Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезінфекції
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2017-12-12-004023-c 0cd000f42fb5473a90a57812c0546fe1
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пузіна

+380567497351
+380567209450
16bolnitsa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська міська клінічна лікарня №16" ДОР
Код ЄДРПОУ: 01984624
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ірина Пузіна
+380567497351,+380567209450
16bolnitsa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2017 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2017 19:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2017 19:30
Початок аукціону: 20 грудня 2017 11:54
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Засіб дезінфекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2017 00:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 23:57
Тех завдання Засоби дезінфекції.docx
14 грудня 2017 23:57
Оголошення Засоби дезінфекції.doc
12 грудня 2017 18:49
Форма Комерційна пропозиція.doc
12 грудня 2017 18:49
Типовий договір Товари.doc
15 грудня 2017 00:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2017 23:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2017 23:57
Тех завдання Засоби дезінфекції.docx
12 грудня 2017 18:49
Тех завдання Засіб для дезінфекції .doc
14 грудня 2017 23:57
Оголошення Засоби дезінфекції.doc
12 грудня 2017 23:35
Оголошення Засоби дезінфекції.doc
12 грудня 2017 18:49
Форма Комерційна пропозиція.doc
12 грудня 2017 18:49
Типовий договір Товари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 15 грудня 2017 11:58
Дата відповіді: 15 грудня 2017 13:07
Шановний Замовнику, дуже важко услідити за вашими змінами, які ви примудряєтесь вносити опівночі: Оголошення Засоби дезінфекції.doc -14 груд. 23:57 Тех завдання Засоби дезінфекції.docx -14 груд. 23:57 , мабуть останні зміни ви внесети знову після закінчення робочої зміни? Але ж ви державна установа. Будь ласка, давайте працювати згідно з графіком роботи закладу ( тендерного відділу),
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Електронна систем закупівель Прозоро працює цілодобово. Закон України « Про публічні закупівлі» не передбачає обмежень щодо часу протягом якого дозволяється вносити зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-12-004023-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 13 грудня 2017 17:29
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, Ви тільки відмінили одну закупівлю, вносили якісь зміни і знову теж саме. Давайте спробуємо вияснити для чого вам потрібен засіб, тобто пряме й ого призначення. Відповідно до технічних вимог , згідно :
п.6 Можливість дезінфекція аерозольним методом повітря у приміщеннях, поверхонь приміщень та об’єктів у приміщеннях за допомогою ранцевих (ручних) оприскувачів.
п.7. Наявність режиму знезараження харчових продуктів. Питання: чи саме для цих цілей Ви замовляєте хлорвмісний засіб з такою великою концентрацією хлору? Адже для знезараження повітря є зовсім інші засоби, не хлорвмісні. А от для дезінфекції поверхонь приміщень та об’єктів у приміщеннях за допомогою ранцевих (ручних) оприскувачів може використовуватись любий засіб, згідно до Методичних вказівок та відповідно до режиму інфекцій.. Що стосується знезараження харчових продуктів, то теж дивне питання , адже правильно розділити на їх на два : дезінфекція сирих овочів, фруктів та яєць птиці,та друге –мабуть дезінфекція харчових відходів. Але це те ,що ми могли угледіти у ваших вимогах, можливо Ви мали на увазі дещо інше. Але для цьог не потрібно висувати вимоги до складу, та ще й з конкретним відсотком дихлорізоціанурової кислоти не менше 99,4% , не має потреби і в такому завеликому відсотку активного хлору (60% за активним хлором)..Саме ця вимога є дискримінаційною, бо практично всі хлорвмісні засоби містять 50% активного хлору, а от складова при цьому може бути різною. Тож видаліть дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2017 13:36
Відхилити. Пояснення у файлі «Відповідь на вимогу UA-2017-12-12-004023-C.C1».
Номер вимоги: UA-2017-12-12-004023-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 15 грудня 2017 11:49
вимога
дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2017 11:21
Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється виключно до Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35. Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.

Щодо ваги таблетки - Було обрано дане фасування тому що, на території України зареєстровано та дозволено до використання в медичних закладах безліч хлормісних таблетованих дезінфікуючих засобів саме в такому фасуванні, тому це не є обмеженням учасників.

Щодо трихлорізаціонурованої кислоти - Доводимо до Вашого відома, що трихлорізаціонурована кислота, це сировина для отримання дихлору, яка розчиняється набагато довше та випадає в осад. Тому навіщо закуповувати засіб, який виготовлено з сировини, якщо можна закуповувати більш ефективний засіб та без домішок.

Щодо робочих розчинів - Враховуючи особливості роботи лікувального засобу, слід зауважити, що хімічні властивості хлормісного засобу (летка речовина) який втрачає свою активність, тому і було обрано термін зберігання робочих розчинів до 5 діб.

Медико- технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КЗ «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №16" ДОР» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція;
2. відкритість;
3. максимальна економія;
4. недискримінація кожного з Учасників;
5. неупередженість.
Під час проведення торгів інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. При поданні інформації про кількісні характеристики предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник заповнює у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування предмету закупівлі Замовника, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником.

Враховуючи вищевикладене КЗ «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №16" ДОР» жодним чином не порушує чинне законодавство України та Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N 35 тому рішення змінене не буде.


Номер вимоги: UA-2017-12-12-004023-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 20 грудня 2017 20:56
оскарження переможця
порушення
Скасована
Дата: 21 грудня 2017 16:59
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2017-12-12-004023-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна, Код ЄДРПОУ:2049600642
Дата подання: 21 грудня 2017 10:34
Пропозиція Учасника, якого обрано переможцем не відповідає медико-технічним вимогам закупівлі.
Вимагаю розглянути надане звернення в установлені законодавством терміни та надати аргументовану відповідь , якщо цього не буде зроблено ФОП Гребенюк І.Т. змушена буде звернутися з письмовими скаргами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби, Прокуратури, представників Громадського контролю з проханням розслідувати протизаконні дії Замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 грудня 2017 16:59
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2017-12-12-004023-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 22 грудня 2017 12:27
оскарження переможця
Пропозиція Учасника, якого обрано переможцем не відповідає медико-технічним вимогам закупівлі, завищені ціни та корупційна змова
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 грудня 2017 09:50
Рішення на Скаргу щодо дискримінаційних вимог
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-12-12-004023-c.b6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 25 грудня 2017 15:05
змова
не відповідність засобу вимогам,корупційна змова.

Документи

Документи подані скаржником

15 грудня 2017 11:49
16 мл.pdf

Документи подані скаржником

20 грудня 2017 20:56
16л.pdf

Документи подані скаржником

21 грудня 2017 10:34
оскарження.pdf

Документи подані скаржником

22 грудня 2017 12:27
16л.pdf

Документи

25 грудня 2017 09:50
ГБ 16.docx

Документи подані скаржником

25 грудня 2017 15:05
16л2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2017 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 75 015,00
UAH з ПДВ
75 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Торохтій Н.В. 92 450,00
UAH з ПДВ
92 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна 93 750,00
UAH з ПДВ
93 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2017 12:08
15.12.17_дез.zip

Публічні документи

18 грудня 2017 10:01
дези.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Торохтій Н.В.

ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 75 015,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2017 15:23
ФОП Торохтій Н.В.
#2747000225
Рішення скасоване 92 450,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 16:59
ФОП Торохтій Н.В.
#2747000225
Відхилено 92 450,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2017 17:04
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна
#2049600642
Переможець 93 750,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 09:06

Документи

20 грудня 2017 15:23
Електронний підпис

Документи

20 грудня 2017 15:54
Електронний підпис

Документи

21 грудня 2017 17:04
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2017 09:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гребенюк Ірина Тимофіївна
#2049600642
93 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2017 09:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 09:42
Договор деззасоби.pdf укладений
26 грудня 2017 09:34