Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2017-12-13-000415-b ● d27e48cadcf34ad6a5df491e74f35782
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Центральна міська клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01992819 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Сидоренко Інга Степанівна +380312643762 Inga.Pidgorodetska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2017 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2018 15:25 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370000 м.куб
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2017 17:10 |
Тендерна документація (Природний газ).docx |
13 грудня 2017 17:10 |
Тендерна документація (Природний газ).docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-12-13-000415-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 19 січня 2018 15:05
Дата подання: 19 січня 2018 15:05
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
13.12.2017року КЗ Центральна міська клінічна лікарня (надалі – «Замовник») оголошено відкриті торги на закупівлю код за ДК 021:2015 – 09120000-6 – Газове паливо (код за ДК 021:2015 - 09123000-7 – Природний газ) (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-13-000415-b) (надалі також «Товар»).
Керуючись ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі-Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
У зв’язку із дискваліфікацією Учасника, тендерна пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, до розгляду була прийнята пропозиція наступного Учасника, а саме: ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ. Протокол про визначення переможцем торгів було оприлюднено Замовником 10.01.2018 року, незважаючи на наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції. У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам документації.
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовником неправомірно визнано переможцем торгів Учасника ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ через наявність нижченаведених підстав для відхилення тендерної пропозиції, виходячи із її невідповідністю вимогам тендерної документації.
Згідно ч.1 розділу 3 тендерної документації кожен документ надається одним окремим файлом, окрім випадків, коли загальний розмір файлу перевищує допустимий розмір для завантаження, в такому випадку Учасник надає документи частинами (розмірами максимально наближеними до допустимого розміру файлу для завантаження), з зазначенням (в назві файлу) назви документу та номеру послідовності частини. Разом з тим, у разі надання документу частинами, Учасник надає у складі своєї пропозиції лист (в довільній формі) з обов’язковим зазначенням:
- фактичної назви документу;
- кількості частин;
- назв файлу з урахуванням номерів частин..
Проте, у Учасника ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ всупереч вищенаведеній вимозі подає у складі тендерної пропозиції файл «довідки», до складу якого входять певна кількість документів.
Відповідно до ч.1 розділу 3 тендерної документації учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції. Однак, у складі тендерної пропозиції відсутні перелічені вище документи, що свідчить про недотримання вимоги Учасником.
Слід звернути увагу і на те, що Додаток 2 до Тендерної документації встановлює обов’язок надання довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту.
Проте Учасник не надає в складі тендерної пропозиції дану довідку.
Окрім цього, згідно розділу 3 тендерної документації передбачається, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. Учасник ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ не подає в складі тендерної пропозиції будь-який із вищенаведених документів, тим самим, не підтверджує відповідність тендерної пропозиції вимозі тендерної документації.
Ч.6 розділу 3 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Інформація щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі , зазначена у Додатку 3».
В складі тендерної пропозиції Учасника не підтверджено відповідність технічним вимогам, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації.
Дії Замовника щодо визнання переможцем торгів Учасника ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ та підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної пропозиції суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушують права та законні інтереси Учасників, та перешкоджають відкритій і добросовісній конкуренції між учасниками закупівлі. Таким чином, вищеописані дії Замовника призводять до порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципів недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що передбачені ст. 3 вказаного Закону.
Отже, рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ (яке оформлене протоколом розгляду (кваліфікації) тендерних пропозицій №3 від «10» січня 2018 року) прийняте з порушенням ст. ст. 3, 5, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 9 ст. 18 Закону, орган оскарження за результатами розгляду скарги має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, тощо.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст. ст. 3, 5, 18, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Прийняти рішення про встановлення порушень КЗ Центральна міська клінічна лікарня (Замовником) норм Закону України "Про публічні закупівлі" в процесі здійснення процедури закупівлі UA-2017-11-08-000738-c (зокрема, при оцінці пропозицій учасників) та зобов’язати Замовника скасувати прийняте ним рішення про визнання переможцем торгів (оформлене протоколом розгляду (кваліфікації) тендерних пропозицій №№3 від «10» січня 2018 року).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 січня 2018 20:54
Рішення від 23.01.2018 № 543 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 січня 2018 20:53
запит Замовнику щодо скарги UA-2017-12-13-000415-b.b1.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2018 20:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2018 № 1198.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2018 16:39
Рішення від 09.02.2018 № 1198.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2018 21:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2018 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
3 474 300,00
UAH з ПДВ
|
342 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
3 429 900,00
UAH з ПДВ
|
3 429 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Закарпатгаз Збут" |
3 552 000,00
UAH з ПДВ
|
3 552 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
3 563 100,00
UAH з ПДВ
|
3 563 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 696 300,00
UAH з ПДВ
|
3 696 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Рішення скасоване |
342 900,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2018 16:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Відхилено |
342 900,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2018 16:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #31915956 |
Переможець |
3 429 900,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2018 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 11:25
|
File0002.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2018 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2018 12:04
|
File0001.PDF | зміни до договору |
27 лютого 2018 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2018 11:47
|
File.PDF | зміни до договору |
27 лютого 2018 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2018 15:21
|
Договір | зміни до договору |
19 лютого 2018 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшеннясуми договору відповідно до кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | №475(18)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №475(18)Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за за 1000 куб куб.м. природнього газу |
Номер договору про закупівлю: | №475(18)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №475(18)Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №475(18)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №475(18)Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |