовника. Тому завдання Постачальника – забезпечити інтеграцію аналізатора спектра до ПАК та якісне функціонування комплексу в цілому.

Питання №7 Якщо загальними положеннями щодо відкритих торгів до предмету закупівлі «32310000-9 Радіоприймачі (Закупівля обладнання радіоконтролю РЕЗ широкосмугового радіодоступу типу СТРИЖ, або еквівалент)» ДК 021:2015-32310000-9 визначено термін постачання 60 календарних днів, а п.4.2 Загальних положень визначає, що «Закупівля за лотами не передбачається», чому тоді у п.5.2 Проекту договору право Постачальника «у разі можливості поставити обладнання достроково за згодою сторін» йому вміняється «у обов’язок» поставки першої черги товару на протязі 15 календарних днів з дати підписання договору.
Відповідь: Пункти 5.1, 5.2 Проекту договору (Додаток № 4 до ТД) визначають строк та порядок здійснення поставки Товару.
В межах даної закупівлі закуповується 16 однакових комплектів обладнання, тому доцільність розділяти закупівлю на лоти відсутня.
Крім того, Замовник не вбачає необхідності та доцільності розділяти закупівлю по лотам, виходячи із порядку здійснення поставки Товару.

Питання №8 Чому у розділі «Відповідальність сторін» за проектом Договору (Розділ 7 дод 4) не визначено відповідальності Покупця, що не відповідає вимогам частини 3 ст.614 ЦКУ («якщо у договорі відсутня, або обмежується відповідальність хоча б однієї сторони, то такий правочин є недійсний (нікчемний). У відповідності до ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю»).
Відповідь: У розділі 7 договору передбачена відповідальність для обох сторін.

Питання №9 Чому встановлений розмір сплати пені в 0,1% від ціни договору (п.7.2 дод.4) за кожний день прострочення не відповідає вимогам Статті 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань» № 543/96-ВР від 22.11.1996. і перевищує подвійну облікову ставку НБУ.
Відповідь: Дія Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» не поширюється на правовідносини, визначені в п.7.2 проекту договору. Сплата пені в розмірі 0.1% передбачена ст.. 231 Господарського кодексу України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-13-000445-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет", Код ЄДРПОУ:33496996
Дата подання: 02 січня 2018 12:21
Технічні характеристики обладнання ТОВ «Гранд Технолоджис» та кваліфікаційни вимоги до учасника
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ

Із опублікованих пропозицій щодо закупівлі № 1832300 «32310000-9 Радіоприймачі (Закупівля обладнання радіоконтролю РЕЗ широкосмугового радіодоступу типу СТРИЖ, або еквівалент)» яка відбулася у системі «Прозорро» 29.12.17 слідує, що технічні характеристики обладнання ТОВ «Гранд Технолоджис» опубліковані учасником торгів у «Формулярі (стор. 6, розд. 4, пункт 4.1 таблиці 4.1)» та «Настанові щодо експлуатації» не відповідають вимогам 4.1.2 та 4.1.3 Технічному завданню (Додаток 2 до Тендерної документації) .
1) Чипсет Atheros AR9220 (рік розробки 2008), що позиціонується ТОВ «Гранд Технолоджис» , як єдиний приймальний тракт виробу за інформацією із доступних джерел (https://wikidevi.com/wiki/Atheros) не підтримує протокол ІЕЕЕ802.11 АС (реліз стандарту прийнято вже після 2008 року) та не може працювати із радіоканалами із шириною смуги більше ніж 60 МГц.
2) Із пошукового запиту на документацію чипсету "qualcomm atheros ar9220 datasheet pdf", можно ознайомитися зі всіма ТТХ та можливостями чипсету «Atheros AR9220», та легко переконатися, що його функціональність не відповідає вимогам Технічного завдання (Додаток 2 до Тендерної документації).

Також, в Тендерній пропозиції ТОВ «Гранд Технолоджис» відсутні окремі документи, які передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні Закупівлі», а саме довідка про те, що учасник має затверджену антикорупційну програму та відповідальну особу за її реалізацію (додаток 3, до Тендерної документації).

Зважаючи на те, що технічне рішення, представлене ТОВ «Гранд Технолоджис» в своїй Тендерній пропозиції не відповідає Технічному завданню (Додаток 2 до Тендерної документації), а також те, що тендерна пропозиція ТОВ «Гранд Технолоджис» не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим статтею 17 Закону України «Про публічні Закупівлі»:

ВИМОГАЄМО від Замовника дискваліфікувати учасника через невідповідність технічних вимог запропонованого виробу, вимогам ТЗ опублікованому на «Прозорро».
Додаток: "qualcomm atheros ar9220 datasheet. pdf", у електронному вигляді

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2018 17:15
Департаментом РЧМ проаналізована інформація, яка викладена у вимозі учасника аукціону щодо закупівлі по електронній системі закупівель «Prozorro» за предметом: «32310000-9 Радіоприймачі (Закупівля обладнання радіоконтролю РЕЗ широкосмугового радіодоступу типу «СТРИЖ», або еквівалент)».
ДРЧМ розділяє стурбованість одного із учасників торгів стосовно можливої невідповідності вимогам ТЗ обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» (виробник ТОВ «ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС»), яке побудоване на основі чіпсету Atheros AR9220. Невідповідність може стосуватися, принаймні, двох технічних характеристик, а саме:
- доступності стандарту ШСД ІЕЕЕ 802.11 ac (вимога п.4.1.2 ТЗ);
- ширини смуги каналів виявлення/ідентифікації: від 5 МГц до 80 МГц (вимога п.4.1.3 ТЗ).
Але в той же час:
- виробник чіпсету Atheros AR9220 в DataSheet на чіпсет гарантує його заявлені параметри лише під управлінням вбудованого програмного забезпечення виробника чіпсету;
- виробник обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» ТОВ «ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС» для управління чіпсетом Atheros AR9220 використовує програмне забезпечення власного виробництва і в тендерній документації (формулярі, настанові щодо експлуатації, довідці «про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») гарантує відповідність всіх параметрів обладнання технічним вимогам тендерної документації, у тому числі і за вищезазначеними технічними характеристиками;
- ТОВ «ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС» запропонувало найменшу ціну закупівлі;
- обладнання ТРК РЕЗ ШСД типу «СТРИЖ» може бути прийняте на склад УДЦР лише за позитивними результатами приймально-здавальних випробувань.
Враховуючи наведену інформацію, ДРЧМ вважає безпідставним відхилення пропозиції учасника, що надав найнижчу ціну на торгах.
Стосовно невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» ДРЧМ вважає, що вимога про необхідність надання учасником довідки про наявність антикорупційної програми та відповідальної особи щодо її реалізації є безпідставною, так як пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2 частини 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» наявність антикорупційної програми вимагається лише у випадку, коли вартість предмету закупівлі дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень.

Документи подані скаржником

02 січня 2018 12:21
AR9220-Atheros(1) 02_01_17.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2017 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС" 2 318 400,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет" 1 972 992,00
UAH з ПДВ
1 926 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ І АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ НДІРВ" 2 319 936,00
UAH з ПДВ
2 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАДІОСОФТ" 2 088 000,00
UAH з ПДВ
2 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2018 16:52
Пояснення.pdf
12 січня 2018 16:52
Довідка МВС.pdf
12 січня 2018 16:50
Довідка ДФС.pdf
28 грудня 2017 14:59
Банківська гарантія.zip
28 грудня 2017 14:59
01_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 грудня 2017 11:45
Ліцензія.zip
28 грудня 2017 11:45
Довидка довкилля.pdf
28 грудня 2017 11:45
Довидка досвид.pdf
28 грудня 2017 11:45
Довидка квалификация.pdf
28 грудня 2017 11:45
Довидка конкуренция.pdf
28 грудня 2017 11:45
Довидка обладнання.pdf
28 грудня 2017 11:45
Довидка судимисть.pdf
28 грудня 2017 11:45
Згода.pdf
28 грудня 2017 11:45
Приказ 35-к 10.04.2015.pdf
28 грудня 2017 11:45
Пропозиция.pdf
28 грудня 2017 11:45
Статут.pdf
28 грудня 2017 11:45
Техничний опис.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТриА-нет"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ І АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ НДІРВ"

ТОВ "РАДІОСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС"
#33885934
Переможець 1 650 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2018 09:19

Документи

10 січня 2018 09:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2018 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ТЕХНОЛОДЖІС"
#33885934
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2018 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 16:16
Звіт Стриж.pdf укладений
20 квітня 2018 16:12
Електронний підпис укладений
25 січня 2018 14:19
Дог№17_ГрандТехнолоджіс.PDF укладений
25 січня 2018 14:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 650 000,00
UAH з ПДВ